Bekend probleem, uiteindelijk met wat slecht gegearde guildies naar ToeS gegaan. Alleen de 1e boss neer (op elite mode, dat dan weer wel).quote:Op donderdag 23 mei 2013 05:28 schreef Ezechielk het volgende:
500 naar 502.
En dat raiden is gister niets geworden, te weinig mensen online.
Het gros van de online mensen was PVP, daar had ik dus weinig aan.quote:Op donderdag 23 mei 2013 08:26 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Bekend probleem, uiteindelijk met wat slecht gegearde guildies naar ToeS gegaan. Alleen de 1e boss neer (op elite mode, dat dan weer wel).
We hadden bij lange na niet genoeg dps en hps voor de 2e.
Toen maar naar MSV gegaan met 9 man, en de eerste drie neer gehaald.![]()
Begint wel een beetje een trend te worden nu dat we niet genoeg mensen online hebben om te progressen in ToT. Wordt er een beetje moedeloos van.
Als ze dat doen laat ik hun lekker gaan en dat ik als DPS verder. En als ze dan gaan miepen over tank wtf, keep aggro enz zeg ik dat ik er van uit ging dat zij verder gingen tanken omdat ze toch zo enthousiast aan het pullen waren.quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:35 schreef lipjes het volgende:
Heb er de afgelopen tijd zo een scheithekel aan om te tanken.
Bijna elke dungeon waar ik in kom zit wel een DK of een Hunter die het nodig vind om te pullen.
Wat er dus ook al meerdere keren toe heeft geleid dat ik dood ging omdat ik ineens te veel tegelijk moet pakken.
Hier hebben we wat aanquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als ze dat doen laat ik hun lekker gaan en dat ik als DPS verder. En als ze dan gaan miepen over tank wtf, keep aggro enz zeg ik dat ik er van uit ging dat zij verder gingen tanken omdat ze toch zo enthousiast aan het pullen waren.
You pull it, you tank it. Mijn vaste mottoquote:Op donderdag 23 mei 2013 09:35 schreef lipjes het volgende:
Heb er de afgelopen tijd zo een scheithekel aan om te tanken.
Bijna elke dungeon waar ik in kom zit wel een DK of een Hunter die het nodig vind om te pullen.
Wat er dus ook al meerdere keren toe heeft geleid dat ik dood ging omdat ik ineens te veel tegelijk moet pakken.
Ik kan in principe ook healen, maar dan hebben we geen tankquote:Op donderdag 23 mei 2013 09:28 schreef Ezechielk het volgende:
Mijn GM kan alle 3, healer, tank en DPS. Ik ben tank of DPS. Rest van de 'vaste' kern die direct al toegezegd hadden zijn ook DPS. Kom je helaas niet al te ver mee
Ik doe meestal wat dungeons met guildies. Zijn dan meestal met 2 tanks 2 dps en 1 healer (ik en onze andere vaste tank hebben geen dps specquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:44 schreef Olment het volgende:
[..]
Hier hebben we wat aan
Ipv die kut tanks die hun hakken in het zand zetten en gaan slacken.. Gewoon gas erop
Dungeons 5min.. 10min max.. Rush en ninjapull FtW
Ja precies.. Ik heb een vaste healer waarmee ik dungeons doe.. Tanks zijn zooo overratedquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:25 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ik doe meestal wat dungeons met guildies. Zijn dan meestal met 2 tanks 2 dps en 1 healer (ik en onze andere vaste tank hebben geen dps spec). Chain pulling ftw
Tja,, ik ben meestal "blessed" met de tanks die niet opschieten.quote:
Whahaha.. zooo herkenbaar.. [low health] .. BAM. dood.. /i err guys,, heals? *derp* no healerquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:30 schreef Asschen_sukar het volgende:
In dungeons doe ik niet aan langzaam, kom er regelmatig pas bij de 1e baas achter dat we geen healer hebben, of dat hij dc'd is. Meestal omdat ik dan met een aantal mobs om me heen dood op de grond lig
Op mijn shaman gaat het redelijkquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:37 schreef Asschen_sukar het volgende:
Op mn monk lukt het me soms nog wel om in leven te blijven, die heeft echt teveel self heals.
Op mn warrior ben ik gewoon na 10 seconden dood
Whahahha.. I like your tankstylequote:Op donderdag 23 mei 2013 11:42 schreef lifeblind het volgende:
Als ik aan het tanken ben en DPS gaan bewust lopen pullen, bubble ik (omdat paladin) en ga ik aan de kant staan en /cheer en zo doenNaja lang niet altijd, maar als een dps gaat pullen kan ie de tering krijgen en mag ie 't zelf oplossen.
Als een healer gaat pullen, eindig ik meestal met zo'n beetje de hele instance chainpullen, sommige healers vinden blijkbaar het belangrijker dat hun eigen dps hoger is ofzo ipv zorgen dat iedereen leeft. Al een paar keer meegemaakt met een disc priest die heel trots na een flinke pack of boss pull recount moest linken met ZOMG GUYS I HAVE HIGHER DEEPS THEN YOU terwijl de halve party dood op de grond ligt omdat ze niet gehealed werden...
Nou, ik ben normaal wel van het snel door dungeons heen baggeren, heel erg snel eigenlijk. Maar als dps zelf gaan pullen mogen ze serieus verrekken van me, had dan maar een tank gerolled ipv een dpsquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:50 schreef Olment het volgende:
[..]
Whahahha.. I like your tankstyle
Blijf maar lekker aan de kant staan,, zien je wel op het einde
Kameraad van me is ook disco priest.. ImbaSmite For the win
Ik ben wel een ninjapullerquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:52 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Nou, ik ben normaal wel van het snel door dungeons heen baggeren, heel erg snel eigenlijk. Maar als dps zelf gaan pullen mogen ze serieus verrekken van me, had dan maar een tank gerolled ipv een dps![]()
Moet zeggen dat ik amper last heb van dps die pulled hoor, meestal lig ik een stuk verder voor dan de rest van de dps (zonder dat er packs achter blijven met aggro op de healer/dps). Het is heel af en toe dat er eens een dps is die bewust andere packs gaat pullen enzo. Gelukkig ben ik ze meestal voor omdat ik in een ruimte meestal gewoon alles pull
Op mn monk lukt me dat ook wel. Als ik dat op mn warrior probeer ben ik bij de 2e trashpack alle mobs al weer kwijt. Lukt me maar niet om fatsoenlijke aoe threat te krijgen en te houden, als er goede dps in de buurt zijn.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:52 schreef lifeblind het volgende:
Moet zeggen dat ik amper last heb van dps die pulled hoor, meestal lig ik een stuk verder voor dan de rest van de dps (zonder dat er packs achter blijven met aggro op de healer/dps). Het is heel af en toe dat er eens een dps is die bewust andere packs gaat pullen enzo. Gelukkig ben ik ze meestal voor omdat ik in een ruimte meestal gewoon alles pull
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |