NL-ers zien er imho niet het meest verzorgd uit van alle West-Europeanen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 09:31 schreef _Dido_ het volgende:
[..]ik zie geen verschil tussen West-Europeanen hoor. Behalve wie aan een stereotype voldoet.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:19 schreef Nallie het volgende:
Met birckenstocks, heuptasjes en onsexy korte broeken!
Neequote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:34 schreef loveli het volgende:
Of waar ze blijven zitten. Geen actie nog?
Haha, kan je nog bewegen?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:58 schreef Mufasa208 het volgende:
Heeft er iemand een senzu bean over? Mijn sportregime wat uitgebreid en heb het gevoel alsof ik overreden ben door een truck, en dan een keer of 100.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:58 schreef Mufasa208 het volgende:
Heeft er iemand een senzu bean over? Mijn sportregime wat uitgebreid en heb het gevoel alsof ik overreden ben door een truck, en dan een keer of 100.
Ik wel. Lijfvorm en kleding zegfen zoveel.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 09:31 schreef _Dido_ het volgende:
[..]ik zie geen verschil tussen West-Europeanen hoor. Behalve wie aan een stereotype voldoet.
Wat heerlijk, die eenzaamheid! Hier is 't veel te populair geworden de laatste jaren: als ik naar het bos ga sjokken de clubjes hardlopers kop aan kont over de paadjes. Jammer, want ik vond het zo prettig tijdens het lopen eens helemaal alleen te zijn, mensenhater als ik ben. Wat helemaal erg is: in dezelfde richting lopen als een andere renner vlak voor/achter je, ook nog in hetzelfde tempo. Ieeeh!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 06:56 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Ik had niet echt zin maar ben toch gaan hardlopen. Voor het eerst sinds tijden door bos en hei (in de winter is het 's ochtends daar nog te donker en overdag vaak te nat). Was prachtig - geen mens gezien.
12,5 km | 9,2 km/u
Relax!!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 09:34 schreef Maraca het volgende:
Woei. Sportschool had een foutje gemaakt en krijg nu gratis een uur een eigen personal trainer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |