SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:
De openingspost is hier te vinden.
Je moet jezelf dan wel even registreren!
1 persoon (die moet wel assist of leader zijn, en als eerste naar binnen gaan), en dan kun je ToES doen. Wij hebben 'm ook al gecleared op die manier, sterker nog, we doen de eerste boss gewoon op Elite modequote:Op woensdag 22 mei 2013 13:58 schreef Sapstengel het volgende:
Kan dat wel? Je moet toch Grand Empress neer hebben voordat je ToeS in kunt? Of in ieder geval één persoon in je raid die dat heeft.
Ja je hebt gelijk.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:03 schreef lifeblind het volgende:
[..]
1 persoon (die moet wel assist of leader zijn, en als eerste naar binnen gaan), en dan kun je ToES doen. Wij hebben 'm ook al gecleared op die manier, sterker nog, we doen de eerste boss gewoon op Elite mode
Haha,, als de rest ook beetje zoasl jou gegeared is.. Dan knal je MSV, HoF en ToES dr vanavond doorheenquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:05 schreef Ezechielk het volgende:
Hahaha, dat zijn de toffe berichten!![]()
Ik denk dat wij sowieso alles wel 1 keer gaan doen, al is het voor het groene balkje in je profile.
Voor de geïnteresseerden, dit ben ik overigens, in mijn andere spec. Waarschijnlijk zal ik gaan tanken.
Klopt, elite voelt niet eens aan als elite. Enige is de kleine dps requirement, maar dat red je ook makkelijk met je 502 raidfinder gear.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:06 schreef Olment het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk.
Wij deden de eerste ook altijd op elite.. tis nou niet dat het veel moeilijker is, en de elite gear is wel nice
Ik vind die fight zelfs leuker om te tanken op Elite mode vergeleken met de 'normale' manierquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:06 schreef Olment het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk.
Wij deden de eerste ook altijd op elite.. tis nou niet dat het veel moeilijker is, en de elite gear is wel nice
aaa gossie, meid tochquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:12 schreef Sapstengel het volgende:
Wat wel een klote fight is om te tanken is Primordius. Moet je constant naar achteren lopen, waardoor ik dikke kramp krijg omdat ik constant met m'n ringvinger op S moet drukken.
Maak een suggestionquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja is echt erg hoor.
Jammer dat er geen toets is voor backwards autorun.
Ik heb die fight nog nooit op normal de "normale" manier gedaan.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:08 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ik vind die fight zelfs leuker om te tanken op Elite mode vergeleken met de 'normale' manier
Eerst nog maar een volledig team bij elkaar sprokkelen. M'n tank gear is allemaal nog lvl 90 heroic spul, maar mijn lieve guildies gaan wat spullen voor me maken. En de rest zit allemaal op ongeveer ilvl 500, dus dat moet idd wel goed komen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:07 schreef Olment het volgende:
[..]
Haha,, als de rest ook beetje zoasl jou gegeared is.. Dan knal je MSV, HoF en ToES dr vanavond doorheen
Ik denk dat je MSV ook gewoon in reforgede dps gear kunt tanken. Andere raids ook wel. Qua stamina zit er eigenlijk geen verschil meer tussen tank en dps gear. En mastery zit ook op veel dps items, dan reforge je de tweede stat gewoon naar dodge of parry. Wat andere gems erin, andere leg armor en enchants en je kunt wel tanken.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Eerst nog maar een volledig team bij elkaar sprokkelen. M'n tank gear is allemaal nog lvl 90 heroic spul, maar mijn lieve guildies gaan wat spullen voor me maken. En de rest zit allemaal op ongeveer ilvl 500, dus dat moet idd wel goed komen.
Same here. Ik ben totaal niet op zoek naar items met Dodge en Parry, ik wil gewoon alle plate items met (voornamelijk) Haste en (in mindere mate) Masteryquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik denk dat je MSV ook gewoon in reforgede dps gear kunt tanken. Andere raids ook wel. Qua stamina zit er eigenlijk geen verschil meer tussen tank en dps gear. En mastery zit ook op veel dps items, dan reforge je de tweede stat gewoon naar dodge of parry. Wat andere gems erin, andere leg armor en enchants en je kunt wel tanken.
Ik heb voor mijn tank OS maar 6 pure tank items, de rest zijn allemaal dps items die ik heb gereforged. Gaat prima in ToT.
Paladin gewoon ALLE plate needenquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:43 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Same here. Ik ben totaal niet op zoek naar items met Dodge en Parry, ik wil gewoon alle plate items met (voornamelijk) Haste en (in mindere mate) Mastery
Nou dat nou ook weer niet, want crit is waardeloos van prot paladinsquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:44 schreef Olment het volgende:
[..]
Paladin gewoon ALLE plate needen
Btw, voor solo tanking (gewoon random rares en zo) Beter kings buff of might?
Ow, standaard heb ik gewoon Kings altijd, meer attack power enzo. Aangezien ik voor een Haste build gegaan ben ben ik niet zo heel afhankelijk van m'n mastery. Liever snel iedere keer een beetje damage reduction dan maar 1 keer in de zoveel tijd heel veel.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:44 schreef Olment het volgende:
[..]
Paladin gewoon ALLE plate needen
Btw, voor solo tanking (gewoon random rares en zo) Beter kings buff of might?
Ik ben DK dus voor blood wil ik zoveel mogelijk mastery. Als dps wil ik juist haste + crit. Maarja je houdt toch wel items met mastery, dus die kan ik mooi gebruiken voor m'n tank set.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:43 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Same here. Ik ben totaal niet op zoek naar items met Dodge en Parry, ik wil gewoon alle plate items met (voornamelijk) Haste en (in mindere mate) Mastery
Oke thanks. Ik twijfelde altijd wat nou het beste was,, maar dus gewoon Kings aanhoudenquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:46 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ow, standaard heb ik gewoon Kings altijd, meer attack power enzo. Aangezien ik voor een Haste build gegaan ben ben ik niet zo heel afhankelijk van m'n mastery. Liever snel iedere keer een beetje damage reduction dan maar 1 keer in de zoveel tijd heel veel.
Naja, beste is subjectief natuurlijk. Vroeger gaf Kings ook extra Stamina, en volgens mij kreeg/krijg je die buff ook als eerste, dus 't is er ook in de loop der jaren een beetje ingesletenquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:47 schreef Olment het volgende:
[..]
Oke thanks. Ik twijfelde altijd wat nou het beste was,, maar dus gewoon Kings aanhouden
Dat kost me allemaal weer te veel, zo vermogend ben ik niet.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik denk dat je MSV ook gewoon in reforgede dps gear kunt tanken. Andere raids ook wel. Qua stamina zit er eigenlijk geen verschil meer tussen tank en dps gear. En mastery zit ook op veel dps items, dan reforge je de tweede stat gewoon naar dodge of parry. Wat andere gems erin, andere leg armor en enchants en je kunt wel tanken.
Ik heb voor mijn tank OS maar 6 pure tank items, de rest zijn allemaal dps items die ik heb gereforged. Gaat prima in ToT.
Speel je druid? Dan heb je inderdaad niks aan parry, die kunnen het ook niet eens.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat kost me allemaal weer te veel, zo vermogend ben ik niet.
Plus, kan je kort samengevat uitleggen wat ik precies aan dodge/parry zou hebben?
Als ik online kijk zie ik dit staan als prioriteiten: "Stamina >= Agility > Melee Hit (7.5%) = Expertise (15%) > Crit > Haste > Mastery > Dodge"
Aan de andere kant, ik heb niet veel zin in 3 setjes armor in mijn bags (DPS, tank en PVP). Dilemma's.
Of gewoon eens grotere bags aanschaffen, heb ik daar allemaal geen last van.
Gewoon die nieuwe epic bags aanschaffen.. 28 slotquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat kost me allemaal weer te veel, zo vermogend ben ik niet.
Plus, kan je kort samengevat uitleggen wat ik precies aan dodge/parry zou hebben?
Als ik online kijk zie ik dit staan als prioriteiten: "Stamina >= Agility > Melee Hit (7.5%) = Expertise (15%) > Crit > Haste > Mastery > Dodge"
Aan de andere kant, ik heb niet veel zin in 3 setjes armor in mijn bags (DPS, tank en PVP). Dilemma's.
Of gewoon eens grotere bags aanschaffen, heb ik daar allemaal geen last van.
Ik wilde al zeggen, ik kom het alleen tegen bij de pala van een maatje van mij. DK spelen we beide eigenlijk niet.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Speel je druid? Dan heb je inderdaad niks aan parry, die kunnen het ook niet eens.
Ben zelf een blood DK, dan is mastery boven alles, dan hit+exp cap en daarna dodge en parry.
Mja, die zullen wss ook niet voor 10 gold van eigenaar wisselen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:16 schreef Olment het volgende:
[..]
Gewoon die nieuwe epic bags aanschaffen.. 28 slot![]()
Heb er zelf 4 maar nog steeds te weinig ruimte
Bij ons gaan ze voor zo'n 4-6k ea.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik wilde al zeggen, ik kom het alleen tegen bij de pala van een maatje van mij. DK spelen we beide eigenlijk niet.
[..]
Mja, die zullen wss ook niet voor 10 gold van eigenaar wisselen.Eens kijken vanavond.
Gaat snel inderdaad. Alleen met dailies en LFR krijg je al wel 1k per dag.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:25 schreef Olment het volgende:
[..]
Bij ons gaan ze voor zo'n 4-6k ea.
Maar in MOP is cash verdienen toch niet zo spannend
Ik mine voornamelijk en de herbs van mijn tuintje verkoop ik.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:27 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Gaat snel inderdaad. Alleen met dailies en LFR krijg je al wel 1k per dag.
Hoe heten die dingen precies? Ga ik ook ff kijken op de AH bij mij.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:25 schreef Olment het volgende:
[..]
Bij ons gaan ze voor zo'n 4-6k ea.
Maar in MOP is cash verdienen toch niet zo spannend
Ik doe niet zoveel dailies. Ben ook geen dagelijkse speler.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:27 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Gaat snel inderdaad. Alleen met dailies en LFR krijg je al wel 1k per dag.
Royal Satchel (meen ik) 28slot epic bag.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hoe heten die dingen precies? Ga ik ook ff kijken op de AH bij mij.
[..]
Ik doe niet zoveel dailies. Ben ook geen dagelijkse speler.
Ben tegenwoordig wel druk bezig op mijn tuintje, doe wel de dailies van de dorpskern aldaar.
Misschien maar eens mijn skinning levelen en wat huiden verkopen die ik in LFR/dungeons/scenarios oppik.
wooly white rhino kopen beter en leukerquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:43 schreef Olment het volgende:
Ik ben eens aan het denken,, is het waard om die Reforge Yak aan te schaffen?
Waar?quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:44 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
wooly white rhino kopen beter en leuker
auction house meestal rond de 100-120kquote:
OW, TCG item?quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:45 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
auction house meestal rond de 100-120k
quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:45 schreef Olment het volgende:
[..]
OW, TCG item?
Die staan er bij ons niet op
Als ik geluk heb staan er de 5 panthers op van jcquote:
Remote AH doet het weer eens niet, hoe verrassend.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:39 schreef Olment het volgende:
[..]
Royal Satchel (meen ik) 28slot epic bag.
Tuintje verdien ik over het algemeen lekker cash mee.
Mwah, gecombineerd met mining valt t wel mee, en voor mensen die alts levellen zijn de gems ook nog handig als je ze goedkoop op de AH zetquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:51 schreef Vjenne12345 het volgende:
Is JC de moeilijkste prof of ligt dat aan mij? Wat achterlijk veel mats heb je nodig.
Ja, maar je hebt in het begin bijvoorbeeld al 160 copper bars nodig en dan ook nog eens iets van 160 copper ores om daar tigerseye van te cutten. Maarja, wordt flink farmen op mijn mining alt dus.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:55 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Mwah, gecombineerd met mining valt t wel mee, en voor mensen die alts levellen zijn de gems ook nog handig als je ze goedkoop op de AH zet
gzquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:59 schreef lifeblind het volgende:
Shek'zeer down bij de 3e try! Halllooooo Throne of Thunder, nu!
Ik heb het altijd meegeleveld,, dan valt het best mee. Powerlevelen schijnt wel duur te zijn maar engineering is erger imho.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:51 schreef Vjenne12345 het volgende:
Is JC de moeilijkste prof of ligt dat aan mij? Wat achterlijk veel mats heb je nodig.
Bekend probleem, uiteindelijk met wat slecht gegearde guildies naar ToeS gegaan. Alleen de 1e boss neer (op elite mode, dat dan weer wel).quote:Op donderdag 23 mei 2013 05:28 schreef Ezechielk het volgende:
500 naar 502.
En dat raiden is gister niets geworden, te weinig mensen online.
Het gros van de online mensen was PVP, daar had ik dus weinig aan.quote:Op donderdag 23 mei 2013 08:26 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Bekend probleem, uiteindelijk met wat slecht gegearde guildies naar ToeS gegaan. Alleen de 1e boss neer (op elite mode, dat dan weer wel).
We hadden bij lange na niet genoeg dps en hps voor de 2e.
Toen maar naar MSV gegaan met 9 man, en de eerste drie neer gehaald.![]()
Begint wel een beetje een trend te worden nu dat we niet genoeg mensen online hebben om te progressen in ToT. Wordt er een beetje moedeloos van.
Als ze dat doen laat ik hun lekker gaan en dat ik als DPS verder. En als ze dan gaan miepen over tank wtf, keep aggro enz zeg ik dat ik er van uit ging dat zij verder gingen tanken omdat ze toch zo enthousiast aan het pullen waren.quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:35 schreef lipjes het volgende:
Heb er de afgelopen tijd zo een scheithekel aan om te tanken.
Bijna elke dungeon waar ik in kom zit wel een DK of een Hunter die het nodig vind om te pullen.
Wat er dus ook al meerdere keren toe heeft geleid dat ik dood ging omdat ik ineens te veel tegelijk moet pakken.
Hier hebben we wat aanquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als ze dat doen laat ik hun lekker gaan en dat ik als DPS verder. En als ze dan gaan miepen over tank wtf, keep aggro enz zeg ik dat ik er van uit ging dat zij verder gingen tanken omdat ze toch zo enthousiast aan het pullen waren.
You pull it, you tank it. Mijn vaste mottoquote:Op donderdag 23 mei 2013 09:35 schreef lipjes het volgende:
Heb er de afgelopen tijd zo een scheithekel aan om te tanken.
Bijna elke dungeon waar ik in kom zit wel een DK of een Hunter die het nodig vind om te pullen.
Wat er dus ook al meerdere keren toe heeft geleid dat ik dood ging omdat ik ineens te veel tegelijk moet pakken.
Ik kan in principe ook healen, maar dan hebben we geen tankquote:Op donderdag 23 mei 2013 09:28 schreef Ezechielk het volgende:
Mijn GM kan alle 3, healer, tank en DPS. Ik ben tank of DPS. Rest van de 'vaste' kern die direct al toegezegd hadden zijn ook DPS. Kom je helaas niet al te ver mee
Ik doe meestal wat dungeons met guildies. Zijn dan meestal met 2 tanks 2 dps en 1 healer (ik en onze andere vaste tank hebben geen dps specquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:44 schreef Olment het volgende:
[..]
Hier hebben we wat aan
Ipv die kut tanks die hun hakken in het zand zetten en gaan slacken.. Gewoon gas erop
Dungeons 5min.. 10min max.. Rush en ninjapull FtW
Ja precies.. Ik heb een vaste healer waarmee ik dungeons doe.. Tanks zijn zooo overratedquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:25 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ik doe meestal wat dungeons met guildies. Zijn dan meestal met 2 tanks 2 dps en 1 healer (ik en onze andere vaste tank hebben geen dps spec). Chain pulling ftw
Tja,, ik ben meestal "blessed" met de tanks die niet opschieten.quote:
Whahaha.. zooo herkenbaar.. [low health] .. BAM. dood.. /i err guys,, heals? *derp* no healerquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:30 schreef Asschen_sukar het volgende:
In dungeons doe ik niet aan langzaam, kom er regelmatig pas bij de 1e baas achter dat we geen healer hebben, of dat hij dc'd is. Meestal omdat ik dan met een aantal mobs om me heen dood op de grond lig
Op mijn shaman gaat het redelijkquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:37 schreef Asschen_sukar het volgende:
Op mn monk lukt het me soms nog wel om in leven te blijven, die heeft echt teveel self heals.
Op mn warrior ben ik gewoon na 10 seconden dood
Whahahha.. I like your tankstylequote:Op donderdag 23 mei 2013 11:42 schreef lifeblind het volgende:
Als ik aan het tanken ben en DPS gaan bewust lopen pullen, bubble ik (omdat paladin) en ga ik aan de kant staan en /cheer en zo doenNaja lang niet altijd, maar als een dps gaat pullen kan ie de tering krijgen en mag ie 't zelf oplossen.
Als een healer gaat pullen, eindig ik meestal met zo'n beetje de hele instance chainpullen, sommige healers vinden blijkbaar het belangrijker dat hun eigen dps hoger is ofzo ipv zorgen dat iedereen leeft. Al een paar keer meegemaakt met een disc priest die heel trots na een flinke pack of boss pull recount moest linken met ZOMG GUYS I HAVE HIGHER DEEPS THEN YOU terwijl de halve party dood op de grond ligt omdat ze niet gehealed werden...
Nou, ik ben normaal wel van het snel door dungeons heen baggeren, heel erg snel eigenlijk. Maar als dps zelf gaan pullen mogen ze serieus verrekken van me, had dan maar een tank gerolled ipv een dpsquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:50 schreef Olment het volgende:
[..]
Whahahha.. I like your tankstyle
Blijf maar lekker aan de kant staan,, zien je wel op het einde
Kameraad van me is ook disco priest.. ImbaSmite For the win
Ik ben wel een ninjapullerquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:52 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Nou, ik ben normaal wel van het snel door dungeons heen baggeren, heel erg snel eigenlijk. Maar als dps zelf gaan pullen mogen ze serieus verrekken van me, had dan maar een tank gerolled ipv een dps![]()
Moet zeggen dat ik amper last heb van dps die pulled hoor, meestal lig ik een stuk verder voor dan de rest van de dps (zonder dat er packs achter blijven met aggro op de healer/dps). Het is heel af en toe dat er eens een dps is die bewust andere packs gaat pullen enzo. Gelukkig ben ik ze meestal voor omdat ik in een ruimte meestal gewoon alles pull
Op mn monk lukt me dat ook wel. Als ik dat op mn warrior probeer ben ik bij de 2e trashpack alle mobs al weer kwijt. Lukt me maar niet om fatsoenlijke aoe threat te krijgen en te houden, als er goede dps in de buurt zijn.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:52 schreef lifeblind het volgende:
Moet zeggen dat ik amper last heb van dps die pulled hoor, meestal lig ik een stuk verder voor dan de rest van de dps (zonder dat er packs achter blijven met aggro op de healer/dps). Het is heel af en toe dat er eens een dps is die bewust andere packs gaat pullen enzo. Gelukkig ben ik ze meestal voor omdat ik in een ruimte meestal gewoon alles pull
Moet heel eerlijk bekennen dat ik zelf ook wel doe ninja pullen trouwens als ik niet op een tank speelquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:53 schreef Olment het volgende:
[..]
Ik ben wel een ninjapullerMaar,, alleen als de tank slacked. Zoals jij nou beschrijft ben je de ideale tank,, gewoon knalle en gas. Slacken doe je maar in je eigen tijd
Mwah, zo wil ik 't niet noemen, de meeste tanks kan ik prima mee overweg, alleen zijn er soms tanks bij waar ik gewoon zoveel jeuk van krijg dat ik 't liefste zelf alles wil pullen. (En soms vergeet ik dat ik niet op m'n paladin speelquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:11 schreef Asschen_sukar het volgende:
Dat wil ik als healer ook nog wel eens doen ja, kan ook niet zo tegen trage tanks.
kortom, we zijn allemaal de eikels in dungeons waar we zelf ook een hekel aan hebben![]()
Daar heb je die hoorn voor héquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:16 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Mwah, zo wil ik 't niet noemen, de meeste tanks kan ik prima mee overweg, alleen zijn er soms tanks bij waar ik gewoon zoveel jeuk van krijg dat ik 't liefste zelf alles wil pullen. (En soms vergeet ik dat ik niet op m'n paladin speel)
Hoorn?quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:13 schreef Olment het volgende:
[..]
Daar heb je die hoorn voor hé
Heerlijk item
Ja ik ga vaak de groepen niet eens meer overnemen, ze zoeken het maar uitquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als ze dat doen laat ik hun lekker gaan en dat ik als DPS verder. En als ze dan gaan miepen over tank wtf, keep aggro enz zeg ik dat ik er van uit ging dat zij verder gingen tanken omdat ze toch zo enthousiast aan het pullen waren.
Tis geen taunt, werkt net als "langsloop agro" (1 thread point)quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:18 schreef lifeblind het volgende:
[..]
ooh! Daar ga ik eens naar op zoeken vandeweek
oftewel, om mensen te kuttenquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:19 schreef Olment het volgende:
[..]
Tis geen taunt, werkt net als "langsloop agro" (1 thread point)
maar tis wel relaxx voor quests en grote rooms om te pullenOf voor skinning ofzo
Als je dan nog wel wat fatsoenlijke dps doet ben ik al lang tevredenquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:17 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja ik ga vaak de groepen niet eens meer overnemen, ze zoeken het maar uit
Als DPS ben jij de laatste die mag zeuren over tank dpsquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:27 schreef Olment het volgende:
[..]
Als je dan nog wel wat fatsoenlijke dps doet ben ik al lang tevreden
Als een tank moeite heeft met agro te krijgen op een groep moettie zijn skills anders gebruiken want dan doettie iets niet goed. Natuurlijk begin in niet gelijk op een groepje te chainlightningen.. Wacht meestal een seconde of 2-4. Is voor de meeste tanks voldoende om de groep agro niet te verliezen, althans van de meeste mobs niet.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:30 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Als DPS ben jij de laatste die mag zeuren over tank dps![]()
(overigens wel waar, sterker nog, als dps mag je sowieso niet over de tanks zeuren eigenlijk, stel dat een tank moeite heeft om aggro te krijgen op een groep, is 't jou taak als dps om of even te wachten met je full burst dps of death los te gaan, of een threath reducing ability te gebruiken).
Zo hoort het ook. Als een tank gewoon tijdens een fight moeite heeft met aggro is 't inderdaad een ander probleem natuurlijk (skill, of gear). Als het gear is kan ie er weinig aan doen natuurlijk, beetje lullig om de tank de schuld te geven als ie in blue 440 gear net een hc kan doen, en je komt er aan met je ilvl 530 avg heroic ToT raiding gearquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:32 schreef Olment het volgende:
[..]
Als een tank moeite heeft met agro te krijgen op een groep moettie zijn skills anders gebruiken want dan doettie iets niet goed. Natuurlijk begin in niet gelijk op een groepje te chainlightningen.. Wacht meestal een seconde of 2-4. Is voor de meeste tanks voldoende om de groep agro niet te verliezen, althans van de meeste mobs niet.
Dat snap ik, en dan heb ik er ook begrip voor.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:35 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Zo hoort het ook. Als een tank gewoon tijdens een fight moeite heeft met aggro is 't inderdaad een ander probleem natuurlijk (skill, of gear). Als het gear is kan ie er weinig aan doen natuurlijk, beetje lullig om de tank de schuld te geven als ie in blue 440 gear net een hc kan doen, en je komt er aan met je ilvl 530 avg heroic ToT raiding gear
quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:37 schreef Olment het volgende:
[..]
Dat snap ik, en dan heb ik er ook begrip voor.
Maar laatst had ik een tank die gewoon 1 mob van een groepje targetten en daarop bleef choppen (monk). Ook toen ik en andere agro hadden bleef hij gewoon op die ene mob door gaan.
Was niet 1x zo, elk groepje trash ging zo
Hijs op den duur geleaved omdat hij vond dat we ninjapullde en rushte
Naja, je bent er in ieder geval snel doorheen dan, dat scheelt dan weer, dsu heb je hopelijk ook sneller upgrades. Sowieso is nu een alt gearen in hc's goed te doen omdat niet iedereen meer need op items.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:55 schreef KataStrofe het volgende:
Nouja ik ben nu mijn Blood DK aan het gearen, idd in ilvl 440 blues en quest greenies, maar aggro houden is bijna niet te doen, omdat iedereen overgeared is.
Gelukkig is alles snel neer, ook omdat iedereen overgeared is, daarn iet van, maar toch, voelt af en toe best nutteloos
Hehe, das ook weer waarquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:13 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Naja, je bent er in ieder geval snel doorheen dan, dat scheelt dan weer, dsu heb je hopelijk ook sneller upgrades. Sowieso is nu een alt gearen in hc's goed te doen omdat niet iedereen meer need op items.
JWZ alles voor 500 average dps meer vriend.. en FIRE GIVES HASTE!!!quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:59 schreef lifeblind het volgende:
Ik begin steeds vaker te merken dat als je een HC doet en de healer leaved/afk'd/d/c'd, ik als enige persoon overblijf die na een bossfight nog leeft, de dps krijgen 't op de een of andere manier toch voor elkaar om dood te gaan, terwijl ik als tank toch duidelijk meer damage binnen krijg (sterker nog, er zijn genoeg fights waar de dsp zo goed als geen damage binnen krijgen, en dan nog verrekken ze t om niet in shit op de grond te staan enzo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |