Kaplauw zegt 'iequote:Op donderdag 23 mei 2013 15:26 schreef 2NutZ het volgende:
Die tieten zeggebn KAPLAUW en die wijfuhh zitten te miepen over uitstralingDONER OP!!
Is mooi woordquote:
Wanna touch them, lay me oddo on themquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:26 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Heb ze zelf ook. Dat zijn vetzaktitties.
Omg Ambiquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:26 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Heb ze zelf ook. Dat zijn vetzaktitties.
was typoquote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh dacht srs dat je doner op was![]()
![]()
Gezien ik van je love handles hou stel ik voor dat er geen kilo meer af gaatquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Joh. Met elk kilo minder, worden ze minder.
Nee. Want die Mocro en ik hebben dezelfde figuurachtig iets. Ziet er niet leuk uit..quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gezien ik van je love handles hou stel ik voor dat er geen kilo meer af gaat.
Ik vind van wel, dit was mijn oordeel en daar moet je het mee doenquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:32 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee. Want die Mocro en ik hebben dezelfde figuurachtig iets. Ziet er niet leuk uit..
Short-term memory loss? Postte ik op de vorige paginaquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:34 schreef 2NutZ het volgende:
[ afbeelding ]
Hier nog maar een keer, zou plowen tot het uiteindelijk hetzelfde resultaat geeft als 3 uur stenigen
zou haar bekleden met spek en laten wroeten in mn tuinquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:34 schreef 2NutZ het volgende:
[ afbeelding ]
Hier nog maar een keer, zou plowen tot het uiteindelijk hetzelfde resultaat geeft als 3 uur stenigen
quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:34 schreef 2NutZ het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaar het "Hier nog maar een keer"quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik vind van wel, dit was mijn oordeel en daar moet je het mee doen.
[..]
Short-term memory loss? Postte ik op de vorige pagina.
of broodje pindakaas met kipfilet even onder de grilquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:36 schreef 2NutZ het volgende:
Weet je btw wat een broodje Calve pindakaas met stukjes nog lekkerder maakt?
Er een zak ongezouten pinda's bij hebben en bij elke hap van je broodje een handvol pinda's erbij te gooien![]()
quote:
Echt? lijkt mij ranzig :Squote:Op donderdag 23 mei 2013 15:37 schreef wise het volgende:
[..]
of broodje pindakaas met kipfilet even onder de gril![]()
net broodje sate met kip
quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:37 schreef wise het volgende:
[..]
zou haar bekleden met spek en laten wroeten in mn tuin
vind het wel bij je passen, die ranzigheidquote:
Onzin, ik zit nog net niet aan het niveau dwc qua hygiene.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:39 schreef wise het volgende:
[..]
vind het wel bij je passen, die ranzigheid
Hoezo? ik heb je de halve middag de hemel in geprezen. Zeg je nu dat je lelijk bent?quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:41 schreef Ambipur het volgende:
2nutz + dwc missen smaak. Echt...
Het erge was wel dat mijn ex mij altijd vond lijken op dat mokkel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |