Excusez-moi.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lees de tekst eens waar ik op reageer.. "De dader in kwestie" staat daar
Ik snap niet waarom het eerste wat ie zegt weggedingesd is en doorheen gepraatquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Ah, hij excuseert zich wel dat de vrouwen dat gezien hebben.
Vriendelijk.
Klopt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
I apologize the women had to witness this today but in our land women witness this everyday
Zoiets?
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat bezielt trollen als jij eigenlijk om dit soort opmerkingen te plaatsen? Doet al die aandacht je goed? Heb je geen leven?
Ik verbaas me er telkens weer over. Snap ook niet wat er grappig aan is, zeker niet met zo'n ernstige zaak.
Serieus, dit was geen troll poging of een poging om grappig te doen.quote:
Hij heeft het erover dat het hem spijt dat de vrouwen (bepaalde getuigen kennelijk) dit hebben moeten zien. Vervolgens zegt hij dat dit de dagelijkse gang van zaken is in zijn thuisland (en dat de vrouwen aldaar het elke dag moeten aanschouwen). Daarna begint over de overheden te lullen - en dat ze hen omver moeten werpen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Uit het filmpje lijkt het me trouwens politiek gemotiveerd.
Religiositeit heeft natuurlijk alles met een aandoening te maken.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:59 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik ook van Nederlanders die doordraaien. Hier noemen we dat een psychiatrisch ziektebeeld. Maar als iemand 'Ahkbar' schreeuwt moet er een verband zijn met de islam en heeft het niets met een aandoening te maken.
Politiek gemotiveerd dus. Woede op aanwezigheid troepen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:03 schreef Mutant01 het volgende:
Hij heeft het erover dat het hem spijt dat de vrouwen (bepaalde getuigen kennelijk) dit hebben moeten zien. Vervolgens zegt hij dat dit de dagelijkse gang van zaken is in zijn thuisland. Daarna begint over de overheden te lullen - en dat ze hen omver moeten werpen.
What the fuck,quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:58 schreef vosss het volgende:
http://www.liveleak.com/ll_embed?f=8f93d6eacd22
De dader in kwestie
Ja, zo kan ik nog wel 1000 topics openen over gebeurtenissen wereldwijd...quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:01 schreef Interloper het volgende:
[..]
Het is niet "relatief klein" als het in een groter maatschappelijk perspectief geplaatst kan worden.
Ik kan niet posten op de FP, dus ik doe het maar even hier.quote:
Ben jij wel helemaal goed bij je hoofd?quote:STOP dit. Morgen bij ons in Nederland, hopelijk laten de echte Engelsen krachtig zien dat dit niet normaal is en ageren ze tegen alles wat islamitisch is.
Aanwezigheid troepen alwaar? Zitten er Engelse troepen in donker afrika?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Politiek gemotiveerd dus. Woede op aanwezigheid troepen.
Zo, dat onderzoek heb je snel afgerond?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:03 schreef Adolecens het volgende:
[..]Het is niet dat hier een terroristische aanslag oid is gepleegd.
Doet het niet. Heb je nog een andere link?quote:
http://www.liveleak.com/ll_embed?f=8f93d6eacd22quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Doet het niet. Heb je nog een andere link?
Dank
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo, dat onderzoek heb je snel afgerond?![]()
Wat bespaar je die mensen daar een tijd en moeite!
Die Vosss eerder posttequote:Op woensdag 22 mei 2013 20:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Doet het niet. Heb je nog een andere link?
Dank
En hij zegt ook iets als "Remove your government" inderdaad politiek georiënteerd en dus terrorisme imho.quote:
als ik om elke moord zou rouwen zou ik al depressief zijn na het lezen van de krantquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat bezielt trollen als jij eigenlijk om dit soort opmerkingen te plaatsen? Doet al die aandacht je goed? Heb je geen leven?
Ik verbaas me er telkens weer over. Snap ook niet wat er grappig aan is, zeker niet met zo'n ernstige zaak.
Ik zie nog geen moslim fundi inderdaad.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Uit het filmpje lijkt het me trouwens politiek gemotiveerd.
Ja man terrorismequote:Op woensdag 22 mei 2013 20:05 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
En hij zegt ook iets als "Remove your government" inderdaad politiek georiënteerd en dus terrorisme imho.
Dooddoener-reactie.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:04 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow jee, ik lul niet mee met het gros van de mensen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |