We weten wel wat lekker isquote:
yaamrite en nee, er kunnen niet genoeg chickspics gepost wordenquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar fotos posten van chicks die knap zijn is toch niet wannabi, elke chick weet welke chick lekker is ammirite
GATVERDAMME WD DIT VERGEEF IK JOU NOOIT!quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Meer zo
[ afbeelding ]
grpje weet niet wat ik me bij ambi moet voorstellen
Ik wou ook al, maar geen zin.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:16 schreef wolvendagen het volgende:
De laatste poster opent in principe het nieuwe topic, als dat niet binnen één minuut gebeurt is het eerste reekstopic dat daarna wordt geopend het volgende deel, eventueel andere geopende KLB SC-topics gaan dicht.
Pure gokquote:
Sorryquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]
GATVERDAMME WD DIT VERGEEF IK JOU NOOIT!
Nee, even serieus.. Dit is een Marokkaanse, kijk die vieze krullen
Verder ben ik wit als fuck. En heb ik leukere kuiljtes in mijn wangen. En zij is gewoon
Zou ook... je ziet ook aan haar lach dat ze echt smeeeeeerig is in bedquote:
Telt toch niet, want de minuut was voorbij en dan is dit gewoon het nieuwe topic, de rest wordt geslotenquote:
pics in DM om te bewijzen (en nee ik ben niet zo flauw dat ik die hier neer ga kwakken.)quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]
GATVERDAMME WD DIT VERGEEF IK JOU NOOIT!
Nee, even serieus.. Dit is een Marokkaanse, kijk die vieze krullen
Verder ben ik wit als fuck. En heb ik leukere kuiljtes in mijn wangen. En zij is gewoon
Zij is sws halal in bed.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou ook... je ziet ook aan haar lach dat ze echt smeeeeeerig is in bed
Vanwaar die interesse?quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:18 schreef jagga het volgende:
[..]
pics in DM om te bewijzen (en nee ik ben niet zo flauw dat ik die hier neer ga kwakken.)
Als ik nu net als Krio netjes vraag .. ?
Ze heeft ook goede tietenquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou ook... je ziet ook aan haar lach dat ze echt smeeeeeerig is in bed
Sorry, moest toch kapen want iemand heeft weer met de UI's in de OP zitten kankeren.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ze heeft ook goede tieten. Zocht die pic, daarom duurde nieuwe topic zo 'lang'
.
Ik weet nog vaag hoe Ambi's gezicht eruit ziet. Heel aardig hoor.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:18 schreef jagga het volgende:
[..]
pics in DM om te bewijzen (en nee ik ben niet zo flauw dat ik die hier neer ga kwakken.)
Als ik nu net als Krio netjes vraag .. ?
gewoon uit interesse eigenlijk, des te meer om wat ik al eerder gezegd heb.quote:
Maar in de OP staatquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:19 schreef Pharkus het volgende:
Wolvendagen, doe eens rustig, geef mensen eens de tijd om een topic te openen.
quote:De laatste poster opent in principe het nieuwe topic, als dat niet binnen één minuut gebeurt is het eerste reekstopic dat daarna wordt geopend het volgende deel, eventueel andere geopende KLB SC-topics gaan dicht. Tevens moet er altijd een vrouwelijke user zijn die haar heerlijke malse tetjes post. Dat zijn nu eenmaal de regels.
Nee, schijn bedriegt.. zij hei'd palen als of ze het kurhaus bouwt.quote:
Kan niet zien of minuut voorbij was, zit mobiel. Kan iemand dit eerlijk zeggen? Gaat om 3 maanden voor wd dus moet wel zeker.zijnquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Telt toch niet, want de minuut was voorbij en dan is dit gewoon het nieuwe topic, de rest wordt gesloten
wtfquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, schijn bedriegt.. zij hei'd palen als of ze het kurhaus bouwt.
Dwc sloot om 14:44 en ik opende om 16:22.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kan niet zien of minuut voorbij was, zit mobiel. Kan iemand dit eerlijk zeggen? Gaat om 3 maanden voor wd dus moet wel zeker.zijn
Ben echt vrouwquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:20 schreef jagga het volgende:
[..]
gewoon uit interesse eigenlijk, des te meer om wat ik al eerder gezegd heb.
Ben er nog niet helemaal uit of je nu vrouw of man bent, of een trol
Was legit.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kan niet zien of minuut voorbij was, zit mobiel. Kan iemand dit eerlijk zeggen? Gaat om 3 maanden voor wd dus moet wel zeker.zijn
heb je zojuist zelf verkondigt, moet je niet piepen als we je eraan houdenquote:
Prima verwoord toch?quote:
Er staat niet specifiek wd, slappe vaatdoek.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:22 schreef jagga het volgende:
[..]
heb je zojuist zelf verkondigt, moet je niet piepen als we je eraan houden
quote:
Ambipur was toch niet vrouwelijk?quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Er staat niet specifiek wd, slappe vaatdoek.
Nee.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:23 schreef Pharkus het volgende:
[..]
[..]
Ambipur was toch niet vrouwelijk?
Heb het al aangepast. Waar blijft je malse vleesstaafquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:23 schreef Pharkus het volgende:
[..]
[..]
Ambipur was toch niet vrouwelijk?
Zulks een levensmoeie uitstraling.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit was 'm gvd.
ohja kut, zit net terug te lezen, en er staat idd: een vrouwelijke user.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Er staat niet specifiek wd, slappe vaatdoek.
Nee bek houdenquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:24 schreef jagga het volgende:
[..]
ohja kut, zit net terug te lezen, en er staat idd: een vrouwelijke user.
Maar wat nu als dit niet gebeurt, mogen wij WD dan verantwoordelijk houden en alsnog eisen ?
Jammer van de kaaklijn, maar zou hier best plezier aan belevenquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit was 'm gvd.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heb het al aangepast. Waar blijft je malse vleesstaaf?
Komt mooi uit, want ik zou sterven voor haar.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zulks een levensmoeie uitstraling.
Ze heeft zo'n slome blik. Ik haat mensen met zo'n slome blik.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zulks een levensmoeie uitstraling.
Godverdommequote:
Godverdommequote:Op donderdag 23 mei 2013 15:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Komt mooi uit, want ik zou sterven voor haar.
Heb ze zelf ook. Dat zijn vetzaktitties.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:26 schreef 2NutZ het volgende:
Die tieten zeggebn KAPLAUW en die wijfuhh zitten te miepen over uitstralingDONER OP!!
KEBAB ZELFquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:26 schreef 2NutZ het volgende:
Die tieten zeggebn KAPLAUW en die wijfuhh zitten te miepen over uitstralingDONER OP!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |