Echt alleen pindakaasquote:
^^quote:
Geen vrienden die meewillen? Das jammer, optredens zijn altijd wel mooi lijkt me.quote:Op zondag 26 mei 2013 10:53 schreef An24 het volgende:
[..]
^^
Nog een beetje meh. Vandaag alleen naar het optreden van die Britse vriend van mij. Dus als je in de buurt van Geldermalsen bent en van blues achtige songwriters houdt: http://ianparker.biz/tour.shtml
Vakanties, werkende, al afspraken..... tis altijd wat met die vrienden van mequote:Op zondag 26 mei 2013 11:04 schreef the85mc het volgende:
[..]
Geen vrienden die meewillen? Das jammer, optredens zijn altijd wel mooi lijkt me.
Ik heb ineens last van hooikoorts ofzo. Beetje opgezette oogleden. Irritant is dat..
Waarschijnlijk heb ik mn boot verkocht. Goeie deal, 1 middag werk en af en toe wat marktplaatsen en ik hou er nog mooi wat aan over![]()
Volgende boot voor verhuur is dan 'gratis'.
Zo bedoelde ik het eigenlijk ook.....omdat ik me nog wat meh voel.quote:Op zondag 26 mei 2013 11:08 schreef loveli het volgende:
Ik las het anders, "vandaag enkel naar het optreden van..."
2 volle theelepls, dus het valt meequote:
waarom voel je je meh dan?quote:Op zondag 26 mei 2013 11:09 schreef An24 het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het eigenlijk ook.....omdat ik me nog wat meh voel.
Iets met paddestoelen, kaneel en wild. Stoofpeertjes toe.quote:Op zondag 26 mei 2013 11:57 schreef the85mc het volgende:
Ik heb zin om vandaag eens lekker uitgebreid te koken. Iemand goede tips voor een herfstig recept? Ik zit aan iets van eend in sinaasappelportsaus te denken. Met zoetige stamppot ofzo.
Iemand anders nog goede/lekkere ideeen?
Vanwaar de cornflakes en melk? Ben van beide geen fanquote:Op zondag 26 mei 2013 11:40 schreef Maraca het volgende:
Lijstje
O: Cornflakes met halfvolle melk
S: Body pump (1 uur) + CxWorx (0,5 uur)
T: Vers geperste sinaasappelsap, espresso macchiato en 3 broodjes met lamsham
L: Home made aspergsesoep + toast
T: Banaan + appel
D: Wokgroente (ui, champignon, tomaat, paksoi) met stukjes kip en oestersaus
*Op Loveli leuntquote:Op zondag 26 mei 2013 12:18 schreef loveli het volgende:
Even groepsdruk gebruiken om de koekjes weg te gooien.
Gooi wegquote:Op zondag 26 mei 2013 12:18 schreef loveli het volgende:
Even groepsdruk gebruiken om de koekjes weg te gooien.
Hoe kom je eraan?quote:Op zondag 26 mei 2013 13:16 schreef loveli het volgende:
Ze waren niet eens lekker, maar toen ik nummer 3 in m'n hoofd wilde stoppen ging er een alarm af. Spul ligt nu dus in de kliko.
Restant van m'n uitdeelkoekjes, heb nog 6 pakken chococookies en 3 pakken bastogne over. Ligt al 3 maanden binnen handbereik, maar geen behoefte aan gehad.quote:
Geef ze eens gauw weg?quote:Op zondag 26 mei 2013 13:18 schreef loveli het volgende:
[..]
Restant van m'n uitdeelkoekjes, heb nog 6 pakken chococookies en 3 pakken bastogne over. Ligt al 3 maanden binnen handbereik, maar geen behoefte aan gehad.
Omdat wanneer ik s'morgens net wakker ben, ik bijna niks wegkrijg. Alleen ditquote:Op zondag 26 mei 2013 12:10 schreef loveli het volgende:
[..]
Vanwaar de cornflakes en melk? Ben van beide geen fan![]()
Havermout is veel gezonder dan cornflakes, ideaal sportvoer.
quote:Op zondag 26 mei 2013 13:20 schreef loveli het volgende:
Als iemand hier in slank behoefte heeft aan bastognes stuur ik ze wel op
quote:Op zondag 26 mei 2013 13:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Bastilognes... Lekker!
Heb meestal kokosmacronen of appelkoeken in huis. Die lust ik toch niet..
Leuke avond gehad Nallie?
Nog een half uur aan de slag en dan zit weekend dienst er weer op.
Druk vandaag, heerlijk. Paar honderd traptreden en aantal km in de benen.
Zie buikentopic voor het resultaatquote:
Tof! Ik snap dat je bijna omvalt inderdaadquote:Op zondag 26 mei 2013 14:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zie buikentopic voor het resultaat. Ik ben een tuimelaar.
50 cm bij de lengte optellen en dan BMI delen door 2. Correctiefactor voor beeb.quote:
Probeer eens kwark te eten vlak voor je gaat slapen, helpt bij mij om te kunnen ontbijten.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Omdat wanneer ik s'morgens net wakker ben, ik bijna niks wegkrijg. Alleen ditHavermout gaat er zo vroeg er echt niet in.
Haha! Kon ik t een beetje? Misschien een visioen van de toekomstquote:Op zondag 26 mei 2013 14:17 schreef V1z0R het volgende:
Vannacht trouwens gedroomd over Nallie.
Maar ze woonde in de buurt en verkocht schoenen, niet echt Nallie dus
Hmm.. goed punt. Zal er op lettenquote:Op zondag 26 mei 2013 13:25 schreef loveli het volgende:
Cornflakes = maisvlokken = snelle suikers en de verkeerde omega's.
Ontbijten kun je oefenen, vroeger kreeg ik voor 16 uur 's middags ook geen brood weg. Maar zonder dollen, als je cornflakes kunt vervangen voor iets beters, win.
Ohquote:Chococookies zijn niet aan te bevelen als alternatief.
Serieus?quote:Op zondag 26 mei 2013 14:14 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Probeer eens kwark te eten vlak voor je gaat slapen, helpt bij mij om te kunnen ontbijten.
Yup, het verzadigd en zorgt dat ik 's ochtends wel echt trek heb.quote:
Apart niet? Maar deed je goed inderdaad. Natijd gingen we spoetnik drinken bij je op het dakterras en stootte ik m'n kop tegen de droogmolen.quote:Op zondag 26 mei 2013 14:19 schreef Nallie het volgende:
[..]
Haha! Kon ik t een beetje? Misschien een visioen van de toekomst
Visioen of nachtmerrie?quote:Op zondag 26 mei 2013 14:19 schreef Nallie het volgende:
[..]
Haha! Kon ik t een beetje? Misschien een visioen van de toekomst
Dat weet ik nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |