quote:Rumoer in Londen. Midden in de stad zou een man zijn onthoofd die daarna in gevecht zouden zijn geraakt met hun zwaarden met de politie. Toegesnelde gewapende agenten zouden de twee aanvallers vervolgens hebben neergeschoten.
Op twitter is grote beroering onstaat. Spanningen tussen verschillende bevolkingsgroepen broeien dicht onder het schijnbaar vredige oppervlak. Een onthoofding zou daarbij niet helpen.
Maar nogmaals: de berichten zijn onbevestigd
Fuck dat is erg, wat zou de reden zijn?quote:TWO men have been shot after a man was beheaded in south east London today, according to reports.
The victim who was wearing a Help For Heroes t-shirt was attacked by a attackers who eyewitnesses said were hacking at him like a piece of meat.
Cops have sealed off parts of Woolwich close to the Royal Artillery Barracks.
Armed police were called to the scene and shocking claims say cops may have fired at suspects alleged to have carried out the beheading attack.
Local MP Nick Raynsford said the victim was a soldier.
A witness told LBC radio that the attackers were "chopping this guy to pieces, literally hacking at something like it was a piece of meat".
And pictures posted in Twitter appear to show three men lying on the road receiving medical attention.
The Metropolitan police would only say officers had been called to reports of an assault on John Wilson Street.
Scotland Yards police helicopter tweeted saying it was assisting with a "serious incident in the Thamesmead area".
Local MP Nick Rainsford told the BBC: "It's been verified one person is dead, two seriously injured".
Read more: http://www.thesun.co.uk/s(...)n.html#ixzz2U2JUsWHa
neequote:
Tot het je familie is die onthoofd wordt, dan vind je het nog een a-nieuwswaardig grolletje?quote:
Tenzij het een headless undead warrior was natuurlijkquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:35 schreef TLC het volgende:
quote uit de OP ;
Midden in de stad zou een man zijn onthoofd die daarna in gevecht zouden zijn geraakt met hun zwaarden met de politie
.......
mensen aub leer eens Nederlands, die hele zin slaat kant noch wal
Die heeft de oorspronkelijke TS ook niet zelf geschreven volgens mij...quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:35 schreef TLC het volgende:
quote uit de OP ;
Midden in de stad zou een man zijn onthoofd die daarna in gevecht zouden zijn geraakt met hun zwaarden met de politie
.......
Maar goed, wat vind jij nou van dit nieuws? Eerlijk zeggen hequote:Op woensdag 22 mei 2013 19:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Lightning Bolt! Lightning Bolt!
Waarom ook niet? De problemen zijn feitelijk toch overal in Europa hetzelfde. Van buitenwijken in Parijs tot achterbuurten in Den Haag, van Stockholm tot Londen: cultuurverrijkers die reclame maken voor hun vreedzame religie.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:
http://www.geenstijl.nl/
Heeft het ook opgepikt en er een combi met de moslimrellen in Stockholm van gemaakt
Er worden tig mensen per dag onthoofd, dat het erg is maakt het nog niet nieuwswaardigquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:36 schreef Greys het volgende:
Andere topic was eerder...
[..]
Tot het je familie is die onthoofd wordt, dan vind je het nog een a-nieuwswaardig grolletje?
Boeit me eigenlijk geen flikker. Ik zit te wachten op de foto'squote:Op woensdag 22 mei 2013 19:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Maar goed, wat vind jij nou van dit nieuws? Eerlijk zeggen he
Ook dan hoeft het wat mij betreft niet in het nieuws.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:36 schreef Greys het volgende:
Andere topic was eerder...
[..]
Tot het je familie is die onthoofd wordt, dan vind je het nog een a-nieuwswaardig grolletje?
Dat is hun strekking dan ook. Dat het een wijdvertakt probleem is in Europaquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:38 schreef isogram het volgende:
[..]
Waarom ook niet? De problemen zijn feitelijk toch overal in Europa hetzelfde. Van buitenwijken in Parijs tot achterbuurten in Den Haag, van Stockholm tot Londen: cultuurverrijkers die reclame maken voor hun vreedzame religie.
Maar niet op klaarlichte dag midden op straat in een drukke wereldstad. Denk dat daar nou net het verschil zit.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Er worden tig mensen per dag onthoofd, dat het erg is maakt het nog niet nieuwswaardig
Maar wat jij hier aan gezegden door elkaar klutst is ook niet bepaald fraai.quote:[b]Op woensdag 22 mei 2013 19:35 schreef TLC het volgende:[/b9
Midden op straat in een Westerse stad ja?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Er worden tig mensen per dag onthoofd, dat het erg is maakt het nog niet nieuwswaardig
In de westerse wereld is dat niet normaal. Elders vind ík het niet normaal.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Boeit het je niks?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Boeit me eigenlijk geen flikker. Ik zit te wachten op de foto's
Dat is het toch ook? Overal dezelfde ellende. We zijn het spuugzat. Er is een enorme beschavingskloof; eentje van honderden jaren.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat is hun strekking dan ook. Dat het een wijdvertakt probleem is in Europa
Afrekeningen geschieden doorgaans met vuurwapens en de lijken worden niet versleept.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:38 schreef nummer_zoveel het volgende:
Komt toch over als een afrekening hoor. Daders stapten uit een aangereden auto om op die man in te hakken.
Niet in Europa op een drukke straat in een grote stad .quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Don't feed the pathetic trolls.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Midden op straat in een Westerse stad ja?
Ik word echt doodmoe van dat gelul over dat iets anders altijd erger is en dit soort dingen daarom niet nieuwswaardig. Echt, wat een gezeikstraal elke keer, zelfs de aankomst van Sinterklaas is nieuwswaardig. Dat jij het niet interessant vindt, maakt iets niet minder nieuwswaardig.
Zó mee eens.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik word echt doodmoe van dat gelul over dat iets anders altijd erger is en dit soort dingen daarom niet nieuwswaardig. Echt, wat een gezeikstraal elke keer, zelfs de aankomst van Sinterklaas is nieuwswaardig. Dat jij het niet interessant vindt, maakt iets niet minder nieuwswaardig.
Gewoon nieuwsgierigquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Boeit het je niks?![]()
Waarom wil je dan de foto's zien?
Ik probeer niks goed te praten.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Afrekeningen geschieden doorgaans met vuurwapens en de lijken worden niet versleept.
Probeer je iets goed te praten nummer_zoveel?
"Laat het in godsnaam geen moslim zijn!" aldus de zwaar stigmatiserende linkse idioten na de moord op Fortuyn. Alsof moslims beschermd moeten worden ofzo? Alsof de daad van de ene gestoorde moslim ook maar van enige invloed is op hoe je over Achmed-Jan (HBO en baan bij Philips) zou moeten denken...
Zo begonnen de rellen in Parijs ook. Paar cultuurverrijkers die omkwamen omdat ze op de vlucht waren voor de politie.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De Stockholm rellen begonnen nadat een bejaarde Marokkaan die met een kapmes stond te zwaaien omgelegd werd door de politie. Ze (geenstijl) verwachten in London nu ook rellen
Zet dit je wereld op zn kop ja?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Lijkt me een West-Afrikaan.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:42 schreef sonnyspek het volgende:
Foto dader met bloed!!!!!
http://twitpic.com/csg7x1
Ja, een echte moslim hoor. Kan net zo goed een dealer zijn.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:42 schreef sonnyspek het volgende:
Religieuze onthoofdingen zijn wel vaker raar.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:44 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik probeer niks goed te praten.
Volgens nu.nl hadden ze ook een vuurwapen en vroegen ze zelfs omstanders dit te filmen. Dat is toch raar?
Hebben ze toch nog een plekje kunnen vinden tussen al het nieuws over die dode ventjes?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:44 schreef PoezeligDing het volgende:
Oh , RTL besteed er wel een itempje aan.
Juist dat is tekenend voor de terroristische aard van de aanval. Ze willen een podium voor de boodschap die ze afgaven met de moord.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:44 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Volgens nu.nl hadden ze ook een vuurwapen en vroegen ze zelfs omstanders dit te filmen. Dat is toch raar?
Lijkt mij waarschijnlijker.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lijkt me een West-Afrikaan.
Het hoeft geen moslim versus niet-moslim te zijn, het kan ook een gefrustreerde Ivoriaan zijn die boos is over de aanwezigheid van Britse militairen in het land.
quote:De Britse regering is in spoedzitting bijeengekomen na een bloedige moordaanslag op vermoedelijk een militair in Zuid-Londen. Volgens getuigen gingen de aanvallers als beesten tekeer. De gealarmeerde politie schoot de beide aanvallers neer.
Premier Cameron vroeg zijn minister van Binnenlandse Zaken Theresa May een spoedzitting te organiseren van de Cobra-groep, die zich bezighoudt met de nationale veiligheid.
Het incident was in de Londense wijk Woolwich, dicht bij een kazerne. De man die werd aangevallen droeg een T-shirt van de militaire organisatie 'Help for Heroes'.
Cameron heeft wegens het incident een bezoek aan Frankrijk afgebroken
Ik vind het sowieso raar om iemand te onthoofden op klaarlichte dag, jij niet?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:44 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Hoezo is het religieus? Weet je meer?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Religieuze onthoofdingen zijn wel vaker raar.
Ga er inderdaad maar vanuit dat er hierdoor rellen komen, persoonlijk vind ik het nog een geldige reden ookquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De Stockholm rellen begonnen nadat een bejaarde Marokkaan die met een kapmes stond te zwaaien omgelegd werd door de politie. Ze (geenstijl) verwachten in London nu ook rellen
En de zorgfraude..quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:45 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Hebben ze toch nog een plekje kunnen vinden tussen al het nieuws over die dode ventjes?
Best wel dichtbij gemaakt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:42 schreef sonnyspek het volgende:
Leg me geen woorden in de mond die ik totaal nergens gezegd heb ajbquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zet dit je wereld op zn kop ja?
Als die immigranten hierna ook nog gaan rellen...quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:45 schreef Starm het volgende:
[..]
Ga er inderdaad maar vanuit dat er hierdoor rellen komen, persoonlijk vind ik het nog een geldige reden ook
twitter:newdailypatriot twitterde op woensdag 22-05-2013 om 19:39:36EDL Leader Tommy Robinson is on his way to Woolwich ..Feet on the Street ! -K- reageer retweet
Er gaat een dag komen - ik hoop het niet, maar ik zie het gebeuren - dat je georganiseerde razzia's krijgt in buitenwijken van grote steden. Mensen gaan daar het recht in eigen hand nemen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Nee napraten omdat ze iets ergens hebben gelezenquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:45 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Hoezo is het religieus? Weet je meer?
EDLquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:47 schreef sonnyspek het volgende:
twitter:newdailypatriot twitterde op woensdag 22-05-2013 om 19:39:36EDL Leader Tommy Robinson is on his way to Woolwich ..Feet on the Street ! -K- reageer retweet
Normaal moorden mensen alleen 's nachts?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso raar om iemand te onthoofden op klaarlichte dag, jij niet?
Een "normale afrekening" gaat wel IETSJE anders, niet? Zie Amsterdam-Zuid voor recente voorbeelden.
Zeg ik ergens dat ik het normaal vind?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso raar om iemand te onthoofden op klaarlichte dag, jij niet?
Een "normale afrekening" gaat wel IETSJE anders, niet? Zie Amsterdam-Zuid voor recente voorbeelden.
Ik heb er helemaal NIETS van gelezen. Maar dat zal wel aan mij liggen.quote:
jij begonquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Leg me geen woorden in de mond die ik totaal nergens gezegd heb ajb
http://nos.nl/artikel/509(...)p-straat-gedood.htmlquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het hoeft geen moslim versus niet-moslim te zijn, het kan ook een gefrustreerde Ivoriaan zijn die boos is over de aanwezigheid van Britse militairen in het land.
quote:Getuigen zeggen dat de aanvaller 'Allahu Akbar' riepen.
Normaal gaat men bij een afrekening op een drukke straat geen lijken verslepen, erop staan dansen en vragen aan omstanders of men foto's wil maken van de daders met de dode.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Normaal moorden mensen alleen 's nachts?
quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
quote:
Het feit dat de daders herhaaldelijk Alaahu Akbar gilden tijdens en na hun daad zegt niet genoeg?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:45 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Hoezo is het religieus? Weet je meer?
Een aantal ooggetuigen zei kennelijk dat de daders daarom vroegen, of omstanders foto's van de wilden maken. Ik had me mooi uit de voeten gemaakt als omstaander zijnde denk ikquote:
Dat vind je vreemd?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:47 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Zeg ik ergens dat ik het normaal vind?
Maar ik vind het vreemd dat iedereen meteen over moslims en terrorisme begint te brullen.
Gezien het profiel van de dader(s), het slachtoffer, de manier waarop en verschillende ooggetuigen lijkt me dat geen vergezochte conclusie.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:47 schreef nummer_zoveel het volgende:
Maar ik vind het vreemd dat iedereen meteen over moslims en terrorisme begint te brullen.
Ja kan ook, we weten het nog niet. Sommige mensen willen het meteen labellen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat zeiden getuigen ook in Alphen in dat winkelcentrum. Zegt niets dusquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:48 schreef brojo het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/509(...)p-straat-gedood.html
[..]
Hoe weten we zo snel eigenlijk dat de dader dit vanuit de islam deed?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:47 schreef isogram het volgende:
[..]
Er gaat een dag komen - ik hoop het niet, maar ik zie het gebeuren - dat je georganiseerde razzia's krijgt in buitenwijken van grote steden. Mensen gaan daar het recht in eigen hand nemen.
Het verhaal is eigenlijk overal hetzelfde: multiculturalisme wordt ons door de strot geduwd, terwijl de nieuwkomers zich in grote aantallen onvoldoende aanpassen en we hebben er niks over te zeggen. En maar naïef doen, en maar pappen en nathouden, en maar respect opbrengen...
Een andere getuige zei dat ze 'islamitisch gekleed' waren.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:48 schreef brojo het volgende:
[..]
[..]
Zeg ik dat, troll?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Normaal moorden mensen alleen 's nachts?
Ik zou aan de grond genageld staan..quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Een aantal ooggetuigen zei kennelijk dat de daders daarom vroegen, of omstanders foto's van de wilden maken. Ik had me mooi uit de voeten gemaakt als omstaander zijnde denk ik
Dat zegt niet waarom hij dit gedaan heeft. Er kan een politieke reden achter zitten. Dus wacht het maar rustig af.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het feit dat de daders herhaaldelijk Alaahu Akbar gilden tijdens en na hun daad zegt niet genoeg?
Is dat wel een moslim, zoals men schijnt te denken? Of is het een dolgedraaide doorgesnoven junk.quote:
We wachten even af... Toen Tristan van der Vlis om zich heen schoot riepen getuigen op twitter ook dat ze dat hem hoorden schreeuwen...quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het feit dat de daders herhaaldelijk Alaahu Akbar gilden tijdens en na hun daad zegt niet genoeg?
Blijf het maar goed praten. Ik wordt hier echt misselijk van. Het is echt elke raak met ziekelijke acties van moslims. Ze passen niet in de westerse samenleving.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Och och, de multicul geschreeuw begint weer.
Als het een blanke was hadden we het als een psychiatrisch patiënt bestempeld. What's the difference?
jawel want de internethelden zeggen het, dus het is zo.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Is dat wel een moslim, zoals men schijnt te denken? Of is het een dolgedraaide doorgesnoven junk.
Dat wist en weet ik niet:quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Daar heeft het de kenmerken van en niet van een "normale" afrekening, dus zo raar is dat niet! Hetgeen niet wil zeggen dat het 100% zeker is, want dat weten we natuurlijk (nog) niet.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:47 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Zeg ik ergens dat ik het normaal vind?
Tja het is niet voor niets dat het aantal reacties en views gigantisch aan het dalen zijn op de FPquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:50 schreef deadprez het volgende:
mooie titel ook weer op de fp
"Moslims doden voorbijganger in Londen"
Het grappige is dat mensen die dit roepen vaak ook hopen dat het gebeurt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:47 schreef isogram het volgende:
[..]
Er gaat een dag komen - ik hoop het niet, maar ik zie het gebeuren - dat je georganiseerde razzia's krijgt in buitenwijken van grote steden. Mensen gaan daar het recht in eigen hand nemen.
Het verhaal is eigenlijk overal hetzelfde: multiculturalisme wordt ons door de strot geduwd, terwijl de nieuwkomers zich in grote aantallen onvoldoende aanpassen en we hebben er niks over te zeggen. En maar naïef doen, en maar pappen en nathouden, en maar respect opbrengen...
Inderdaad zeg.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Een aantal ooggetuigen zei kennelijk dat de daders daarom vroegen, of omstanders foto's van de wilden maken. Ik had me mooi uit de voeten gemaakt als omstaander zijnde denk ik
Waarom zou je zoiets verzinnen? Dan moet je volgens mij behoorlijk triest zijn.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:49 schreef Olga het volgende:
[..]
Dat zeiden getuigen ook in Alphen in dat winkelcentrum. Zegt niets dus
Omdat moslims het vaak genoeg doen. Doen ze maar lekker in het Midden-Oosten.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:51 schreef Mutant01 het volgende:
Maar wat maakt het zo moeilijk om gewoon af te wachten? Alvorens mensen moord en brand schreeuwen en voor hele razzia's pleiten. En als het een moslim is, is het dan anders dan als het een niet-moslim tot een dergelijke daad over zou gaan?
quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Is dat wel een moslim, zoals men schijnt te denken? Of is het een dolgedraaide doorgesnoven junk.
Read more: http://www.thesun.co.uk/s(...)n.html#ixzz2U2rH1KIrquote:Senior Whitehall sources said the attackers are thought to have tried to film their attack whilst shouting "Allahu Akbar" - God is Great. The men were said to have been of Muslim appearance.
klaarlichte dag was blijkbaar nieuwswaardig, dus dan zou het niet zo vaak voor moeten komenquote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:51 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Blijf het maar goed praten. Ik wordt hier echt misselijk van. Het is echt elke raak met ziekelijke acties van moslims. Ze passen niet in de westerse samenleving.
Dat zeiden ze ook over Alphen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:48 schreef brojo het volgende:
[..]
[..]
Een puike constatering van Bombshell. Trofeewaardig.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Over het algemeen passen moordenaars niet in geen enkele samenleving, nee.
Frontpage zegt genoeg:quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat zegt niet waarom hij dit gedaan heeft. Er kan een politieke reden achter zitten. Dus wacht het maar rustig af.
Jij ook nietquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:51 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Blijf het maar goed praten. Ik wordt hier echt misselijk van. Het is echt elke raak met ziekelijke acties van moslims. Ze passen niet in de westerse samenleving.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:52 schreef isogram het volgende:
The men were said to have been of Muslim appearance
Kan jij dit nader uitleggen, in combinatie met de foto van daarnet?quote:The men were said to have been of Muslim appearance
Pas jij maar op voor taalnazi's.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:51 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Blijf het maar goed praten. Ik word t hier echt misselijk van. Het is echt elke raak met ziekelijke acties van moslims. Ze passen niet in de westerse samenleving.
Dat klopt. En zeker niet op deze manier.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
klaarlichte dag was blijkbaar nieuwswaardig, dus dan zou het niet zo vaak voor moeten komen
Ja, want de FP weet wél hoe het zit?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Frontpage zegt genoeg:
Moslims doden voorbijganger in Londen
Door wie werd die auto aangereden?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:38 schreef nummer_zoveel het volgende:
Komt toch over als een afrekening hoor. Daders stapten uit een aangereden auto om op die man in te hakken.
Ach er zullen genoeg mensen zijn die niet Nederlanders graag overal de schuld van geven helaas.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:51 schreef brojo het volgende:
[..]
Waarom zou je zoiets verzinnen? Dan moet je volgens mij behoorlijk triest zijn.
Ik ontken het ook niet. Het is een moslim. Maar dat hoeft niks te zeggen over de achterliggende gedachte voor deze daad.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Frontpage zegt genoeg:
Nieuws via CNN en de BBC.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat wist en weet ik niet:
- ik schakel ook maar net in, dit topic is mijn enige nieuwsbron
- hoe betrouwbaar zijn die getuigen?
Ook in Afrika is onthoofding niet normaal.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:53 schreef LXIV het volgende:
Ach, zoiets hebben wij in Nederland toch al jaren geleden meegemaakt met van Gogh.
Je kunt niet de halve wereld binnenhalen en verwachten dat ze al hun riten en gebruiken thuislaten. In hele delen van de wereld zijn onthoofdingen heel normaal. Ik kan wel 20 video's uit Afrika plaatsen waar zoiets gebeurt.
Grote bek hebben en dan naar de politie rennen als het ze te heet onder de voeten wordt.quote:
ik zou de fp niet al te serieus nemen als ik jou was.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Frontpage zegt genoeg:
De enige uitleg die ik heb, is dat ik kan lezen. Bijvoorbeeld dit:quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
[..]
Kan jij dit nader uitleggen, in combinatie met de foto van daarnet?
Read more: http://www.thesun.co.uk/s(...)n.html#ixzz2U2s6IdHxquote:One of the alleged killers said after the incident: "We swear by almighty Allah we will never stop fighting you."
Fuck de BBC, Al Jazeera en CNN inderdaad, de FP is veul beter.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Frontpage zegt genoeg:
Moslims onthoofden voorbijganger in Londen
Je geeft volstrekt geen antwoord op mijn vraag. Jammer. Maar goed, jij vindt afkomst en religie belangrijker dan de daad zelf, want dan kan je weer zelf iemand langs religieuze lijnen 'weghakken'.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:55 schreef isogram het volgende:
[..]
De enige uitleg die ik heb, is dat ik kan lezen. Bijvoorbeeld dit:
[..]
Read more: http://www.thesun.co.uk/s(...)n.html#ixzz2U2s6IdHx
Ja. The Sun is een lekker objectieve kwaliteitskrant...quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:55 schreef isogram het volgende:
[..]
[..]
ja het niveau is weer echt te triest voor woorden daar, maar dat is wel vaker bij berichten van MarcusViridisquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dat fp bericht trouwens![]()
'Relidioten'nieuw wilderswoord?
Ja dat kan elke gek zeggen nadat hij een aanslag pleegt. Eerst maar eens wachten op bewijs.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:55 schreef isogram het volgende:
[..]
[..]
The Sun als betrouwbare bron gebruikenquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:55 schreef isogram het volgende:
[..]
[..]
Dat komt meer door Novum dan nieuws over moslims hoorquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Tja het is niet voor niets dat het aantal reacties en views gigantisch aan het dalen zijn op de FP
Wel een sterke. En het mooie is dat je hem ook voor bijv. katholieken kan gebruikenquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dat fp bericht trouwens![]()
'Relidioten'nieuw wilderswoord?
Deze nuance lijkt me op zijn plaats. Ik vermoed dat velen dat ook wel zien, maar in de snelheid van het typen niet posten.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Daar heeft het de kenmerken van en niet van een "normale" afrekening, dus zo raar is dat niet! Hetgeen niet wil zeggen dat het 100% zeker is, want dat weten we natuurlijk (nog) niet.
Ik ook van Nederlanders die doordraaien. Hier noemen we dat een psychiatrisch ziektebeeld. Maar als iemand 'Ahkbar' schreeuwt moet er een verband zijn met de islam en heeft het niets met een aandoening te maken.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:53 schreef LXIV het volgende:
Ach, zoiets hebben wij in Nederland toch al jaren geleden meegemaakt met van Gogh.
Je kunt niet de halve wereld binnenhalen en verwachten dat ze al hun riten en gebruiken thuislaten. In hele delen van de wereld zijn onthoofdingen heel normaal. Ik kan wel 20 video's uit Afrika plaatsen waar zoiets gebeurt.
en op h00ligansquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:58 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Wel een sterke. En het mooie is dat je hem ook voor bijv. katholieken kan gebruiken
Dat zou best kunnen. Maar dan nog is het wel pretty random, althans als ik de getuigenverslagen zo lees. Een auto die verongelukt, mannen die uitstappen en vervolgens een man aanvallen?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vreselijk.
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat dit adepten zijn van een of andere haatimam in Londen. Genoeg is genoeg: die haatpredikers óf gevangenzetten, óf het land uit zetten, en gebedshuizen die dergelijk volk herbergt sluiten.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:59 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik ook van Nederlanders die doordraaien. Hier noemen we dat een psychiatrisch ziektebeeld. Maar als iemand 'Ahkbar' schreeuwt moet er een verband zijn met de islam en heeft het niets met een aandoening te maken.
Dat is een kwestie van tijd ja.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:47 schreef isogram het volgende:
[..]
Er waren er 2 andersquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:58 schreef vosss het volgende:
http://www.liveleak.com/ll_embed?f=8f93d6eacd22
De dader in kwestie
Zal deze club wel zijn:quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vreselijk.
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat dit adepten zijn van een of andere haatimam in Londen. Genoeg is genoeg: die haatpredikers óf gevangenzetten, óf het land uit zetten, en gebedshuizen die dergelijk volk herbergt sluiten.
Wat bezielt trollen als jij eigenlijk om dit soort opmerkingen te plaatsen? Doet al die aandacht je goed? Heb je geen leven?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:59 schreef Adolecens het volgende:
Wat een hoop heisa om een relatief klein iets..
quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:59 schreef Adolecens het volgende:
Het is niet "relatief klein" als het in een groter maatschappelijk perspectief geplaatst kan worden.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:59 schreef Adolecens het volgende:
London zit vol met dat volk idd.quote:
Jij zal zoiets nog beweren tot het moment dat je eigen hoofd op het hakblok ligt!quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:59 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik ook van Nederlanders die doordraaien. Hier noemen we dat een psychiatrisch ziektebeeld. Maar als iemand 'Ahkbar' schreeuwt moet er een verband zijn met de islam en heeft het niets met een aandoening te maken.
Lees de tekst eens waar ik op reageer.. "De dader in kwestie" staat daarquote:
I apologize the women had to witness this today but in our land women witness this everydayquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:02 schreef Insomnia_ het volgende:
it het filmpje lijkt het me trouwens politiek gemotivee
Excusez-moi.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lees de tekst eens waar ik op reageer.. "De dader in kwestie" staat daar
Ik snap niet waarom het eerste wat ie zegt weggedingesd is en doorheen gepraatquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Ah, hij excuseert zich wel dat de vrouwen dat gezien hebben.
Vriendelijk.
Klopt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
I apologize the women had to witness this today but in our land women witness this everyday
Zoiets?
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat bezielt trollen als jij eigenlijk om dit soort opmerkingen te plaatsen? Doet al die aandacht je goed? Heb je geen leven?
Ik verbaas me er telkens weer over. Snap ook niet wat er grappig aan is, zeker niet met zo'n ernstige zaak.
Serieus, dit was geen troll poging of een poging om grappig te doen.quote:
Hij heeft het erover dat het hem spijt dat de vrouwen (bepaalde getuigen kennelijk) dit hebben moeten zien. Vervolgens zegt hij dat dit de dagelijkse gang van zaken is in zijn thuisland (en dat de vrouwen aldaar het elke dag moeten aanschouwen). Daarna begint over de overheden te lullen - en dat ze hen omver moeten werpen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Uit het filmpje lijkt het me trouwens politiek gemotiveerd.
Religiositeit heeft natuurlijk alles met een aandoening te maken.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:59 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Politiek gemotiveerd dus. Woede op aanwezigheid troepen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:03 schreef Mutant01 het volgende:
Hij heeft het erover dat het hem spijt dat de vrouwen (bepaalde getuigen kennelijk) dit hebben moeten zien. Vervolgens zegt hij dat dit de dagelijkse gang van zaken is in zijn thuisland. Daarna begint over de overheden te lullen - en dat ze hen omver moeten werpen.
What the fuck,quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:58 schreef vosss het volgende:
De dader in kwestie
Ja, zo kan ik nog wel 1000 topics openen over gebeurtenissen wereldwijd...quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:01 schreef Interloper het volgende:
[..]
Het is niet "relatief klein" als het in een groter maatschappelijk perspectief geplaatst kan worden.
Ik kan niet posten op de FP, dus ik doe het maar even hier.quote:
Ben jij wel helemaal goed bij je hoofd?quote:STOP dit. Morgen bij ons in Nederland, hopelijk laten de echte Engelsen krachtig zien dat dit niet normaal is en ageren ze tegen alles wat islamitisch is.
Aanwezigheid troepen alwaar? Zitten er Engelse troepen in donker afrika?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Politiek gemotiveerd dus. Woede op aanwezigheid troepen.
Zo, dat onderzoek heb je snel afgerond?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:03 schreef Adolecens het volgende:
[..]Het is niet dat hier een terroristische aanslag oid is gepleegd.
Doet het niet. Heb je nog een andere link?quote:
http://www.liveleak.com/ll_embed?f=8f93d6eacd22quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Doet het niet. Heb je nog een andere link?
Dank
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo, dat onderzoek heb je snel afgerond?![]()
Wat bespaar je die mensen daar een tijd en moeite!
Die Vosss eerder posttequote:Op woensdag 22 mei 2013 20:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Doet het niet. Heb je nog een andere link?
Dank
En hij zegt ook iets als "Remove your government" inderdaad politiek georiënteerd en dus terrorisme imho.quote:
als ik om elke moord zou rouwen zou ik al depressief zijn na het lezen van de krantquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat bezielt trollen als jij eigenlijk om dit soort opmerkingen te plaatsen? Doet al die aandacht je goed? Heb je geen leven?
Ik verbaas me er telkens weer over. Snap ook niet wat er grappig aan is, zeker niet met zo'n ernstige zaak.
Ik zie nog geen moslim fundi inderdaad.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Uit het filmpje lijkt het me trouwens politiek gemotiveerd.
Ja man terrorismequote:Op woensdag 22 mei 2013 20:05 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
En hij zegt ook iets als "Remove your government" inderdaad politiek georiënteerd en dus terrorisme imho.
Dooddoener-reactie.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:04 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow jee, ik lul niet mee met het gros van de mensen...
Opvallend dat je dat niet zegt tegen de mensen die meteen 'moslim! moslim!' roepen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo, dat onderzoek heb je snel afgerond?![]()
Wat bespaar je die mensen daar een tijd en moeite!
Het moet maar eens stoppen, een onschuldige aanvallenquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik kan niet posten op de FP, dus ik doe het maar even hier.
[..]
Ben jij wel helemaal goed bij je hoofd?
Ben ik het mee eens, sorry Greysquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Opvallend dat je dat niet zegt tegen de mensen die meteen 'moslim! moslim!' roepen.
Er zal altijd oorlog zijn . Dat zit in de mensquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:05 schreef LXIV het volgende:
Het is ook zo dat de Amerikanen vaak als beesten tekeer zijn gegaan in Irak. Wat mij betreft hadden ze daar ook helemaal niks te zoeken. Net zo min als deze man iets te zoeken heeft in Londen. Laat iedereen toch op z'n eigen plek blijven en in harmonie met zijn buren samenleven.
1000 jaar geleden was dat zo.. en waren er ook oorlogenquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:05 schreef LXIV het volgende:
Het is ook zo dat de Amerikanen vaak als beesten tekeer zijn gegaan in Irak. Wat mij betreft hadden ze daar ook helemaal niks te zoeken. Net zo min als deze man iets te zoeken heeft in Londen. Laat iedereen toch op z'n eigen plek blijven en in harmonie met zijn buren samenleven.
Wat is in jouw ogen een "terroristische aanslag"? Welke definitie geef jij daaraan?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Dooddoener-reactie.
Niemand weet nog of het een terroristische aanslag was toch? Waarom jij dan wel?
Street creds voor deze manquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:55 schreef Baghdaddy het volgende:
[ afbeelding ]
"rank sumwhere in the top 3"..
Ze waren met z'n tweeen, dus de kans op psychische stoornis is klein. Dat zijn eenlingen. Bovendien lijkt het wel of ze zeer bewust de mensen laten filmen. Dus het is belangrijk dat 'de boodschap' overkomt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Dooddoener-reactie.
Niemand weet nog of het een terroristische aanslag was toch? Waarom jij dan wel?
En dit.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Opvallend dat je dat niet zegt tegen de mensen die meteen 'moslim! moslim!' roepen.
Hoezo heeft ie daar niets te zoeken? Aan z'n accent te horen is ie daar gewoon geboren.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:05 schreef LXIV het volgende:
Het kunnen net zo goed beiden getraumatiseerde asielzoekers zijn. Dus dit is een boute claim.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:06 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ze waren met z'n tweeen, dus de kans op psychische stoornis is klein. Dat zijn eenlingen. Bovendien lijkt het wel of ze zeer bewust de mensen laten filmen. Dus het is belangrijk dat 'de boodschap' overkomt.
Hij is niet blank hequote:Op woensdag 22 mei 2013 20:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoezo heeft ie daar niets te zoeken? Aan z'n accent te horen is ie daar gewoon geboren.
Dat kan ook. Maar het nieuws dat directe maatschappelijk relevantie heeft, is gewoon belangrijker.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:03 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja, zo kan ik nog wel 1000 topics openen over gebeurtenissen wereldwijd...
Dus ik moet op elke post hier stuk voor stuk reageren, anders heb ik geen recht van spreken?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Of 2 die net hand in hand een kliniek uitwandelde..quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het kunnen net zo goed beiden getraumatiseerde asielzoekers zijn. Dus dit is een boute claim.
Het moet maar eens afgelopen zijn met onschuldigen aanvallen, dus wil je onschuldige mensen aan gaan vallen?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:06 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Het moet maar eens stoppen, een onschuldige aanvallenMaar het was niet echt een slimme reactie, ben een beetje boos. Het zal je zoon maar zijn man.
Inderdaadquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:05 schreef LXIV het volgende:
Daar word je niet echt vrolijk van.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:06 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Het moet maar eens stoppen, een onschuldige aanvallenMaar het was niet echt een slimme reactie, ben een beetje boos. Het zal je zoon maar zijn man.
Het is maar wat je klein noemt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:58 schreef El_Matador het volgende:
Op basis van de door sonnyspel geposte foto (waarvan we niet weten of dat echt een van de daders is; hij houdt een klein mes en geen machete vast) en het feit dat het een militair betreft, zou ik eerder denken aan gefrustreerde (West-)Afrikanen die een "bezetter" van hun land afmaken.
Ben toch wel benieuwd naar het complete filmpje, zo'n fragment is natuurlijk waardeloos.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:06 schreef Infection het volgende:
Zit hij rustig te vertellen dat dit in zijn land dagelijks gebeurd. Alsof ons dat een ruk kan schelen...
Hij kon geen heel interview afnemen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:09 schreef brojo het volgende:
[..]
Ben toch wel benieuwd naar het complete filmpje, zo'n fragment is natuurlijk waardeloos.
quote:
Ik zat in het vorige deel via mobiel, dan kan ik wat lastiger quoten en snel posten.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus ik moet op elke post hier stuk voor stuk reageren, anders heb ik geen recht van spreken?
Ik verbaas me over alle nu al getrokken conclusies, ook die over de moslims.
En als je het echt wilt weten, ik wilde net gaan posten dat ik die dader op de video nog geen allah akbar heb zien roepen, wat ie volgens ooggetuigen constant riep...
Nee hoor, je moet niet op elke post hier stuk voor stuk reageren. Je hebt ook zeker recht van spreken. Maar dat 'moslim, moslim' geroep is al lange tijd aan de gang, maar dat negeerde je volledig. Dan is het gewoon zeer opvallend als je dan ineens wel reageert op een dergelijke post als daarnet.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus ik moet op elke post hier stuk voor stuk reageren, anders heb ik geen recht van spreken?
En als je het echt wilt weten, ik wilde net gaan posten dat ik die dader op de video nog geen allah akbar heb zien roepen, wat ie volgens ooggetuigen constant riep...
Beetje telefoon heeft een camera..quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Jezus, die beelden. Verschrikkelijk.
Ook dat mensen klaar stonden met camera's trouwens.
De man die onthoofd was ging in gevecht met de politie? Dat is knap.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[..]
Fuck dat is erg, wat zou de reden zijn?
Update: Het zou gaan om een soldaat en de daders zouden hebben gezegd: 'We zijn het helemaal zat'. Zou kunnen gaan om wraak.
http://www.welingelichtek(...)klaarlichte-dag.html
Liveblog: http://www.bbc.co.uk/news/uk-22630304
In jouw DSM wellicht, niet in de algemene.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:03 schreef Interloper het volgende:
[..]
Religiositeit heeft natuurlijk alles met een aandoening te maken.
Maar iemand die zegt de boel even te relativeren wordt eruit gepikt en loopt te trollen..quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:08 schreef Greys het volgende:
[..]
je hebt gelijk, ik zag het filmpje nog niet, op de foto leek het een klein mes, maar het zijn een hakmes en een vleesmes die hij vasthoudt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:08 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Het is maar wat je klein noemt.
[ afbeelding ]
Hou het dan lekker daar. Wat een mafkees. Ik hoop dat hij het niet overleefd.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:06 schreef Infection het volgende:
Zit hij rustig te vertellen dat dit in zijn land dagelijks gebeurd. Alsof ons dat een ruk kan schelen...
Maar een machete is het niet. Zag zo snel sowieso geen machete toch? Had wel 2 messen vast..quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:08 schreef Wokkel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is wederzijds.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die kan de politie gebruiken. De politie in nl raadt je ook aan misdaden te filmen ipv mee te knokkenquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Jezus, die beelden. Verschrikkelijk.
Ook dat mensen klaar stonden met camera's trouwens.
Niet meer, en niet minder.twitter:geertwilderspvv twitterde op woensdag 22-05-2013 om 20:10:01En ze riepen: Allahu Akbar http://t.co/iLh6agKOt3 reageer retweet
Dat is klein jaquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:08 schreef Wokkel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Onschuldig? Het was toch een militair?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:06 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Weet je niet.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:11 schreef sonnyspek het volgende:
Niet meer, en niet minder.twitter:geertwilderspvv twitterde op woensdag 22-05-2013 om 20:10:01En ze riepen: Allahu Akbar http://t.co/iLh6agKOt3 reageer retweet
Sorry hoor, maar dat moslimgeleuter is geen beginnen aan als je daar elke keer openlijk tegen moet gaan ageren. Dat ik daar niet van ben, daar ga ik gewoon van uit dat men dat inmiddels wel van me weet. Zo kan je het ook zienquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee hoor, je moet niet op elke post hier stuk voor stuk reageren. Je hebt ook zeker recht van spreken. Maar dat 'moslim, moslim' geroep is al lange tijd aan de gang, maar dat negeerde je volledig. Dan is het gewoon zeer opvallend als je dan ineens wel reageert op een dergelijke post als daarnet.
Waarom quote je mij en gooi je een post die ik HELEMAAL niet gezegd heb erbij??quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:10 schreef polderturk het volgende:
[..]
De man die onthoofd was ging in gevecht met de politie? Dat is knap.
ohja geertje zegt het, dan moet het wel waar zijn natuurlijkquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:11 schreef sonnyspek het volgende:
Geert weer ..quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:11 schreef sonnyspek het volgende:
Nee, ik had het idd moeten weten. Sorryquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:09 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Ik zat in het vorige deel via mobiel, dan kan ik wat lastiger quoten en snel posten.
Als ik dan iets NIET post wil dat niet zeggen dat ik iets NIET vind hoor, zou mooi zijn
Dat zegt ie niet.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
quote:He said after the "horrendous" attack, the two men, who were also in their 20s, stood around, waving knives and a gun, and asked people to take pictures of them "as if they wanted to be on TV or something".
"They were oblivious to anything, they were more worried about having their photo taken, running up and down the road," he said.
Dat zegt helemaal niks.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:11 schreef sonnyspek het volgende:
Ja, alles wat die clown zegt is waar.Of was Geert erbij?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:11 schreef sonnyspek het volgende:
Nogmaals: dat is al eens eerder geopperd bij andere incidenten en bleek onwaar.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:11 schreef sonnyspek het volgende:
Zijn bezoek aan de Schilderswijk was een mislukking, hij ziet dit waarschijnlijk als een goedmakertje. De sicko.quote:
dit heeft niks met islam te makenquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:51 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Goedkoop scoren, dat kan hij toch niet laten gaan?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Geertje zat de boel op te naaien
kunnen ook onschuldig zijnquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:11 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Onschuldig? Het was toch een militair?
Ja, en zijn volgers op Twitter geloven hem natuurlijk gelijk op zijn woord en gaan weer retweeten etc....quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Geertje zat de boel op te naaien
Daar kan hij toch geen stemmen mee winnen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nogmaals: dat is al eens eerder geopperd bij andere incidenten en bleek onwaar.
Uitslag politieonderzoek afwachten is het devies.
En dat geldt óók voor Wilders
Sorry als je dat zo opvattequote:Op woensdag 22 mei 2013 20:10 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Maar iemand die zegt de boel even te relativeren wordt eruit gepikt en loopt te trollen..
Hij is wat rood en heeft messen vast. Niet echt schokkendquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:11 schreef Olga het volgende:
[..]
Nee, ik had het idd moeten weten. Sorry
Oh en kan je dat liveleakfilmpje ook zien als je net hebt gegeten of is de kans groot dat mijn eten er dan weer uit komt?
Buitenkansje voor die Limbo idd .quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Goedkoop scoren, dat kan hij toch niet laten gaan?
thanksquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij is wat rood en heeft messen vast. Niet echt schokkend
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
ohja geertje zegt het, dan moet het wel waar zijn natuurlijk
http://www.bbc.co.uk/news/uk-22630303quote:According to senior Whitehall sources the people carrying out the attack were heard to say Allahu Akbar [God is Great], said our political editor.
Kan hetzelfde zijn.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:14 schreef El_Matador het volgende:
(West-)Afrikanen doorgedraaid en "rustig" (even een interviewtje geven met 2 bebloede messen in je hand) een Britse militair doden.
Ik denk toch echt dat de motivatie in de hoek van militairen in (West-)Afrika gezocht moet worden en niet in religieuze motieven.
Hij heeft dus duidelijk met zijn daad een politiek statement willen maken en beleid willen beinvloeden. Is dat dan niet een kenmerk van een terreurdaad?quote:
Het waren somaliers, volgens de BBC.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoezo heeft ie daar niets te zoeken? Aan z'n accent te horen is ie daar gewoon geboren.
net zo onschuldig als een taliban strijder in Afghanistan die op straat door een drone wordt afgemaakt.quote:
Maar zitten daar militairen? Ik ben alleen op de hoogte van Mali en dat is in het oosten.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:14 schreef El_Matador het volgende:
(West-)Afrikanen doorgedraaid en "rustig" (even een interviewtje geven met 2 bebloede messen in je hand) een Britse militair doden.
Ik denk toch echt dat de motivatie in de hoek van militairen in (West-)Afrika gezocht moet worden en niet in religieuze motieven.
Tja ieder zijn ideologie . Niet iedereen kan links zijnquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:13 schreef Olga het volgende:
[..]
Ja, en zijn volgers op Twitter geloven hem natuurlijk gelijk op zijn woord en gaan weer retweeten etc....
bah
waar zijn Britse militairen nog echt actief in Afrika?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:14 schreef El_Matador het volgende:
Zoals al een paar keer gezegd is, wordt dat wel vaker gezegd als er zoiets gebeurt is, vaak blijkt dat dan achteraf niet te kloppen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:15 schreef ReplaR het volgende:
[..]
[..]
http://www.bbc.co.uk/news/uk-22630303
Niks ervan. Ik downplay geen moorden ofzo.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:14 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Iets met pot en ketel. Waarom hoorden we je vorige week niet toen er iemand werd vermoord?
Het een zal het ander mogelijk versterken, maar ik gok op een grotendeels politiek gemotiveerde moord in dit geval.quote:
Die dame met haar boodschappenkar op 0:14 heeft gewoon niets in de gaten terwijl ze op die killer afloopt.quote:
technisch gezien nietquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:15 schreef Chadi het volgende:
[..]
net zo onschuldig als een taliban strijder in Afghanistan die op straat door een drone wordt afgemaakt.
zijn we toch wel van hem gewendquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:16 schreef Greys het volgende:
Oef, Wilders slaat hier de plank ook flink mis idd weer zeg door dit nu al te roepen als zijnde feit
Het "Allah ackbar" geblaat doet me toch iets anders vermoeden. Of misschien een combi. Religieus terrorisme sluit politiek geweld niet uit, en vice versa.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:14 schreef El_Matador het volgende:
Knap dat je, omdat ik Geert uitkots, gelijk denkt dat ik links benquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tja ieder zijn ideologie . Niet iedereen kan links zijn
Mali in het oosten?????quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:15 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Maar zitten daar militairen? Ik ben alleen op de hoogte van Mali en dat is in het oosten.
Als zelfs de BBC meldt dat getuigen de woorden : allahu akbar" hebben opgevangen, is verder wel duidelijk wat de religieuze achtergrond van deze daders is.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nogmaals: dat is al eens eerder geopperd bij andere incidenten en bleek onwaar.
Uitslag politieonderzoek afwachten is het devies.
En dat geldt óók voor Wilders
Tuurlijk, Wilders is de sicko... - Niet de mannen die iemand met een hakbijl te lijf gaan, maar Wilders...quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zijn bezoek aan de Schilderswijk was een mislukking, hij ziet dit waarschijnlijk als een goedmakertje. De sicko.
Voor de 10e keer: dat werd bij andere incidenten ook beweerd en bleek niet waar.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:15 schreef ReplaR het volgende:
[..]
[..]
http://www.bbc.co.uk/news/uk-22630303
Wat verwacht je met al dat geweld daar in Afrika. Die mensen zijn geestelijk kapot.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Die gozer zag er niet echt Somalisch uit. Eerder West-Afrika.
Beide.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:17 schreef isogram het volgende:
Tuurlijk, Wilders is de sicko... - Niet de mannen die iemand met een hakbijl te lijf gaan, maar Wilders...
Het heeft nooit iets met de islam te maken, raar genoeg. Het heeft een beetje erg vaak niks met de islam te maken, vind je ook niet?quote:
Tevens bevestigt dat het soldaat is.twitter:AP twitterde op woensdag 22-05-2013 om 20:16:59BREAKING: Cameron says strong indications that attack in London is terrorist incident. reageer retweet
Socialistisch dan?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:17 schreef Olga het volgende:
[..]
Knap dat je, omdat ik Geert uitkots, gelijk denkt dat ik links ben
Wat doet hij er precies tegen buiten een beetje in het rond schreeuwen?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:18 schreef Infection het volgende:
[..]
Tja, hij doet er tenminste iets tegen. Een beetje over je heen laten lopen door die apencultuur, nee dankje.
Het staat op tape dat ze die sprookjesgeest erbij haalden.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:16 schreef Greys het volgende:
Oef, Wilders slaat hier de plank ook flink mis idd weer zeg door dit nu al te roepen als zijnde feit
http://news.sky.com/story(...)rs-filmed-each-otherquote:In a video that has emerged, one of the attackers wields a bloodied meat cleaver and says: "We swear by almighty Allah we will never stop fighting you."
The black man, dressed in a grey hooded jacket and black woolly hat, apologises to members of the public who witnessed the horrific scenes before making a number of political statements.
In the footage, he is heard to say: "We must fight them as they fight us. An eye for an eye, a tooth for a tooth.
"I apologise that women have had to witness this today, but in our land our women have to see the same. You people will never be safe. Remove your government, they don't care about you."
Duidelijk politiek gemotiveerd, alleen weet ik zo niet om welke troepen het gaat. Volgens mij heeft de UK enkel nog troepen in Afghanistan?quote:He says: "We swear by almighty Allah we will never stop fighting you...Your people will never be safe.
“In our land our women have to see the same. You people will never be safe.
"Remove your governments they don't care about you.
"You think David Cameron is going to get caught in the street when we start busting our guns you think politicians are going to die? No it's going to be the average guy, like you, and your children.
"So get rid of them. Tell them to bring our troops back so can all live in peace.”
Echt actief weet ik niet precies. Ivoorkust dacht ik ook aan. En wat te denken van Sierra Leone, Burkina Faso en Nigeria? Landen die ver onder welk moslimland dan ook staan qua veiligheid en beschaving.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
waar zijn Britse militairen nog echt actief in Afrika?
niet zo gek veel meer volgens mij
Ivoorkust?
Misschien had hij een Brits paspoort, we weten het nog nietquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:18 schreef nummer_zoveel het volgende:
En Nigerea?
Maar ik snap echt niet wat je nu wilt bereiken met het doden van een onschuldige 'omdat dat in mijn land ook gebeurd'.
Nou ja, als ie nog geen asiel had is ie nu de komende jaren wel onder de pannen.
Het noord-oosten van Afrika ja.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mali in het oosten?????
Er zitten overal militairen in Afrika, vredesmachten en opbouwmissies, VN, UNESCO, etc.
Ben op Cyprus Argentijnse (?!) VN-militairen tegengekomen die de grens tussen Noord- en Zuid-Cyprus beschermden. Dat was in 2006.
Hij wilt de Islamisering stoppen, maar als er niet genoeg achter hem staan lukt dat natuurlijk niet hè? Daarom stemmen...quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat doet hij er precies tegen buiten een beetje in het rond schreeuwen?
Ik heb het idee dat de mensen die hier asiel aanvragen, daar juist vaak de aanstichters zijn van het geweld.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:17 schreef Chadi het volgende:
[..]
Wat verwacht je met al dat geweld daar in Afrika. Die mensen zijn geestelijk kapot.
En hoe gaat hij dat precies stoppen dan?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:19 schreef Infection het volgende:
[..]
Hij wilt de Islamisering stoppen, maar als er niet genoeg achter hem staan lukt dat natuurlijk niet hè? Daarom stemmen...
Dan zijn de burgers in ieder geval veilig.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:18 schreef sonnyspek het volgende:
Tevens bevestigt dat het soldaat is.twitter:AP twitterde op woensdag 22-05-2013 om 20:16:59BREAKING: Cameron says strong indications that attack in London is terrorist incident. reageer retweet
Gaat je geen flikker aan en is ook nog offtopicquote:
Is wel vaker bij andere incidenten gezegd en dat bleek ook niet zo te zijnquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:18 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Het staat op tape dat ze die sprookjesgeest erbij haalden.
[..]
http://news.sky.com/story(...)rs-filmed-each-other
uiterlijk doet me wel in die richting denkenquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Echt actief weet ik niet precies. Ivoorkust dacht ik ook aan. En wat te denken van Sierra Leone, Burkina Faso en Nigeria? Landen die ver onder welk moslimland dan ook staan qua veiligheid en beschaving.
Gooi een kilo coke in de neus van een getraumatiseerde vluchteling en hij is tot dit soort dingen in staat lijkt me.
Hij noemt een keer Allah, dat maakt het nog niet religieus gemotiveerd. Maar zoals ik al eerder zei, ook al was het WEL religieus gemotiveerd. Is het dan erger? Minder erg? Dit soort zieke lieden moeten gewoon aangepakt worden, ongeacht afkomst, ongeacht geloof, ongeacht wat dan ook.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:18 schreef Wokkel het volgende:
[..]
[..]
dat kan toch ook een doorgesnoven junk zijnquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:52 schreef isogram het volgende:
[..]
[..]
Read more: http://www.thesun.co.uk/s(...)n.html#ixzz2U2rH1KIr
Ah, dat was het gedeelte in de eerdere video waar het geluid van het begin dus weggehaald was...quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:18 schreef Wokkel het volgende:
[..]
[..]
Wat dacht je van te beginnen met het stoppen van asiel geven aan buitenlanders?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
En hoe gaat hij dat precies stoppen dan?
Jep. Zegt verder, afgezien van de standaarddingen, weinig nieuws. En hij heeft op zich zeker gelijk: het doel is heel duidelijk angst zaaien en een punt maken.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:18 schreef sonnyspek het volgende:
Dat is dus ook wat ik me afvraag.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat kan toch ook een doorgesnoven junk zijn
Nee ze moeten het verdrag van Versailles verbreken hi ha hoquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:20 schreef Infection het volgende:
[..]
Wat dacht je van te beginnen met het stoppen van asiel geven aan buitenlanders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |