Gratz!quote:
Gratsquote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:00 schreef lifeblind het volgende:
Blizz, Y U CHANGE VENGEANCE IN 5.4!
Lijkt er op dat de volgende patch het einde is van achterlijk hoge dps bij een shitload aan mobs voor tanks
Het leuke is dat de HP cap nog gaat verschillen bij 10m en 25m.. 10m zal 30% van je health worden, 25m zal 50% van je health worden, aldus de comments op mmo-champion verliest een tank in 25m met 600K health, 300K APquote:
Die kerel is wel echt goed ja, heb ook zat "pro-gamers" gezien op streams die er geen reet van konden.quote:
Swiftyquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:32 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Die kerel is wel echt goed ja, heb ook zat "pro-gamers" gezien op streams die er geen reet van konden.
Cdew, reckful, Azael, Hydra, en soms ook Sodapoppin als die eens serieus speelt.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:59 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zionsfall![]()
Solo hunter 1800+ rating, 1vs2.
Te grote bek.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:31 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Cdew, reckful, Azael, Hydra, en soms ook Sodapoppin als die eens serieus speelt.
Daarom zeg ik, als hij serieus speelt is hij best goed, helaas speelt hij niet vaak serieus.quote:
Ergste is nog dat één HC scen met 3 melees gewoon niet te doen is.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:31 schreef Sapstengel het volgende:
Wat zijn die heroic scenario's saai zeg. Gewoon mobs met 16 miljoen hp en 3 voorspelbare abilities en daar sta je dan met 2 dps 10 minuten op in te hakken.
wow is amper meer een community, iedereen voor zichzelfquote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:41 schreef Maureentje het volgende:
lfr 4e tot ,wouden ze me kicken want ik ging dood door agro en ik mocht niet geressed worden volgens de main tank... LFR is te triest voor woorden... lange queue en noobs *kots*
en wel end fight nog steeda 2ena 4 min dood
Lang leve LFR en LFDquote:Op zaterdag 25 mei 2013 04:32 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
wow is amper meer een community, iedereen voor zichzelf
Mwah, daar heb ik mn guild voorquote:Op zaterdag 25 mei 2013 09:44 schreef Sapstengel het volgende:
Het komt een heel klein beetje terug nu je een groep moet maken voor heroic scenario's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |