SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:
De openingspost is hier te vinden.
Je moet jezelf dan wel even registreren!
1 persoon (die moet wel assist of leader zijn, en als eerste naar binnen gaan), en dan kun je ToES doen. Wij hebben 'm ook al gecleared op die manier, sterker nog, we doen de eerste boss gewoon op Elite modequote:Op woensdag 22 mei 2013 13:58 schreef Sapstengel het volgende:
Kan dat wel? Je moet toch Grand Empress neer hebben voordat je ToeS in kunt? Of in ieder geval één persoon in je raid die dat heeft.
Ja je hebt gelijk.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:03 schreef lifeblind het volgende:
[..]
1 persoon (die moet wel assist of leader zijn, en als eerste naar binnen gaan), en dan kun je ToES doen. Wij hebben 'm ook al gecleared op die manier, sterker nog, we doen de eerste boss gewoon op Elite mode
Haha,, als de rest ook beetje zoasl jou gegeared is.. Dan knal je MSV, HoF en ToES dr vanavond doorheenquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:05 schreef Ezechielk het volgende:
Hahaha, dat zijn de toffe berichten!![]()
Ik denk dat wij sowieso alles wel 1 keer gaan doen, al is het voor het groene balkje in je profile.
Voor de geïnteresseerden, dit ben ik overigens, in mijn andere spec. Waarschijnlijk zal ik gaan tanken.
Klopt, elite voelt niet eens aan als elite. Enige is de kleine dps requirement, maar dat red je ook makkelijk met je 502 raidfinder gear.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:06 schreef Olment het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk.
Wij deden de eerste ook altijd op elite.. tis nou niet dat het veel moeilijker is, en de elite gear is wel nice
Ik vind die fight zelfs leuker om te tanken op Elite mode vergeleken met de 'normale' manierquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:06 schreef Olment het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk.
Wij deden de eerste ook altijd op elite.. tis nou niet dat het veel moeilijker is, en de elite gear is wel nice
aaa gossie, meid tochquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:12 schreef Sapstengel het volgende:
Wat wel een klote fight is om te tanken is Primordius. Moet je constant naar achteren lopen, waardoor ik dikke kramp krijg omdat ik constant met m'n ringvinger op S moet drukken.
Maak een suggestionquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja is echt erg hoor.
Jammer dat er geen toets is voor backwards autorun.
Ik heb die fight nog nooit op normal de "normale" manier gedaan.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:08 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ik vind die fight zelfs leuker om te tanken op Elite mode vergeleken met de 'normale' manier
Eerst nog maar een volledig team bij elkaar sprokkelen. M'n tank gear is allemaal nog lvl 90 heroic spul, maar mijn lieve guildies gaan wat spullen voor me maken. En de rest zit allemaal op ongeveer ilvl 500, dus dat moet idd wel goed komen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:07 schreef Olment het volgende:
[..]
Haha,, als de rest ook beetje zoasl jou gegeared is.. Dan knal je MSV, HoF en ToES dr vanavond doorheen
Ik denk dat je MSV ook gewoon in reforgede dps gear kunt tanken. Andere raids ook wel. Qua stamina zit er eigenlijk geen verschil meer tussen tank en dps gear. En mastery zit ook op veel dps items, dan reforge je de tweede stat gewoon naar dodge of parry. Wat andere gems erin, andere leg armor en enchants en je kunt wel tanken.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Eerst nog maar een volledig team bij elkaar sprokkelen. M'n tank gear is allemaal nog lvl 90 heroic spul, maar mijn lieve guildies gaan wat spullen voor me maken. En de rest zit allemaal op ongeveer ilvl 500, dus dat moet idd wel goed komen.
Same here. Ik ben totaal niet op zoek naar items met Dodge en Parry, ik wil gewoon alle plate items met (voornamelijk) Haste en (in mindere mate) Masteryquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik denk dat je MSV ook gewoon in reforgede dps gear kunt tanken. Andere raids ook wel. Qua stamina zit er eigenlijk geen verschil meer tussen tank en dps gear. En mastery zit ook op veel dps items, dan reforge je de tweede stat gewoon naar dodge of parry. Wat andere gems erin, andere leg armor en enchants en je kunt wel tanken.
Ik heb voor mijn tank OS maar 6 pure tank items, de rest zijn allemaal dps items die ik heb gereforged. Gaat prima in ToT.
Paladin gewoon ALLE plate needenquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:43 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Same here. Ik ben totaal niet op zoek naar items met Dodge en Parry, ik wil gewoon alle plate items met (voornamelijk) Haste en (in mindere mate) Mastery
Nou dat nou ook weer niet, want crit is waardeloos van prot paladinsquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:44 schreef Olment het volgende:
[..]
Paladin gewoon ALLE plate needen
Btw, voor solo tanking (gewoon random rares en zo) Beter kings buff of might?
Ow, standaard heb ik gewoon Kings altijd, meer attack power enzo. Aangezien ik voor een Haste build gegaan ben ben ik niet zo heel afhankelijk van m'n mastery. Liever snel iedere keer een beetje damage reduction dan maar 1 keer in de zoveel tijd heel veel.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:44 schreef Olment het volgende:
[..]
Paladin gewoon ALLE plate needen
Btw, voor solo tanking (gewoon random rares en zo) Beter kings buff of might?
Ik ben DK dus voor blood wil ik zoveel mogelijk mastery. Als dps wil ik juist haste + crit. Maarja je houdt toch wel items met mastery, dus die kan ik mooi gebruiken voor m'n tank set.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:43 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Same here. Ik ben totaal niet op zoek naar items met Dodge en Parry, ik wil gewoon alle plate items met (voornamelijk) Haste en (in mindere mate) Mastery
Oke thanks. Ik twijfelde altijd wat nou het beste was,, maar dus gewoon Kings aanhoudenquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:46 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ow, standaard heb ik gewoon Kings altijd, meer attack power enzo. Aangezien ik voor een Haste build gegaan ben ben ik niet zo heel afhankelijk van m'n mastery. Liever snel iedere keer een beetje damage reduction dan maar 1 keer in de zoveel tijd heel veel.
Naja, beste is subjectief natuurlijk. Vroeger gaf Kings ook extra Stamina, en volgens mij kreeg/krijg je die buff ook als eerste, dus 't is er ook in de loop der jaren een beetje ingesletenquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:47 schreef Olment het volgende:
[..]
Oke thanks. Ik twijfelde altijd wat nou het beste was,, maar dus gewoon Kings aanhouden
Dat kost me allemaal weer te veel, zo vermogend ben ik niet.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik denk dat je MSV ook gewoon in reforgede dps gear kunt tanken. Andere raids ook wel. Qua stamina zit er eigenlijk geen verschil meer tussen tank en dps gear. En mastery zit ook op veel dps items, dan reforge je de tweede stat gewoon naar dodge of parry. Wat andere gems erin, andere leg armor en enchants en je kunt wel tanken.
Ik heb voor mijn tank OS maar 6 pure tank items, de rest zijn allemaal dps items die ik heb gereforged. Gaat prima in ToT.
Speel je druid? Dan heb je inderdaad niks aan parry, die kunnen het ook niet eens.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat kost me allemaal weer te veel, zo vermogend ben ik niet.
Plus, kan je kort samengevat uitleggen wat ik precies aan dodge/parry zou hebben?
Als ik online kijk zie ik dit staan als prioriteiten: "Stamina >= Agility > Melee Hit (7.5%) = Expertise (15%) > Crit > Haste > Mastery > Dodge"
Aan de andere kant, ik heb niet veel zin in 3 setjes armor in mijn bags (DPS, tank en PVP). Dilemma's.
Of gewoon eens grotere bags aanschaffen, heb ik daar allemaal geen last van.
Gewoon die nieuwe epic bags aanschaffen.. 28 slotquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat kost me allemaal weer te veel, zo vermogend ben ik niet.
Plus, kan je kort samengevat uitleggen wat ik precies aan dodge/parry zou hebben?
Als ik online kijk zie ik dit staan als prioriteiten: "Stamina >= Agility > Melee Hit (7.5%) = Expertise (15%) > Crit > Haste > Mastery > Dodge"
Aan de andere kant, ik heb niet veel zin in 3 setjes armor in mijn bags (DPS, tank en PVP). Dilemma's.
Of gewoon eens grotere bags aanschaffen, heb ik daar allemaal geen last van.
Ik wilde al zeggen, ik kom het alleen tegen bij de pala van een maatje van mij. DK spelen we beide eigenlijk niet.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Speel je druid? Dan heb je inderdaad niks aan parry, die kunnen het ook niet eens.
Ben zelf een blood DK, dan is mastery boven alles, dan hit+exp cap en daarna dodge en parry.
Mja, die zullen wss ook niet voor 10 gold van eigenaar wisselen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:16 schreef Olment het volgende:
[..]
Gewoon die nieuwe epic bags aanschaffen.. 28 slot![]()
Heb er zelf 4 maar nog steeds te weinig ruimte
Bij ons gaan ze voor zo'n 4-6k ea.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik wilde al zeggen, ik kom het alleen tegen bij de pala van een maatje van mij. DK spelen we beide eigenlijk niet.
[..]
Mja, die zullen wss ook niet voor 10 gold van eigenaar wisselen.Eens kijken vanavond.
Gaat snel inderdaad. Alleen met dailies en LFR krijg je al wel 1k per dag.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:25 schreef Olment het volgende:
[..]
Bij ons gaan ze voor zo'n 4-6k ea.
Maar in MOP is cash verdienen toch niet zo spannend
Ik mine voornamelijk en de herbs van mijn tuintje verkoop ik.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:27 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Gaat snel inderdaad. Alleen met dailies en LFR krijg je al wel 1k per dag.
Hoe heten die dingen precies? Ga ik ook ff kijken op de AH bij mij.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:25 schreef Olment het volgende:
[..]
Bij ons gaan ze voor zo'n 4-6k ea.
Maar in MOP is cash verdienen toch niet zo spannend
Ik doe niet zoveel dailies. Ben ook geen dagelijkse speler.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:27 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Gaat snel inderdaad. Alleen met dailies en LFR krijg je al wel 1k per dag.
Royal Satchel (meen ik) 28slot epic bag.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hoe heten die dingen precies? Ga ik ook ff kijken op de AH bij mij.
[..]
Ik doe niet zoveel dailies. Ben ook geen dagelijkse speler.
Ben tegenwoordig wel druk bezig op mijn tuintje, doe wel de dailies van de dorpskern aldaar.
Misschien maar eens mijn skinning levelen en wat huiden verkopen die ik in LFR/dungeons/scenarios oppik.
wooly white rhino kopen beter en leukerquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:43 schreef Olment het volgende:
Ik ben eens aan het denken,, is het waard om die Reforge Yak aan te schaffen?
Waar?quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:44 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
wooly white rhino kopen beter en leuker
auction house meestal rond de 100-120kquote:
OW, TCG item?quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:45 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
auction house meestal rond de 100-120k
quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:45 schreef Olment het volgende:
[..]
OW, TCG item?
Die staan er bij ons niet op
Als ik geluk heb staan er de 5 panthers op van jcquote:
Remote AH doet het weer eens niet, hoe verrassend.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:39 schreef Olment het volgende:
[..]
Royal Satchel (meen ik) 28slot epic bag.
Tuintje verdien ik over het algemeen lekker cash mee.
Mwah, gecombineerd met mining valt t wel mee, en voor mensen die alts levellen zijn de gems ook nog handig als je ze goedkoop op de AH zetquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:51 schreef Vjenne12345 het volgende:
Is JC de moeilijkste prof of ligt dat aan mij? Wat achterlijk veel mats heb je nodig.
Ja, maar je hebt in het begin bijvoorbeeld al 160 copper bars nodig en dan ook nog eens iets van 160 copper ores om daar tigerseye van te cutten. Maarja, wordt flink farmen op mijn mining alt dus.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:55 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Mwah, gecombineerd met mining valt t wel mee, en voor mensen die alts levellen zijn de gems ook nog handig als je ze goedkoop op de AH zet
gzquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:59 schreef lifeblind het volgende:
Shek'zeer down bij de 3e try! Halllooooo Throne of Thunder, nu!
Ik heb het altijd meegeleveld,, dan valt het best mee. Powerlevelen schijnt wel duur te zijn maar engineering is erger imho.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:51 schreef Vjenne12345 het volgende:
Is JC de moeilijkste prof of ligt dat aan mij? Wat achterlijk veel mats heb je nodig.
Bekend probleem, uiteindelijk met wat slecht gegearde guildies naar ToeS gegaan. Alleen de 1e boss neer (op elite mode, dat dan weer wel).quote:Op donderdag 23 mei 2013 05:28 schreef Ezechielk het volgende:
500 naar 502.
En dat raiden is gister niets geworden, te weinig mensen online.
Het gros van de online mensen was PVP, daar had ik dus weinig aan.quote:Op donderdag 23 mei 2013 08:26 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Bekend probleem, uiteindelijk met wat slecht gegearde guildies naar ToeS gegaan. Alleen de 1e boss neer (op elite mode, dat dan weer wel).
We hadden bij lange na niet genoeg dps en hps voor de 2e.
Toen maar naar MSV gegaan met 9 man, en de eerste drie neer gehaald.![]()
Begint wel een beetje een trend te worden nu dat we niet genoeg mensen online hebben om te progressen in ToT. Wordt er een beetje moedeloos van.
Als ze dat doen laat ik hun lekker gaan en dat ik als DPS verder. En als ze dan gaan miepen over tank wtf, keep aggro enz zeg ik dat ik er van uit ging dat zij verder gingen tanken omdat ze toch zo enthousiast aan het pullen waren.quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:35 schreef lipjes het volgende:
Heb er de afgelopen tijd zo een scheithekel aan om te tanken.
Bijna elke dungeon waar ik in kom zit wel een DK of een Hunter die het nodig vind om te pullen.
Wat er dus ook al meerdere keren toe heeft geleid dat ik dood ging omdat ik ineens te veel tegelijk moet pakken.
Hier hebben we wat aanquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als ze dat doen laat ik hun lekker gaan en dat ik als DPS verder. En als ze dan gaan miepen over tank wtf, keep aggro enz zeg ik dat ik er van uit ging dat zij verder gingen tanken omdat ze toch zo enthousiast aan het pullen waren.
You pull it, you tank it. Mijn vaste mottoquote:Op donderdag 23 mei 2013 09:35 schreef lipjes het volgende:
Heb er de afgelopen tijd zo een scheithekel aan om te tanken.
Bijna elke dungeon waar ik in kom zit wel een DK of een Hunter die het nodig vind om te pullen.
Wat er dus ook al meerdere keren toe heeft geleid dat ik dood ging omdat ik ineens te veel tegelijk moet pakken.
Ik kan in principe ook healen, maar dan hebben we geen tankquote:Op donderdag 23 mei 2013 09:28 schreef Ezechielk het volgende:
Mijn GM kan alle 3, healer, tank en DPS. Ik ben tank of DPS. Rest van de 'vaste' kern die direct al toegezegd hadden zijn ook DPS. Kom je helaas niet al te ver mee
Ik doe meestal wat dungeons met guildies. Zijn dan meestal met 2 tanks 2 dps en 1 healer (ik en onze andere vaste tank hebben geen dps specquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:44 schreef Olment het volgende:
[..]
Hier hebben we wat aan
Ipv die kut tanks die hun hakken in het zand zetten en gaan slacken.. Gewoon gas erop
Dungeons 5min.. 10min max.. Rush en ninjapull FtW
Ja precies.. Ik heb een vaste healer waarmee ik dungeons doe.. Tanks zijn zooo overratedquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:25 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ik doe meestal wat dungeons met guildies. Zijn dan meestal met 2 tanks 2 dps en 1 healer (ik en onze andere vaste tank hebben geen dps spec). Chain pulling ftw
Tja,, ik ben meestal "blessed" met de tanks die niet opschieten.quote:
Whahaha.. zooo herkenbaar.. [low health] .. BAM. dood.. /i err guys,, heals? *derp* no healerquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:30 schreef Asschen_sukar het volgende:
In dungeons doe ik niet aan langzaam, kom er regelmatig pas bij de 1e baas achter dat we geen healer hebben, of dat hij dc'd is. Meestal omdat ik dan met een aantal mobs om me heen dood op de grond lig
Op mijn shaman gaat het redelijkquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:37 schreef Asschen_sukar het volgende:
Op mn monk lukt het me soms nog wel om in leven te blijven, die heeft echt teveel self heals.
Op mn warrior ben ik gewoon na 10 seconden dood
Whahahha.. I like your tankstylequote:Op donderdag 23 mei 2013 11:42 schreef lifeblind het volgende:
Als ik aan het tanken ben en DPS gaan bewust lopen pullen, bubble ik (omdat paladin) en ga ik aan de kant staan en /cheer en zo doenNaja lang niet altijd, maar als een dps gaat pullen kan ie de tering krijgen en mag ie 't zelf oplossen.
Als een healer gaat pullen, eindig ik meestal met zo'n beetje de hele instance chainpullen, sommige healers vinden blijkbaar het belangrijker dat hun eigen dps hoger is ofzo ipv zorgen dat iedereen leeft. Al een paar keer meegemaakt met een disc priest die heel trots na een flinke pack of boss pull recount moest linken met ZOMG GUYS I HAVE HIGHER DEEPS THEN YOU terwijl de halve party dood op de grond ligt omdat ze niet gehealed werden...
Nou, ik ben normaal wel van het snel door dungeons heen baggeren, heel erg snel eigenlijk. Maar als dps zelf gaan pullen mogen ze serieus verrekken van me, had dan maar een tank gerolled ipv een dpsquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:50 schreef Olment het volgende:
[..]
Whahahha.. I like your tankstyle
Blijf maar lekker aan de kant staan,, zien je wel op het einde
Kameraad van me is ook disco priest.. ImbaSmite For the win
Ik ben wel een ninjapullerquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:52 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Nou, ik ben normaal wel van het snel door dungeons heen baggeren, heel erg snel eigenlijk. Maar als dps zelf gaan pullen mogen ze serieus verrekken van me, had dan maar een tank gerolled ipv een dps![]()
Moet zeggen dat ik amper last heb van dps die pulled hoor, meestal lig ik een stuk verder voor dan de rest van de dps (zonder dat er packs achter blijven met aggro op de healer/dps). Het is heel af en toe dat er eens een dps is die bewust andere packs gaat pullen enzo. Gelukkig ben ik ze meestal voor omdat ik in een ruimte meestal gewoon alles pull
Op mn monk lukt me dat ook wel. Als ik dat op mn warrior probeer ben ik bij de 2e trashpack alle mobs al weer kwijt. Lukt me maar niet om fatsoenlijke aoe threat te krijgen en te houden, als er goede dps in de buurt zijn.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:52 schreef lifeblind het volgende:
Moet zeggen dat ik amper last heb van dps die pulled hoor, meestal lig ik een stuk verder voor dan de rest van de dps (zonder dat er packs achter blijven met aggro op de healer/dps). Het is heel af en toe dat er eens een dps is die bewust andere packs gaat pullen enzo. Gelukkig ben ik ze meestal voor omdat ik in een ruimte meestal gewoon alles pull
Moet heel eerlijk bekennen dat ik zelf ook wel doe ninja pullen trouwens als ik niet op een tank speelquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:53 schreef Olment het volgende:
[..]
Ik ben wel een ninjapullerMaar,, alleen als de tank slacked. Zoals jij nou beschrijft ben je de ideale tank,, gewoon knalle en gas. Slacken doe je maar in je eigen tijd
Mwah, zo wil ik 't niet noemen, de meeste tanks kan ik prima mee overweg, alleen zijn er soms tanks bij waar ik gewoon zoveel jeuk van krijg dat ik 't liefste zelf alles wil pullen. (En soms vergeet ik dat ik niet op m'n paladin speelquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:11 schreef Asschen_sukar het volgende:
Dat wil ik als healer ook nog wel eens doen ja, kan ook niet zo tegen trage tanks.
kortom, we zijn allemaal de eikels in dungeons waar we zelf ook een hekel aan hebben![]()
Daar heb je die hoorn voor héquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:16 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Mwah, zo wil ik 't niet noemen, de meeste tanks kan ik prima mee overweg, alleen zijn er soms tanks bij waar ik gewoon zoveel jeuk van krijg dat ik 't liefste zelf alles wil pullen. (En soms vergeet ik dat ik niet op m'n paladin speel)
Hoorn?quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:13 schreef Olment het volgende:
[..]
Daar heb je die hoorn voor hé
Heerlijk item
Ja ik ga vaak de groepen niet eens meer overnemen, ze zoeken het maar uitquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als ze dat doen laat ik hun lekker gaan en dat ik als DPS verder. En als ze dan gaan miepen over tank wtf, keep aggro enz zeg ik dat ik er van uit ging dat zij verder gingen tanken omdat ze toch zo enthousiast aan het pullen waren.
Tis geen taunt, werkt net als "langsloop agro" (1 thread point)quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:18 schreef lifeblind het volgende:
[..]
ooh! Daar ga ik eens naar op zoeken vandeweek
oftewel, om mensen te kuttenquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:19 schreef Olment het volgende:
[..]
Tis geen taunt, werkt net als "langsloop agro" (1 thread point)
maar tis wel relaxx voor quests en grote rooms om te pullenOf voor skinning ofzo
Als je dan nog wel wat fatsoenlijke dps doet ben ik al lang tevredenquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:17 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja ik ga vaak de groepen niet eens meer overnemen, ze zoeken het maar uit
Als DPS ben jij de laatste die mag zeuren over tank dpsquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:27 schreef Olment het volgende:
[..]
Als je dan nog wel wat fatsoenlijke dps doet ben ik al lang tevreden
Als een tank moeite heeft met agro te krijgen op een groep moettie zijn skills anders gebruiken want dan doettie iets niet goed. Natuurlijk begin in niet gelijk op een groepje te chainlightningen.. Wacht meestal een seconde of 2-4. Is voor de meeste tanks voldoende om de groep agro niet te verliezen, althans van de meeste mobs niet.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:30 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Als DPS ben jij de laatste die mag zeuren over tank dps![]()
(overigens wel waar, sterker nog, als dps mag je sowieso niet over de tanks zeuren eigenlijk, stel dat een tank moeite heeft om aggro te krijgen op een groep, is 't jou taak als dps om of even te wachten met je full burst dps of death los te gaan, of een threath reducing ability te gebruiken).
Zo hoort het ook. Als een tank gewoon tijdens een fight moeite heeft met aggro is 't inderdaad een ander probleem natuurlijk (skill, of gear). Als het gear is kan ie er weinig aan doen natuurlijk, beetje lullig om de tank de schuld te geven als ie in blue 440 gear net een hc kan doen, en je komt er aan met je ilvl 530 avg heroic ToT raiding gearquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:32 schreef Olment het volgende:
[..]
Als een tank moeite heeft met agro te krijgen op een groep moettie zijn skills anders gebruiken want dan doettie iets niet goed. Natuurlijk begin in niet gelijk op een groepje te chainlightningen.. Wacht meestal een seconde of 2-4. Is voor de meeste tanks voldoende om de groep agro niet te verliezen, althans van de meeste mobs niet.
Dat snap ik, en dan heb ik er ook begrip voor.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:35 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Zo hoort het ook. Als een tank gewoon tijdens een fight moeite heeft met aggro is 't inderdaad een ander probleem natuurlijk (skill, of gear). Als het gear is kan ie er weinig aan doen natuurlijk, beetje lullig om de tank de schuld te geven als ie in blue 440 gear net een hc kan doen, en je komt er aan met je ilvl 530 avg heroic ToT raiding gear
quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:37 schreef Olment het volgende:
[..]
Dat snap ik, en dan heb ik er ook begrip voor.
Maar laatst had ik een tank die gewoon 1 mob van een groepje targetten en daarop bleef choppen (monk). Ook toen ik en andere agro hadden bleef hij gewoon op die ene mob door gaan.
Was niet 1x zo, elk groepje trash ging zo
Hijs op den duur geleaved omdat hij vond dat we ninjapullde en rushte
Naja, je bent er in ieder geval snel doorheen dan, dat scheelt dan weer, dsu heb je hopelijk ook sneller upgrades. Sowieso is nu een alt gearen in hc's goed te doen omdat niet iedereen meer need op items.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:55 schreef KataStrofe het volgende:
Nouja ik ben nu mijn Blood DK aan het gearen, idd in ilvl 440 blues en quest greenies, maar aggro houden is bijna niet te doen, omdat iedereen overgeared is.
Gelukkig is alles snel neer, ook omdat iedereen overgeared is, daarn iet van, maar toch, voelt af en toe best nutteloos
Hehe, das ook weer waarquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:13 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Naja, je bent er in ieder geval snel doorheen dan, dat scheelt dan weer, dsu heb je hopelijk ook sneller upgrades. Sowieso is nu een alt gearen in hc's goed te doen omdat niet iedereen meer need op items.
JWZ alles voor 500 average dps meer vriend.. en FIRE GIVES HASTE!!!quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:59 schreef lifeblind het volgende:
Ik begin steeds vaker te merken dat als je een HC doet en de healer leaved/afk'd/d/c'd, ik als enige persoon overblijf die na een bossfight nog leeft, de dps krijgen 't op de een of andere manier toch voor elkaar om dood te gaan, terwijl ik als tank toch duidelijk meer damage binnen krijg (sterker nog, er zijn genoeg fights waar de dsp zo goed als geen damage binnen krijgen, en dan nog verrekken ze t om niet in shit op de grond te staan enzo...
Gratz!quote:
Gratsquote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:00 schreef lifeblind het volgende:
Blizz, Y U CHANGE VENGEANCE IN 5.4!
Lijkt er op dat de volgende patch het einde is van achterlijk hoge dps bij een shitload aan mobs voor tanks
Het leuke is dat de HP cap nog gaat verschillen bij 10m en 25m.. 10m zal 30% van je health worden, 25m zal 50% van je health worden, aldus de comments op mmo-champion verliest een tank in 25m met 600K health, 300K APquote:
Die kerel is wel echt goed ja, heb ook zat "pro-gamers" gezien op streams die er geen reet van konden.quote:
Swiftyquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:32 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Die kerel is wel echt goed ja, heb ook zat "pro-gamers" gezien op streams die er geen reet van konden.
Cdew, reckful, Azael, Hydra, en soms ook Sodapoppin als die eens serieus speelt.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:59 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zionsfall![]()
Solo hunter 1800+ rating, 1vs2.
Te grote bek.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:31 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Cdew, reckful, Azael, Hydra, en soms ook Sodapoppin als die eens serieus speelt.
Daarom zeg ik, als hij serieus speelt is hij best goed, helaas speelt hij niet vaak serieus.quote:
Ergste is nog dat één HC scen met 3 melees gewoon niet te doen is.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:31 schreef Sapstengel het volgende:
Wat zijn die heroic scenario's saai zeg. Gewoon mobs met 16 miljoen hp en 3 voorspelbare abilities en daar sta je dan met 2 dps 10 minuten op in te hakken.
wow is amper meer een community, iedereen voor zichzelfquote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:41 schreef Maureentje het volgende:
lfr 4e tot ,wouden ze me kicken want ik ging dood door agro en ik mocht niet geressed worden volgens de main tank... LFR is te triest voor woorden... lange queue en noobs *kots*
en wel end fight nog steeda 2ena 4 min dood
Lang leve LFR en LFDquote:Op zaterdag 25 mei 2013 04:32 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
wow is amper meer een community, iedereen voor zichzelf
Mwah, daar heb ik mn guild voorquote:Op zaterdag 25 mei 2013 09:44 schreef Sapstengel het volgende:
Het komt een heel klein beetje terug nu je een groep moet maken voor heroic scenario's.
Ik ben er nog niet geweest, mis ik er wat aan?quote:Op zondag 26 mei 2013 15:41 schreef tim94 het volgende:
pfffft bij dat nieuwe gebeuren in The Barrens verschijnen die omgegooide ladingen niet op mijn map... Dat maakt het leven een stuk moeilijker
Op zichquote:Op zondag 26 mei 2013 16:20 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet geweest, mis ik er wat aan?
Ze hebben pvp verkrachtquote:Op zondag 26 mei 2013 16:42 schreef cherrycoke het volgende:
qeusten is niet leuk meer op een pvp server
Wel als je zelf de winnende partij bent.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:42 schreef cherrycoke het volgende:
qeusten is niet leuk meer op een pvp server
Aids baby bart!quote:Op zondag 26 mei 2013 23:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wel als je zelf de winnende partij bent.
Maar idd, voor de poort van Orgrimmar is het best dood nu.
LFR heb ik geen ervaring mee, maar LFD is ideaal. In vanilla moest je soms uren naar mensen zoeken, naar de dungeon vliegen en dan maar hopen dat het allemaal goed ging.quote:
Het probleem is...quote:Op maandag 27 mei 2013 01:43 schreef Georges het volgende:
[..]
LFR heb ik geen ervaring mee, maar LFD is ideaal. In vanilla moest je soms uren naar mensen zoeken, naar de dungeon vliegen en dan maar hopen dat het allemaal goed ging.
Ik vind community nogal overrated, ik hoor wel vaker dat wow geen community meer heeft. De meeste lol heb je met je guild of met vrienden. Ik heb ook aardig wat leuke mensen ontmoet in LFD , maar ook in cross realm zones general chat. Sommigen praat ik nog steeds mee via real id en doen ook wel dungeons.
Daarnaast vond ik een realm community meestal wat beperkt. Je kwam eigenlijk altijd wel dezelfde mensen tegen in dungeons/bg's en er was veel kliekjesvorming (met soms elitair gedrag van de topguilds/pvp'ers). Voordeel van crossrealm is dat je een veel groter publiek hebt.
Dat mensen nogal bot/kinderachtig doen komt denk ik eerder door de verschuiving van de doelgroep. Wow is veel toegankelijker/makkelijker geworden dus trekt meer kinderen aan is mijn idee.
quote:Op maandag 27 mei 2013 23:40 schreef SilentHunterNL het volgende:
Morgen gametime afgelopen en ga het niet verlengen. Wow is verkracht op elk gebied. Iemand account kopen
Dat dusquote:Op maandag 27 mei 2013 02:30 schreef ZodiaX het volgende:
Het probleem is...
Dat als je vroeger in vanilla je misdraagde in dungeons, bv door ninja items, of gewoon slecht gedrag, dan had dat gevolgen, je werd bekend als een ninja looter, of gewoon een klootzak en je werd niet meer meegevraagd.
Tegenwoordig maakt het niets meer uit wat je doet, ook al ben je een complete asshole die alles doet wat er verkeerd is, zo gauw de dungeon klaar is begin je weer fresh.
Een klootzak zijn heeft geen gevolgen meer.
Het is meer dat pvp na 5.3 aardig verziekt is. Ik als warlock critte voor de patch met gemak 180k met een chaos bolt. Nu moet ik blij zijn als ie boven de 100 uitkomt. Daarbij raiden in MoP is zo saai als het maar kan zijn. De omgeving ed trekken me totaal niet uit. Durator is niet meer crossrealm waardoor ik amper een rbg kan zoeken en waardoor ik dus niet kan conquest points cappen.quote:
Daarvoor heb je guildies :pquote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond juist de community een stuk minder leuk. Te veel ninja's, assholes en idioten.
PvP deed ik sowieso niet zo heel erg veel.
Vind ik ook. Je had je guildies en dat was soms kut, maar de atmosfeer was daardoor zoveeeeeeeeeeel beter.quote:Op maandag 27 mei 2013 02:30 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Het probleem is...
Dat als je vroeger in vanilla je misdraagde in dungeons, bv door ninja items, of gewoon slecht gedrag, dan had dat gevolgen, je werd bekend als een ninja looter, of gewoon een klootzak en je werd niet meer meegevraagd.
Tegenwoordig maakt het niets meer uit wat je doet, ook al ben je een complete asshole die alles doet wat er verkeerd is, zo gauw de dungeon klaar is begin je weer fresh.
Een klootzak zijn heeft geen gevolgen meer.
Ik had een tijdje terug een druid tank, terwijl ik op mijn rogue speelde, heroic dungeons aan het doen, ik moest nog heroic dagger hebben, wat ech teen upgrade zou zijn, meneer druid had ilvl 496 wapen maar toch needen op dagger, want "They are doing it to me too, so i just need on everything i can need on"
Nou lokaal, zou die al snel in de problemen komen, want zoiets verspreid zich snel, maar omdat het LFD is, heeft die niets te vrezen, zo gauw de dungeon klaar is...zal die me nooit meer zien en kan die weer met complete nieuwe mensen de volgende doen.
Geef mij je shit dan.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:40 schreef SilentHunterNL het volgende:
Morgen gametime afgelopen en ga het niet verlengen. Wow is verkracht op elk gebied. Iemand account kopen
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:22 schreef Maureentje het volgende:
https://m.bol.com/nl/p/mo(...)oduct_specifications is wel erg goedkoop
Same here.. Ben ook erg aan het twijfelen of ik moet verlengen.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:40 schreef SilentHunterNL het volgende:
Morgen gametime afgelopen en ga het niet verlengen. Wow is verkracht op elk gebied.
Oh da's een goedequote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:27 schreef lifeblind het volgende:
Zo, die WoW monopoly is besteldHebben we met onze guild meeting in september nog wat te doen in die 2 weken ook behalve naar de efteling en bier drinken
Hier pas in september, er komen sowieso een aantal mensen uit engeland 2 weken bij mij op de vloer slapenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh da's een goededan moet ik hem ook daarvoor bestellen.
Hier is de guildmeeting 4 en 5 juli. Helft van m'n guild bestaat uit Amerikanen die in Duitsland zijn gestationeerd, dus we gaan 4th of July vieren met z'n allen.
Uhmm,, 17.8m ofzo wat het van 85-86quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:30 schreef webbyplus het volgende:
Ik ben op zoek naar de XP per level van 85-90 na patch 5.3. Ik kan nergens een officiële bron vinden waar dit gemeld staat. Is het echt 33% per level er af? Of zit er verschil in?
Wel lekker makkelijk, kun je gewoon thuis blijvenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:29 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Hier pas in september, er komen sowieso een aantal mensen uit engeland 2 weken bij mij op de vloer slapen
Ah ja, bij ons in de guild woon ik het meest centraal. We zouden eerst met zn allen naar Brewfest Oktoberfest gaan, maar dat gaat te veel geld kosten dus dan is dit een goedkoop alternatiefquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wel lekker makkelijk, kun je gewoon thuis blijven.
Ik rijd naar Frankfurt toe, daar woont de grootste groep die ergens op basissen daar omheen zitten.
Dat is wel tof eigenlijk, maar inderdaad erg duur. En dan moet je nog een hotel vinden daarquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:40 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ah ja, bij ons in de guild woon ik het meest centraal. We zouden eerst met zn allen naar Brewfest Oktoberfest gaan, maar dat gaat te veel geld kosten dus dan is dit een goedkoop alternatief
•Experience needed to increase from level 85 to level 90 has been reduced by 33%.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:30 schreef webbyplus het volgende:
Ik ben op zoek naar de XP per level van 85-90 na patch 5.3. Ik kan nergens een officiële bron vinden waar dit gemeld staat. Is het echt 33% per level er af? Of zit er verschil in?
Je moet bij grote groepen ook die lava totem erbij zettenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:48 schreef lifeblind het volgende:
En nog steeds heb ik geen zin om al mn chars naar 90 te levellen, zelfs mèt die reduced xp
Ben trouwens gisteren wel enthousiast op m'n elemental shammy bezig geweest, zit ondertussen al in LFR HoF, en begin eindelijk een beetje gear te krijgen. Chain lightning spam op grote packs
Dat sowieso. Schok me gisteren rot toen ik in 't begin van HoF voor de eerste boss er 250K aan damage uit pomptequote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:51 schreef Olment het volgende:
[..]
Je moet bij grote groepen ook die lava totem erbij zetten![]()
MOAR DMG !!!
<3 Chainlightning spam
En als je weet dat je Ascendance ff niet hoeft te gebruiken,, LAVABEAM!!!!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:54 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Dat sowieso. Schok me gisteren rot toen ik in 't begin van HoF voor de eerste boss er 250K aan damage uit pompte
Dat was ook gewoon nodig, alle damage is minder geworden, daar staat tegenover dat healing ook minder is geworden.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:04 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Het is meer dat pvp na 5.3 aardig verziekt is. Ik als warlock critte voor de patch met gemak 180k met een chaos bolt. Nu moet ik blij zijn als ie boven de 100 uitkomt.
Amperquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:37 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Jij speelt amper xD ik geef t wel aan melvin <3
Ik ook dagelijk.. Maar alleen mijn tuintje + een random dungeonquote:
Voor mij ook ongeveer. Ligt er aan hoe veel tijd en zin ik hebquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:08 schreef Olment het volgende:
[..]
Ik ook dagelijk.. Maar alleen mijn tuintje + een random dungeon
En dat is bij mij zeer weinig de laatste tijdquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Voor mij ook ongeveer. Ligt er aan hoe veel tijd en zin ik heb
Daar heb je wel gelijk in.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:28 schreef Sapstengel het volgende:
Gelukkig hoeven we ook wat minder te spelen om de valor cap te halen. Is toch wat makkelijker geworden nu.
Ben benieuwd of je hem voor die prijs krijgtquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:20 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ik ga 'm nu nog daadwerkelijk bestellen ook
Owquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:39 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Ben benieuwd of je hem voor die prijs krijgtStaat nu 44.99
![]()
Ik kon hem niet bestellen op mijn werk omdat ik geen random reader bij me had voor ideal
Gaat hard zo. Echt veeeel mensen die stoppenquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:57 schreef Olment het volgende:
Ik ga niet meer verlengen,, even tijdje kijken hoe het is zonder WoW en of ik het veel mis... Vind het geld het eigenlijk niet waard voor wat ik ingame nog doe.
Tja.. Kweet niet, die dailies kunnen me niet boeien en de belachelijk lange queues voor dungeons en raidfinder al helemaal niet.. Dan nog de mongolen die je daar tegen komtquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:20 schreef Blistering het volgende:
[..]
Gaat hard zo. Echt veeeel mensen die stoppen
Ga ik toch niet doenquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:45 schreef SilentHunterNL het volgende:
Al me gold etc weggegeven /delete char en wow uninstalled. Laat ik is een leven gaan zoeken :p
Chars gedelete ja?quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:45 schreef SilentHunterNL het volgende:
Al me gold etc weggegeven /delete char en wow uninstalled. Laat ik is een leven gaan zoeken :p
Zonde man, ondanks je wat excentriek taalgebruik zullen we je zeker gaan missen!quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:32 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Ja moppie! Jullie zullen me missen. En melvin is nu een rijke tatta
Ik hield het levendig hihiquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zonde man, ondanks je wat excentriek taalgebruik zullen we je zeker gaan missen!
Hahaha mooi tochquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:35 schreef lifeblind het volgende:
Ik heb m'n WoW Monopoly![]()
(en uiteindelijk maar echt ¤15,- betaald, heb niks meer van bol.com gehoord)
Welke?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:12 schreef MarkyB het volgende:
Wie gaat de nieuwe store mount kopen? Op de plaatjes ziet ie er wel leuk uit..
ik ben bang TCGquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:29 schreef Sapstengel het volgende:
Is er al bekend waar die enchanted fey dragon ofzo vandaan komt?
Heb alleen maar speculaties gelezenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:29 schreef Sapstengel het volgende:
Is er al bekend waar die enchanted fey dragon ofzo vandaan komt?
Moet ik hebbenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:30 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
waar is deze nou dan? toch geen pleuris TCG rotzooi hoop ik
tering die bat is lelijkquote:
Ja dat kost ¤20 toch? Bedoelde eigenlijk gratis.quote:
Nee kan helaas niet.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:53 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja dat kost ¤20 toch? Bedoelde eigenlijk gratis.
Ben beetje zat van onze server is gewoon dood, maar echt geen zin om zonder heirlooms opnieuw te beginnen.
Als je alle heirlooms op je main zet en dan naar andere server verhuist neem je ze meequote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:45 schreef Vjenne12345 het volgende:
Kun je eigenlijk heirlooms naar een andere server sturen?
Is mij iets te duur ¤20 uitgeven.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:58 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Als je alle heirlooms op je main zet en dan naar andere server verhuist neem je ze mee
Is dat nieuw met Garrosh? Ben nu 3 dagen gestopt :pquote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:42 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Is mij iets te duur ¤20 uitgeven.
Net even voor de gein een alliance aangemaakt op onze server om te kijken hoe druk het daar is, kom ik in Stormwind gewoon vol met mensen. Maar om met geen geld op alliance kant te beginnen is ook niet zo fijn.
Bij de horde kant geeft Garrosh 1k gold weg voor de gene die een player vindt in Orgrimmar. Daar loopt serieus helemaal niemand.. Hoop echt dat ze daar wat aan gaan doen, server samenvoegen met andere ofzo.
om gold te transferen van je horde char naar alliance heb je neutral AH. gewoon met je alliance wat crap op neutral AH zetten en dan kopen met je main.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:42 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Is mij iets te duur ¤20 uitgeven.
Net even voor de gein een alliance aangemaakt op onze server om te kijken hoe druk het daar is, kom ik in Stormwind gewoon vol met mensen. Maar om met geen geld op alliance kant te beginnen is ook niet zo fijn.
Bij de horde kant geeft Garrosh 1k gold weg voor de gene die een player vindt in Orgrimmar. Daar loopt serieus helemaal niemand.. Hoop echt dat ze daar wat aan gaan doen, server samenvoegen met andere ofzo.
Je kan helemaal nix kopen van een andere char op zelfde account op ahquote:Op zondag 2 juni 2013 01:35 schreef redboyke het volgende:
[..]
om gold te transferen van je horde char naar alliance heb je neutral AH. gewoon met je alliance wat crap op neutral AH zetten en dan kopen met je main.
die servers zijn overal wel leeg eigenlijk kul tiras is al jaren medium server je zou toch denken dat je na 8 jaar ofzo toch een full geraakt maar niet dus word steeds minder en minder. ken iemand die getransferd is naar silvermoon en die zei dat ze nog nooit zoveel mensen in stormwind had gezien.
Werkt dat niet? Anders was dat nog een optie.quote:Op zondag 2 juni 2013 02:20 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Je kan helemaal nix kopen van een andere char op zelfde account op ah
Tauren.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:32 schreef Martin-Ssempa het volgende:
welke horde race zal ik nemen bij shaman? uitgesloten zijn pandas en goblins.
welke spec is het beste om te levelen?quote:
Als DK begin je op level 55.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:32 schreef Martin-Ssempa het volgende:
[..]
welke spec is het beste om te levelen?
& ty!
ik weet niet wat het is, maar dk's trekken mij echt niet aan.quote:
ohja als healer queuen gaat sneller dan dps toch?quote:Op zondag 2 juni 2013 21:33 schreef Knut het volgende:
Voor quests zou ik zelf elemental gaan. Dungeons crawlen als resto!
DK's zijn awesome.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:55 schreef Martin-Ssempa het volgende:
[..]
ik weet niet wat het is, maar dk's trekken mij echt niet aan.
Meestal instant, alleen tank is nog sneller op low lvl.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:55 schreef Martin-Ssempa het volgende:
[..]
ohja als healer queuen gaat sneller dan dps toch?
En op 90 voor HC's is tank nog steeds altijd instant, op m'n healers moet ik altijd even wachten. Het is bij mij nu al zo ver dat wanneer ik queue en niet meteeen een dungeon krijg, ik me afvraag of 't niet kapot isquote:Op maandag 3 juni 2013 07:23 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Meestal instant, alleen tank is nog sneller op low lvl.
Een balance druid met agi als main stat?quote:Op maandag 3 juni 2013 12:44 schreef Thrilled het volgende:
Na een half jaar weer WoW goed aangeslingerd, ben er toch wel uit geraakt moet ik zeggenMn shadow-priest blijft nog het leukste spelen dus ben aan de black-prince quest-lijn verder gegaan.. Ben alleen wel vergeten waar ik destijds nou zo hard voor aan het sparen was met mn imperial silk etc..
We hadden nog een battle chest liggen in de kast dus een RAF-account gemaakt.. ben nu bezig met balance druid, maar dat is ook een vrij aparte stijl van spelen (en voor mij erg onbekend).. Heb al meerdere sites doorgenomen hoe het allemaal in zijn werking gaat, maar wellicht dat hier een balance druid meeleest die in eenvoudige taal kan uitleggen wat mijn prio's zijn in zowel stats als rotation? Ene site heeft het bijv. over int en de volgende over agi als hoofd-stat..
Lijkt me dat je echt wel snapt dat een balance druid geen agility nodig heeft?quote:Op maandag 3 juni 2013 12:44 schreef Thrilled het volgende:
Na een half jaar weer WoW goed aangeslingerd, ben er toch wel uit geraakt moet ik zeggenMn shadow-priest blijft nog het leukste spelen dus ben aan de black-prince quest-lijn verder gegaan.. Ben alleen wel vergeten waar ik destijds nou zo hard voor aan het sparen was met mn imperial silk etc..
We hadden nog een battle chest liggen in de kast dus een RAF-account gemaakt.. ben nu bezig met balance druid, maar dat is ook een vrij aparte stijl van spelen (en voor mij erg onbekend).. Heb al meerdere sites doorgenomen hoe het allemaal in zijn werking gaat, maar wellicht dat hier een balance druid meeleest die in eenvoudige taal kan uitleggen wat mijn prio's zijn in zowel stats als rotation? Ene site heeft het bijv. over int en de volgende over agi als hoofd-stat..
Idd erg irritant. Ben je zelf GM? Anders zou ik gewoon een andere guild zoeken.quote:
Officer (en ook de enige die actief is, onze GM is al 13 dagen niet meer online geweest) en raidleader. Probleem alleen is als we mensen daadwerkelijk op hun flikker geven, onze GM weer begint te zeiken dat we (letterlijk gezegd) 'te hardcore' zijn... want onze guild is nooit begonnen als 'hardcore raiding guild'. Blijkbaar ben je al hardcore als je de raidcontent van de vorige patch op normal wilt clearen en verwacht dat mense enigzins hun verstand gebruiken...quote:Op maandag 3 juni 2013 13:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Idd erg irritant. Ben je zelf GM? Anders zou ik gewoon een andere guild zoeken.
Van wat ik lees zijn er best wat spelers hier die als het ware tegen worden gehouden door hun guild. Een erg makkelijke oplossing is gewoon een andere guild zoeken. Ja tenzij je GM bent, maar dan zou ik op een gegeven moment ook wel door m'n geduld heen zijn en gewoon een andere guild joinen.
Oh ja da's wel heel irritant. Mensen op hun flikker geven/streng zijn hoort er gewoon bij imo.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:45 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Officer (en ook de enige die actief is, onze GM is al 13 dagen niet meer online geweest) en raidleader. Probleem alleen is als we mensen daadwerkelijk op hun flikker geven, onze GM weer begint te zeiken dat we (letterlijk gezegd) 'te hardcore' zijn... want onze guild is nooit begonnen als 'hardcore raiding guild'. Blijkbaar ben je al hardcore als je de raidcontent van de vorige patch op normal wilt clearen en verwacht dat mense enigzins hun verstand gebruiken...
Ik en iemand anders zijn dat stiekem ook wel een beetje aan 't doen. We hebben sowieso geen zin om mensen maar te boosten, en dan ook door hun tegengehouden worden. Ik (prot pally, iLvl 510 equipped) en hij (elemental shaman, iLvl 512 equipped), zorgen altijd dat we qua gear het meest maximale hebben wat we mogelijkerwijs kunnen hebben, alles zo optimaal mogelijk gegemmed, reforged etc, tactieken zo goed mogelijk uitgezocht hebben etc. En dan komen er mensen mee die iLvl 495 hebben, driekwart niet enchant en gegemmed, en geen idee welke boss we überhaupt gaan doen. Maar ja, wat ik al zei, als je iets er over zegt tegen die mensen zijn we blijkbaar 'te hardcore'...quote:Op maandag 3 juni 2013 13:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh ja da's wel heel irritant. Mensen op hun flikker geven/streng zijn hoort er gewoon bij imo.
Ook al ben je niet hardcore, verdiep je in de gevechten, probeer beste pre-raid gear uit LFR/valor te halen en zorg dat je gemmed en enchanted bent.
Ik zou stiekem een beetje rondkijken voor een andere guild
Ja zo'n guild zat ik ook eens in, was een casual raid guild maar het was wel heel erg casual. Geen tactics lezen, mensen meenemen die niet eens hitcapped zijn of gems hebben etc. Dan dood je met geluk 2 bazen op een avondquote:Op maandag 3 juni 2013 13:53 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ik en iemand anders zijn dat stiekem ook wel een beetje aan 't doen. We hebben sowieso geen zin om mensen maar te boosten, en dan ook door hun tegengehouden worden. Ik (prot pally, iLvl 510 equipped) en hij (elemental shaman, iLvl 512 equipped), zorgen altijd dat we qua gear het meest maximale hebben wat we mogelijkerwijs kunnen hebben, alles zo optimaal mogelijk gegemmed, reforged etc, tactieken zo goed mogelijk uitgezocht hebben etc. En dan komen er mensen mee die iLvl 495 hebben, driekwart niet enchant en gegemmed, en geen idee welke boss we überhaupt gaan doen. Maar ja, wat ik al zei, als je iets er over zegt tegen die mensen zijn we blijkbaar 'te hardcore'...
Sta ik ook serieus op het punt om onze GM echt even te laten zien wat hardcore is en mensen gaan gkicken voor de kleinste dingen die ze niet goed doen, maar ja, dat verbeterd de situatie ook niet echt...
Grappig genoeg hebben we afgelopen zaterdagavond wel ToES (met zelfs 2 pugs), in 50 minuten gecleared, zonder wipes, en de eerste boss op elite. Maar goed, ToES is dan ook een stuk simpeler dan HoF.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja zo'n guild zat ik ook eens in, was een casual raid guild maar het was wel heel erg casual. Geen tactics lezen, mensen meenemen die niet eens hitcapped zijn of gems hebben etc. Dan dood je met geluk 2 bazen op een avond. Zit nu ook in een casual guild met serieuze mensen, 2 raids per week en gewoon goed voorbereid beginnen.
Gisteren trouwens random hc gedaan en tank had moeite met aggro (net 90) dus warglaives equipped. Nog steeds ruim 1e in dps en damage.
Oh dat is wel lekker snel. Elite is wel een soort van dps check maar dat lukt dus welquote:Op maandag 3 juni 2013 14:02 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Grappig genoeg hebben we afgelopen zaterdagavond wel ToES (met zelfs 2 pugs), in 50 minuten gecleared, zonder wipes, en de eerste boss op elite. Maar goed, ToES is dan ook een stuk simpeler dan HoF.
Als ik 5 minuten een druid speel kan je me alles wijsmaken hoorquote:Op maandag 3 juni 2013 13:26 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Lijkt me dat je echt wel snapt dat een balance druid geen agility nodig heeft?
Alleen al de tekst lezen die bij de class specialization staat doet een hoop wonderen...quote:Op maandag 3 juni 2013 15:13 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Als ik 5 minuten een druid speel kan je me alles wijsmaken hoor![]()
http://www.noxxic.com/quote:Op maandag 3 juni 2013 15:13 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Als ik 5 minuten een druid speel kan je me alles wijsmaken hoor![]()
Ik was mijn main een beetje aan het bekijken, maar zou graag advies willen van jullie
Gebaseerd op mijn armory: http://www.wowarmory.org/eu/karazhan/Reyin.html
Voor de geïnteresseerden (of mensen met tijd teveel op stage/school/werk) : Kunnen jullie adviseren waar mijn prioriteiten zouden moeten liggen qua gear/enchants/gems/dungeons/raids etc? Ik begin weer met heroics draaien maar feitelijk zonder doel, los van de valor points sparen..
Lucas kan niet tanken niet!quote:Op maandag 3 juni 2013 17:29 schreef Ezechielk het volgende:
Gister trouwens een eerste poging voor MSV gedaan.
Uiteindelijk de eerste 3 bazen kunnen downen, waarbij de stone guards nog het moeilijkst gingen.Eerst een low ilvl tank uit de guild die de tactics niet goed wist, toen de 2e tank moeten puggen, maar wat voor een was dat.
Alles weten, geen wipes meer.
Was Lucas ook niet.quote:
Dafuq?quote:Op maandag 3 juni 2013 22:22 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Dat health (okay met 3 cooldownstrinket, symbiosis en vampiric blood )
Ja true, en tank is ook net 90 toch?quote:Op maandag 3 juni 2013 22:42 schreef Wolve000 het volgende:
Volgens mij haal ik de 300k pas net.
Even opgezocht: 356k op mn tank, 329k op mn healer. Ach ja, heb dan ook nog geeneens een hoog genoeg ilvl voor het nieuwe stuk lfr.
GZquote:Op maandag 3 juni 2013 22:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja true, en tank is ook net 90 toch?
Oh en Lei-Shen neer
Dankjequote:Op maandag 3 juni 2013 23:03 schreef Maureentje het volgende:
[..]
GZ![]()
![]()
![]()
Wij hadden twin consorts one shotHad hem wel moeilijker verwacht
En Lei shen tot 35% gekomen
Nee, healer is dat pas net. Maar qua ilvl scheelt het al nauwelijks meer. Tank al wel een tijdje. Maar weinig mee gespeeld. Uberhaupt weinig gespeeld.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja true, en tank is ook net 90 toch?
quote:Oh en Lei-Shen neer
Ah ja idd, ook druk met allerlei dingen natuurlijkquote:Op maandag 3 juni 2013 23:22 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Nee, healer is dat pas net. Maar qua ilvl scheelt het al nauwelijks meer. Tank al wel een tijdje. Maar weinig mee gespeeld. Uberhaupt weinig gespeeld.
[..]
Jullie gaan best lekker!
Ik was de persoon die bleef.quote:
Je kan maar 9 chars per account op een realm hebben :pquote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:30 schreef lifeblind het volgende:
Een vriend van me heeft vorige week serieus 11 characters van Ravenholdt naar Sylvanas verhuisd
10 toch ?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:02 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Je kan maar 9 chars per account op een realm hebben :p
11quote:
http://eu.battle.net/wow/(...)es_50_Off-04_06_2013quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:30 schreef lifeblind het volgende:
Een vriend van me heeft vorige week serieus 11 characters van Ravenholdt naar Sylvanas verhuisd
11, tot en met cataclysm was 't 10 (er waren ook maar 10 classes).quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:02 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Je kan maar 9 chars per account op een realm hebben :p
Ja inderdaad, hij baalt nu ookquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:36 schreef Maureentje het volgende:
[..]
http://eu.battle.net/wow/(...)es_50_Off-04_06_2013
Had hij t beter deze week kunnen doen
50% off dit weekend ga ik ook de rest van mijn 80+ chars naar ravencrest brengenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:55 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ja inderdaad, hij baalt nu ook![]()
Ik ga zelf in ieder geval wel deze week m'n 6 overige characters van Ravenholdt naar Sylvanas verhuizen
Was jij niet net naar Draenor gegaan? Of ben ik in de war met iemand anders hier..quote:Op woensdag 5 juni 2013 07:27 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ik ga denk ik ook server transferen, of mn guildies nou mee gaan of niet.
De vraag is alleen nog waar naartoe.
Gelukkig heb je het goede gedaan.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:40 schreef KataStrofe het volgende:
Ziezo, geracechanged! Doei Goblin, hoi orc!![]()
En zo te zien deze week ook nog maar eens mn overige altjes mee xferren!
Ik was al Hordie he, Horde ftw!quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:41 schreef Olment het volgende:
[..]
Gelukkig heb je het goede gedaan.
Eindelijk naar de juiste kant van WoW gekomen
Is het de RL? Zoniet, mot ze dr bek houwe!!quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:49 schreef Silmarwen het volgende:
Ugh wij hebben constant gezeik in ons raid team omdat een, in beiden team raid en er van overtuigd is dat hun tacs voor ons ook werken. Niet dus, maar zodra je het zegt is het meteen een persoonlijke aanval en is ze boos.
ZO irritant. Betweterige trut.
Nee maar ze zit wel in het eerste team en verwacht dat al die tacs voor ons ook werken. wij hebben minder dps, dus council moet aangepast worden daardoor. Pug stelde dat voor zegt ze "Yeah listen to the pug." op een rot manier, dus ik zeg er wat van in guildchat, dat ik dat niet netjes vond naar een hele sympathieke pug, gaat ze tekeer dat ik dat in een whisper moet doen. Dus zijn mag de pug wel publiekelijk aanspreken maar ik niet haar.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:51 schreef KataStrofe het volgende:
[..]
Is het de RL? Zoniet, mot ze dr bek houwe!!
Ah ja, van die mensen.. Jammer als je daarmee moet raiden, zo kom je ook niet vooruit natuurlijk..quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:16 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nee maar ze zit wel in het eerste team en verwacht dat al die tacs voor ons ook werken. wij hebben minder dps, dus council moet aangepast worden daardoor. Pug stelde dat voor zegt ze "Yeah listen to the pug." op een rot manier, dus ik zeg er wat van in guildchat, dat ik dat niet netjes vond naar een hele sympathieke pug, gaat ze tekeer dat ik dat in een whisper moet doen. Dus zijn mag de pug wel publiekelijk aanspreken maar ik niet haar.
Goblin en orc zijn toch beiden hordequote:Op woensdag 5 juni 2013 09:41 schreef Olment het volgende:
[..]
Gelukkig heb je het goede gedaan.
Eindelijk naar de juiste kant van WoW gekomen
quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:06 schreef Messina het volgende:
[..]
Goblin en orc zijn toch beiden horde
Grappig btw, ik ben zojuist van orc naar goblin gegaan
Ghehe lolquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:06 schreef Messina het volgende:
[..]Gelukkig heb je het goede gedaan.Eindelijk naar de juiste kant van WoW gekomen Goblin en orc zijn toch beiden horde Grappig btw, ik ben zojuist van orc naar goblin gegaan
Meisjequote:Op woensdag 5 juni 2013 12:24 schreef KataStrofe het volgende:
[..]
Ghehe lol![]()
Maar jij was een meisje he, dan is het helemaal te snappen!
Ik heb geen Undeads. Ik vind gear er altijd zo triest uitzien als een undead het aan heeft.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:54 schreef KataStrofe het volgende:
Hahaha, you're welcome![]()
Ik heb ook best verschillende races op zich:
Shammy (90) - Orc (dus eerst Goblin)
Priest (90) - Tauren
Death Knight (90) - Undead
Drood (90) - Nelf
Warrior (90) - Draenei
Lock (87) - Troll
Pally (87) - Tauren
Nog een Belf hunter en een Troll Monk van in de 50 ergens en op andere servers nog een verdwaalde Gnome DK en Dwarf DK van 85..![]()
nou je t zegt, wordt wel tijd om een nieuwe Gob te gaan levelen dan
14K is niet niks! Nicequote:Op woensdag 5 juni 2013 13:44 schreef KataStrofe het volgende:
Was ik ook best trots op! En gehaald voor de exp nerf in Pandaland!![]()
Maar ach, zo te zien loop je al aardig wat achievepuntjes voor op me![]()
http://eu.battle.net/wow/(...)/bijgoochem/advanced
Ik heb drie priests. Een 90 horde, een 90 alliance en één in leveling om te twinken op level 70 (voor arena).quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:59 schreef lifeblind het volgende:
DafuqWaarom zoveel paladins? (Of sowieso meerdere keren dezelfde class zo hoog geleveld
)
Ik heb gewoon van alle classes 1 character, waarvan mn pally, shammy, en priest op 90 zitten, de rest is 87+
van alle chars die ik heb gelvled vind ik pally het leukste.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:59 schreef lifeblind het volgende:
DafuqWaarom zoveel paladins? (Of sowieso meerdere keren dezelfde class zo hoog geleveld
)
Ik heb gewoon van alle classes 1 character, waarvan mn pally, shammy, en priest op 90 zitten, de rest is 87+
Naja, ik ben 't met je eens dat paladin de leukste class isquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:37 schreef kovenant het volgende:
[..]
van alle chars die ik heb gelvled vind ik pally het leukste.
ermee gehealed in raids , ermee getankt in raids en ermee gedpsed in raids over de jaren.
en zelfs mee pvped
altijd leukste char gebleven.
en de reden waarom ik meerdere chars van bijna zelfde lvl heb is puur omdat ik op 3 verschillende realms heb gespeeld in de jaren.
ene real sterft half uit, en toen was er ngo geen realm transfer dus maar nieuwe maken
en later andere pally gemaakt op ander realm omdat daar ook vrienden speelden
vroeger was paladin super om te healen als support healer.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:43 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Naja, ik ben 't met je eens dat paladin de leukste class isMoet wel bekennen dat ik healen op een paladin niks vind, in dat geval vind ik discipline priest het leukste om mee te healen, maar prot en retri paladin is
Mwah, qua dps is hij wel redelijk leuk qua variatie. Maar als tank toch vrij simpel en saai, dan heb ik toch liever een DK of een Monk bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:43 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Naja, ik ben 't met je eens dat paladin de leukste class isMoet wel bekennen dat ik healen op een paladin niks vind, in dat geval vind ik discipline priest het leukste om mee te healen, maar prot en retri paladin is
Monk vind ik persoonlijk niks aan om mee te tanken, zelfde met DK eigenlijk. Druid vind ik eigenlijk ook niks aan. Ik heb 't idee dat ik als Paladin net ff wat meer utility tot m'n beschikking heb om voornamelijk fights met een hoop packs aan adds goed te kunnen tanken.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:15 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Mwah, qua dps is hij wel redelijk leuk qua variatie. Maar als tank toch vrij simpel en saai, dan heb ik toch liever een DK of een Monk bijvoorbeeld.
Komt allemaal op het zelfde neer, paladin is veruit de makkelijkste tank.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:31 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Monk vind ik persoonlijk niks aan om mee te tanken, zelfde met DK eigenlijk. Druid vind ik eigenlijk ook niks aan. Ik heb 't idee dat ik als Paladin net ff wat meer utility tot m'n beschikking heb om voornamelijk fights met een hoop packs aan adds goed te kunnen tanken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |