wil je hem niet meer zien of ga je het dan een relaatsie noemen?quote:Op zondag 26 mei 2013 19:25 schreef Probability het volgende:
Woah date 3 zo. Nu moeten we maar stoppen geloof ik
Haha ik wil geen relaatsie dus moet ik er maar mee stoppen.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:35 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
wil je hem niet meer zien of ga je het dan een relaatsie noemen?
Dan noem je het toch andersquote:Op zondag 26 mei 2013 19:46 schreef Probability het volgende:
[..]
Haha ik wil geen relaatsie dus moet ik er maar mee stoppen.
Uhmm.. Ja maar straks wil hij dat wel.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:49 schreef the85mc het volgende:
[..]
Dan noem je het toch andersWaarom iets afkappen als t leuk is?
Ook niet met deze? Hij klinkt leuk.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:46 schreef Probability het volgende:
[..]
Dan noem je het anders.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:46 schreef Probability het volgende:
[..]
jullie daten gewoon nog steedsquote:Op zondag 26 mei 2013 19:57 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dan noem je het anders.
Edit:spuit 11
Ik wilde ook geen relatie toen het wat werd met de vader van mijn kinderen.
Wat is blackface?quote:Op zondag 26 mei 2013 20:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wauuuw. De toppersfans kunnen beter van de booze en sigaretten afblijventevens: rondlopen als het nageslacht van een neonarabier en Nel Veerkamp is tot daar aan toe, maar waarom moet er blackface bij...?
![]()
/partypooper
Donkere schminck op om je voor te doen als iemand van andere afkomst - it's generally frowned uponquote:
Helaas slechts de heel trage sprinter tussen Breukelen en Bijlmerquote:
En ze gebruikten niet de verkeerde kleur foundation?quote:Op zondag 26 mei 2013 20:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Donkere schminck op om je voor te doen als iemand van andere afkomst - it's generally frowned upondacht ik althans
Ambigu want roet!quote:Op zondag 26 mei 2013 20:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
In het zelfde universum als ik vermoed ik. Zwarte pieten?
Noop, hij had ook een opgetekende baardquote:Op zondag 26 mei 2013 20:22 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
En ze gebruikten niet de verkeerde kleur foundation?
wtf?quote:Op zondag 26 mei 2013 20:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wauuuw. De toppersfans kunnen beter van de booze en sigaretten afblijventevens: rondlopen als het nageslacht van een neonarabier en Nel Veerkamp is tot daar aan toe, maar waarom moet er blackface bij...?
![]()
/partypooper
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |