20 keer per ronde, 3 rondes in totaal.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:13 schreef anna82 het volgende:
[..]
Is het dan 1 keer twintig, of setjes van x keer twintig?
Ik vind overigens beide veel![]()
Tof dat hostel beviel Dido!
XM al gespot vandaag?
quote:Makimba Mimms, 29 says that the intensity of the CrossFit workout that he did in December of 2005 was under the supervision of a gym employee who was not certified and the poorly supervised workout made him urinate blood and caused his legs to swell to the point he is now permanently disabled and cannot stand for long periods of time, run or play tennis with his wife
Wat Henk doet!quote:Op maandag 27 mei 2013 16:46 schreef Perruche het volgende:
Maar wat is dat crossfit dan? Heb geen wiki hier!
^^quote:Op maandag 27 mei 2013 16:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Xm zit een beetje niks te doen geloof ik ..
Tss, worden mijn 2 maal daagse KT sessies gewoon genegeerd hierquote:Op maandag 27 mei 2013 15:38 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Mufasa! Vizor! Ik heb weer een nieuw killer schema voor jullie!
Heel veel oefeningen snel achter elkaar en hopen dat je je niet blesseertquote:Op maandag 27 mei 2013 16:46 schreef Perruche het volgende:
Maar wat is dat crossfit dan? Heb geen wiki hier!
Noes!quote:
Ok! Zal ik doen!quote:
zucht even heel diepquote:
XM is degene die diep moet zuchten.. DUURT LANG!quote:Op maandag 27 mei 2013 19:00 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
zucht even heel diep
Fatsoenlijke D bedoel ik natuurlijk
Ja vind ik ook!!quote:Op maandag 27 mei 2013 19:27 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
XM is degene die diep moet zuchten.. DUURT LANG!
volgens mij ziet niemand er goed uit in een badpak...quote:Op maandag 27 mei 2013 19:32 schreef Tinkepink het volgende:
Lijstje
o. boterham met boter en honing
t. boterham met pindakaas en een halve mango
l. doorgekookte paella (mislukt)
T. Bakje yoghurt en een appel
D. Salade van sla, radijs, munt, bakje tuinkers, halve mango, feta, olijfolie en limoen + boterham met boter + 250 gram groene asperges + paar plakjes zalm met saus + gebakken camembert
Van de planning
s. 15 km fietsen
t. ijsje
d. broodmaaltijd
s. uurtje sport
Is niets terecht gekomen. Helaas.
Overigens ben ik vandaag badpakken wezen passen. WAt een faal. Ik dacht dat ik slank was, maar de spiegel bewees met tegendeel. MIjn hemel, wat een drama.
Daar zou ik ook een vreetbui van krijgenquote:Op maandag 27 mei 2013 19:36 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
volgens mij ziet niemand er goed uit in een badpak...
mijn eerste indruk van een dagje sla en kip: honger en vreetbui
Alweer bijgekomen?quote:Op maandag 27 mei 2013 15:38 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Mufasa! Vizor! Ik heb weer een nieuw killer schema voor jullie!
- 20 walking lunges
- 20 deadlifts
- 20 upright rows
- 20 burpees
- 20 pushups
- 20 squats
- 10 keer de groepslessenzaal op en neer rennen met 5 keer springen na iedere keer.
En dat 3 keer herhalen.
Mijn conclusie: Oef!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |