quote:Op zondag 26 mei 2013 20:39 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb net heel braaf voor twee dagen de volgende lunch staan maken:
-kropje baby romaine
-wortel
-radijs
-rode puntpaprika
-komkommer
-bieslook
-gerookte kipfilet
Ik ga het een week proberen, met salades meenemen, zonder carbs dus, en 's avonds ook minder carbs (ik zeg niet géén). kijken wat het doet. zonder dressing trouwens want dat vind ik viesKom er maar in Vaiz!
lust ik ook nietquote:
"Salad in a jar" googelen? Misschien zitten er nog leuke ideeen tussen.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:42 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
lust ik ook nietdus ik heb een hele kipfilet gedaan...
voor de volgende batch (wo en do) heb ik peper-makreelfilet, voor vrijdag een gegrilde kipfilet (moet ik nog maken). nootjes kan ik nog kopen van de week, bedacht ik net. en die vieze zwoerdknabbels van Co vind ik ook erg lekker.
ja, dat heeft mijn mama laatst gedaan. heb nu net zoiets alleen dan zonder jar. maar ik lust niet zoveel he?quote:Op zondag 26 mei 2013 20:44 schreef loveli het volgende:
[..]
"Salad in a jar" googelen? Misschien zitten er nog leuke ideeen tussen.
Juist omdat je niet zoveel lust, misschien vind je nog iets waar je niet aan gedacht had. Bij de weg, van honing, olie, balsamico en knoflook kun je (imho) heerlijke dressing makenquote:Op zondag 26 mei 2013 20:46 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja, dat heeft mijn mama laatst gedaan. heb nu net zoiets alleen dan zonder jar. maar ik lust niet zoveel he?kool zou nog kunnen, en alle dressing vind ik vies eigenlijk... maar zal nog even kijken.
Heb je alles wat je niet lust al minstens negen keer geproeft? Soms duurt het lang voordat je smaakpapillen wakker worden.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:46 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja, dat heeft mijn mama laatst gedaan. heb nu net zoiets alleen dan zonder jar. maar ik lust niet zoveel he?kool zou nog kunnen, en alle dressing vind ik vies eigenlijk... maar zal nog even kijken.
mja, ik heb wel dingen geleerd te eten inmiddels. maar ik vind bij zoiets als dressing de afweging vooral: is het belangrijk/gezond/nodig, of is het extra. ik vind het zelf ook lekker zonder, dus waarom dan dressing? maar een simpele oliedressing lukt me binnenkort wel denk ik, eet ik ook op de zure komkommer(olie, azijn, zout, suiker, peper, soms knoflook)quote:Op zondag 26 mei 2013 20:49 schreef An24 het volgende:
[..]
Heb je alles wat je niet lust al minstens negen keer geproeft? Soms duurt het lang voordat je smaakpapillen wakker worden.
dat meende ik me ook te herinneren. helpt t beetje vet uit vlees of makreel daar ook niet al bij? anders pleur ik er morgen wel gewoon een beetje olie overheenquote:Op zondag 26 mei 2013 20:53 schreef loveli het volgende:
De olie zorgt ervoor dat gezonde stofjes beter worden opgenomen.
Goed bezig dusquote:Op zondag 26 mei 2013 20:52 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
mja, ik heb wel dingen geleerd te eten inmiddels. maar ik vind bij zoiets als dressing de afweging vooral: is het belangrijk/gezond/nodig, of is het extra. ik vind het zelf ook lekker zonder, dus waarom dan dressing? maar een simpele oliedressing lukt me binnenkort wel denk ik, eet ik ook op de zure komkommer(olie, azijn, zout, suiker, peper, soms knoflook)
Maakt niet uit welk vet. Met dressing is het idee dat het alvast uit de salade in het vet trekt, geen idee of dat een groot verschil is met tijdens het eten verwerken.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:54 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
dat meende ik me ook te herinneren. helpt t beetje vet uit vlees of makreel daar ook niet al bij? anders pleur ik er morgen wel gewoon een beetje olie overheen
+1quote:Op zondag 26 mei 2013 19:57 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dan noem je het anders.
Edit:spuit 11
Ik wilde ook geen relatie toen het wat werd met de vader van mijn kinderen.
Hèhèhè, ik was op dat plein want ik ging naar de bioscoop daar. Wat een stel mafkezen bij elkaar!quote:Op zondag 26 mei 2013 20:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wauuuw. De toppersfans kunnen beter van de booze en sigaretten afblijventevens: rondlopen als het nageslacht van een neonarabier en Nel Veerkamp is tot daar aan toe, maar waarom moet er blackface bij...?
![]()
/partypooper
Your boat, make it floatquote:Op zondag 26 mei 2013 20:39 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb net heel braaf voor twee dagen de volgende lunch staan maken:
-kropje baby romaine
-wortel
-radijs
-rode puntpaprika
-komkommer
-bieslook
-gerookte kipfilet
Ik ga het een week proberen, met salades meenemen, zonder carbs dus, en 's avonds ook minder carbs (ik zeg niet géén). kijken wat het doet. zonder dressing trouwens want dat vind ik viesKom er maar in Vaiz!
quote:Op zondag 26 mei 2013 21:38 schreef Goodbye het volgende:
En ik voel me ook een beetje meh. Misschien toch maar weer aan de vitamine D.
hij was echt een jackassquote:
ik weet niet, vind dit niet zoquote:
quote:Ryan Dunn had twee keer de toegestane hoeveelheid alcohol in zijn bloed en reed 200 kilometer per uur waar 90 was toegestaan.
ik ken hem verder niet, heb hem gegoogled en toen kwam ik dit tegen (herkende zn hoofd trouwens wel, zal wel vandie twee keer zijn geweest dat ik Jackass heb gekekenquote:
is een optie iddquote:
Zijn lompste stunt was bezopen bosjes snoeien met zijn porsche..quote:Op maandag 27 mei 2013 08:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ken hem verder niet, heb hem gegoogled en toen kwam ik dit tegen (herkende zn hoofd trouwens wel, zal wel vandie twee keer zijn geweest dat ik Jackass heb gekeken)
zijn lompste stunt was zichzelf met zijn bezopen hoofd doodrijdenquote:Op maandag 27 mei 2013 09:25 schreef the85mc het volgende:
[..]
Zijn lompste stunt was bezopen bosjes snoeien met zijn porsche..
Domme actie, met je bezopen hoofd een listige sportwagen gaan rijden.
yes, soort havermoutbar met kaneel en rozijntjes enzoquote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 10:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
yes, soort havermoutbar met kaneel en rozijntjes enzokan slechter denk ik
Maar hoe is het nu op je werk? Ik meen me te herinneren dat je even geen zin meer had?quote:Op maandag 27 mei 2013 10:10 schreef Nallie het volgende:
Ik wil ook vrij
Planning:
O: havermout met cacao en banaan
T: koffie verkeerd, appel
L: speltbh kip, speltbh pindakaas & salade van tomaat/komkommer/kikkererwten/paprika
T: quinoa reep
S: bootcamp
D: kip met rijst, sperziebonen en mangochutney
T: kwark met whey
Heb nu hennep proteine poeder, wel wat minder eiwitten, maar ook andere gezonde stofjes en geen melkeiwit. Die soja die ik had was vies, deze proef je veel minder
Ja het gaat wel goed. Moest ff wat dingen duidelijker krijgen en kan nu weer wat stappen zetten.quote:Op maandag 27 mei 2013 10:36 schreef An24 het volgende:
[..]
Maar hoe is het nu op je werk? Ik meen me te herinneren dat je even geen zin meer had?
Ah, nog even door bikkelen dus!quote:Op maandag 27 mei 2013 10:39 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja het gaat wel goed. Moest ff wat dingen duidelijker krijgen en kan nu weer wat stappen zetten.
Verder is het lekker druk, want einde van t schooljaar, dus wel prima.
Nog 6 weken tot de vakantieDus klagen mag ik niet!
^^quote:Op zondag 26 mei 2013 20:48 schreef loveli het volgende:
[..]
Juist omdat je niet zoveel lust, misschien vind je nog iets waar je niet aan gedacht had. Bij de weg, van honing, olie, balsamico en knoflook kun je (imho) heerlijke dressing maken
Hoe was je date Prob?quote:Op maandag 27 mei 2013 13:29 schreef Probability het volgende:
Gister heel brak allemaal ongezond voer gehaald voor het diner
(2 potten jelly beans, aardbeien, pizza broodjes, salade met zalm radijs Chinese kool etc, slagroom, kroepoek, quicheje, twee repen chocolade, wijn, etc etc)
Uiteindelijk alleen de salade, aardbeien en en half klein quicheje gegeten en een klein handje jelly beans
Ach ja, wel gezond
Leukquote:
Fijnquote:Op maandag 27 mei 2013 14:32 schreef Nallie het volgende:
Ja gaat prima hoorthanks for asking!
Bij jou? Blij dat je gestopt bent bij dat ene bedrijf?
quote:Op maandag 27 mei 2013 14:36 schreef Probability het volgende:
[..]
Fijn
Ja geeft echt heel veel rust.
En ik denk dat het ook wel scheelt dat mijn buddy van de 'huiswerkklas/cursus dezelfde van de dates is
En hij moet z'n jaar halen - en ik ook.
Dus we hebben al onze planningen doorgesproken etc en hij heeft mij geholpen als ik er weer te veel bij haalde en ik hem weer.
En hij is oprecht echt heel aardig en geïnteresseerd, ook in m'n huisgenoten.
Dus het scheelt wel dat ik niet 'de schijn' op hoef te houden qua studie en plannen etc en de hele tijd cool en leuk hoef te doen - want hij vind mij leuk zoals ik ben zei hij
whehe.
Dat is echt best wel liefquote:Op maandag 27 mei 2013 14:36 schreef Probability het volgende:
want hij vind mij leuk zoals ik ben zei hij
Haha jaquote:Op maandag 27 mei 2013 14:39 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat is echt best wel lief. En kost veel minder energie dan jezelf 'beter' voordoen, go Probje
.
Is het dan 1 keer twintig, of setjes van x keer twintig?quote:Op maandag 27 mei 2013 15:38 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Mufasa! Vizor! Ik heb weer een nieuw killer schema voor jullie!
- 20 walking lunges
- 20 deadlifts
- 20 upright rows
- 20 burpees
- 20 pushups
- 20 squats
- 10 keer de groepslessenzaal op en neer rennen met 5 keer springen na iedere keer.
En dat 3 keer herhalen.
Mijn conclusie: Oef!
Ja doe ik wel hoor! Woensdag date 4quote:Op maandag 27 mei 2013 15:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Like hell Henk.
Zo thuis. Nu een biertje in de tuin met zoute stokjes in de zon.
Goede terugreis Dido.
Prob. Probeer ervan te genieten anders doe jij jezelf tekort maar zeker ook je date.
Immer wijze woorden. Geniet van dat biertje.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Like hell Henk.
Zo thuis. Nu een biertje in de tuin met zoute stokjes in de zon.
Goede terugreis Dido.
Prob. Probeer ervan te genieten anders doe jij jezelf tekort maar zeker ook je date.
20 keer per ronde, 3 rondes in totaal.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:13 schreef anna82 het volgende:
[..]
Is het dan 1 keer twintig, of setjes van x keer twintig?
Ik vind overigens beide veel![]()
Tof dat hostel beviel Dido!
XM al gespot vandaag?
quote:Makimba Mimms, 29 says that the intensity of the CrossFit workout that he did in December of 2005 was under the supervision of a gym employee who was not certified and the poorly supervised workout made him urinate blood and caused his legs to swell to the point he is now permanently disabled and cannot stand for long periods of time, run or play tennis with his wife
Wat Henk doet!quote:Op maandag 27 mei 2013 16:46 schreef Perruche het volgende:
Maar wat is dat crossfit dan? Heb geen wiki hier!
^^quote:Op maandag 27 mei 2013 16:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Xm zit een beetje niks te doen geloof ik ..
Tss, worden mijn 2 maal daagse KT sessies gewoon genegeerd hierquote:Op maandag 27 mei 2013 15:38 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Heel veel oefeningen snel achter elkaar en hopen dat je je niet blesseertquote:Op maandag 27 mei 2013 16:46 schreef Perruche het volgende:
Maar wat is dat crossfit dan? Heb geen wiki hier!
Noes!quote:
Ok! Zal ik doen!quote:
zucht even heel diepquote:
XM is degene die diep moet zuchten.. DUURT LANG!quote:Op maandag 27 mei 2013 19:00 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
zucht even heel diep
Fatsoenlijke D bedoel ik natuurlijk
Ja vind ik ook!!quote:Op maandag 27 mei 2013 19:27 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
XM is degene die diep moet zuchten.. DUURT LANG!
volgens mij ziet niemand er goed uit in een badpak...quote:Op maandag 27 mei 2013 19:32 schreef Tinkepink het volgende:
Lijstje
o. boterham met boter en honing
t. boterham met pindakaas en een halve mango
l. doorgekookte paella (mislukt)
T. Bakje yoghurt en een appel
D. Salade van sla, radijs, munt, bakje tuinkers, halve mango, feta, olijfolie en limoen + boterham met boter + 250 gram groene asperges + paar plakjes zalm met saus + gebakken camembert
Van de planning
s. 15 km fietsen
t. ijsje
d. broodmaaltijd
s. uurtje sport
Is niets terecht gekomen. Helaas.
Overigens ben ik vandaag badpakken wezen passen. WAt een faal. Ik dacht dat ik slank was, maar de spiegel bewees met tegendeel. MIjn hemel, wat een drama.
Daar zou ik ook een vreetbui van krijgenquote:Op maandag 27 mei 2013 19:36 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
volgens mij ziet niemand er goed uit in een badpak...
mijn eerste indruk van een dagje sla en kip: honger en vreetbui
Alweer bijgekomen?quote:Op maandag 27 mei 2013 15:38 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
- 20 walking lunges
- 20 deadlifts
- 20 upright rows
- 20 burpees
- 20 pushups
- 20 squats
- 10 keer de groepslessenzaal op en neer rennen met 5 keer springen na iedere keer.
En dat 3 keer herhalen.
Mijn conclusie: Oef!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |