Het zit net wat ingewikkelder dan datquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:34 schreef 2NutZ het volgende:
Sowieso constant rekening met mensen van FOK! houden om dat je ms iets verkeerds zegt? en dan?dan vinden ze je niet lief op FOK!
wooptidoo
Okequote:Op donderdag 23 mei 2013 16:34 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Het zit net wat ingewikkelder dan dat
Ja, dit smerige spel is al weken aan de gang.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:32 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mijn bek valt open. Srs waar... Moet je nu opletten op wat je zegt?!
Als je iets meer wil uitgeven zou je Mac Face and Body kunnen nemen, die zijn er ook voor mensen met een gele ondertoon en daar nog verschil in zelfsquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Geen foundation.. Zou wel moeten, heb een moeilijke huid en soms niet heel egaalAlleen op onzekere dagen doe ik dat wel.. Het maakt het net wat mooier. Het is alleen jammer, want ik heb een gele ondertoon en daar zijn de foundations in NL niet heel geschikt voor
Die zijn meer voor de roze ondertoon.
Ik heb het kleine flesje van 50ml en doe daar al een halfjaar mee ongeveer, je hebt echt maar een drupje nodig.quote:C - Stands for Cool. Best for yellow, golden olive skin.
NC - Stands for Neutral Cool. So is best for skins with a slight golden glow. Common color.
N - Stands for Neutral. Beige skin. Common color. (only available in Studio Fix Foundation)
W - Stands for warm. So best for pinkish skin.
NW - Stands for Neutral warm. Pink beige skin. If you have irish in your blood you could be W or NW.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ja, dit smerige spel is al weken aan de gang.Waarom denk je dat ik zo braaf post tegenwoordig?
Zelfde geldt voor Nootmans.
Mijn tante is ook echt lyrisch over Macquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als je iets meer wil uitgeven zou je Mac Face and Body kunnen nemen, die zijn er ook voor mensen met een gele ondertoon en daar nog verschil in zelfs.
[..]
Ik heb het kleine flesje van 50ml en doe daar al een halfjaar mee ongeveer, je hebt echt maar een drupje nodig.Het is heel licht dus je ziet er niet uit als een geglazuurde taart en als je het wat dikker wil kan je 'm opbouwen, handig als je vlekjes hebt.
/reclame
FOK!-mafiozo.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ja, dit smerige spel is al weken aan de gang.Waarom denk je dat ik zo braaf post tegenwoordig?
Zelfde geldt voor Nootmans.
Alles wordt gevonden, geconcentreerd en vervolgens word je ermee geconfronteerd. Ik heb al een verwijderverzoek bij Danny ingediend maar die kale internetvandaal doet het rustig aan. Dit had niemand voorzien.
Komt door jouquote:
Zie hoeveel het verschilt als je normaal doet.quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zie hoeveel het verschilt als je normaal doet.
inb4 shitstorm, ben dead srs en positief.
quote:
Wanneer is de laatste keer dat jij in gulle details hebt lopen verhalen over de onbetaalde escapades met die Antilliaanse van je? Wij zijn niet gek, Nootmans.quote:
Dit dus, "Koekjes met liefde gebakken door Knorretje". Man, ik wil niet eens weten wat er allemaal in zit. Minne toko hier, ben me momenteel aan het oriënteren op Bokt.nl.quote:
Ik kan een offerte opstellen over het inrichten van jouw leven als je wil?quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:42 schreef Chai het volgende:
Helaas, wel weer haat en oordelen over hoe andere mensen hun leven inrichten.
Ben invincible, doet me niks vandaag.quote:
Ik ben nooit zo'n flapuitquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:43 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wanneer is de laatste keer dat jij in gulle details hebt lopen verhalen over de onbetaalde escapades met die Antilliaanse van je? Wij zijn niet gek, Nootmans.Ze zullen niets nieuws uit ons krijgen.
[..]
Dit dus, "Koekjes met liefde gebakken door Knorretje". Man, ik wil niet eens weten wat er allemaal in zit. Minne toko hier, ben me momenteel aan het oriënteren op Bokt.nl.
Hoeveel heb je er voor betaald?quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als je iets meer wil uitgeven zou je Mac Face and Body kunnen nemen, die zijn er ook voor mensen met een gele ondertoon en daar nog verschil in zelfs.
[..]
Ik heb het kleine flesje van 50ml en doe daar al een halfjaar mee ongeveer, je hebt echt maar een drupje nodig.Het is heel licht dus je ziet er niet uit als een geglazuurde taart en als je het wat dikker wil kan je 'm opbouwen, handig als je vlekjes hebt.
/reclame
Ik zie je neus toch echt.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben invincible, doet me niks vandaag.
Thanks!quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zie hoeveel het verschilt als je normaal doet.
inb4 shitstorm, ben dead srs en positief.
En door jou. Ik wacht op je.quote:
Zei ook niet dat ik invisible was.quote:
Be right there.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:45 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Thanks!
[..]
En door jou. Ik wacht op je.
Oja shitquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zei ook niet dat ik invisible was.
Illuminati.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:47 schreef VeerEli het volgende:
Waar de fuck hebben jullie het allemaal over met pandapunten en sherlock taferelen enz?
ik las "als je iets meer wil uitgeven aan je mac face and body"quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als je iets meer wil uitgeven zou je Mac Face and Body kunnen nemen,
Jij weet niet?quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:47 schreef VeerEli het volgende:
Waar de fuck hebben jullie het allemaal over met pandapunten en sherlock taferelen enz?
IEMAND WORDT, HIER, GEVOLGD!quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:47 schreef VeerEli het volgende:
Kk, hardop.quote:
Nee, Panzer, ik weet niks. Ben kennelijk toch niet zo thuis in de fok familyquote:
Sommige Douglassen ( ?quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:54 schreef Ambipur het volgende:
Godver, moet ik helemaal naar de bijenkorf voor een foundation
Already checked itquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Sommige Douglassen ( ?) hebben ook Mac, maar weet niet welk allemaal
ZIE JE, de meeste mensen hadden al langer zo'n vermoeden, maar hielden het voor zich zelf. Nu lekt alles uit en komt alles boven tafel.quote:
Ooit het gevoel gehad dat mensen op het forum wisten wat jij geschreven had?quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, Panzer, ik weet niks. Ben kennelijk toch niet zo thuis in de fok family
Wat ik geschreven had? What are you talking about, my dear?quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:56 schreef Panzermaus het volgende:
Ooit het gevoel gehad dat mensen op het forum wisten wat jij geschreven had?
2 euro want had een douglas kaartquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:44 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er voor betaald?
Weet je nog waar FOK! in den beginne om draaide? Juist. Big Brother. Denk je dat er ook maar iets veranderd is? Kom op Veer, dit is niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat ik geschreven had? What are you talking about, my dear?
Pics van je nieuwe coupe maroc.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
ZIE JE, de meeste mensen hadden al langer zo'n vermoeden, maar hielden het voor zich zelf. Nu lekt alles uit en komt alles boven tafel.
Het is moeilijk als je niet weet waar het over gaat. Maar ik heb inmiddels al het één en ander vernomen van mijn fok spies.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Weet je nog waar FOK! in den beginne om draaide? Juist. Big Brother. Denk je dat er ook maar iets veranderd is? Kom op Veer, dit is niet zo moeilijk.
Zijn meestal wel te doen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:58 schreef Chloroform het volgende:
Ik kan die wijven altijd zo slecht handelen bij de Douglas. Van die wandelende cake pops.
Weet je toevallig ook de echte prijs?quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
2 euro want had een douglas kaart
Arrogante trutten. Dus ik behandel ze als vuilquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:58 schreef Chloroform het volgende:
Ik kan die wijven altijd zo slecht handelen bij de Douglas. Van die wandelende cake pops.
Jij ook.quote:
DM.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:00 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Weet je toevallig ook de echte prijs?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |