Het waren somaliers, volgens de BBC.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoezo heeft ie daar niets te zoeken? Aan z'n accent te horen is ie daar gewoon geboren.
net zo onschuldig als een taliban strijder in Afghanistan die op straat door een drone wordt afgemaakt.quote:
Maar zitten daar militairen? Ik ben alleen op de hoogte van Mali en dat is in het oosten.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:14 schreef El_Matador het volgende:
(West-)Afrikanen doorgedraaid en "rustig" (even een interviewtje geven met 2 bebloede messen in je hand) een Britse militair doden.
Ik denk toch echt dat de motivatie in de hoek van militairen in (West-)Afrika gezocht moet worden en niet in religieuze motieven.
Tja ieder zijn ideologie . Niet iedereen kan links zijnquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:13 schreef Olga het volgende:
[..]
Ja, en zijn volgers op Twitter geloven hem natuurlijk gelijk op zijn woord en gaan weer retweeten etc....
bah
waar zijn Britse militairen nog echt actief in Afrika?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:14 schreef El_Matador het volgende:
(West-)Afrikanen doorgedraaid en "rustig" (even een interviewtje geven met 2 bebloede messen in je hand) een Britse militair doden.
Ik denk toch echt dat de motivatie in de hoek van militairen in (West-)Afrika gezocht moet worden en niet in religieuze motieven.
Zoals al een paar keer gezegd is, wordt dat wel vaker gezegd als er zoiets gebeurt is, vaak blijkt dat dan achteraf niet te kloppen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:15 schreef ReplaR het volgende:
[..]
[..]
http://www.bbc.co.uk/news/uk-22630303
Niks ervan. Ik downplay geen moorden ofzo.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:14 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Iets met pot en ketel. Waarom hoorden we je vorige week niet toen er iemand werd vermoord?
Het een zal het ander mogelijk versterken, maar ik gok op een grotendeels politiek gemotiveerde moord in dit geval.quote:
Die dame met haar boodschappenkar op 0:14 heeft gewoon niets in de gaten terwijl ze op die killer afloopt.quote:
technisch gezien nietquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:15 schreef Chadi het volgende:
[..]
net zo onschuldig als een taliban strijder in Afghanistan die op straat door een drone wordt afgemaakt.
zijn we toch wel van hem gewendquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:16 schreef Greys het volgende:
Oef, Wilders slaat hier de plank ook flink mis idd weer zeg door dit nu al te roepen als zijnde feit
Het "Allah ackbar" geblaat doet me toch iets anders vermoeden. Of misschien een combi. Religieus terrorisme sluit politiek geweld niet uit, en vice versa.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:14 schreef El_Matador het volgende:
Knap dat je, omdat ik Geert uitkots, gelijk denkt dat ik links benquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tja ieder zijn ideologie . Niet iedereen kan links zijn
Mali in het oosten?????quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:15 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Maar zitten daar militairen? Ik ben alleen op de hoogte van Mali en dat is in het oosten.
Als zelfs de BBC meldt dat getuigen de woorden : allahu akbar" hebben opgevangen, is verder wel duidelijk wat de religieuze achtergrond van deze daders is.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nogmaals: dat is al eens eerder geopperd bij andere incidenten en bleek onwaar.
Uitslag politieonderzoek afwachten is het devies.
En dat geldt óók voor Wilders
Tuurlijk, Wilders is de sicko... - Niet de mannen die iemand met een hakbijl te lijf gaan, maar Wilders...quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zijn bezoek aan de Schilderswijk was een mislukking, hij ziet dit waarschijnlijk als een goedmakertje. De sicko.
Voor de 10e keer: dat werd bij andere incidenten ook beweerd en bleek niet waar.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:15 schreef ReplaR het volgende:
[..]
[..]
http://www.bbc.co.uk/news/uk-22630303
Wat verwacht je met al dat geweld daar in Afrika. Die mensen zijn geestelijk kapot.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Die gozer zag er niet echt Somalisch uit. Eerder West-Afrika.
Beide.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:17 schreef isogram het volgende:
Tuurlijk, Wilders is de sicko... - Niet de mannen die iemand met een hakbijl te lijf gaan, maar Wilders...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |