Pas jij maar op voor taalnazi's.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:51 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Blijf het maar goed praten. Ik word t hier echt misselijk van. Het is echt elke raak met ziekelijke acties van moslims. Ze passen niet in de westerse samenleving.
Dat klopt. En zeker niet op deze manier.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
klaarlichte dag was blijkbaar nieuwswaardig, dus dan zou het niet zo vaak voor moeten komen
Ja, want de FP weet wél hoe het zit?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Frontpage zegt genoeg:
Moslims doden voorbijganger in Londen
Door wie werd die auto aangereden?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:38 schreef nummer_zoveel het volgende:
Komt toch over als een afrekening hoor. Daders stapten uit een aangereden auto om op die man in te hakken.
Ach er zullen genoeg mensen zijn die niet Nederlanders graag overal de schuld van geven helaas.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:51 schreef brojo het volgende:
[..]
Waarom zou je zoiets verzinnen? Dan moet je volgens mij behoorlijk triest zijn.
Ik ontken het ook niet. Het is een moslim. Maar dat hoeft niks te zeggen over de achterliggende gedachte voor deze daad.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Frontpage zegt genoeg:
Nieuws via CNN en de BBC.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat wist en weet ik niet:
- ik schakel ook maar net in, dit topic is mijn enige nieuwsbron
- hoe betrouwbaar zijn die getuigen?
Ook in Afrika is onthoofding niet normaal.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:53 schreef LXIV het volgende:
Ach, zoiets hebben wij in Nederland toch al jaren geleden meegemaakt met van Gogh.
Je kunt niet de halve wereld binnenhalen en verwachten dat ze al hun riten en gebruiken thuislaten. In hele delen van de wereld zijn onthoofdingen heel normaal. Ik kan wel 20 video's uit Afrika plaatsen waar zoiets gebeurt.
Grote bek hebben en dan naar de politie rennen als het ze te heet onder de voeten wordt.quote:
ik zou de fp niet al te serieus nemen als ik jou was.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Frontpage zegt genoeg:
De enige uitleg die ik heb, is dat ik kan lezen. Bijvoorbeeld dit:quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
[..]
Kan jij dit nader uitleggen, in combinatie met de foto van daarnet?
Read more: http://www.thesun.co.uk/s(...)n.html#ixzz2U2s6IdHxquote:One of the alleged killers said after the incident: "We swear by almighty Allah we will never stop fighting you."
Fuck de BBC, Al Jazeera en CNN inderdaad, de FP is veul beter.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Frontpage zegt genoeg:
Moslims onthoofden voorbijganger in Londen
Je geeft volstrekt geen antwoord op mijn vraag. Jammer. Maar goed, jij vindt afkomst en religie belangrijker dan de daad zelf, want dan kan je weer zelf iemand langs religieuze lijnen 'weghakken'.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:55 schreef isogram het volgende:
[..]
De enige uitleg die ik heb, is dat ik kan lezen. Bijvoorbeeld dit:
[..]
Read more: http://www.thesun.co.uk/s(...)n.html#ixzz2U2s6IdHx
Ja. The Sun is een lekker objectieve kwaliteitskrant...quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:55 schreef isogram het volgende:
[..]
[..]
ja het niveau is weer echt te triest voor woorden daar, maar dat is wel vaker bij berichten van MarcusViridisquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dat fp bericht trouwens![]()
'Relidioten'nieuw wilderswoord?
Ja dat kan elke gek zeggen nadat hij een aanslag pleegt. Eerst maar eens wachten op bewijs.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:55 schreef isogram het volgende:
[..]
[..]
The Sun als betrouwbare bron gebruikenquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:55 schreef isogram het volgende:
[..]
[..]
Dat komt meer door Novum dan nieuws over moslims hoorquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Tja het is niet voor niets dat het aantal reacties en views gigantisch aan het dalen zijn op de FP
Wel een sterke. En het mooie is dat je hem ook voor bijv. katholieken kan gebruikenquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dat fp bericht trouwens![]()
'Relidioten'nieuw wilderswoord?
Deze nuance lijkt me op zijn plaats. Ik vermoed dat velen dat ook wel zien, maar in de snelheid van het typen niet posten.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Daar heeft het de kenmerken van en niet van een "normale" afrekening, dus zo raar is dat niet! Hetgeen niet wil zeggen dat het 100% zeker is, want dat weten we natuurlijk (nog) niet.
Ik ook van Nederlanders die doordraaien. Hier noemen we dat een psychiatrisch ziektebeeld. Maar als iemand 'Ahkbar' schreeuwt moet er een verband zijn met de islam en heeft het niets met een aandoening te maken.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:53 schreef LXIV het volgende:
Ach, zoiets hebben wij in Nederland toch al jaren geleden meegemaakt met van Gogh.
Je kunt niet de halve wereld binnenhalen en verwachten dat ze al hun riten en gebruiken thuislaten. In hele delen van de wereld zijn onthoofdingen heel normaal. Ik kan wel 20 video's uit Afrika plaatsen waar zoiets gebeurt.
en op h00ligansquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:58 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Wel een sterke. En het mooie is dat je hem ook voor bijv. katholieken kan gebruiken
Dat zou best kunnen. Maar dan nog is het wel pretty random, althans als ik de getuigenverslagen zo lees. Een auto die verongelukt, mannen die uitstappen en vervolgens een man aanvallen?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vreselijk.
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat dit adepten zijn van een of andere haatimam in Londen. Genoeg is genoeg: die haatpredikers óf gevangenzetten, óf het land uit zetten, en gebedshuizen die dergelijk volk herbergt sluiten.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:59 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik ook van Nederlanders die doordraaien. Hier noemen we dat een psychiatrisch ziektebeeld. Maar als iemand 'Ahkbar' schreeuwt moet er een verband zijn met de islam en heeft het niets met een aandoening te maken.
Dat is een kwestie van tijd ja.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:47 schreef isogram het volgende:
[..]
Er gaat een dag komen - ik hoop het niet, maar ik zie het gebeuren - dat je georganiseerde razzia's krijgt in buitenwijken van grote steden. Mensen gaan daar het recht in eigen hand nemen.
Het verhaal is eigenlijk overal hetzelfde: multiculturalisme wordt ons door de strot geduwd, terwijl de nieuwkomers zich in grote aantallen onvoldoende aanpassen en we hebben er niks over te zeggen. En maar naïef doen, en maar pappen en nathouden, en maar respect opbrengen...
Er waren er 2 andersquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:58 schreef vosss het volgende:
http://www.liveleak.com/ll_embed?f=8f93d6eacd22
De dader in kwestie
Zal deze club wel zijn:quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vreselijk.
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat dit adepten zijn van een of andere haatimam in Londen. Genoeg is genoeg: die haatpredikers óf gevangenzetten, óf het land uit zetten, en gebedshuizen die dergelijk volk herbergt sluiten.
Wat bezielt trollen als jij eigenlijk om dit soort opmerkingen te plaatsen? Doet al die aandacht je goed? Heb je geen leven?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:59 schreef Adolecens het volgende:
Wat een hoop heisa om een relatief klein iets..
quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:59 schreef Adolecens het volgende:
Het is niet "relatief klein" als het in een groter maatschappelijk perspectief geplaatst kan worden.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:59 schreef Adolecens het volgende:
London zit vol met dat volk idd.quote:
Jij zal zoiets nog beweren tot het moment dat je eigen hoofd op het hakblok ligt!quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:59 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik ook van Nederlanders die doordraaien. Hier noemen we dat een psychiatrisch ziektebeeld. Maar als iemand 'Ahkbar' schreeuwt moet er een verband zijn met de islam en heeft het niets met een aandoening te maken.
Lees de tekst eens waar ik op reageer.. "De dader in kwestie" staat daarquote:
I apologize the women had to witness this today but in our land women witness this everydayquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:02 schreef Insomnia_ het volgende:
it het filmpje lijkt het me trouwens politiek gemotivee
Excusez-moi.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lees de tekst eens waar ik op reageer.. "De dader in kwestie" staat daar
Ik snap niet waarom het eerste wat ie zegt weggedingesd is en doorheen gepraatquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Ah, hij excuseert zich wel dat de vrouwen dat gezien hebben.
Vriendelijk.
Klopt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
I apologize the women had to witness this today but in our land women witness this everyday
Zoiets?
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat bezielt trollen als jij eigenlijk om dit soort opmerkingen te plaatsen? Doet al die aandacht je goed? Heb je geen leven?
Ik verbaas me er telkens weer over. Snap ook niet wat er grappig aan is, zeker niet met zo'n ernstige zaak.
Serieus, dit was geen troll poging of een poging om grappig te doen.quote:
Hij heeft het erover dat het hem spijt dat de vrouwen (bepaalde getuigen kennelijk) dit hebben moeten zien. Vervolgens zegt hij dat dit de dagelijkse gang van zaken is in zijn thuisland (en dat de vrouwen aldaar het elke dag moeten aanschouwen). Daarna begint over de overheden te lullen - en dat ze hen omver moeten werpen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Uit het filmpje lijkt het me trouwens politiek gemotiveerd.
Religiositeit heeft natuurlijk alles met een aandoening te maken.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:59 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Politiek gemotiveerd dus. Woede op aanwezigheid troepen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:03 schreef Mutant01 het volgende:
Hij heeft het erover dat het hem spijt dat de vrouwen (bepaalde getuigen kennelijk) dit hebben moeten zien. Vervolgens zegt hij dat dit de dagelijkse gang van zaken is in zijn thuisland. Daarna begint over de overheden te lullen - en dat ze hen omver moeten werpen.
What the fuck,quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:58 schreef vosss het volgende:
De dader in kwestie
Ja, zo kan ik nog wel 1000 topics openen over gebeurtenissen wereldwijd...quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:01 schreef Interloper het volgende:
[..]
Het is niet "relatief klein" als het in een groter maatschappelijk perspectief geplaatst kan worden.
Ik kan niet posten op de FP, dus ik doe het maar even hier.quote:
Ben jij wel helemaal goed bij je hoofd?quote:STOP dit. Morgen bij ons in Nederland, hopelijk laten de echte Engelsen krachtig zien dat dit niet normaal is en ageren ze tegen alles wat islamitisch is.
Aanwezigheid troepen alwaar? Zitten er Engelse troepen in donker afrika?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Politiek gemotiveerd dus. Woede op aanwezigheid troepen.
Zo, dat onderzoek heb je snel afgerond?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:03 schreef Adolecens het volgende:
[..]Het is niet dat hier een terroristische aanslag oid is gepleegd.
Doet het niet. Heb je nog een andere link?quote:
http://www.liveleak.com/ll_embed?f=8f93d6eacd22quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Doet het niet. Heb je nog een andere link?
Dank
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo, dat onderzoek heb je snel afgerond?![]()
Wat bespaar je die mensen daar een tijd en moeite!
Die Vosss eerder posttequote:Op woensdag 22 mei 2013 20:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Doet het niet. Heb je nog een andere link?
Dank
En hij zegt ook iets als "Remove your government" inderdaad politiek georiënteerd en dus terrorisme imho.quote:
als ik om elke moord zou rouwen zou ik al depressief zijn na het lezen van de krantquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat bezielt trollen als jij eigenlijk om dit soort opmerkingen te plaatsen? Doet al die aandacht je goed? Heb je geen leven?
Ik verbaas me er telkens weer over. Snap ook niet wat er grappig aan is, zeker niet met zo'n ernstige zaak.
Ik zie nog geen moslim fundi inderdaad.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Uit het filmpje lijkt het me trouwens politiek gemotiveerd.
Ja man terrorismequote:Op woensdag 22 mei 2013 20:05 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
En hij zegt ook iets als "Remove your government" inderdaad politiek georiënteerd en dus terrorisme imho.
Dooddoener-reactie.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:04 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow jee, ik lul niet mee met het gros van de mensen...
Opvallend dat je dat niet zegt tegen de mensen die meteen 'moslim! moslim!' roepen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo, dat onderzoek heb je snel afgerond?![]()
Wat bespaar je die mensen daar een tijd en moeite!
Het moet maar eens stoppen, een onschuldige aanvallenquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik kan niet posten op de FP, dus ik doe het maar even hier.
[..]
Ben jij wel helemaal goed bij je hoofd?
Ben ik het mee eens, sorry Greysquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Opvallend dat je dat niet zegt tegen de mensen die meteen 'moslim! moslim!' roepen.
Er zal altijd oorlog zijn . Dat zit in de mensquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:05 schreef LXIV het volgende:
Het is ook zo dat de Amerikanen vaak als beesten tekeer zijn gegaan in Irak. Wat mij betreft hadden ze daar ook helemaal niks te zoeken. Net zo min als deze man iets te zoeken heeft in Londen. Laat iedereen toch op z'n eigen plek blijven en in harmonie met zijn buren samenleven.
1000 jaar geleden was dat zo.. en waren er ook oorlogenquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:05 schreef LXIV het volgende:
Het is ook zo dat de Amerikanen vaak als beesten tekeer zijn gegaan in Irak. Wat mij betreft hadden ze daar ook helemaal niks te zoeken. Net zo min als deze man iets te zoeken heeft in Londen. Laat iedereen toch op z'n eigen plek blijven en in harmonie met zijn buren samenleven.
Wat is in jouw ogen een "terroristische aanslag"? Welke definitie geef jij daaraan?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Dooddoener-reactie.
Niemand weet nog of het een terroristische aanslag was toch? Waarom jij dan wel?
Street creds voor deze manquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:55 schreef Baghdaddy het volgende:
[ afbeelding ]
"rank sumwhere in the top 3"..
Ze waren met z'n tweeen, dus de kans op psychische stoornis is klein. Dat zijn eenlingen. Bovendien lijkt het wel of ze zeer bewust de mensen laten filmen. Dus het is belangrijk dat 'de boodschap' overkomt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Dooddoener-reactie.
Niemand weet nog of het een terroristische aanslag was toch? Waarom jij dan wel?
En dit.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Opvallend dat je dat niet zegt tegen de mensen die meteen 'moslim! moslim!' roepen.
Hoezo heeft ie daar niets te zoeken? Aan z'n accent te horen is ie daar gewoon geboren.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:05 schreef LXIV het volgende:
Het kunnen net zo goed beiden getraumatiseerde asielzoekers zijn. Dus dit is een boute claim.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:06 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ze waren met z'n tweeen, dus de kans op psychische stoornis is klein. Dat zijn eenlingen. Bovendien lijkt het wel of ze zeer bewust de mensen laten filmen. Dus het is belangrijk dat 'de boodschap' overkomt.
Hij is niet blank hequote:Op woensdag 22 mei 2013 20:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoezo heeft ie daar niets te zoeken? Aan z'n accent te horen is ie daar gewoon geboren.
Dat kan ook. Maar het nieuws dat directe maatschappelijk relevantie heeft, is gewoon belangrijker.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:03 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja, zo kan ik nog wel 1000 topics openen over gebeurtenissen wereldwijd...
Dus ik moet op elke post hier stuk voor stuk reageren, anders heb ik geen recht van spreken?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Of 2 die net hand in hand een kliniek uitwandelde..quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het kunnen net zo goed beiden getraumatiseerde asielzoekers zijn. Dus dit is een boute claim.
Het moet maar eens afgelopen zijn met onschuldigen aanvallen, dus wil je onschuldige mensen aan gaan vallen?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:06 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Het moet maar eens stoppen, een onschuldige aanvallenMaar het was niet echt een slimme reactie, ben een beetje boos. Het zal je zoon maar zijn man.
Inderdaadquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:05 schreef LXIV het volgende:
Daar word je niet echt vrolijk van.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:06 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Het moet maar eens stoppen, een onschuldige aanvallenMaar het was niet echt een slimme reactie, ben een beetje boos. Het zal je zoon maar zijn man.
Het is maar wat je klein noemt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:58 schreef El_Matador het volgende:
Op basis van de door sonnyspel geposte foto (waarvan we niet weten of dat echt een van de daders is; hij houdt een klein mes en geen machete vast) en het feit dat het een militair betreft, zou ik eerder denken aan gefrustreerde (West-)Afrikanen die een "bezetter" van hun land afmaken.
Ben toch wel benieuwd naar het complete filmpje, zo'n fragment is natuurlijk waardeloos.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:06 schreef Infection het volgende:
Zit hij rustig te vertellen dat dit in zijn land dagelijks gebeurd. Alsof ons dat een ruk kan schelen...
Hij kon geen heel interview afnemen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:09 schreef brojo het volgende:
[..]
Ben toch wel benieuwd naar het complete filmpje, zo'n fragment is natuurlijk waardeloos.
quote:
Ik zat in het vorige deel via mobiel, dan kan ik wat lastiger quoten en snel posten.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus ik moet op elke post hier stuk voor stuk reageren, anders heb ik geen recht van spreken?
Ik verbaas me over alle nu al getrokken conclusies, ook die over de moslims.
En als je het echt wilt weten, ik wilde net gaan posten dat ik die dader op de video nog geen allah akbar heb zien roepen, wat ie volgens ooggetuigen constant riep...
Nee hoor, je moet niet op elke post hier stuk voor stuk reageren. Je hebt ook zeker recht van spreken. Maar dat 'moslim, moslim' geroep is al lange tijd aan de gang, maar dat negeerde je volledig. Dan is het gewoon zeer opvallend als je dan ineens wel reageert op een dergelijke post als daarnet.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus ik moet op elke post hier stuk voor stuk reageren, anders heb ik geen recht van spreken?
Ik verbaas me over alle nu al getrokken conclusies, ook die over de moslims.
En als je het echt wilt weten, ik wilde net gaan posten dat ik die dader op de video nog geen allah akbar heb zien roepen, wat ie volgens ooggetuigen constant riep...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |