Ja dat kost ¤20 toch? Bedoelde eigenlijk gratis.quote:
Nee kan helaas niet.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:53 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja dat kost ¤20 toch? Bedoelde eigenlijk gratis.
Ben beetje zat van onze server is gewoon dood, maar echt geen zin om zonder heirlooms opnieuw te beginnen.
Als je alle heirlooms op je main zet en dan naar andere server verhuist neem je ze meequote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:45 schreef Vjenne12345 het volgende:
Kun je eigenlijk heirlooms naar een andere server sturen?
Is mij iets te duur ¤20 uitgeven.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:58 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Als je alle heirlooms op je main zet en dan naar andere server verhuist neem je ze mee
Is dat nieuw met Garrosh? Ben nu 3 dagen gestopt :pquote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:42 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Is mij iets te duur ¤20 uitgeven.
Net even voor de gein een alliance aangemaakt op onze server om te kijken hoe druk het daar is, kom ik in Stormwind gewoon vol met mensen. Maar om met geen geld op alliance kant te beginnen is ook niet zo fijn.
Bij de horde kant geeft Garrosh 1k gold weg voor de gene die een player vindt in Orgrimmar. Daar loopt serieus helemaal niemand.. Hoop echt dat ze daar wat aan gaan doen, server samenvoegen met andere ofzo.
om gold te transferen van je horde char naar alliance heb je neutral AH. gewoon met je alliance wat crap op neutral AH zetten en dan kopen met je main.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:42 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Is mij iets te duur ¤20 uitgeven.
Net even voor de gein een alliance aangemaakt op onze server om te kijken hoe druk het daar is, kom ik in Stormwind gewoon vol met mensen. Maar om met geen geld op alliance kant te beginnen is ook niet zo fijn.
Bij de horde kant geeft Garrosh 1k gold weg voor de gene die een player vindt in Orgrimmar. Daar loopt serieus helemaal niemand.. Hoop echt dat ze daar wat aan gaan doen, server samenvoegen met andere ofzo.
Je kan helemaal nix kopen van een andere char op zelfde account op ahquote:Op zondag 2 juni 2013 01:35 schreef redboyke het volgende:
[..]
om gold te transferen van je horde char naar alliance heb je neutral AH. gewoon met je alliance wat crap op neutral AH zetten en dan kopen met je main.
die servers zijn overal wel leeg eigenlijk kul tiras is al jaren medium server je zou toch denken dat je na 8 jaar ofzo toch een full geraakt maar niet dus word steeds minder en minder. ken iemand die getransferd is naar silvermoon en die zei dat ze nog nooit zoveel mensen in stormwind had gezien.
Werkt dat niet? Anders was dat nog een optie.quote:Op zondag 2 juni 2013 02:20 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Je kan helemaal nix kopen van een andere char op zelfde account op ah
Tauren.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:32 schreef Martin-Ssempa het volgende:
welke horde race zal ik nemen bij shaman? uitgesloten zijn pandas en goblins.
welke spec is het beste om te levelen?quote:
Als DK begin je op level 55.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:32 schreef Martin-Ssempa het volgende:
[..]
welke spec is het beste om te levelen?
& ty!
ik weet niet wat het is, maar dk's trekken mij echt niet aan.quote:
ohja als healer queuen gaat sneller dan dps toch?quote:Op zondag 2 juni 2013 21:33 schreef Knut het volgende:
Voor quests zou ik zelf elemental gaan. Dungeons crawlen als resto!
DK's zijn awesome.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:55 schreef Martin-Ssempa het volgende:
[..]
ik weet niet wat het is, maar dk's trekken mij echt niet aan.
Meestal instant, alleen tank is nog sneller op low lvl.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:55 schreef Martin-Ssempa het volgende:
[..]
ohja als healer queuen gaat sneller dan dps toch?
En op 90 voor HC's is tank nog steeds altijd instant, op m'n healers moet ik altijd even wachten. Het is bij mij nu al zo ver dat wanneer ik queue en niet meteeen een dungeon krijg, ik me afvraag of 't niet kapot isquote:Op maandag 3 juni 2013 07:23 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Meestal instant, alleen tank is nog sneller op low lvl.
Een balance druid met agi als main stat?quote:Op maandag 3 juni 2013 12:44 schreef Thrilled het volgende:
Na een half jaar weer WoW goed aangeslingerd, ben er toch wel uit geraakt moet ik zeggenMn shadow-priest blijft nog het leukste spelen dus ben aan de black-prince quest-lijn verder gegaan.. Ben alleen wel vergeten waar ik destijds nou zo hard voor aan het sparen was met mn imperial silk etc..
We hadden nog een battle chest liggen in de kast dus een RAF-account gemaakt.. ben nu bezig met balance druid, maar dat is ook een vrij aparte stijl van spelen (en voor mij erg onbekend).. Heb al meerdere sites doorgenomen hoe het allemaal in zijn werking gaat, maar wellicht dat hier een balance druid meeleest die in eenvoudige taal kan uitleggen wat mijn prio's zijn in zowel stats als rotation? Ene site heeft het bijv. over int en de volgende over agi als hoofd-stat..
Lijkt me dat je echt wel snapt dat een balance druid geen agility nodig heeft?quote:Op maandag 3 juni 2013 12:44 schreef Thrilled het volgende:
Na een half jaar weer WoW goed aangeslingerd, ben er toch wel uit geraakt moet ik zeggenMn shadow-priest blijft nog het leukste spelen dus ben aan de black-prince quest-lijn verder gegaan.. Ben alleen wel vergeten waar ik destijds nou zo hard voor aan het sparen was met mn imperial silk etc..
We hadden nog een battle chest liggen in de kast dus een RAF-account gemaakt.. ben nu bezig met balance druid, maar dat is ook een vrij aparte stijl van spelen (en voor mij erg onbekend).. Heb al meerdere sites doorgenomen hoe het allemaal in zijn werking gaat, maar wellicht dat hier een balance druid meeleest die in eenvoudige taal kan uitleggen wat mijn prio's zijn in zowel stats als rotation? Ene site heeft het bijv. over int en de volgende over agi als hoofd-stat..
Idd erg irritant. Ben je zelf GM? Anders zou ik gewoon een andere guild zoeken.quote:
Officer (en ook de enige die actief is, onze GM is al 13 dagen niet meer online geweest) en raidleader. Probleem alleen is als we mensen daadwerkelijk op hun flikker geven, onze GM weer begint te zeiken dat we (letterlijk gezegd) 'te hardcore' zijn... want onze guild is nooit begonnen als 'hardcore raiding guild'. Blijkbaar ben je al hardcore als je de raidcontent van de vorige patch op normal wilt clearen en verwacht dat mense enigzins hun verstand gebruiken...quote:Op maandag 3 juni 2013 13:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Idd erg irritant. Ben je zelf GM? Anders zou ik gewoon een andere guild zoeken.
Van wat ik lees zijn er best wat spelers hier die als het ware tegen worden gehouden door hun guild. Een erg makkelijke oplossing is gewoon een andere guild zoeken. Ja tenzij je GM bent, maar dan zou ik op een gegeven moment ook wel door m'n geduld heen zijn en gewoon een andere guild joinen.
Oh ja da's wel heel irritant. Mensen op hun flikker geven/streng zijn hoort er gewoon bij imo.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:45 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Officer (en ook de enige die actief is, onze GM is al 13 dagen niet meer online geweest) en raidleader. Probleem alleen is als we mensen daadwerkelijk op hun flikker geven, onze GM weer begint te zeiken dat we (letterlijk gezegd) 'te hardcore' zijn... want onze guild is nooit begonnen als 'hardcore raiding guild'. Blijkbaar ben je al hardcore als je de raidcontent van de vorige patch op normal wilt clearen en verwacht dat mense enigzins hun verstand gebruiken...
Ik en iemand anders zijn dat stiekem ook wel een beetje aan 't doen. We hebben sowieso geen zin om mensen maar te boosten, en dan ook door hun tegengehouden worden. Ik (prot pally, iLvl 510 equipped) en hij (elemental shaman, iLvl 512 equipped), zorgen altijd dat we qua gear het meest maximale hebben wat we mogelijkerwijs kunnen hebben, alles zo optimaal mogelijk gegemmed, reforged etc, tactieken zo goed mogelijk uitgezocht hebben etc. En dan komen er mensen mee die iLvl 495 hebben, driekwart niet enchant en gegemmed, en geen idee welke boss we überhaupt gaan doen. Maar ja, wat ik al zei, als je iets er over zegt tegen die mensen zijn we blijkbaar 'te hardcore'...quote:Op maandag 3 juni 2013 13:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh ja da's wel heel irritant. Mensen op hun flikker geven/streng zijn hoort er gewoon bij imo.
Ook al ben je niet hardcore, verdiep je in de gevechten, probeer beste pre-raid gear uit LFR/valor te halen en zorg dat je gemmed en enchanted bent.
Ik zou stiekem een beetje rondkijken voor een andere guild
Ja zo'n guild zat ik ook eens in, was een casual raid guild maar het was wel heel erg casual. Geen tactics lezen, mensen meenemen die niet eens hitcapped zijn of gems hebben etc. Dan dood je met geluk 2 bazen op een avondquote:Op maandag 3 juni 2013 13:53 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ik en iemand anders zijn dat stiekem ook wel een beetje aan 't doen. We hebben sowieso geen zin om mensen maar te boosten, en dan ook door hun tegengehouden worden. Ik (prot pally, iLvl 510 equipped) en hij (elemental shaman, iLvl 512 equipped), zorgen altijd dat we qua gear het meest maximale hebben wat we mogelijkerwijs kunnen hebben, alles zo optimaal mogelijk gegemmed, reforged etc, tactieken zo goed mogelijk uitgezocht hebben etc. En dan komen er mensen mee die iLvl 495 hebben, driekwart niet enchant en gegemmed, en geen idee welke boss we überhaupt gaan doen. Maar ja, wat ik al zei, als je iets er over zegt tegen die mensen zijn we blijkbaar 'te hardcore'...
Sta ik ook serieus op het punt om onze GM echt even te laten zien wat hardcore is en mensen gaan gkicken voor de kleinste dingen die ze niet goed doen, maar ja, dat verbeterd de situatie ook niet echt...
Grappig genoeg hebben we afgelopen zaterdagavond wel ToES (met zelfs 2 pugs), in 50 minuten gecleared, zonder wipes, en de eerste boss op elite. Maar goed, ToES is dan ook een stuk simpeler dan HoF.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja zo'n guild zat ik ook eens in, was een casual raid guild maar het was wel heel erg casual. Geen tactics lezen, mensen meenemen die niet eens hitcapped zijn of gems hebben etc. Dan dood je met geluk 2 bazen op een avond. Zit nu ook in een casual guild met serieuze mensen, 2 raids per week en gewoon goed voorbereid beginnen.
Gisteren trouwens random hc gedaan en tank had moeite met aggro (net 90) dus warglaives equipped. Nog steeds ruim 1e in dps en damage.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |