Illuminati.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:47 schreef VeerEli het volgende:
Waar de fuck hebben jullie het allemaal over met pandapunten en sherlock taferelen enz?
ik las "als je iets meer wil uitgeven aan je mac face and body"quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als je iets meer wil uitgeven zou je Mac Face and Body kunnen nemen,
Jij weet niet?quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:47 schreef VeerEli het volgende:
Waar de fuck hebben jullie het allemaal over met pandapunten en sherlock taferelen enz?
IEMAND WORDT, HIER, GEVOLGD!quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:47 schreef VeerEli het volgende:
Kk, hardop.quote:
Nee, Panzer, ik weet niks. Ben kennelijk toch niet zo thuis in de fok familyquote:
Sommige Douglassen ( ?quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:54 schreef Ambipur het volgende:
Godver, moet ik helemaal naar de bijenkorf voor een foundation
Already checked itquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Sommige Douglassen ( ?) hebben ook Mac, maar weet niet welk allemaal
ZIE JE, de meeste mensen hadden al langer zo'n vermoeden, maar hielden het voor zich zelf. Nu lekt alles uit en komt alles boven tafel.quote:
Ooit het gevoel gehad dat mensen op het forum wisten wat jij geschreven had?quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, Panzer, ik weet niks. Ben kennelijk toch niet zo thuis in de fok family
Wat ik geschreven had? What are you talking about, my dear?quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:56 schreef Panzermaus het volgende:
Ooit het gevoel gehad dat mensen op het forum wisten wat jij geschreven had?
2 euro want had een douglas kaartquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:44 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er voor betaald?
Weet je nog waar FOK! in den beginne om draaide? Juist. Big Brother. Denk je dat er ook maar iets veranderd is? Kom op Veer, dit is niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat ik geschreven had? What are you talking about, my dear?
Pics van je nieuwe coupe maroc.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
ZIE JE, de meeste mensen hadden al langer zo'n vermoeden, maar hielden het voor zich zelf. Nu lekt alles uit en komt alles boven tafel.
Het is moeilijk als je niet weet waar het over gaat. Maar ik heb inmiddels al het één en ander vernomen van mijn fok spies.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Weet je nog waar FOK! in den beginne om draaide? Juist. Big Brother. Denk je dat er ook maar iets veranderd is? Kom op Veer, dit is niet zo moeilijk.
Zijn meestal wel te doen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:58 schreef Chloroform het volgende:
Ik kan die wijven altijd zo slecht handelen bij de Douglas. Van die wandelende cake pops.
Weet je toevallig ook de echte prijs?quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
2 euro want had een douglas kaart
Arrogante trutten. Dus ik behandel ze als vuilquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:58 schreef Chloroform het volgende:
Ik kan die wijven altijd zo slecht handelen bij de Douglas. Van die wandelende cake pops.
Jij ook.quote:
DM.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:00 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Weet je toevallig ook de echte prijs?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |