^^quote:Op zondag 26 mei 2013 20:48 schreef loveli het volgende:
[..]
Juist omdat je niet zoveel lust, misschien vind je nog iets waar je niet aan gedacht had. Bij de weg, van honing, olie, balsamico en knoflook kun je (imho) heerlijke dressing maken
Hoe was je date Prob?quote:Op maandag 27 mei 2013 13:29 schreef Probability het volgende:
Gister heel brak allemaal ongezond voer gehaald voor het diner
(2 potten jelly beans, aardbeien, pizza broodjes, salade met zalm radijs Chinese kool etc, slagroom, kroepoek, quicheje, twee repen chocolade, wijn, etc etc)
Uiteindelijk alleen de salade, aardbeien en en half klein quicheje gegeten en een klein handje jelly beans
Ach ja, wel gezond
Leukquote:
Fijnquote:Op maandag 27 mei 2013 14:32 schreef Nallie het volgende:
Ja gaat prima hoorthanks for asking!
Bij jou? Blij dat je gestopt bent bij dat ene bedrijf?
quote:Op maandag 27 mei 2013 14:36 schreef Probability het volgende:
[..]
Fijn
Ja geeft echt heel veel rust.
En ik denk dat het ook wel scheelt dat mijn buddy van de 'huiswerkklas/cursus dezelfde van de dates is
En hij moet z'n jaar halen - en ik ook.
Dus we hebben al onze planningen doorgesproken etc en hij heeft mij geholpen als ik er weer te veel bij haalde en ik hem weer.
En hij is oprecht echt heel aardig en geïnteresseerd, ook in m'n huisgenoten.
Dus het scheelt wel dat ik niet 'de schijn' op hoef te houden qua studie en plannen etc en de hele tijd cool en leuk hoef te doen - want hij vind mij leuk zoals ik ben zei hij
whehe.
Dat is echt best wel liefquote:Op maandag 27 mei 2013 14:36 schreef Probability het volgende:
want hij vind mij leuk zoals ik ben zei hij
Haha jaquote:Op maandag 27 mei 2013 14:39 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat is echt best wel lief. En kost veel minder energie dan jezelf 'beter' voordoen, go Probje
.
Is het dan 1 keer twintig, of setjes van x keer twintig?quote:Op maandag 27 mei 2013 15:38 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Mufasa! Vizor! Ik heb weer een nieuw killer schema voor jullie!
- 20 walking lunges
- 20 deadlifts
- 20 upright rows
- 20 burpees
- 20 pushups
- 20 squats
- 10 keer de groepslessenzaal op en neer rennen met 5 keer springen na iedere keer.
En dat 3 keer herhalen.
Mijn conclusie: Oef!
Ja doe ik wel hoor! Woensdag date 4quote:Op maandag 27 mei 2013 15:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Like hell Henk.
Zo thuis. Nu een biertje in de tuin met zoute stokjes in de zon.
Goede terugreis Dido.
Prob. Probeer ervan te genieten anders doe jij jezelf tekort maar zeker ook je date.
Immer wijze woorden. Geniet van dat biertje.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Like hell Henk.
Zo thuis. Nu een biertje in de tuin met zoute stokjes in de zon.
Goede terugreis Dido.
Prob. Probeer ervan te genieten anders doe jij jezelf tekort maar zeker ook je date.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |