Ja, vind ik ook.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, die heeft al in userfoto's gestaanZou raar zijn, daar zo over te doen.
Nou nou nou wat veroordelend ineens Chaiquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:19 schreef Chai het volgende:
Zag laatst trouwens weer die FOK! docu ergens voorbij komen.
Roken tijdens je praatje voor de docu, wat voor vies goor kamperwijf ben je dan wel niet.
Wat een veroordeling om het gelijk veroordelend te noemen, ik chargeer hier gewoon graag.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:19 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nou nou nou wat veroordelend ineens Chai
Vies goor kamperwijfquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:19 schreef VeerEli het volgende:
Ik zou ook roken tijdens mijn praatje voor een docu. COME AT ME SIS
Echt?quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik tease jou niet, gast. Jij hebt elke week je scharrels.
Het spijt me, wil je weer vriendinnen zijn?quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat een veroordeling om het gelijk veroordelend te noemen, ik chargeer hier gewoon graag.
sryquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:19 schreef Chai het volgende:
Zag laatst trouwens weer die FOK! docu ergens voorbij komen.
Roken tijdens je praatje voor de docu, wat voor vies goor kamperwijf ben je dan wel niet.
Waren we dat net ineens niet meer dan?quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:20 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Het spijt me, wil je weer vriendinnen zijn?
Damnz.quote:
Jij bent wel iemand die gelijk iemand ontvriend als ze kritiek hebben iddquote:
meneer kloten heeft altijd gelijkquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:21 schreef jagga het volgende:
meneer 2nutz had wel gelijk trouwens,
Eens.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:21 schreef jagga het volgende:
meneer 2nutz had wel gelijk trouwens,
Eens.
Egoboostquote:
zover zou ik niet willen gaan, maar ik moet hem in die kwestie wel gelijk gevenquote:
Ga proberen girl, ik kijk altijd filmpjes van hun en dan probeer ik het na te doenquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:21 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Damnz.
Ik ben echt in shock wat mensen kunnen met Make up.. Vind dit wel heel mooi
Mijn tante is MUA (zij is echt goed!!) en die heeft mij weleens opgemaakt zo.. Is heel raar, want je wordt iemand anders
Jou neem ik niet serieus meer met al je losbandigheidquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:23 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik zeg al eeuwen dat Ambi lekker is, waar zijn mijn props?
Doe jij foundation op? Dat maakt al verschil.. Die meisjes bij de douglas zijn altijd zo mooi opgemaakt vind ikquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ga proberen girl, ik kijk altijd filmpjes van hun en dan probeer ik het na te doendeze is niet heel moeilijk tho.
Ja i knowecht bizar hoeveel verschil zoiets kan maken.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jou neem ik niet serieus meer met al je losbandigheid
Hoeveel pandapunten?:Pquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:25 schreef CristinaYang het volgende:
[..]Dat beeld dat iedereen hier van me heeft, hilarisch. Je moest eens weten, je zou je rot schrikken denk ik
Het staat wel mooi, maar ik vind het zo'n naar gevoel. Zo nep ofzo, alsof je probeert te verhullen wie je bentquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Doe jij foundation op? Dat maakt al verschil.. Die meisjes bij de douglas zijn altijd zo mooi opgemaakt vind ik
Mwah, op zich wel, maar die hebben wel altijd zo'n laag op dat je ook echt ziet dat ze flink wat foundation op hebbenquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Doe jij foundation op? Dat maakt al verschil.. Die meisjes bij de douglas zijn altijd zo mooi opgemaakt vind ik
stiekem is CY een ontzettend nerdje, die de hele dag met dr neus in de boeken zit.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:25 schreef CristinaYang het volgende:
[..]Dat beeld dat iedereen hier van me heeft, hilarisch. Je moest eens weten, je zou je rot schrikken denk ik
Soms wel soms niet, als ik echt haast heb niet want heb het verder niet echt nodig ook. Maar met foundation blijft de rest wel beter zitten en ben ik wel heel egaal.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Maar 's nachts dan..quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
stiekem is CY een ontzettend nerdje, die de hele dag met dr neus in de boeken zit.
Misschien, en misschien heb jij een verkeerd beeld van jezelf. Als ik hier die dingen over jou lees is dat lijkt mij nog maar het topje van de ijsberg.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:25 schreef CristinaYang het volgende:
Hier zit best een kern van waarheid inquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
stiekem is CY een ontzettend nerdje, die de hele dag met dr neus in de boeken zit.
je bent zelf een kern van waarheidquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:27 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hier zit best een kern van waarheid in
's Nachts onderhoudt ze een uitzichtloze seksrelatie met Id_do_her, begin er niet aan. Die meid is dead by 30.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in het weekend gaan alle remmen los
Moet je een dunne nemen die je kan opbouwen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:26 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Het staat wel mooi, maar ik vind het zo'n naar gevoel. Zo nep ofzo, alsof je probeert te verhullen wie je bent
Ik kan er sowieso niet goed tegen, hele gevoelige huidquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Moet je een dunne nemen die je kan opbouwen.
En poederfoundation? Mineraalbasis?quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:29 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik kan er sowieso niet goed tegen, hele gevoelige huidDus gebruik het alleen bij hele speciale gelegenheden.
Dat heb ik wel eens gebruikt idd, dat werkt beterquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En poederfoundation? Mineraalbasis?
Geen foundation.. Zou wel moeten, heb een moeilijke huid en soms niet heel egaalquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Soms wel soms niet, als ik echt haast heb niet want heb het verder niet echt nodig ook. Maar met foundation blijft de rest wel beter zitten en ben ik wel heel egaal.Heb een heel sheer foundation tho, wil geen cake lijken
. Jij?
Ja klopt, meestal wel vrij donker de ogen, maar niet too much.
Truequote:Op donderdag 23 mei 2013 16:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mwah, op zich wel, maar die hebben wel altijd zo'n laag op dat je ook echt ziet dat ze flink wat foundation op hebbenSommige lopen er echt bij als zo'n oompa loompa man.
Mijn bek valt open. Srs waar... Moet je nu opletten op wat je zegt?!quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:26 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wegens sherlockers doe ik daar geen uitspraken overZal je zo even DMen
Jep. Je hebt een DM trouwensquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:32 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mijn bek valt open. Srs waar... Moet je nu opletten op wat je zegt?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |