abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126891242
quote:
11s.gif Op donderdag 23 mei 2013 05:28 schreef Ezechielk het volgende:
500 naar 502. :')

En dat raiden is gister niets geworden, te weinig mensen online. ;(
Bekend probleem, uiteindelijk met wat slecht gegearde guildies naar ToeS gegaan. Alleen de 1e boss neer (op elite mode, dat dan weer wel).
We hadden bij lange na niet genoeg dps en hps voor de 2e.
Toen maar naar MSV gegaan met 9 man, en de eerste drie neer gehaald. :P

Begint wel een beetje een trend te worden nu dat we niet genoeg mensen online hebben om te progressen in ToT. Wordt er een beetje moedeloos van.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  donderdag 23 mei 2013 @ 08:52:50 #52
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_126891695
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 08:26 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Bekend probleem, uiteindelijk met wat slecht gegearde guildies naar ToeS gegaan. Alleen de 1e boss neer (op elite mode, dat dan weer wel).
We hadden bij lange na niet genoeg dps en hps voor de 2e.
Toen maar naar MSV gegaan met 9 man, en de eerste drie neer gehaald. :P

Begint wel een beetje een trend te worden nu dat we niet genoeg mensen online hebben om te progressen in ToT. Wordt er een beetje moedeloos van.
Het gros van de online mensen was PVP, daar had ik dus weinig aan. ;( Tevens ook maar 1 healer en 1 tank online, dat leek me ook wat weinig om het überhaupt te proberen.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
pi_126891737
Ja, dan kan het wel eens lastig worden ja :P

Onze GM is een healer, haar man een tank, en ik ben de andere tank. Dat is tegenwoordig zo'n beetje onze vaste kern.
Er zijn ook 2 of 3 dps die er vrijwel altijd zijn, maar zelfs die laten het tegenwoordig afweten. Iedere keer als we er iemand bij krijgen, lijkt diegene na een week of 2 in de mist op te gaan, en zie je hem nooit meer online. Erg frustrerend.
  donderdag 23 mei 2013 @ 09:28:54 #54
160953 Ezechielk
pi_126892468
Mijn GM kan alle 3, healer, tank en DPS. Ik ben tank of DPS. Rest van de 'vaste' kern die direct al toegezegd hadden zijn ook DPS. Kom je helaas niet al te ver mee ;(
  donderdag 23 mei 2013 @ 09:35:02 #55
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_126892592
Heb er de afgelopen tijd zo een scheithekel aan om te tanken.
Bijna elke dungeon waar ik in kom zit wel een DK of een Hunter die het nodig vind om te pullen.
Wat er dus ook al meerdere keren toe heeft geleid dat ik dood ging omdat ik ineens te veel tegelijk moet pakken.
pi_126893075
Tja, ik loop in mn eentje in Org. Na 5.3 lijkt de boel nog dooder.
  donderdag 23 mei 2013 @ 10:12:36 #57
160953 Ezechielk
pi_126893617
quote:
7s.gif Op donderdag 23 mei 2013 09:35 schreef lipjes het volgende:
Bijna elke dungeon waar ik in kom zit wel een DK of een Hunter die het nodig vind om te pullen.
Wat er dus ook al meerdere keren toe heeft geleid dat ik dood ging omdat ik ineens te veel tegelijk moet pakken.
Als ze dat doen laat ik hun lekker gaan en dat ik als DPS verder. En als ze dan gaan miepen over tank wtf, keep aggro enz zeg ik dat ik er van uit ging dat zij verder gingen tanken omdat ze toch zo enthousiast aan het pullen waren.
pi_126894672
quote:
7s.gif Op donderdag 23 mei 2013 10:12 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

Als ze dat doen laat ik hun lekker gaan en dat ik als DPS verder. En als ze dan gaan miepen over tank wtf, keep aggro enz zeg ik dat ik er van uit ging dat zij verder gingen tanken omdat ze toch zo enthousiast aan het pullen waren.
Hier hebben we wat aan :D
Ipv die kut tanks die hun hakken in het zand zetten en gaan slacken.. Gewoon gas erop :D
Dungeons 5min.. 10min max.. Rush en ninjapull FtW
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_126896084
quote:
7s.gif Op donderdag 23 mei 2013 09:35 schreef lipjes het volgende:
You pull it, you tank it. Mijn vaste motto ^O^

quote:
9s.gif Op donderdag 23 mei 2013 09:28 schreef Ezechielk het volgende:
Mijn GM kan alle 3, healer, tank en DPS. Ik ben tank of DPS. Rest van de 'vaste' kern die direct al toegezegd hadden zijn ook DPS. Kom je helaas niet al te ver mee ;(
Ik kan in principe ook healen, maar dan hebben we geen tank :P De rest van ons team heeft eigenlijk allemaal 1 spec. Al zijn er wel 1 of 2 die een alt hebben die kan healen, maar die hebben of niet genoeg gear, of healen liever niet. Dus beetje hetzelfde probleem
Ik zou zelf weer echt niet willen dps'en, dat vind ik zo saai :@
pi_126896173
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 10:44 schreef Olment het volgende:

[..]

Hier hebben we wat aan :D
Ipv die kut tanks die hun hakken in het zand zetten en gaan slacken.. Gewoon gas erop :D
Dungeons 5min.. 10min max.. Rush en ninjapull FtW
Ik doe meestal wat dungeons met guildies. Zijn dan meestal met 2 tanks 2 dps en 1 healer (ik en onze andere vaste tank hebben geen dps spec :P ). Chain pulling ftw :D
pi_126896191
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 11:25 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Ik doe meestal wat dungeons met guildies. Zijn dan meestal met 2 tanks 2 dps en 1 healer (ik en onze andere vaste tank hebben geen dps spec :P ). Chain pulling ftw :D
Ja precies.. Ik heb een vaste healer waarmee ik dungeons doe.. Tanks zijn zooo overrated :{w
pi_126896209
maar :'(
pi_126896262
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 11:26 schreef Asschen_sukar het volgende:
maar :'(
Tja,, ik ben meestal "blessed" met de tanks die niet opschieten.
Laatst een tank die leavede omdat we zeiden dat hij gewoon kon chain pullen.. Maar nee hoor :S
pi_126896340
In dungeons doe ik niet aan langzaam, kom er regelmatig pas bij de 1e baas achter dat we geen healer hebben, of dat hij dc'd is. Meestal omdat ik dan met een aantal mobs om me heen dood op de grond lig :P
pi_126896359
Vandaar dat het veiliger voor iedereen is als ik met guildies loop :P
pi_126896564
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 11:30 schreef Asschen_sukar het volgende:
In dungeons doe ik niet aan langzaam, kom er regelmatig pas bij de 1e baas achter dat we geen healer hebben, of dat hij dc'd is. Meestal omdat ik dan met een aantal mobs om me heen dood op de grond lig :P
Whahaha.. zooo herkenbaar.. [low health] .. BAM. dood.. /i err guys,, heals? *derp* no healer 8)7
pi_126896639
Op mn monk lukt het me soms nog wel om in leven te blijven, die heeft echt teveel self heals.
Op mn warrior ben ik gewoon na 10 seconden dood :P
pi_126896753
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 11:37 schreef Asschen_sukar het volgende:
Op mn monk lukt het me soms nog wel om in leven te blijven, die heeft echt teveel self heals.
Op mn warrior ben ik gewoon na 10 seconden dood :P
Op mijn shaman gaat het redelijk :P Alsk het optijd door heb en defensive cooldowns kan poppen, dan hebk ik grote kans om een healingrain + chainlightingspam uberhealz te doen :D
  † In Memoriam † donderdag 23 mei 2013 @ 11:42:29 #69
159966 lifeblind
pi_126896821
Als ik aan het tanken ben en DPS gaan bewust lopen pullen, bubble ik (omdat paladin) en ga ik aan de kant staan en /cheer en zo doen :') Naja lang niet altijd, maar als een dps gaat pullen kan ie de tering krijgen en mag ie 't zelf oplossen.

Als een healer gaat pullen, eindig ik meestal met zo'n beetje de hele instance chainpullen, sommige healers vinden blijkbaar het belangrijker dat hun eigen dps hoger is ofzo ipv zorgen dat iedereen leeft. Al een paar keer meegemaakt met een disc priest die heel trots na een flinke pack of boss pull recount moest linken met ZOMG GUYS I HAVE HIGHER DEEPS THEN YOU terwijl de halve party dood op de grond ligt omdat ze niet gehealed werden...
pi_126897079
Als ik heal met mn disc gaan er regelmatig mensen dood omdat ik vergeet ze te healen. :@

Maar ik link nooit mn dps :P
pi_126897102
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 11:42 schreef lifeblind het volgende:
Als ik aan het tanken ben en DPS gaan bewust lopen pullen, bubble ik (omdat paladin) en ga ik aan de kant staan en /cheer en zo doen :') Naja lang niet altijd, maar als een dps gaat pullen kan ie de tering krijgen en mag ie 't zelf oplossen.

Als een healer gaat pullen, eindig ik meestal met zo'n beetje de hele instance chainpullen, sommige healers vinden blijkbaar het belangrijker dat hun eigen dps hoger is ofzo ipv zorgen dat iedereen leeft. Al een paar keer meegemaakt met een disc priest die heel trots na een flinke pack of boss pull recount moest linken met ZOMG GUYS I HAVE HIGHER DEEPS THEN YOU terwijl de halve party dood op de grond ligt omdat ze niet gehealed werden...
Whahahha.. I like your tankstyle :D
Blijf maar lekker aan de kant staan,, zien je wel op het einde :P
Kameraad van me is ook disco priest.. Imba :D Smite For the win :D
pi_126897175
Al kan je met een mistweaver monk ook erg leuke dps doen. Vorige week in elegon LFR zat ik rond de 60K dps en 30K hps. En heb niet eens heel goede gear, 496 ilvl ofzo. Beetje overpowered is het wel :D
Van onze disc priest kan ik het dan nog steeds niet winnen. :P
  † In Memoriam † donderdag 23 mei 2013 @ 11:52:29 #73
159966 lifeblind
pi_126897177
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 11:50 schreef Olment het volgende:

[..]

Whahahha.. I like your tankstyle :D
Blijf maar lekker aan de kant staan,, zien je wel op het einde :P
Kameraad van me is ook disco priest.. Imba :D Smite For the win :D
Nou, ik ben normaal wel van het snel door dungeons heen baggeren, heel erg snel eigenlijk. Maar als dps zelf gaan pullen mogen ze serieus verrekken van me, had dan maar een tank gerolled ipv een dps :{w

Moet zeggen dat ik amper last heb van dps die pulled hoor, meestal lig ik een stuk verder voor dan de rest van de dps (zonder dat er packs achter blijven met aggro op de healer/dps). Het is heel af en toe dat er eens een dps is die bewust andere packs gaat pullen enzo. Gelukkig ben ik ze meestal voor omdat ik in een ruimte meestal gewoon alles pull :P
pi_126897204
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 11:52 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Nou, ik ben normaal wel van het snel door dungeons heen baggeren, heel erg snel eigenlijk. Maar als dps zelf gaan pullen mogen ze serieus verrekken van me, had dan maar een tank gerolled ipv een dps :{w

Moet zeggen dat ik amper last heb van dps die pulled hoor, meestal lig ik een stuk verder voor dan de rest van de dps (zonder dat er packs achter blijven met aggro op de healer/dps). Het is heel af en toe dat er eens een dps is die bewust andere packs gaat pullen enzo. Gelukkig ben ik ze meestal voor omdat ik in een ruimte meestal gewoon alles pull :P
Ik ben wel een ninjapuller :@ Maar,, alleen als de tank slacked. Zoals jij nou beschrijft ben je de ideale tank,, gewoon knalle en gas. Slacken doe je maar in je eigen tijd :P
pi_126897223
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 11:52 schreef lifeblind het volgende:
Op mn monk lukt me dat ook wel. Als ik dat op mn warrior probeer ben ik bij de 2e trashpack alle mobs al weer kwijt. Lukt me maar niet om fatsoenlijke aoe threat te krijgen en te houden, als er goede dps in de buurt zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')