Opvallend dat je dat niet zegt tegen de mensen die meteen 'moslim! moslim!' roepen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo, dat onderzoek heb je snel afgerond?![]()
Wat bespaar je die mensen daar een tijd en moeite!
Het moet maar eens stoppen, een onschuldige aanvallenquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik kan niet posten op de FP, dus ik doe het maar even hier.
[..]
Ben jij wel helemaal goed bij je hoofd?
Ben ik het mee eens, sorry Greysquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Opvallend dat je dat niet zegt tegen de mensen die meteen 'moslim! moslim!' roepen.
Er zal altijd oorlog zijn . Dat zit in de mensquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:05 schreef LXIV het volgende:
Het is ook zo dat de Amerikanen vaak als beesten tekeer zijn gegaan in Irak. Wat mij betreft hadden ze daar ook helemaal niks te zoeken. Net zo min als deze man iets te zoeken heeft in Londen. Laat iedereen toch op z'n eigen plek blijven en in harmonie met zijn buren samenleven.
1000 jaar geleden was dat zo.. en waren er ook oorlogenquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:05 schreef LXIV het volgende:
Het is ook zo dat de Amerikanen vaak als beesten tekeer zijn gegaan in Irak. Wat mij betreft hadden ze daar ook helemaal niks te zoeken. Net zo min als deze man iets te zoeken heeft in Londen. Laat iedereen toch op z'n eigen plek blijven en in harmonie met zijn buren samenleven.
Wat is in jouw ogen een "terroristische aanslag"? Welke definitie geef jij daaraan?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Dooddoener-reactie.
Niemand weet nog of het een terroristische aanslag was toch? Waarom jij dan wel?
Street creds voor deze manquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:55 schreef Baghdaddy het volgende:
[ afbeelding ]
"rank sumwhere in the top 3"..
Ze waren met z'n tweeen, dus de kans op psychische stoornis is klein. Dat zijn eenlingen. Bovendien lijkt het wel of ze zeer bewust de mensen laten filmen. Dus het is belangrijk dat 'de boodschap' overkomt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Dooddoener-reactie.
Niemand weet nog of het een terroristische aanslag was toch? Waarom jij dan wel?
En dit.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Opvallend dat je dat niet zegt tegen de mensen die meteen 'moslim! moslim!' roepen.
Hoezo heeft ie daar niets te zoeken? Aan z'n accent te horen is ie daar gewoon geboren.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:05 schreef LXIV het volgende:
Het kunnen net zo goed beiden getraumatiseerde asielzoekers zijn. Dus dit is een boute claim.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:06 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ze waren met z'n tweeen, dus de kans op psychische stoornis is klein. Dat zijn eenlingen. Bovendien lijkt het wel of ze zeer bewust de mensen laten filmen. Dus het is belangrijk dat 'de boodschap' overkomt.
Hij is niet blank hequote:Op woensdag 22 mei 2013 20:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoezo heeft ie daar niets te zoeken? Aan z'n accent te horen is ie daar gewoon geboren.
Dat kan ook. Maar het nieuws dat directe maatschappelijk relevantie heeft, is gewoon belangrijker.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:03 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja, zo kan ik nog wel 1000 topics openen over gebeurtenissen wereldwijd...
Dus ik moet op elke post hier stuk voor stuk reageren, anders heb ik geen recht van spreken?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Of 2 die net hand in hand een kliniek uitwandelde..quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het kunnen net zo goed beiden getraumatiseerde asielzoekers zijn. Dus dit is een boute claim.
Het moet maar eens afgelopen zijn met onschuldigen aanvallen, dus wil je onschuldige mensen aan gaan vallen?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:06 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Het moet maar eens stoppen, een onschuldige aanvallenMaar het was niet echt een slimme reactie, ben een beetje boos. Het zal je zoon maar zijn man.
Inderdaadquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:05 schreef LXIV het volgende:
Daar word je niet echt vrolijk van.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:06 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Het moet maar eens stoppen, een onschuldige aanvallenMaar het was niet echt een slimme reactie, ben een beetje boos. Het zal je zoon maar zijn man.
Het is maar wat je klein noemt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:58 schreef El_Matador het volgende:
Op basis van de door sonnyspel geposte foto (waarvan we niet weten of dat echt een van de daders is; hij houdt een klein mes en geen machete vast) en het feit dat het een militair betreft, zou ik eerder denken aan gefrustreerde (West-)Afrikanen die een "bezetter" van hun land afmaken.
Ben toch wel benieuwd naar het complete filmpje, zo'n fragment is natuurlijk waardeloos.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:06 schreef Infection het volgende:
http://www.liveleak.com/ll_embed?f=8f93d6eacd22
Zit hij rustig te vertellen dat dit in zijn land dagelijks gebeurd. Alsof ons dat een ruk kan schelen...
Hij kon geen heel interview afnemen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:09 schreef brojo het volgende:
[..]
Ben toch wel benieuwd naar het complete filmpje, zo'n fragment is natuurlijk waardeloos.
quote:
Ik zat in het vorige deel via mobiel, dan kan ik wat lastiger quoten en snel posten.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus ik moet op elke post hier stuk voor stuk reageren, anders heb ik geen recht van spreken?
Ik verbaas me over alle nu al getrokken conclusies, ook die over de moslims.
En als je het echt wilt weten, ik wilde net gaan posten dat ik die dader op de video nog geen allah akbar heb zien roepen, wat ie volgens ooggetuigen constant riep...
Nee hoor, je moet niet op elke post hier stuk voor stuk reageren. Je hebt ook zeker recht van spreken. Maar dat 'moslim, moslim' geroep is al lange tijd aan de gang, maar dat negeerde je volledig. Dan is het gewoon zeer opvallend als je dan ineens wel reageert op een dergelijke post als daarnet.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus ik moet op elke post hier stuk voor stuk reageren, anders heb ik geen recht van spreken?
Ik verbaas me over alle nu al getrokken conclusies, ook die over de moslims.
En als je het echt wilt weten, ik wilde net gaan posten dat ik die dader op de video nog geen allah akbar heb zien roepen, wat ie volgens ooggetuigen constant riep...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |