huh>? snap em effe niet (probeer ondertussen ook nog wat werk te verrichtenquote:
Hou nou eens je waffel man. Heb nog nooit een pic van jou hier langs zien komen, Ambi heeft tenminste wel de ballen om die te posten.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:51 schreef Gorzalka het volgende:
Heeft Ambi gedreigd zelfmoord te plegen ofzo, dat iedereen haar opeens ophemelt?
Haquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:52 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hou nou eens je waffel man. Heb nog nooit een pic van jou hier langs zien komen, Ambi heeft tenminste wel de ballen om die te posten.
Ik zeg toch niets negatiefs over haar, mongooltjequote:Op donderdag 23 mei 2013 15:52 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hou nou eens je waffel man. Heb nog nooit een pic van jou hier langs zien komen, Ambi heeft tenminste wel de ballen om die te posten.
Ditquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:52 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
BITCH PLS, lees je eigen post dan terug. Soms moet je ook gewoon eens je mond kunnen houden of lief kunnen doen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:53 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik zeg toch niets negatiefs over haar, mongooltje?
Ja. Zoals ik vandaag he.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:53 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
BITCH PLS, lees je eigen post dan terug. Soms moet je ook gewoon eens je mond kunnen houden of lief kunnen doen.
Ik vind jou eigenlijk altijd wel lief. En als je een keer loopt te bitchen is het vaak ook wel terecht.quote:
dit is nog niksquote:
Je moet er vroeg bij zijn.quote:
Found my signature.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:55 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik vind jou eigenlijk altijd wel lief. En als je een keer loopt te bitchen is het vaak ook wel terecht.
Ik refereer aan haar eigen posts waarin ze zichzelf afkraakt, ik laat me nooit neerbuigend uit over het uiterlijk van andere mensenquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:53 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
BITCH PLS, lees je eigen post dan terug. Soms moet je ook gewoon eens je mond kunnen houden of lief kunnen doen.
klopt, echter niet te vroeg juichenquote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:56 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik refereer aan haar eigen posts waarin ze zichzelf afkraakt, ik laat me nooit neerbuigend uit over het uiterlijk van andere mensen.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:57 schreef Panzermaus het volgende:
Ik vond Ambi al lief voordat ze hier überhaupt postte.Toch Ambi? Toch?
Poten af, ik zag haar het eerst. Heb nog een huwelijksaanzoek daterend uit november ofzo, so back the fuck off.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:57 schreef Panzermaus het volgende:
Ja. Dat jij problemen hebt met het begrijpen van de Nederlandse taal is niet mijn probleemquote:
Nee.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:57 schreef Panzermaus het volgende:
Bij die Vocaroo! KLB Meet 2 of 3quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:59 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik ga jouw huwelijksaanzoek terug zoeken.
Wauw, op je plaats gezetquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:56 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik refereer aan haar eigen posts waarin ze zichzelf afkraakt, ik laat me nooit neerbuigend uit over het uiterlijk van andere mensen.
Zekerquote:
Stay safe bro, die meid is on fire nu. Het zijn de hyperloopse dagen weer, overal reageert ze veel te heftig op en de carefactor ligt ook evenzoveel te hoog. Je raakt je ogen kwijt en anders wel je mooie neus.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:57 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ja. Dat jij problemen hebt met het begrijpen van de Nederlandse taal is niet mijn probleem.
Rotwijf, wij gaan terug tot februari ofzo. Ik haat je.quote:
gast doe ff linken of sturen in DM, als dat mag van ambi ofcquote:
quote:
quote:Op zondag 17 februari 2013 04:18 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Fuck de mannen op Fok.
Trouw met mij.
Zeer zeker niet, ik laat me oprecht nooit neerbuigend uit.quote:
Zit je weer in een van je dramamomentjes joh?quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Stay safe bro, die meid is on fire nu. Het zijn de hyperloopse dagen weer, overal reageert ze veel te heftig op en de carefactor ligt ook evenzoveel te hoog. Je raakt je ogen kwijt en anders wel je mooie neus.
Nee, doet ze zelf maar. Was even vergeten hoe nice ze wasquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:01 schreef jagga het volgende:
[..]
gast doe ff linken of sturen in DM, als dat mag van ambi ofc
Okequote:Op donderdag 23 mei 2013 16:02 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Zeer zeker niet, ik laat me oprecht nooit neerbuigend uit.
Mijn sarcastische en cynische poststijl doet wellicht anders vermoeden, maar dan lees je consequent niet goed genoeg.
of jij schrijft niet goed genoeg..quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:02 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Mijn sarcastische en cynische poststijl doet wellicht anders vermoeden, maar dan lees je consequent niet goed genoeg.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Stay safe bro, die meid is on fire nu. Het zijn de hyperloopse dagen weer, overal reageert ze veel te heftig op en de carefactor ligt ook evenzoveel te hoog. Je raakt je ogen kwijt en anders wel je mooie neus.
Echt ernstigquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:02 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Zit je weer in een van je dramamomentjes joh?
Never your mind, Panzer weet waar ik het over heb.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:03 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[..]
Echt ernstig.
Zou ze het zelf doorhebben? Waarschijnlijk niet.
Ze heeft pillen gebruikt en heeft nu een serotonine-dip of er is iets naars gebeurd, mijn naam is Zwitserland in deze kwestie.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:03 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[..]
Echt ernstig.
Zou ze het zelf doorhebben? Waarschijnlijk niet.
Twijfelachtig. Waarschijnlijker is dat ons verschil in intellect onze communicatie belemmertquote:
Jijquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ze heeft pillen gebruikt en heeft nu een serotonine-dip of er is iets naars gebeurd, mijn naam is Zwitserland in deze kwestie.
Je bent dus vals.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:02 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ambi, al die mannen hier zijn gewoon sneu. Op Gianni na, die is wel lief. Maar toch, ik wil graag nog even terug komen op dat aanzoek van jequote:
Zeer zeker niet, ik ben juist een hippie die iedereen als gelijkwaardig zietquote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:07 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ambi, al die mannen hier zijn gewoon sneu. Op Gianni na, die is wel lief. Maar toch, ik wil graag nog even terug komen op dat aanzoek van je
Zie je.quote:
Gianni is idd wel altijd erg lief...quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:07 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ambi, al die mannen hier zijn gewoon sneu. Op Gianni na, die is wel lief. Maar toch, ik wil graag nog even terug komen op dat aanzoek van je
iets met kam, scheren en wtfquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:07 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
En toch alles wat los en vast zit proberen te hosselen hierquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:07 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |