Bij ons gaan ze voor zo'n 4-6k ea.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik wilde al zeggen, ik kom het alleen tegen bij de pala van een maatje van mij. DK spelen we beide eigenlijk niet.
[..]
Mja, die zullen wss ook niet voor 10 gold van eigenaar wisselen.Eens kijken vanavond.
Gaat snel inderdaad. Alleen met dailies en LFR krijg je al wel 1k per dag.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:25 schreef Olment het volgende:
[..]
Bij ons gaan ze voor zo'n 4-6k ea.
Maar in MOP is cash verdienen toch niet zo spannend
Ik mine voornamelijk en de herbs van mijn tuintje verkoop ik.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:27 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Gaat snel inderdaad. Alleen met dailies en LFR krijg je al wel 1k per dag.
Hoe heten die dingen precies? Ga ik ook ff kijken op de AH bij mij.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:25 schreef Olment het volgende:
[..]
Bij ons gaan ze voor zo'n 4-6k ea.
Maar in MOP is cash verdienen toch niet zo spannend
Ik doe niet zoveel dailies. Ben ook geen dagelijkse speler.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:27 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Gaat snel inderdaad. Alleen met dailies en LFR krijg je al wel 1k per dag.
Royal Satchel (meen ik) 28slot epic bag.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hoe heten die dingen precies? Ga ik ook ff kijken op de AH bij mij.
[..]
Ik doe niet zoveel dailies. Ben ook geen dagelijkse speler.
Ben tegenwoordig wel druk bezig op mijn tuintje, doe wel de dailies van de dorpskern aldaar.
Misschien maar eens mijn skinning levelen en wat huiden verkopen die ik in LFR/dungeons/scenarios oppik.
wooly white rhino kopen beter en leukerquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:43 schreef Olment het volgende:
Ik ben eens aan het denken,, is het waard om die Reforge Yak aan te schaffen?
Waar?quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:44 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
wooly white rhino kopen beter en leuker
auction house meestal rond de 100-120kquote:
OW, TCG item?quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:45 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
auction house meestal rond de 100-120k
quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:45 schreef Olment het volgende:
[..]
OW, TCG item?
Die staan er bij ons niet op
Als ik geluk heb staan er de 5 panthers op van jcquote:
Remote AH doet het weer eens niet, hoe verrassend.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:39 schreef Olment het volgende:
[..]
Royal Satchel (meen ik) 28slot epic bag.
Tuintje verdien ik over het algemeen lekker cash mee.
Mwah, gecombineerd met mining valt t wel mee, en voor mensen die alts levellen zijn de gems ook nog handig als je ze goedkoop op de AH zetquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:51 schreef Vjenne12345 het volgende:
Is JC de moeilijkste prof of ligt dat aan mij? Wat achterlijk veel mats heb je nodig.
Ja, maar je hebt in het begin bijvoorbeeld al 160 copper bars nodig en dan ook nog eens iets van 160 copper ores om daar tigerseye van te cutten. Maarja, wordt flink farmen op mijn mining alt dus.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:55 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Mwah, gecombineerd met mining valt t wel mee, en voor mensen die alts levellen zijn de gems ook nog handig als je ze goedkoop op de AH zet
gzquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:59 schreef lifeblind het volgende:
Shek'zeer down bij de 3e try! Halllooooo Throne of Thunder, nu!
Ik heb het altijd meegeleveld,, dan valt het best mee. Powerlevelen schijnt wel duur te zijn maar engineering is erger imho.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:51 schreef Vjenne12345 het volgende:
Is JC de moeilijkste prof of ligt dat aan mij? Wat achterlijk veel mats heb je nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |