abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127270100
81.34% haste in dps spec :D

Maar nieuwe boots gecraft, zijn vrijwel BiS, alleen wat HC en HC Thunderforged is beter. Mis alleen nog een 522 helm nu.
pi_127280393
Pas je wel op dat je niet teveel haste stacked, als je te hoog gaat heb je geen global cooldown meer.
Daar kan het spel niet goed tegen, je hebt geloof ik minimaal 0.01 gcd nodig. Anders zakt je dps een flink stuk.
Had een DK in onze raid gisteren, die won een nieuwe thunderforged belt, en ineens zn dps 15K omlaag door de extra haste :P
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_127282006
Klopt ja, teveel is niet echt handig. Ik heb als er hero wordt gebruikt soms wel wat moeite met alles zo snel achter elkaar indrukken idd.

Maar tot nu toe gaat het prima qua dps :)
pi_127290475
Kun je eigenlijk heirlooms naar een andere server sturen?
pi_127290683
Ja:

zaterdag 1 juni 2013 @ 16:52:55 #206
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_127290750
servers weer kut natuurlijk het is weer weekend
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_127290774
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 16:51 schreef Sapstengel het volgende:
Ja:

[ afbeelding ]
Ja dat kost ¤20 toch? Bedoelde eigenlijk gratis.

Ben beetje zat van onze server is gewoon dood, maar echt geen zin om zonder heirlooms opnieuw te beginnen.
pi_127290814
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 16:53 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Ja dat kost ¤20 toch? Bedoelde eigenlijk gratis.

Ben beetje zat van onze server is gewoon dood, maar echt geen zin om zonder heirlooms opnieuw te beginnen.
Nee kan helaas niet.
pi_127290957
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 16:45 schreef Vjenne12345 het volgende:
Kun je eigenlijk heirlooms naar een andere server sturen?
Als je alle heirlooms op je main zet en dan naar andere server verhuist neem je ze mee :)
pi_127293695
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 16:58 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Als je alle heirlooms op je main zet en dan naar andere server verhuist neem je ze mee :)
Is mij iets te duur ¤20 uitgeven.

Net even voor de gein een alliance aangemaakt op onze server om te kijken hoe druk het daar is, kom ik in Stormwind gewoon vol met mensen. Maar om met geen geld op alliance kant te beginnen is ook niet zo fijn.

Bij de horde kant geeft Garrosh 1k gold weg voor de gene die een player vindt in Orgrimmar. Daar loopt serieus helemaal niemand. :'). Hoop echt dat ze daar wat aan gaan doen, server samenvoegen met andere ofzo.
pi_127295985
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 18:42 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Net even voor de gein een alliance aangemaakt op onze server om te kijken hoe druk het daar is, kom ik in Stormwind gewoon vol met mensen. Maar om met geen geld op alliance kant te beginnen is ook niet zo fijn.

Bij de horde kant geeft Garrosh 1k gold weg voor de gene die een player vindt in Orgrimmar. Daar loopt serieus helemaal niemand. :'). Hoop echt dat ze daar wat aan gaan doen, server samenvoegen met andere ofzo.
Is dat nieuw met Garrosh? Ben nu 3 dagen gestopt :p
pi_127296242
Ja, koopt mensen om zodat ze bij de Horde blijven.
pi_127311677
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 18:42 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

om gold te transferen van je horde char naar alliance heb je neutral AH. gewoon met je alliance wat crap op neutral AH zetten en dan kopen met je main.

die servers zijn overal wel leeg eigenlijk kul tiras is al jaren medium server je zou toch denken dat je na 8 jaar ofzo toch een full geraakt maar niet dus word steeds minder en minder. ken iemand die getransferd is naar silvermoon en die zei dat ze nog nooit zoveel mensen in stormwind had gezien.
pi_127312790
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 01:35 schreef redboyke het volgende:

[..]

om gold te transferen van je horde char naar alliance heb je neutral AH. gewoon met je alliance wat crap op neutral AH zetten en dan kopen met je main.

die servers zijn overal wel leeg eigenlijk kul tiras is al jaren medium server je zou toch denken dat je na 8 jaar ofzo toch een full geraakt maar niet dus word steeds minder en minder. ken iemand die getransferd is naar silvermoon en die zei dat ze nog nooit zoveel mensen in stormwind had gezien.
Je kan helemaal nix kopen van een andere char op zelfde account op ah :+
pi_127323393
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 02:20 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Je kan helemaal nix kopen van een andere char op zelfde account op ah :+
Werkt dat niet? Anders was dat nog een optie.
  zondag 2 juni 2013 @ 21:32:14 #216
400209 Martin-Ssempa
Pearl of Africa's Crown
pi_127335618
welke horde race zal ik nemen bij shaman? uitgesloten zijn pandas en goblins.
Chairman of taskforce against 'omosexuality in Uganda.
  zondag 2 juni 2013 @ 21:32:29 #217
2738 Knut
Loyal Dog
pi_127335627
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 21:32 schreef Martin-Ssempa het volgende:
welke horde race zal ik nemen bij shaman? uitgesloten zijn pandas en goblins.
Tauren.
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
  zondag 2 juni 2013 @ 21:32:53 #218
400209 Martin-Ssempa
Pearl of Africa's Crown
pi_127335658
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 21:32 schreef Knut het volgende:

[..]

Tauren.
welke spec is het beste om te levelen?

& ty!
  zondag 2 juni 2013 @ 21:33:52 #219
2738 Knut
Loyal Dog
pi_127335712
Voor quests zou ik zelf elemental gaan. Dungeons crawlen als resto!
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
  zondag 2 juni 2013 @ 22:25:44 #220
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_127338707
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 21:32 schreef Martin-Ssempa het volgende:

[..]

welke spec is het beste om te levelen?

& ty!
Als DK begin je op level 55. :P :X
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
  zondag 2 juni 2013 @ 23:55:25 #221
400209 Martin-Ssempa
Pearl of Africa's Crown
pi_127343193
quote:
8s.gif Op zondag 2 juni 2013 22:25 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Als DK begin je op level 55. :P :X
ik weet niet wat het is, maar dk's trekken mij echt niet aan.
  zondag 2 juni 2013 @ 23:55:53 #222
400209 Martin-Ssempa
Pearl of Africa's Crown
pi_127343219
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 21:33 schreef Knut het volgende:
Voor quests zou ik zelf elemental gaan. Dungeons crawlen als resto!
ohja als healer queuen gaat sneller dan dps toch?
pi_127347107
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 23:55 schreef Martin-Ssempa het volgende:

[..]

ik weet niet wat het is, maar dk's trekken mij echt niet aan.
DK's zijn awesome.

Join the dark side })
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_127347945
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 23:55 schreef Martin-Ssempa het volgende:

[..]

ohja als healer queuen gaat sneller dan dps toch?
Meestal instant, alleen tank is nog sneller op low lvl.
  † In Memoriam † maandag 3 juni 2013 @ 09:53:22 #225
159966 lifeblind
pi_127349851
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 07:23 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Meestal instant, alleen tank is nog sneller op low lvl.
En op 90 voor HC's is tank nog steeds altijd instant, op m'n healers moet ik altijd even wachten. Het is bij mij nu al zo ver dat wanneer ik queue en niet meteeen een dungeon krijg, ik me afvraag of 't niet kapot is :P
  maandag 3 juni 2013 @ 10:15:13 #226
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_127350302
Voor dungeons is het tank > healer > dps
Voor lfr is het healer > tank > dps

Gemiddeld dan... Hoewel ik ook wel heb gezien dat tanks wel eens lange queues hebben in lfr en dat er soms een tekort aan healers is voor dungeons. Maar over het algemeen is dat wat je moet hebben als je niet lang in queues wil zitten.

Maar tijdens het levellen zijn er ook wel hier en daar wat dode punten waar ineens uberhaupt bijna niemand lijkt te queuen. Of dan is het team bijna vol en zie je ineens iedereen verdwijnen omdat die in een groep terecht komen in net een andere level range.
  † In Memoriam † maandag 3 juni 2013 @ 10:23:56 #227
159966 lifeblind
pi_127350538
Ik begin overigens wel te merken dat de queue voor tanks langzaamaan wel steeds korter en korter wordt wordt LFR. Eerst was 't nog 20+ minuten aan het begin van MoP, nu zit het tussen (zo goed als) instant en 5 à 10 minuten.

Gisteren overigens weer een dramatisch raidavond gehad. Onze offtank was nergens te bekennen (bleek dat ie ziek was, had z'n vrouw doorgegeven aan een guildy die zelf ook niet online kon komen 's avonds), en onze reserve tank is momenteel nog niet goed genoeg om ToT te tanken (tenzij die het leuk vond om door Horridon verkracht te worden. Uiteindelijk maar HoF ingegaan. Eerste 2 bosses met heel veel geluk oneshotted, maar bij Garalon leek het alsof iedereen ineens alles compleet vergeten was wat ie moest doen. Na fucking 8 tries 'm eindelijk neergekregen, en bij Wind Lord Mal'Jarek begon het drama pas echt. Mensen die menders niet deden helpen interrupten, vergeten opnieuw te CC'en, uiteindelijk maar om 11u gecalled want 't ging nergens over. De enige reden voor mij om HoF weer te doen was om onze offtank te gearen, maar 't is me nu vrij duidelijk waarom we in ToT niet opschieten, mensen zijn gewoon te lui om ook maar enigzins moeite te doen.

Sowieso toen ik zei dat we HoF gingen doen begon de helft van ons team me te whisperen of ze niet even een wat lager gegearde alt konden meenemen zodat ze die konden gearen |:( Leuk en aardig, maar doe dat als we voor de gein een keer zo'n raid opzetten op een vrije avond en niet op een avond wat eigenlijk progression raiding is, een HoF moeten we gewoon in 1 keer doorblazen gezien iedereen op iLvl 500+ zit (op onze nieuwe offtank na dan, die moest gewoon gegeared worden).

Beetje frustrerend allemaal -O-
pi_127354995
Na een half jaar weer WoW goed aangeslingerd, ben er toch wel uit geraakt moet ik zeggen :') Mn shadow-priest blijft nog het leukste spelen dus ben aan de black-prince quest-lijn verder gegaan.. Ben alleen wel vergeten waar ik destijds nou zo hard voor aan het sparen was met mn imperial silk etc..

We hadden nog een battle chest liggen in de kast dus een RAF-account gemaakt.. ben nu bezig met balance druid, maar dat is ook een vrij aparte stijl van spelen (en voor mij erg onbekend).. Heb al meerdere sites doorgenomen hoe het allemaal in zijn werking gaat, maar wellicht dat hier een balance druid meeleest die in eenvoudige taal kan uitleggen wat mijn prio's zijn in zowel stats als rotation? Ene site heeft het bijv. over int en de volgende over agi als hoofd-stat..
  maandag 3 juni 2013 @ 12:59:40 #229
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_127355529
Zijn er trouwens nog mensen die veel raid ervaring hebben en op zoek zijn naar een actieve Nederlandse (raid)guild op een volle server?

Voor ons 2e raidteam (2/13 hc ToT atm, horridon was sooo close gisteravond :P) zoek ik nog een player :) Prefer paladin tank / warlock / priest :)

Voor mij blijft WoW leuk dankzij endgame raiding, alle raidtiers in MoP zijn erg goed imo :)

Mijn char btw: http://eu.battle.net/wow/en/character/frostmane/kraator/advanced :D
Humans dont deserve to live...
  maandag 3 juni 2013 @ 13:03:41 #230
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_127355675
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 12:44 schreef Thrilled het volgende:
Na een half jaar weer WoW goed aangeslingerd, ben er toch wel uit geraakt moet ik zeggen :') Mn shadow-priest blijft nog het leukste spelen dus ben aan de black-prince quest-lijn verder gegaan.. Ben alleen wel vergeten waar ik destijds nou zo hard voor aan het sparen was met mn imperial silk etc..

We hadden nog een battle chest liggen in de kast dus een RAF-account gemaakt.. ben nu bezig met balance druid, maar dat is ook een vrij aparte stijl van spelen (en voor mij erg onbekend).. Heb al meerdere sites doorgenomen hoe het allemaal in zijn werking gaat, maar wellicht dat hier een balance druid meeleest die in eenvoudige taal kan uitleggen wat mijn prio's zijn in zowel stats als rotation? Ene site heeft het bijv. over int en de volgende over agi als hoofd-stat..
Een balance druid met agi als main stat? :P

Intellect ftw ofc :) Voor meer info, zie http://www.icy-veins.com/balance-druid-wow-pve-dps-guide
Humans dont deserve to live...
  † In Memoriam † maandag 3 juni 2013 @ 13:26:53 #231
159966 lifeblind
pi_127356619
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 12:44 schreef Thrilled het volgende:

Lijkt me dat je echt wel snapt dat een balance druid geen agility nodig heeft?
  † In Memoriam † maandag 3 juni 2013 @ 13:36:04 #232
159966 lifeblind
pi_127356950
Overigens mbt guides, zijn er maar 2 sites die je nodig hebt

Simpele uitleg: http://www.noxxic.com/wow/pve/druid/balance

Uitgebreide uitleg: http://www.icy-veins.com/balance-druid-wow-pve-dps-guide
pi_127357261
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 10:23 schreef lifeblind het volgende:
Beetje frustrerend allemaal -O-
Idd erg irritant. Ben je zelf GM? Anders zou ik gewoon een andere guild zoeken.

Van wat ik lees zijn er best wat spelers hier die als het ware tegen worden gehouden door hun guild. Een erg makkelijke oplossing is gewoon een andere guild zoeken :P . Ja tenzij je GM bent, maar dan zou ik op een gegeven moment ook wel door m'n geduld heen zijn en gewoon een andere guild joinen.
  † In Memoriam † maandag 3 juni 2013 @ 13:45:33 #234
159966 lifeblind
pi_127357341
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 13:43 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Idd erg irritant. Ben je zelf GM? Anders zou ik gewoon een andere guild zoeken.

Van wat ik lees zijn er best wat spelers hier die als het ware tegen worden gehouden door hun guild. Een erg makkelijke oplossing is gewoon een andere guild zoeken :P . Ja tenzij je GM bent, maar dan zou ik op een gegeven moment ook wel door m'n geduld heen zijn en gewoon een andere guild joinen.
Officer (en ook de enige die actief is, onze GM is al 13 dagen niet meer online geweest) en raidleader. Probleem alleen is als we mensen daadwerkelijk op hun flikker geven, onze GM weer begint te zeiken dat we (letterlijk gezegd) 'te hardcore' zijn... want onze guild is nooit begonnen als 'hardcore raiding guild'. Blijkbaar ben je al hardcore als je de raidcontent van de vorige patch op normal wilt clearen en verwacht dat mense enigzins hun verstand gebruiken...
pi_127357431
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 13:45 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Officer (en ook de enige die actief is, onze GM is al 13 dagen niet meer online geweest) en raidleader. Probleem alleen is als we mensen daadwerkelijk op hun flikker geven, onze GM weer begint te zeiken dat we (letterlijk gezegd) 'te hardcore' zijn... want onze guild is nooit begonnen als 'hardcore raiding guild'. Blijkbaar ben je al hardcore als je de raidcontent van de vorige patch op normal wilt clearen en verwacht dat mense enigzins hun verstand gebruiken...
Oh ja da's wel heel irritant. Mensen op hun flikker geven/streng zijn hoort er gewoon bij imo.

Ook al ben je niet hardcore, verdiep je in de gevechten, probeer beste pre-raid gear uit LFR/valor te halen en zorg dat je gemmed en enchanted bent.

Ik zou stiekem een beetje rondkijken voor een andere guild :P
  † In Memoriam † maandag 3 juni 2013 @ 13:53:10 #236
159966 lifeblind
pi_127357668
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 13:47 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Oh ja da's wel heel irritant. Mensen op hun flikker geven/streng zijn hoort er gewoon bij imo.

Ook al ben je niet hardcore, verdiep je in de gevechten, probeer beste pre-raid gear uit LFR/valor te halen en zorg dat je gemmed en enchanted bent.

Ik zou stiekem een beetje rondkijken voor een andere guild :P
Ik en iemand anders zijn dat stiekem ook wel een beetje aan 't doen. We hebben sowieso geen zin om mensen maar te boosten, en dan ook door hun tegengehouden worden. Ik (prot pally, iLvl 510 equipped) en hij (elemental shaman, iLvl 512 equipped), zorgen altijd dat we qua gear het meest maximale hebben wat we mogelijkerwijs kunnen hebben, alles zo optimaal mogelijk gegemmed, reforged etc, tactieken zo goed mogelijk uitgezocht hebben etc. En dan komen er mensen mee die iLvl 495 hebben, driekwart niet enchant en gegemmed, en geen idee welke boss we überhaupt gaan doen. Maar ja, wat ik al zei, als je iets er over zegt tegen die mensen zijn we blijkbaar 'te hardcore'...

Sta ik ook serieus op het punt om onze GM echt even te laten zien wat hardcore is en mensen gaan gkicken voor de kleinste dingen die ze niet goed doen, maar ja, dat verbeterd de situatie ook niet echt...
  maandag 3 juni 2013 @ 13:54:09 #237
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_127357713
gisteren 25 man ToES gedaan, wat een drama we hadden 7 pugs want somige waren no show

we deden de eerste op elite, waar we een keer wipte door DPS te low mensen met 500+ ilevel die 44k damage doen, bij koalan kwamen we in de problemen want ik kon hem nergens meer heen brengen, ivm de aoe die hij doet na 1 wipe leavde alle pugs, nieuwe binnen gehaald. we deden hem toen op normal waar we weer berserk hitte. na de tweede wel down met veel geluk ( ook weer berserk maar ik popte alle cooldowns DK FTW)

bij tsulong faalde we hard geen healing in fase 2 weer berserk, toen callde we het, wat een troep, die pugs verwachten gewoon dat ze gecarried worden bahw :r

http://eu.battle.net/wow/en/character/ravencrest/Insolitus/simple mijn blood DK
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  maandag 3 juni 2013 @ 13:56:13 #238
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_127357814
https://docs.google.com/s(...)k5fR0FlZ3A3RXc#gid=5

voor Blood DK's die dingen willen solo'en hier een handig lijstje
pi_127357964
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 13:53 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Ik en iemand anders zijn dat stiekem ook wel een beetje aan 't doen. We hebben sowieso geen zin om mensen maar te boosten, en dan ook door hun tegengehouden worden. Ik (prot pally, iLvl 510 equipped) en hij (elemental shaman, iLvl 512 equipped), zorgen altijd dat we qua gear het meest maximale hebben wat we mogelijkerwijs kunnen hebben, alles zo optimaal mogelijk gegemmed, reforged etc, tactieken zo goed mogelijk uitgezocht hebben etc. En dan komen er mensen mee die iLvl 495 hebben, driekwart niet enchant en gegemmed, en geen idee welke boss we überhaupt gaan doen. Maar ja, wat ik al zei, als je iets er over zegt tegen die mensen zijn we blijkbaar 'te hardcore'...

Sta ik ook serieus op het punt om onze GM echt even te laten zien wat hardcore is en mensen gaan gkicken voor de kleinste dingen die ze niet goed doen, maar ja, dat verbeterd de situatie ook niet echt...
Ja zo'n guild zat ik ook eens in, was een casual raid guild maar het was wel heel erg casual. Geen tactics lezen, mensen meenemen die niet eens hitcapped zijn of gems hebben etc. Dan dood je met geluk 2 bazen op een avond :') . Zit nu ook in een casual guild met serieuze mensen, 2 raids per week en gewoon goed voorbereid beginnen.

Gisteren trouwens random hc gedaan en tank had moeite met aggro (net 90) dus warglaives equipped. Nog steeds ruim 1e in dps en damage :') .
  † In Memoriam † maandag 3 juni 2013 @ 14:02:09 #240
159966 lifeblind
pi_127358078
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 13:59 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ja zo'n guild zat ik ook eens in, was een casual raid guild maar het was wel heel erg casual. Geen tactics lezen, mensen meenemen die niet eens hitcapped zijn of gems hebben etc. Dan dood je met geluk 2 bazen op een avond :') . Zit nu ook in een casual guild met serieuze mensen, 2 raids per week en gewoon goed voorbereid beginnen.

Gisteren trouwens random hc gedaan en tank had moeite met aggro (net 90) dus warglaives equipped. Nog steeds ruim 1e in dps en damage :') .
Grappig genoeg hebben we afgelopen zaterdagavond wel ToES (met zelfs 2 pugs), in 50 minuten gecleared, zonder wipes, en de eerste boss op elite. Maar goed, ToES is dan ook een stuk simpeler dan HoF.
pi_127358116
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 14:02 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Grappig genoeg hebben we afgelopen zaterdagavond wel ToES (met zelfs 2 pugs), in 50 minuten gecleared, zonder wipes, en de eerste boss op elite. Maar goed, ToES is dan ook een stuk simpeler dan HoF.
Oh dat is wel lekker snel. Elite is wel een soort van dps check maar dat lukt dus wel :) .
  † In Memoriam † maandag 3 juni 2013 @ 14:06:12 #242
159966 lifeblind
pi_127358255
Ja, nou scheelt het wel dat er een monk bij zat met een equipped iLvl van 530 ofzo die in HC ToT gear was :') (een van de weinige keren dat een PuG z'n voordelen had)
pi_127360874
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 13:26 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Lijkt me dat je echt wel snapt dat een balance druid geen agility nodig heeft?
Als ik 5 minuten een druid speel kan je me alles wijsmaken hoor :P :@

Ik was mijn main een beetje aan het bekijken, maar zou graag advies willen van jullie :@

Gebaseerd op mijn armory: http://www.wowarmory.org/eu/karazhan/Reyin.html
Voor de geïnteresseerden (of mensen met tijd teveel op stage/school/werk ;) ) : Kunnen jullie adviseren waar mijn prioriteiten zouden moeten liggen qua gear/enchants/gems/dungeons/raids etc? Ik begin weer met heroics draaien maar feitelijk zonder doel, los van de valor points sparen..
  † In Memoriam † maandag 3 juni 2013 @ 15:34:58 #244
159966 lifeblind
pi_127361699
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 15:13 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Alleen al de tekst lezen die bij de class specialization staat doet een hoop wonderen...
  maandag 3 juni 2013 @ 15:40:05 #245
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_127361943
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 15:13 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Ik was mijn main een beetje aan het bekijken, maar zou graag advies willen van jullie :@

Gebaseerd op mijn armory: http://www.wowarmory.org/eu/karazhan/Reyin.html
Voor de geïnteresseerden (of mensen met tijd teveel op stage/school/werk ;) ) : Kunnen jullie adviseren waar mijn prioriteiten zouden moeten liggen qua gear/enchants/gems/dungeons/raids etc? Ik begin weer met heroics draaien maar feitelijk zonder doel, los van de valor points sparen..
http://www.noxxic.com/ ^O^

Dungeons doe je alleen voor de valor, raids voor valor+gear. Om het even heel kort samen te vatten. :P

En wat betreft druids, zeer makkelijk te speler, is mijn main :D

[ Bericht 4% gewijzigd door Ezechielk op 03-06-2013 15:45:22 ]
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
  maandag 3 juni 2013 @ 17:29:32 #246
160953 Ezechielk
pi_127366665
Gister trouwens een eerste poging voor MSV gedaan.
Uiteindelijk de eerste 3 bazen kunnen downen, waarbij de stone guards nog het moeilijkst gingen. :') Eerst een low ilvl tank uit de guild die de tactics niet goed wist, toen de 2e tank moeten puggen, maar wat voor een was dat. _O_ Alles weten, geen wipes meer. :P
pi_127373790
quote:
14s.gif Op maandag 3 juni 2013 17:29 schreef Ezechielk het volgende:
Gister trouwens een eerste poging voor MSV gedaan.
Uiteindelijk de eerste 3 bazen kunnen downen, waarbij de stone guards nog het moeilijkst gingen. :') Eerst een low ilvl tank uit de guild die de tactics niet goed wist, toen de 2e tank moeten puggen, maar wat voor een was dat. _O_ Alles weten, geen wipes meer. :P
Lucas kan niet tanken niet!
  maandag 3 juni 2013 @ 22:16:15 #248
160953 Ezechielk
pi_127381253
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2013 20:22 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Lucas kan niet tanken niet!
Was Lucas ook niet. :P
pi_127381655

Dat health (okay met 3 cooldowns :') trinket, symbiosis en vampiric blood )
  maandag 3 juni 2013 @ 22:36:44 #250
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_127382490
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 22:22 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]

Dat health (okay met 3 cooldowns :') trinket, symbiosis en vampiric blood )
Dafuq? :o
pi_127382653
736k buffed hp en dan nog:

74k van Fortitude of the Zandalari trinket
15% van Might of Ursoc door Symbiosis
15% van Vampiric blood
  maandag 3 juni 2013 @ 22:42:47 #252
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_127382836
Volgens mij haal ik de 300k pas net. :%

Even opgezocht: 356k op mn tank, 329k op mn healer. Ach ja, heb dan ook nog geeneens een hoog genoeg ilvl voor het nieuwe stuk lfr. O-)

[ Bericht 48% gewijzigd door Wolve000 op 03-06-2013 22:48:59 ]
  † In Memoriam † maandag 3 juni 2013 @ 22:47:48 #253
159966 lifeblind
pi_127383123
Woop! Shit hit the fan in de guild. We zijn met z'n vieren in ieder geval tot de conclusie gekomen dat t zo niet langer door kan gaan, en dat we ToT pas clearen als we in de volgende expansion zitten waarschijnlijk op dit tempo. Komt er op neer dat we ons eigen plan gaan bedenken voor onze eigen guild, daarna met onze GM gaan praten (als ie weer eens online komt eens in de 2 weken, dus dat wordt facebook spam), en heeft ie nog steeds zoiets van 'meh', dan vertrekken we :+
pi_127383799
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2013 22:42 schreef Wolve000 het volgende:
Volgens mij haal ik de 300k pas net. :%

Even opgezocht: 356k op mn tank, 329k op mn healer. Ach ja, heb dan ook nog geeneens een hoog genoeg ilvl voor het nieuwe stuk lfr. O-)
Ja true, en tank is ook net 90 toch?

Oh en Lei-Shen neer _O_
pi_127384084
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 22:59 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Oh en Lei-Shen neer _O_
GZ *O* *O* *O*

Wij hadden twin consorts one shot :D Had hem wel moeilijker verwacht :') En Lei shen tot 35% gekomen :)
pi_127384184
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 23:03 schreef Maureentje het volgende:

[..]

GZ *O* *O* *O*

Wij hadden twin consorts one shot :D Had hem wel moeilijker verwacht :') En Lei shen tot 35% gekomen :)
Dankje :D

Twins zijn heel erg makkelijk inderdaad, wij hadden het 2e try.
  maandag 3 juni 2013 @ 23:22:37 #257
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_127385236
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 22:59 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Nee, healer is dat pas net. Maar qua ilvl scheelt het al nauwelijks meer. Tank al wel een tijdje. Maar weinig mee gespeeld. Uberhaupt weinig gespeeld.

quote:
Oh en Lei-Shen neer _O_
^O^
Jullie gaan best lekker! :Y
pi_127386772
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 23:22 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Nee, healer is dat pas net. Maar qua ilvl scheelt het al nauwelijks meer. Tank al wel een tijdje. Maar weinig mee gespeeld. Uberhaupt weinig gespeeld.

[..]

^O^
Jullie gaan best lekker! :Y
Ah ja idd, ook druk met allerlei dingen natuurlijk :)

Klopt ja, volgende week beginnen met eerste heroic gevechten.
pi_127387899
quote:
16s.gif Op maandag 3 juni 2013 22:16 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

Was Lucas ook niet. :P
Dan was jij het :p
  dinsdag 4 juni 2013 @ 09:51:38 #260
160953 Ezechielk
pi_127392353
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 00:25 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Dan was jij het :p
Ik was de persoon die bleef. :*
  dinsdag 4 juni 2013 @ 17:29:18 #261
400209 Martin-Ssempa
Pearl of Africa's Crown
pi_127408267
oh shit ¤10 character transfer.
  † In Memoriam † dinsdag 4 juni 2013 @ 17:30:32 #262
159966 lifeblind
pi_127408298
Een vriend van me heeft vorige week serieus 11 characters van Ravenholdt naar Sylvanas verhuisd :')
  dinsdag 4 juni 2013 @ 17:33:01 #263
400209 Martin-Ssempa
Pearl of Africa's Crown
pi_127408372
is er wel world pvp aan de hand nu ze die cross realm zones gebben geimplementeerd?
pi_127409256
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 17:30 schreef lifeblind het volgende:
Een vriend van me heeft vorige week serieus 11 characters van Ravenholdt naar Sylvanas verhuisd :')
Je kan maar 9 chars per account op een realm hebben :p
pi_127409469
http://www.mmo-champion.com/content/3267-Battle-net-Desktop-Client

Een soort steam maar dan van Blizzard. Hopelijk is het niet de 5.4 feature..
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_127409851
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 18:02 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

10 toch ? ;)
pi_127409960
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 18:22 schreef Maureentje het volgende:

[..]

10 toch ? ;)
11 :), met max 50 per account.

aldus de wow tooltip
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_127410278
Ohja dat was het :p zonde geld
pi_127415237
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 17:30 schreef lifeblind het volgende:
http://eu.battle.net/wow/(...)es_50_Off-04_06_2013
Had hij t beter deze week kunnen doen :D
  dinsdag 4 juni 2013 @ 21:21:41 #270
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_127417577

ik dps wel :P
  † In Memoriam † dinsdag 4 juni 2013 @ 21:55:11 #271
159966 lifeblind
pi_127419522
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 18:02 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

11, tot en met cataclysm was 't 10 (er waren ook maar 10 classes).
  † In Memoriam † dinsdag 4 juni 2013 @ 21:55:57 #272
159966 lifeblind
pi_127419575
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 20:36 schreef Maureentje het volgende:

[..]

http://eu.battle.net/wow/(...)es_50_Off-04_06_2013
Had hij t beter deze week kunnen doen :D
Ja inderdaad, hij baalt nu ook :P

Ik ga zelf in ieder geval wel deze week m'n 6 overige characters van Ravenholdt naar Sylvanas verhuizen ^O^
  dinsdag 4 juni 2013 @ 21:58:23 #273
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_127419702
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 21:55 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Ja inderdaad, hij baalt nu ook :P

Ik ga zelf in ieder geval wel deze week m'n 6 overige characters van Ravenholdt naar Sylvanas verhuizen ^O^
50% off dit weekend ga ik ook de rest van mijn 80+ chars naar ravencrest brengen ^O^ goede actie blizz
pi_127430049
Ik ga denk ik ook server transferen, of mn guildies nou mee gaan of niet.
De vraag is alleen nog waar naartoe.
  woensdag 5 juni 2013 @ 09:40:54 #275
357913 KataStrofe
!!KEIHARD!!
pi_127431822
Ziezo, geracechanged! Doei Goblin, hoi orc! :D

En zo te zien deze week ook nog maar eens mn overige altjes mee xferren!
Net toen je dacht dat je veilig was..
  woensdag 5 juni 2013 @ 09:41:54 #276
357913 KataStrofe
!!KEIHARD!!
pi_127431846
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 07:27 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ik ga denk ik ook server transferen, of mn guildies nou mee gaan of niet.
De vraag is alleen nog waar naartoe.
Was jij niet net naar Draenor gegaan? Of ben ik in de war met iemand anders hier..
pi_127431850
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 09:40 schreef KataStrofe het volgende:
Ziezo, geracechanged! Doei Goblin, hoi orc! :D

En zo te zien deze week ook nog maar eens mn overige altjes mee xferren!
Gelukkig heb je het goede gedaan.
Eindelijk naar de juiste kant van WoW gekomen :D
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  woensdag 5 juni 2013 @ 09:42:37 #278
357913 KataStrofe
!!KEIHARD!!
pi_127431877
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 09:41 schreef Olment het volgende:

[..]

Ik was al Hordie he, Horde ftw! *O*
  woensdag 5 juni 2013 @ 09:49:17 #279
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_127432018
Ugh wij hebben constant gezeik in ons raid team omdat een, in beiden team raid en er van overtuigd is dat hun tacs voor ons ook werken. Niet dus, maar zodra je het zegt is het meteen een persoonlijke aanval en is ze boos.

ZO irritant. Betweterige trut.

:r
  woensdag 5 juni 2013 @ 09:51:04 #280
357913 KataStrofe
!!KEIHARD!!
pi_127432058
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 09:49 schreef Silmarwen het volgende:
Ugh wij hebben constant gezeik in ons raid team omdat een, in beiden team raid en er van overtuigd is dat hun tacs voor ons ook werken. Niet dus, maar zodra je het zegt is het meteen een persoonlijke aanval en is ze boos.

ZO irritant. Betweterige trut.

:r
Is het de RL? Zoniet, mot ze dr bek houwe!! :P
  woensdag 5 juni 2013 @ 10:16:57 #281
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_127432731
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 09:51 schreef KataStrofe het volgende:

[..]

Is het de RL? Zoniet, mot ze dr bek houwe!! :P
Nee maar ze zit wel in het eerste team en verwacht dat al die tacs voor ons ook werken. wij hebben minder dps, dus council moet aangepast worden daardoor. Pug stelde dat voor zegt ze "Yeah listen to the pug." op een rot manier, dus ik zeg er wat van in guildchat, dat ik dat niet netjes vond naar een hele sympathieke pug, gaat ze tekeer dat ik dat in een whisper moet doen. Dus zijn mag de pug wel publiekelijk aanspreken maar ik niet haar.
  woensdag 5 juni 2013 @ 10:38:35 #282
357913 KataStrofe
!!KEIHARD!!
pi_127433428
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 10:16 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Nee maar ze zit wel in het eerste team en verwacht dat al die tacs voor ons ook werken. wij hebben minder dps, dus council moet aangepast worden daardoor. Pug stelde dat voor zegt ze "Yeah listen to the pug." op een rot manier, dus ik zeg er wat van in guildchat, dat ik dat niet netjes vond naar een hele sympathieke pug, gaat ze tekeer dat ik dat in een whisper moet doen. Dus zijn mag de pug wel publiekelijk aanspreken maar ik niet haar.
Ah ja, van die mensen.. Jammer als je daarmee moet raiden, zo kom je ook niet vooruit natuurlijk..
pi_127434416
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 09:41 schreef Olment het volgende:

[..]

Goblin en orc zijn toch beiden horde :D

Grappig btw, ik ben zojuist van orc naar goblin gegaan :P
Je raekt an de dinge geweun.
pi_127436348
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 11:06 schreef Messina het volgende:

[..]

Goblin en orc zijn toch beiden horde :D

Grappig btw, ik ben zojuist van orc naar goblin gegaan :P
|:( Heb al tijdje niet meer gespeeld :P
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  woensdag 5 juni 2013 @ 12:24:54 #285
357913 KataStrofe
!!KEIHARD!!
pi_127437085
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 11:06 schreef Messina het volgende:
[..]Gelukkig heb je het goede gedaan.Eindelijk naar de juiste kant van WoW gekomen Goblin en orc zijn toch beiden horde Grappig btw, ik ben zojuist van orc naar goblin gegaan
Ghehe lol :D

Maar jij was een meisje he, dan is het helemaal te snappen! :Y
pi_127437474
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 12:24 schreef KataStrofe het volgende:

[..]

Ghehe lol :D

Maar jij was een meisje he, dan is het helemaal te snappen! :Y
Meisje :@
Laatste keer dat iemand mij meisje noemde is toch zeker tien jaar geleden. Ik voel me weer helemaal jong en fris O+

Ik vind 't leuk om van alles wat te hebben :)

Rogue - Belf (90)
Priest - Belf (90)
Hunter - Panda (90)
Druid - Tauren (90)
Warlock - Nu dus Goblin (87)
Shaman - Troll (85)
Paladin - Belf (85)
Death Knight - Troll (85)
Monk - Orc (80)

Op andere realm ook nog een 90 human priest, daar speel ik zo nu en dan met vrienden :Y
  woensdag 5 juni 2013 @ 12:54:38 #287
357913 KataStrofe
!!KEIHARD!!
pi_127437974
Hahaha, you're welcome ;)

Ik heb ook best verschillende races op zich:

Shammy (90) - Orc (dus eerst Goblin)
Priest (90) - Tauren
Death Knight (90) - Undead
Drood (90) - Nelf
Warrior (90) - Draenei
Lock (87) - Troll
Pally (87) - Tauren

Nog een Belf hunter en een Troll Monk van in de 50 ergens en op andere servers nog een verdwaalde Gnome DK en Dwarf DK van 85.. :P

nou je t zegt, wordt wel tijd om een nieuwe Gob te gaan levelen dan :D
pi_127438435
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 12:54 schreef KataStrofe het volgende:
Hahaha, you're welcome ;)

Ik heb ook best verschillende races op zich:

Shammy (90) - Orc (dus eerst Goblin)
Priest (90) - Tauren
Death Knight (90) - Undead
Drood (90) - Nelf
Warrior (90) - Draenei
Lock (87) - Troll
Pally (87) - Tauren

Nog een Belf hunter en een Troll Monk van in de 50 ergens en op andere servers nog een verdwaalde Gnome DK en Dwarf DK van 85.. :P

nou je t zegt, wordt wel tijd om een nieuwe Gob te gaan levelen dan :D
Ik heb geen Undeads. Ik vind gear er altijd zo triest uitzien als een undead het aan heeft. ;(
Dus feitelijk heb ik niet alle races. :@

Ik ben een beetje jaloers dat jij Quintessential Quintet al hebt.
Snel m'n lockje levelen *O*
  woensdag 5 juni 2013 @ 13:44:37 #289
357913 KataStrofe
!!KEIHARD!!
pi_127439584
Was ik ook best trots op! En gehaald voor de exp nerf in Pandaland! *O*

Maar ach, zo te zien loop je al aardig wat achievepuntjes voor op me :P

http://eu.battle.net/wow/(...)/bijgoochem/advanced
pi_127439997
ik heb alleen nog steeds maar paladins
en een 40+ hunter .

net weer begonnen mn andere pla op aeriepeak omhoog te brengen van 85 naar 90

heb nu 1 paladin 90 Pállie
85 paladin Kovenant
80 paladin Lumpface
  † In Memoriam † woensdag 5 juni 2013 @ 13:59:27 #291
159966 lifeblind
pi_127440120
Dafuq :') Waarom zoveel paladins? (Of sowieso meerdere keren dezelfde class zo hoog geleveld :') )

Ik heb gewoon van alle classes 1 character, waarvan mn pally, shammy, en priest op 90 zitten, de rest is 87+ :P
pi_127441216
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 13:44 schreef KataStrofe het volgende:
Was ik ook best trots op! En gehaald voor de exp nerf in Pandaland! *O*

Maar ach, zo te zien loop je al aardig wat achievepuntjes voor op me :P

http://eu.battle.net/wow/(...)/bijgoochem/advanced
14K is niet niks! Nice *O*
Ik sta momenteel 16e van onze server. Om gelijk te komen met nummer 15 heb ik nog 50 achievpoints nodig. Ik heb echter nog wat simpele dingen te doen zoals Bastion of Twilight HC, en ik mis nog één achiev uit firelands voor de meta :)

Eerst maar even m'n Kotmogu en Silvershard Mines wins farmen en m'n lock levelen.

quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 13:59 schreef lifeblind het volgende:
Dafuq :') Waarom zoveel paladins? (Of sowieso meerdere keren dezelfde class zo hoog geleveld :') )

Ik heb gewoon van alle classes 1 character, waarvan mn pally, shammy, en priest op 90 zitten, de rest is 87+ :P
Ik heb drie priests. Een 90 horde, een 90 alliance en één in leveling om te twinken op level 70 (voor arena).
Na jarenlang rogue als main ben ik priest gaan levelen omdat ons guildje een healer nodig had. Dat vond ik zó ongelooflijk leuk dat ik ook een (ally) priest ben begonnen om met mijn real life vrienden te kunnen spelen ;)

En toen zei mijn achievementbuddy; "Let's go 70-bracket arena!" En ik dacht; LEEEEEEEEEEUK. En vroeg toen wat het best bij zijn level 70 paladin zou passen... Priest dus. _O-

Mja.... En zo heb je er drie :')
pi_127441460
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 13:59 schreef lifeblind het volgende:

van alle chars die ik heb gelvled vind ik pally het leukste.
ermee gehealed in raids , ermee getankt in raids en ermee gedpsed in raids over de jaren.
en zelfs mee pvped
altijd leukste char gebleven.

en de reden waarom ik meerdere chars van bijna zelfde lvl heb is puur omdat ik op 3 verschillende realms heb gespeeld in de jaren.
ene real sterft half uit, en toen was er ngo geen realm transfer dus maar nieuwe maken
en later andere pally gemaakt op ander realm omdat daar ook vrienden speelden :P
  † In Memoriam † woensdag 5 juni 2013 @ 14:43:24 #294
159966 lifeblind
pi_127441668
quote:
2s.gif Op woensdag 5 juni 2013 14:37 schreef kovenant het volgende:

[..]

van alle chars die ik heb gelvled vind ik pally het leukste.
ermee gehealed in raids , ermee getankt in raids en ermee gedpsed in raids over de jaren.
en zelfs mee pvped
altijd leukste char gebleven.

en de reden waarom ik meerdere chars van bijna zelfde lvl heb is puur omdat ik op 3 verschillende realms heb gespeeld in de jaren.
ene real sterft half uit, en toen was er ngo geen realm transfer dus maar nieuwe maken
en later andere pally gemaakt op ander realm omdat daar ook vrienden speelden :P
Naja, ik ben 't met je eens dat paladin de leukste class is :P Moet wel bekennen dat ik healen op een paladin niks vind, in dat geval vind ik discipline priest het leukste om mee te healen, maar prot en retri paladin is O+
pi_127441704
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 14:43 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Naja, ik ben 't met je eens dat paladin de leukste class is :P Moet wel bekennen dat ik healen op een paladin niks vind, in dat geval vind ik discipline priest het leukste om mee te healen, maar prot en retri paladin is O+
vroeger was paladin super om te healen als support healer.
tegenwoordig zou ik het niet weten of de pala een goede healer is of niet.
wilde dat wel weer gaan doen als offspec.
pi_127442241
Ik heb lang gehealed als paladin in het begin van wrath. Zeker Ulduar was heel leuk. Maar ben toen halverwege een andere guild gejoined en ben toen meer gaan spelen op een hunter. En LK kunnen killen op mijn oude main, een resto druid.

Ik heb altijd wel veel healers gehad. (nu een resto shaman) Behalve een priest eigenlijk en monk die nog maar lvl 14 is of zo.
Tanken alleen maar op een druid en paladin. Al heb ik nu een DK die HC's kan tanken.. :)
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_127444838
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 14:43 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Mwah, qua dps is hij wel redelijk leuk qua variatie. Maar als tank toch vrij simpel en saai, dan heb ik toch liever een DK of een Monk bijvoorbeeld.
pi_127444996
Ik vind holy paladin juist erg fijn spelen, heel WotLK mee gedaan en cata daarna ook nog.

Nu heb ik eigenlijk geen healer, speel dps/tank DK als main en als alt zoek ik nog steeds. Er is niet echt een class die mij lang kan boeien. Misschien toch druid weer afstoffen voor resto/balance ofzo.
  † In Memoriam † woensdag 5 juni 2013 @ 16:31:42 #299
159966 lifeblind
pi_127445633
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 16:15 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Mwah, qua dps is hij wel redelijk leuk qua variatie. Maar als tank toch vrij simpel en saai, dan heb ik toch liever een DK of een Monk bijvoorbeeld.
Monk vind ik persoonlijk niks aan om mee te tanken, zelfde met DK eigenlijk. Druid vind ik eigenlijk ook niks aan. Ik heb 't idee dat ik als Paladin net ff wat meer utility tot m'n beschikking heb om voornamelijk fights met een hoop packs aan adds goed te kunnen tanken.
pi_127446293
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 16:31 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Monk vind ik persoonlijk niks aan om mee te tanken, zelfde met DK eigenlijk. Druid vind ik eigenlijk ook niks aan. Ik heb 't idee dat ik als Paladin net ff wat meer utility tot m'n beschikking heb om voornamelijk fights met een hoop packs aan adds goed te kunnen tanken.
Komt allemaal op het zelfde neer, paladin is veruit de makkelijkste tank.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')