We weten wel wat lekker isquote:
yaamrite en nee, er kunnen niet genoeg chickspics gepost wordenquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar fotos posten van chicks die knap zijn is toch niet wannabi, elke chick weet welke chick lekker is ammirite
GATVERDAMME WD DIT VERGEEF IK JOU NOOIT!quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Meer zo
[ afbeelding ]
grpje weet niet wat ik me bij ambi moet voorstellen
Ik wou ook al, maar geen zin.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:16 schreef wolvendagen het volgende:
De laatste poster opent in principe het nieuwe topic, als dat niet binnen één minuut gebeurt is het eerste reekstopic dat daarna wordt geopend het volgende deel, eventueel andere geopende KLB SC-topics gaan dicht.
Pure gokquote:
Sorryquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]
GATVERDAMME WD DIT VERGEEF IK JOU NOOIT!
Nee, even serieus.. Dit is een Marokkaanse, kijk die vieze krullen
Verder ben ik wit als fuck. En heb ik leukere kuiljtes in mijn wangen. En zij is gewoon
Zou ook... je ziet ook aan haar lach dat ze echt smeeeeeerig is in bedquote:
Telt toch niet, want de minuut was voorbij en dan is dit gewoon het nieuwe topic, de rest wordt geslotenquote:
pics in DM om te bewijzen (en nee ik ben niet zo flauw dat ik die hier neer ga kwakken.)quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]
GATVERDAMME WD DIT VERGEEF IK JOU NOOIT!
Nee, even serieus.. Dit is een Marokkaanse, kijk die vieze krullen
Verder ben ik wit als fuck. En heb ik leukere kuiljtes in mijn wangen. En zij is gewoon
Zij is sws halal in bed.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou ook... je ziet ook aan haar lach dat ze echt smeeeeeerig is in bed
Vanwaar die interesse?quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:18 schreef jagga het volgende:
[..]
pics in DM om te bewijzen (en nee ik ben niet zo flauw dat ik die hier neer ga kwakken.)
Als ik nu net als Krio netjes vraag .. ?
Ze heeft ook goede tietenquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou ook... je ziet ook aan haar lach dat ze echt smeeeeeerig is in bed
Sorry, moest toch kapen want iemand heeft weer met de UI's in de OP zitten kankeren.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ze heeft ook goede tieten. Zocht die pic, daarom duurde nieuwe topic zo 'lang'
.
Ik weet nog vaag hoe Ambi's gezicht eruit ziet. Heel aardig hoor.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:18 schreef jagga het volgende:
[..]
pics in DM om te bewijzen (en nee ik ben niet zo flauw dat ik die hier neer ga kwakken.)
Als ik nu net als Krio netjes vraag .. ?
gewoon uit interesse eigenlijk, des te meer om wat ik al eerder gezegd heb.quote:
Maar in de OP staatquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:19 schreef Pharkus het volgende:
Wolvendagen, doe eens rustig, geef mensen eens de tijd om een topic te openen.
quote:De laatste poster opent in principe het nieuwe topic, als dat niet binnen één minuut gebeurt is het eerste reekstopic dat daarna wordt geopend het volgende deel, eventueel andere geopende KLB SC-topics gaan dicht. Tevens moet er altijd een vrouwelijke user zijn die haar heerlijke malse tetjes post. Dat zijn nu eenmaal de regels.
Nee, schijn bedriegt.. zij hei'd palen als of ze het kurhaus bouwt.quote:
Kan niet zien of minuut voorbij was, zit mobiel. Kan iemand dit eerlijk zeggen? Gaat om 3 maanden voor wd dus moet wel zeker.zijnquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Telt toch niet, want de minuut was voorbij en dan is dit gewoon het nieuwe topic, de rest wordt gesloten
wtfquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, schijn bedriegt.. zij hei'd palen als of ze het kurhaus bouwt.
Dwc sloot om 14:44 en ik opende om 16:22.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kan niet zien of minuut voorbij was, zit mobiel. Kan iemand dit eerlijk zeggen? Gaat om 3 maanden voor wd dus moet wel zeker.zijn
Ben echt vrouwquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:20 schreef jagga het volgende:
[..]
gewoon uit interesse eigenlijk, des te meer om wat ik al eerder gezegd heb.
Ben er nog niet helemaal uit of je nu vrouw of man bent, of een trol
Was legit.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kan niet zien of minuut voorbij was, zit mobiel. Kan iemand dit eerlijk zeggen? Gaat om 3 maanden voor wd dus moet wel zeker.zijn
heb je zojuist zelf verkondigt, moet je niet piepen als we je eraan houdenquote:
Prima verwoord toch?quote:
Er staat niet specifiek wd, slappe vaatdoek.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:22 schreef jagga het volgende:
[..]
heb je zojuist zelf verkondigt, moet je niet piepen als we je eraan houden
quote:
Ambipur was toch niet vrouwelijk?quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Er staat niet specifiek wd, slappe vaatdoek.
Nee.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:23 schreef Pharkus het volgende:
[..]
[..]
Ambipur was toch niet vrouwelijk?
Heb het al aangepast. Waar blijft je malse vleesstaafquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:23 schreef Pharkus het volgende:
[..]
[..]
Ambipur was toch niet vrouwelijk?
Zulks een levensmoeie uitstraling.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit was 'm gvd.
ohja kut, zit net terug te lezen, en er staat idd: een vrouwelijke user.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Er staat niet specifiek wd, slappe vaatdoek.
Nee bek houdenquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:24 schreef jagga het volgende:
[..]
ohja kut, zit net terug te lezen, en er staat idd: een vrouwelijke user.
Maar wat nu als dit niet gebeurt, mogen wij WD dan verantwoordelijk houden en alsnog eisen ?
Jammer van de kaaklijn, maar zou hier best plezier aan belevenquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit was 'm gvd.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heb het al aangepast. Waar blijft je malse vleesstaaf?
Komt mooi uit, want ik zou sterven voor haar.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zulks een levensmoeie uitstraling.
Ze heeft zo'n slome blik. Ik haat mensen met zo'n slome blik.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zulks een levensmoeie uitstraling.
Godverdommequote:
Godverdommequote:Op donderdag 23 mei 2013 15:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Komt mooi uit, want ik zou sterven voor haar.
Heb ze zelf ook. Dat zijn vetzaktitties.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:26 schreef 2NutZ het volgende:
Die tieten zeggebn KAPLAUW en die wijfuhh zitten te miepen over uitstralingDONER OP!!
KEBAB ZELFquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:26 schreef 2NutZ het volgende:
Die tieten zeggebn KAPLAUW en die wijfuhh zitten te miepen over uitstralingDONER OP!!
Kaplauw zegt 'iequote:Op donderdag 23 mei 2013 15:26 schreef 2NutZ het volgende:
Is mooi woordquote:
Wanna touch them, lay me oddo on themquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:26 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Heb ze zelf ook. Dat zijn vetzaktitties.
Omg Ambiquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:26 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Heb ze zelf ook. Dat zijn vetzaktitties.
was typoquote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh dacht srs dat je doner op was![]()
![]()
Gezien ik van je love handles hou stel ik voor dat er geen kilo meer af gaatquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Joh. Met elk kilo minder, worden ze minder.
Nee. Want die Mocro en ik hebben dezelfde figuurachtig iets. Ziet er niet leuk uit..quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gezien ik van je love handles hou stel ik voor dat er geen kilo meer af gaat.
Ik vind van wel, dit was mijn oordeel en daar moet je het mee doenquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:32 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee. Want die Mocro en ik hebben dezelfde figuurachtig iets. Ziet er niet leuk uit..
Short-term memory loss? Postte ik op de vorige paginaquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:34 schreef 2NutZ het volgende:
[ afbeelding ]
Hier nog maar een keer, zou plowen tot het uiteindelijk hetzelfde resultaat geeft als 3 uur stenigen
zou haar bekleden met spek en laten wroeten in mn tuinquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:34 schreef 2NutZ het volgende:
[ afbeelding ]
Hier nog maar een keer, zou plowen tot het uiteindelijk hetzelfde resultaat geeft als 3 uur stenigen
quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:34 schreef 2NutZ het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaar het "Hier nog maar een keer"quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik vind van wel, dit was mijn oordeel en daar moet je het mee doen.
[..]
Short-term memory loss? Postte ik op de vorige pagina.
of broodje pindakaas met kipfilet even onder de grilquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:36 schreef 2NutZ het volgende:
Weet je btw wat een broodje Calve pindakaas met stukjes nog lekkerder maakt?
Er een zak ongezouten pinda's bij hebben en bij elke hap van je broodje een handvol pinda's erbij te gooien![]()
quote:
Echt? lijkt mij ranzig :Squote:Op donderdag 23 mei 2013 15:37 schreef wise het volgende:
[..]
of broodje pindakaas met kipfilet even onder de gril![]()
net broodje sate met kip
quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:37 schreef wise het volgende:
[..]
zou haar bekleden met spek en laten wroeten in mn tuin
vind het wel bij je passen, die ranzigheidquote:
Onzin, ik zit nog net niet aan het niveau dwc qua hygiene.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:39 schreef wise het volgende:
[..]
vind het wel bij je passen, die ranzigheid
Hoezo? ik heb je de halve middag de hemel in geprezen. Zeg je nu dat je lelijk bent?quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:41 schreef Ambipur het volgende:
2nutz + dwc missen smaak. Echt...
Het erge was wel dat mijn ex mij altijd vond lijken op dat mokkel
Jij lijkt srs op haar. Vandaar dat je het wansmaak vindt, waarschijnlijkquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:41 schreef Ambipur het volgende:
2nutz + dwc missen smaak. Echt...
Het erge was wel dat mijn ex mij altijd vond lijken op dat mokkel
Ik lijk niet op haar.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:42 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Jij lijkt srs op haar. Vandaar dat je het wansmaak vindt, waarschijnlijk.
Okéquote:
eensquote:
Mag ik die foto nog eens zien met je allstars aan in het park?quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mag ik die foto nog eens zien met je allstars aan in het park?
DM.quote:
Ik ookquote:
Nee.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:45 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik ook?
Ik wil je natuurlijk niet ten onrechte betichten van gelijkenissen.
Waarom nietquote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Onzin, ik zit nog net niet aan het niveau dwc qua hygiene.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:46 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jij bent soms erg vals. Hou ik niet van.
dit is fok en internet, get used to itquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:46 schreef Ambipur het volgende:
[..]
dat sowiesoquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:48 schreef 2NutZ het volgende:
Kan nu wel zeggen dat Ambi mooier is dan die uit dit topic![]()
HEMELS. DANK.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:48 schreef 2NutZ het volgende:
Kan nu wel zeggen dat Ambi mooier is dan die uit dit topic![]()
Herken je jezelf in terug, zeker.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:46 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Leren jackjequote:
Wat betekent dat je van nature vals bent, je hebt de vaardigheden niet om dat te corrigerenquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:49 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ben niet vals. Ik heb gewoon vaak niet door hoe dingen overkomen
ik mis een pic geloof ikquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Leren jackje
Allstars
Haar
Strakke spijkerbroek
huh>? snap em effe niet (probeer ondertussen ook nog wat werk te verrichtenquote:
Hou nou eens je waffel man. Heb nog nooit een pic van jou hier langs zien komen, Ambi heeft tenminste wel de ballen om die te posten.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:51 schreef Gorzalka het volgende:
Heeft Ambi gedreigd zelfmoord te plegen ofzo, dat iedereen haar opeens ophemelt?
Haquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:52 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hou nou eens je waffel man. Heb nog nooit een pic van jou hier langs zien komen, Ambi heeft tenminste wel de ballen om die te posten.
Ik zeg toch niets negatiefs over haar, mongooltjequote:Op donderdag 23 mei 2013 15:52 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hou nou eens je waffel man. Heb nog nooit een pic van jou hier langs zien komen, Ambi heeft tenminste wel de ballen om die te posten.
Ditquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:52 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
BITCH PLS, lees je eigen post dan terug. Soms moet je ook gewoon eens je mond kunnen houden of lief kunnen doen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:53 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik zeg toch niets negatiefs over haar, mongooltje?
Ja. Zoals ik vandaag he.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:53 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
BITCH PLS, lees je eigen post dan terug. Soms moet je ook gewoon eens je mond kunnen houden of lief kunnen doen.
Ik vind jou eigenlijk altijd wel lief. En als je een keer loopt te bitchen is het vaak ook wel terecht.quote:
dit is nog niksquote:
Je moet er vroeg bij zijn.quote:
Found my signature.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:55 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik vind jou eigenlijk altijd wel lief. En als je een keer loopt te bitchen is het vaak ook wel terecht.
Ik refereer aan haar eigen posts waarin ze zichzelf afkraakt, ik laat me nooit neerbuigend uit over het uiterlijk van andere mensenquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:53 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
BITCH PLS, lees je eigen post dan terug. Soms moet je ook gewoon eens je mond kunnen houden of lief kunnen doen.
klopt, echter niet te vroeg juichenquote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:56 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik refereer aan haar eigen posts waarin ze zichzelf afkraakt, ik laat me nooit neerbuigend uit over het uiterlijk van andere mensen.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:57 schreef Panzermaus het volgende:
Ik vond Ambi al lief voordat ze hier überhaupt postte.Toch Ambi? Toch?
Poten af, ik zag haar het eerst. Heb nog een huwelijksaanzoek daterend uit november ofzo, so back the fuck off.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:57 schreef Panzermaus het volgende:
Ja. Dat jij problemen hebt met het begrijpen van de Nederlandse taal is niet mijn probleemquote:
Nee.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:57 schreef Panzermaus het volgende:
Bij die Vocaroo! KLB Meet 2 of 3quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:59 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik ga jouw huwelijksaanzoek terug zoeken.
Wauw, op je plaats gezetquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:56 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik refereer aan haar eigen posts waarin ze zichzelf afkraakt, ik laat me nooit neerbuigend uit over het uiterlijk van andere mensen.
Zekerquote:
Stay safe bro, die meid is on fire nu. Het zijn de hyperloopse dagen weer, overal reageert ze veel te heftig op en de carefactor ligt ook evenzoveel te hoog. Je raakt je ogen kwijt en anders wel je mooie neus.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:57 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ja. Dat jij problemen hebt met het begrijpen van de Nederlandse taal is niet mijn probleem.
Rotwijf, wij gaan terug tot februari ofzo. Ik haat je.quote:
gast doe ff linken of sturen in DM, als dat mag van ambi ofcquote:
quote:
quote:Op zondag 17 februari 2013 04:18 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Fuck de mannen op Fok.
Trouw met mij.
Zeer zeker niet, ik laat me oprecht nooit neerbuigend uit.quote:
Zit je weer in een van je dramamomentjes joh?quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Stay safe bro, die meid is on fire nu. Het zijn de hyperloopse dagen weer, overal reageert ze veel te heftig op en de carefactor ligt ook evenzoveel te hoog. Je raakt je ogen kwijt en anders wel je mooie neus.
Nee, doet ze zelf maar. Was even vergeten hoe nice ze wasquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:01 schreef jagga het volgende:
[..]
gast doe ff linken of sturen in DM, als dat mag van ambi ofc
Okequote:Op donderdag 23 mei 2013 16:02 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Zeer zeker niet, ik laat me oprecht nooit neerbuigend uit.
Mijn sarcastische en cynische poststijl doet wellicht anders vermoeden, maar dan lees je consequent niet goed genoeg.
of jij schrijft niet goed genoeg..quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:02 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Mijn sarcastische en cynische poststijl doet wellicht anders vermoeden, maar dan lees je consequent niet goed genoeg.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Stay safe bro, die meid is on fire nu. Het zijn de hyperloopse dagen weer, overal reageert ze veel te heftig op en de carefactor ligt ook evenzoveel te hoog. Je raakt je ogen kwijt en anders wel je mooie neus.
Echt ernstigquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:02 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Zit je weer in een van je dramamomentjes joh?
Never your mind, Panzer weet waar ik het over heb.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:03 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[..]
Echt ernstig.
Zou ze het zelf doorhebben? Waarschijnlijk niet.
Ze heeft pillen gebruikt en heeft nu een serotonine-dip of er is iets naars gebeurd, mijn naam is Zwitserland in deze kwestie.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:03 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[..]
Echt ernstig.
Zou ze het zelf doorhebben? Waarschijnlijk niet.
Twijfelachtig. Waarschijnlijker is dat ons verschil in intellect onze communicatie belemmertquote:
Jijquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ze heeft pillen gebruikt en heeft nu een serotonine-dip of er is iets naars gebeurd, mijn naam is Zwitserland in deze kwestie.
Je bent dus vals.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:02 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ambi, al die mannen hier zijn gewoon sneu. Op Gianni na, die is wel lief. Maar toch, ik wil graag nog even terug komen op dat aanzoek van jequote:
Zeer zeker niet, ik ben juist een hippie die iedereen als gelijkwaardig zietquote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:07 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ambi, al die mannen hier zijn gewoon sneu. Op Gianni na, die is wel lief. Maar toch, ik wil graag nog even terug komen op dat aanzoek van je
Zie je.quote:
Gianni is idd wel altijd erg lief...quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:07 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ambi, al die mannen hier zijn gewoon sneu. Op Gianni na, die is wel lief. Maar toch, ik wil graag nog even terug komen op dat aanzoek van je
iets met kam, scheren en wtfquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:07 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
En toch alles wat los en vast zit proberen te hosselen hierquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:07 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
ik geef slechts een optie.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:06 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Twijfelachtig. Waarschijnlijker is dat ons verschil in intellect onze communicatie belemmert.
Wederom, geenszins neerbuigend bedoeld, slechts een constatering.
*in dezenquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik geef slechts een optie.
Ik let niet genoeg op hetgeen dat jij post om een eenduidige conclusie te geven.
dat er een verschil in intellect bestaat moge duidelijk zijn, in wiens voordeel dit verschil is laat ik mij in deze niet over uit
quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:07 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
oh, stop it, youquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Gianni is idd wel altijd erg lief...
Ja babe. Ga je nu ja zeggen?
Hey ik ben autist, als iets zonder menselijke interactie kan en met de computer.... Keuze snel gemaakt.quote:
Nee nee, nu moeten we ook de hele achtbaanrit uitzitten.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
Zie je.![]()
Stoffel, we moeten weg hier.
Is gewoon om even te laten zien dat we het kunnen maar lui zijn.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:09 schreef jagga het volgende:
check iedereen hier ineens zijn beste nederlands van stal plukken....
Met als gevolg dat meteen de OCD taalnazi's massaal erop duiken
jwz mimang paas mij die boxquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:09 schreef jagga het volgende:
Het is wel een extra vernedering als IK het ben die je rectificeerdquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat mijn beheersing van de nederlandse taal niet perfect is, wist ik al langer
rectificeert.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het is wel een extra vernedering als IK het ben die je rectificeerd
mijn nederlands is verpest doordat ik 3,5 jaar in duitsland gestudeerd hebquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:09 schreef jagga het volgende:
ik doelde niet op jouw maar die andere kerels hier int topic die ineens complete volzinnen typen met meer dan gebruikelijke woordenquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:10 schreef CristinaYang het volgende:
Jagga en 2nutz, niet zo op de kast meteen. Het was toch vrij duidelijk dat ik niet op jullie doelde?
aaaaaaaaaaaaannnndd, it's gonequote:Op donderdag 23 mei 2013 16:10 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
jwz mimang paas mij die box
Wees gewoon duidelijk. Vind het oneerlijk dat je mij eerst 10 rondjes hebt laten ijsberen met een rood hoofd.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:10 schreef CristinaYang het volgende:
Jagga en 2nutz, niet zo op de kast meteen. Het was toch vrij duidelijk dat ik niet op jullie doelde?
doe je wel vaker hoorquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dank jequote:
Wel opmerkelijk dat je ''alle mannen behalve Gianni'' zei, in dat gevalquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:10 schreef CristinaYang het volgende:
Alleen voor de funsquote:
Opmerkelijk, ja.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:12 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Wel opmerkelijk dat je ''alle mannen behalve Gianni'' zei, in dat geval.
sowieso niks van aantrekkenquote:
En dan zelf fouten maken...quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
We zullen om-en-om slapen en waken terwijl de labiele internetheldinnen om ons heen tijgeren, zij wachtend op het moment dat we ingeven in een vlaag van zwakte of algehele poesontbering.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:09 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Nee nee, nu moeten we ook de hele achtbaanrit uitzitten.
Kan je dat uberhaupt?quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
weet ik,
je weet toch ook dat je mij niet snel kwaad zult krijgen
Was expres om mijn punt te makenquote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wees gewoon duidelijk. Vind het oneerlijk dat je mij eerst 10 rondjes hebt laten ijsberen met een rood hoofd.
Het spijt me, zal de volgende keer specifieker zijn.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:12 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Wel opmerkelijk dat je ''alle mannen behalve Gianni'' zei, in dat geval.
Jammer, had je hier graag nog de komende minuten gezien.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:14 schreef jagga het volgende:
ja mensen, ik brei er een eind aan, werkdag zit erop, ben het beu.
strkas thuis maar weer effe verder niksen hier in de SC
Ik heb al een punt dus wil best een jou maken, een junior jouquote:
ik wacht eigenlijk op de pic die jij bedoelde van ambi...quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jammer, had je hier graag nog de komende minuten gezien.
Oh god, nee.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb al een punt dus wil best een jou maken, een junior jou
Die gaat 2nutz je sturenquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:15 schreef jagga het volgende:
[..]
ik wacht eigenlijk op de pic die jij bedoelde van ambi...
Jammer.quote:
Ondanks dat ze mij aldoor teased en dan weer omdraait... ze is wel lekker srsquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:15 schreef jagga het volgende:
[..]
ik wacht eigenlijk op de pic die jij bedoelde van ambi...
zijn hoofd lijkt ieder moment van zijn nek af te gaan knakken of ligt dat aan mij ?quote:
Geef je nu toestemming?quote:
die gozer links is toch die fok fotograaf¿quote:
Die boer Tammo linksquote:
Herkenbaarquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kwaad worden? niet snel. meestal besluit ik mijn energie ergens anders aan te besteden.
Geen idee.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:17 schreef wise het volgende:
[..]
die gozer links is toch die fok fotograaf¿
Okquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, die heeft al in userfoto's gestaanZou raar zijn, daar zo over te doen.
Ik tease jou niet, gast. Jij hebt elke week je scharrels.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jammer.
[..]
Ondanks dat ze mij aldoor teased en dan weer omdraait... ze is wel lekker srs
Ja, vind ik ook.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, die heeft al in userfoto's gestaanZou raar zijn, daar zo over te doen.
Nou nou nou wat veroordelend ineens Chaiquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:19 schreef Chai het volgende:
Zag laatst trouwens weer die FOK! docu ergens voorbij komen.
Roken tijdens je praatje voor de docu, wat voor vies goor kamperwijf ben je dan wel niet.
Wat een veroordeling om het gelijk veroordelend te noemen, ik chargeer hier gewoon graag.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:19 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nou nou nou wat veroordelend ineens Chai
Vies goor kamperwijfquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:19 schreef VeerEli het volgende:
Ik zou ook roken tijdens mijn praatje voor een docu. COME AT ME SIS
Echt?quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik tease jou niet, gast. Jij hebt elke week je scharrels.
Het spijt me, wil je weer vriendinnen zijn?quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat een veroordeling om het gelijk veroordelend te noemen, ik chargeer hier gewoon graag.
sryquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:19 schreef Chai het volgende:
Zag laatst trouwens weer die FOK! docu ergens voorbij komen.
Roken tijdens je praatje voor de docu, wat voor vies goor kamperwijf ben je dan wel niet.
Waren we dat net ineens niet meer dan?quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:20 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Het spijt me, wil je weer vriendinnen zijn?
Damnz.quote:
Jij bent wel iemand die gelijk iemand ontvriend als ze kritiek hebben iddquote:
meneer kloten heeft altijd gelijkquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:21 schreef jagga het volgende:
meneer 2nutz had wel gelijk trouwens,
Eens.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:21 schreef jagga het volgende:
meneer 2nutz had wel gelijk trouwens,
Eens.
Egoboostquote:
zover zou ik niet willen gaan, maar ik moet hem in die kwestie wel gelijk gevenquote:
Ga proberen girl, ik kijk altijd filmpjes van hun en dan probeer ik het na te doenquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:21 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Damnz.
Ik ben echt in shock wat mensen kunnen met Make up.. Vind dit wel heel mooi
Mijn tante is MUA (zij is echt goed!!) en die heeft mij weleens opgemaakt zo.. Is heel raar, want je wordt iemand anders
Jou neem ik niet serieus meer met al je losbandigheidquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:23 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik zeg al eeuwen dat Ambi lekker is, waar zijn mijn props?
Doe jij foundation op? Dat maakt al verschil.. Die meisjes bij de douglas zijn altijd zo mooi opgemaakt vind ikquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ga proberen girl, ik kijk altijd filmpjes van hun en dan probeer ik het na te doendeze is niet heel moeilijk tho.
Ja i knowecht bizar hoeveel verschil zoiets kan maken.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jou neem ik niet serieus meer met al je losbandigheid
Hoeveel pandapunten?:Pquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:25 schreef CristinaYang het volgende:
[..]Dat beeld dat iedereen hier van me heeft, hilarisch. Je moest eens weten, je zou je rot schrikken denk ik
Het staat wel mooi, maar ik vind het zo'n naar gevoel. Zo nep ofzo, alsof je probeert te verhullen wie je bentquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Doe jij foundation op? Dat maakt al verschil.. Die meisjes bij de douglas zijn altijd zo mooi opgemaakt vind ik
Mwah, op zich wel, maar die hebben wel altijd zo'n laag op dat je ook echt ziet dat ze flink wat foundation op hebbenquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Doe jij foundation op? Dat maakt al verschil.. Die meisjes bij de douglas zijn altijd zo mooi opgemaakt vind ik
stiekem is CY een ontzettend nerdje, die de hele dag met dr neus in de boeken zit.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:25 schreef CristinaYang het volgende:
[..]Dat beeld dat iedereen hier van me heeft, hilarisch. Je moest eens weten, je zou je rot schrikken denk ik
Soms wel soms niet, als ik echt haast heb niet want heb het verder niet echt nodig ook. Maar met foundation blijft de rest wel beter zitten en ben ik wel heel egaal.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Maar 's nachts dan..quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
stiekem is CY een ontzettend nerdje, die de hele dag met dr neus in de boeken zit.
Misschien, en misschien heb jij een verkeerd beeld van jezelf. Als ik hier die dingen over jou lees is dat lijkt mij nog maar het topje van de ijsberg.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:25 schreef CristinaYang het volgende:
Hier zit best een kern van waarheid inquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
stiekem is CY een ontzettend nerdje, die de hele dag met dr neus in de boeken zit.
je bent zelf een kern van waarheidquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:27 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hier zit best een kern van waarheid in
's Nachts onderhoudt ze een uitzichtloze seksrelatie met Id_do_her, begin er niet aan. Die meid is dead by 30.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in het weekend gaan alle remmen los
Moet je een dunne nemen die je kan opbouwen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:26 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Het staat wel mooi, maar ik vind het zo'n naar gevoel. Zo nep ofzo, alsof je probeert te verhullen wie je bent
Ik kan er sowieso niet goed tegen, hele gevoelige huidquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Moet je een dunne nemen die je kan opbouwen.
En poederfoundation? Mineraalbasis?quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:29 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik kan er sowieso niet goed tegen, hele gevoelige huidDus gebruik het alleen bij hele speciale gelegenheden.
Dat heb ik wel eens gebruikt idd, dat werkt beterquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En poederfoundation? Mineraalbasis?
Geen foundation.. Zou wel moeten, heb een moeilijke huid en soms niet heel egaalquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Soms wel soms niet, als ik echt haast heb niet want heb het verder niet echt nodig ook. Maar met foundation blijft de rest wel beter zitten en ben ik wel heel egaal.Heb een heel sheer foundation tho, wil geen cake lijken
. Jij?
Ja klopt, meestal wel vrij donker de ogen, maar niet too much.
Truequote:Op donderdag 23 mei 2013 16:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mwah, op zich wel, maar die hebben wel altijd zo'n laag op dat je ook echt ziet dat ze flink wat foundation op hebbenSommige lopen er echt bij als zo'n oompa loompa man.
Mijn bek valt open. Srs waar... Moet je nu opletten op wat je zegt?!quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:26 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wegens sherlockers doe ik daar geen uitspraken overZal je zo even DMen
Jep. Je hebt een DM trouwensquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:32 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mijn bek valt open. Srs waar... Moet je nu opletten op wat je zegt?!
Mijn leven bestaat uit zoveel mogelijk dagen aan FOK! besteden, als ik daar heel tevreden en gelukkig mee ben, dan is dat toch prima?quote:
Het zit net wat ingewikkelder dan datquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:34 schreef 2NutZ het volgende:
Sowieso constant rekening met mensen van FOK! houden om dat je ms iets verkeerds zegt? en dan?dan vinden ze je niet lief op FOK!
wooptidoo
Okequote:Op donderdag 23 mei 2013 16:34 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Het zit net wat ingewikkelder dan dat
Ja, dit smerige spel is al weken aan de gang.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:32 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mijn bek valt open. Srs waar... Moet je nu opletten op wat je zegt?!
Als je iets meer wil uitgeven zou je Mac Face and Body kunnen nemen, die zijn er ook voor mensen met een gele ondertoon en daar nog verschil in zelfsquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Geen foundation.. Zou wel moeten, heb een moeilijke huid en soms niet heel egaalAlleen op onzekere dagen doe ik dat wel.. Het maakt het net wat mooier. Het is alleen jammer, want ik heb een gele ondertoon en daar zijn de foundations in NL niet heel geschikt voor
Die zijn meer voor de roze ondertoon.
Ik heb het kleine flesje van 50ml en doe daar al een halfjaar mee ongeveer, je hebt echt maar een drupje nodig.quote:C - Stands for Cool. Best for yellow, golden olive skin.
NC - Stands for Neutral Cool. So is best for skins with a slight golden glow. Common color.
N - Stands for Neutral. Beige skin. Common color. (only available in Studio Fix Foundation)
W - Stands for warm. So best for pinkish skin.
NW - Stands for Neutral warm. Pink beige skin. If you have irish in your blood you could be W or NW.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ja, dit smerige spel is al weken aan de gang.Waarom denk je dat ik zo braaf post tegenwoordig?
Zelfde geldt voor Nootmans.
Mijn tante is ook echt lyrisch over Macquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als je iets meer wil uitgeven zou je Mac Face and Body kunnen nemen, die zijn er ook voor mensen met een gele ondertoon en daar nog verschil in zelfs.
[..]
Ik heb het kleine flesje van 50ml en doe daar al een halfjaar mee ongeveer, je hebt echt maar een drupje nodig.Het is heel licht dus je ziet er niet uit als een geglazuurde taart en als je het wat dikker wil kan je 'm opbouwen, handig als je vlekjes hebt.
/reclame
FOK!-mafiozo.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ja, dit smerige spel is al weken aan de gang.Waarom denk je dat ik zo braaf post tegenwoordig?
Zelfde geldt voor Nootmans.
Alles wordt gevonden, geconcentreerd en vervolgens word je ermee geconfronteerd. Ik heb al een verwijderverzoek bij Danny ingediend maar die kale internetvandaal doet het rustig aan. Dit had niemand voorzien.
Komt door jouquote:
Zie hoeveel het verschilt als je normaal doet.quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zie hoeveel het verschilt als je normaal doet.
inb4 shitstorm, ben dead srs en positief.
quote:
Wanneer is de laatste keer dat jij in gulle details hebt lopen verhalen over de onbetaalde escapades met die Antilliaanse van je? Wij zijn niet gek, Nootmans.quote:
Dit dus, "Koekjes met liefde gebakken door Knorretje". Man, ik wil niet eens weten wat er allemaal in zit. Minne toko hier, ben me momenteel aan het oriënteren op Bokt.nl.quote:
Ik kan een offerte opstellen over het inrichten van jouw leven als je wil?quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:42 schreef Chai het volgende:
Helaas, wel weer haat en oordelen over hoe andere mensen hun leven inrichten.
Ben invincible, doet me niks vandaag.quote:
Ik ben nooit zo'n flapuitquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:43 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wanneer is de laatste keer dat jij in gulle details hebt lopen verhalen over de onbetaalde escapades met die Antilliaanse van je? Wij zijn niet gek, Nootmans.Ze zullen niets nieuws uit ons krijgen.
[..]
Dit dus, "Koekjes met liefde gebakken door Knorretje". Man, ik wil niet eens weten wat er allemaal in zit. Minne toko hier, ben me momenteel aan het oriënteren op Bokt.nl.
Hoeveel heb je er voor betaald?quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als je iets meer wil uitgeven zou je Mac Face and Body kunnen nemen, die zijn er ook voor mensen met een gele ondertoon en daar nog verschil in zelfs.
[..]
Ik heb het kleine flesje van 50ml en doe daar al een halfjaar mee ongeveer, je hebt echt maar een drupje nodig.Het is heel licht dus je ziet er niet uit als een geglazuurde taart en als je het wat dikker wil kan je 'm opbouwen, handig als je vlekjes hebt.
/reclame
Ik zie je neus toch echt.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben invincible, doet me niks vandaag.
Thanks!quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zie hoeveel het verschilt als je normaal doet.
inb4 shitstorm, ben dead srs en positief.
En door jou. Ik wacht op je.quote:
Zei ook niet dat ik invisible was.quote:
Be right there.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:45 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Thanks!
[..]
En door jou. Ik wacht op je.
Oja shitquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zei ook niet dat ik invisible was.
Illuminati.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:47 schreef VeerEli het volgende:
Waar de fuck hebben jullie het allemaal over met pandapunten en sherlock taferelen enz?
ik las "als je iets meer wil uitgeven aan je mac face and body"quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als je iets meer wil uitgeven zou je Mac Face and Body kunnen nemen,
Jij weet niet?quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:47 schreef VeerEli het volgende:
Waar de fuck hebben jullie het allemaal over met pandapunten en sherlock taferelen enz?
IEMAND WORDT, HIER, GEVOLGD!quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:47 schreef VeerEli het volgende:
Kk, hardop.quote:
Nee, Panzer, ik weet niks. Ben kennelijk toch niet zo thuis in de fok familyquote:
Sommige Douglassen ( ?quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:54 schreef Ambipur het volgende:
Godver, moet ik helemaal naar de bijenkorf voor een foundation
Already checked itquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Sommige Douglassen ( ?) hebben ook Mac, maar weet niet welk allemaal
ZIE JE, de meeste mensen hadden al langer zo'n vermoeden, maar hielden het voor zich zelf. Nu lekt alles uit en komt alles boven tafel.quote:
Ooit het gevoel gehad dat mensen op het forum wisten wat jij geschreven had?quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, Panzer, ik weet niks. Ben kennelijk toch niet zo thuis in de fok family
Wat ik geschreven had? What are you talking about, my dear?quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:56 schreef Panzermaus het volgende:
Ooit het gevoel gehad dat mensen op het forum wisten wat jij geschreven had?
2 euro want had een douglas kaartquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:44 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er voor betaald?
Weet je nog waar FOK! in den beginne om draaide? Juist. Big Brother. Denk je dat er ook maar iets veranderd is? Kom op Veer, dit is niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat ik geschreven had? What are you talking about, my dear?
Pics van je nieuwe coupe maroc.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
ZIE JE, de meeste mensen hadden al langer zo'n vermoeden, maar hielden het voor zich zelf. Nu lekt alles uit en komt alles boven tafel.
Het is moeilijk als je niet weet waar het over gaat. Maar ik heb inmiddels al het één en ander vernomen van mijn fok spies.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Weet je nog waar FOK! in den beginne om draaide? Juist. Big Brother. Denk je dat er ook maar iets veranderd is? Kom op Veer, dit is niet zo moeilijk.
Zijn meestal wel te doen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:58 schreef Chloroform het volgende:
Ik kan die wijven altijd zo slecht handelen bij de Douglas. Van die wandelende cake pops.
Weet je toevallig ook de echte prijs?quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
2 euro want had een douglas kaart
Arrogante trutten. Dus ik behandel ze als vuilquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:58 schreef Chloroform het volgende:
Ik kan die wijven altijd zo slecht handelen bij de Douglas. Van die wandelende cake pops.
Jij ook.quote:
DM.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:00 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Weet je toevallig ook de echte prijs?
Dat kunnen we binnenkort op Tinychat afhandelen, mits Zosk dan ook op cam verschijnt.quote:
And so the plot thickens.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Het is moeilijk als je niet weet waar het over gaat. Maar ik heb inmiddels al het één en ander vernomen van mijn fok spies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |