Was legit.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kan niet zien of minuut voorbij was, zit mobiel. Kan iemand dit eerlijk zeggen? Gaat om 3 maanden voor wd dus moet wel zeker.zijn
heb je zojuist zelf verkondigt, moet je niet piepen als we je eraan houdenquote:
Prima verwoord toch?quote:
Er staat niet specifiek wd, slappe vaatdoek.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:22 schreef jagga het volgende:
[..]
heb je zojuist zelf verkondigt, moet je niet piepen als we je eraan houden
quote:
Ambipur was toch niet vrouwelijk?quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Er staat niet specifiek wd, slappe vaatdoek.
Nee.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:23 schreef Pharkus het volgende:
[..]
[..]
Ambipur was toch niet vrouwelijk?
Heb het al aangepast. Waar blijft je malse vleesstaafquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:23 schreef Pharkus het volgende:
[..]
[..]
Ambipur was toch niet vrouwelijk?
Zulks een levensmoeie uitstraling.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit was 'm gvd.
ohja kut, zit net terug te lezen, en er staat idd: een vrouwelijke user.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Er staat niet specifiek wd, slappe vaatdoek.
Nee bek houdenquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:24 schreef jagga het volgende:
[..]
ohja kut, zit net terug te lezen, en er staat idd: een vrouwelijke user.
Maar wat nu als dit niet gebeurt, mogen wij WD dan verantwoordelijk houden en alsnog eisen ?
Jammer van de kaaklijn, maar zou hier best plezier aan belevenquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit was 'm gvd.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heb het al aangepast. Waar blijft je malse vleesstaaf?
Komt mooi uit, want ik zou sterven voor haar.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zulks een levensmoeie uitstraling.
Ze heeft zo'n slome blik. Ik haat mensen met zo'n slome blik.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zulks een levensmoeie uitstraling.
Godverdommequote:
Godverdommequote:Op donderdag 23 mei 2013 15:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Komt mooi uit, want ik zou sterven voor haar.
Heb ze zelf ook. Dat zijn vetzaktitties.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:26 schreef 2NutZ het volgende:
Die tieten zeggebn KAPLAUW en die wijfuhh zitten te miepen over uitstralingDONER OP!!
KEBAB ZELFquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:26 schreef 2NutZ het volgende:
Die tieten zeggebn KAPLAUW en die wijfuhh zitten te miepen over uitstralingDONER OP!!
Kaplauw zegt 'iequote:Op donderdag 23 mei 2013 15:26 schreef 2NutZ het volgende:
Is mooi woordquote:
Wanna touch them, lay me oddo on themquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:26 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Heb ze zelf ook. Dat zijn vetzaktitties.
Omg Ambiquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:26 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Heb ze zelf ook. Dat zijn vetzaktitties.
was typoquote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh dacht srs dat je doner op was![]()
![]()
Gezien ik van je love handles hou stel ik voor dat er geen kilo meer af gaatquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Joh. Met elk kilo minder, worden ze minder.
Nee. Want die Mocro en ik hebben dezelfde figuurachtig iets. Ziet er niet leuk uit..quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gezien ik van je love handles hou stel ik voor dat er geen kilo meer af gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |