huh>? snap em effe niet (probeer ondertussen ook nog wat werk te verrichtenquote:
Hou nou eens je waffel man. Heb nog nooit een pic van jou hier langs zien komen, Ambi heeft tenminste wel de ballen om die te posten.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:51 schreef Gorzalka het volgende:
Heeft Ambi gedreigd zelfmoord te plegen ofzo, dat iedereen haar opeens ophemelt?
Haquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:52 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hou nou eens je waffel man. Heb nog nooit een pic van jou hier langs zien komen, Ambi heeft tenminste wel de ballen om die te posten.
Ik zeg toch niets negatiefs over haar, mongooltjequote:Op donderdag 23 mei 2013 15:52 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hou nou eens je waffel man. Heb nog nooit een pic van jou hier langs zien komen, Ambi heeft tenminste wel de ballen om die te posten.
Ditquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:52 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
BITCH PLS, lees je eigen post dan terug. Soms moet je ook gewoon eens je mond kunnen houden of lief kunnen doen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:53 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik zeg toch niets negatiefs over haar, mongooltje?
Ja. Zoals ik vandaag he.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:53 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
BITCH PLS, lees je eigen post dan terug. Soms moet je ook gewoon eens je mond kunnen houden of lief kunnen doen.
Ik vind jou eigenlijk altijd wel lief. En als je een keer loopt te bitchen is het vaak ook wel terecht.quote:
dit is nog niksquote:
Je moet er vroeg bij zijn.quote:
Found my signature.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:55 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik vind jou eigenlijk altijd wel lief. En als je een keer loopt te bitchen is het vaak ook wel terecht.
Ik refereer aan haar eigen posts waarin ze zichzelf afkraakt, ik laat me nooit neerbuigend uit over het uiterlijk van andere mensenquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:53 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
BITCH PLS, lees je eigen post dan terug. Soms moet je ook gewoon eens je mond kunnen houden of lief kunnen doen.
klopt, echter niet te vroeg juichenquote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:56 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik refereer aan haar eigen posts waarin ze zichzelf afkraakt, ik laat me nooit neerbuigend uit over het uiterlijk van andere mensen.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:57 schreef Panzermaus het volgende:
Ik vond Ambi al lief voordat ze hier überhaupt postte.Toch Ambi? Toch?
Poten af, ik zag haar het eerst. Heb nog een huwelijksaanzoek daterend uit november ofzo, so back the fuck off.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:57 schreef Panzermaus het volgende:
Ja. Dat jij problemen hebt met het begrijpen van de Nederlandse taal is niet mijn probleemquote:
Nee.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:57 schreef Panzermaus het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |