Moet heel eerlijk bekennen dat ik zelf ook wel doe ninja pullen trouwens als ik niet op een tank speelquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:53 schreef Olment het volgende:
[..]
Ik ben wel een ninjapullerMaar,, alleen als de tank slacked. Zoals jij nou beschrijft ben je de ideale tank,, gewoon knalle en gas. Slacken doe je maar in je eigen tijd
Mwah, zo wil ik 't niet noemen, de meeste tanks kan ik prima mee overweg, alleen zijn er soms tanks bij waar ik gewoon zoveel jeuk van krijg dat ik 't liefste zelf alles wil pullen. (En soms vergeet ik dat ik niet op m'n paladin speelquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:11 schreef Asschen_sukar het volgende:
Dat wil ik als healer ook nog wel eens doen ja, kan ook niet zo tegen trage tanks.
kortom, we zijn allemaal de eikels in dungeons waar we zelf ook een hekel aan hebben![]()
Daar heb je die hoorn voor héquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:16 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Mwah, zo wil ik 't niet noemen, de meeste tanks kan ik prima mee overweg, alleen zijn er soms tanks bij waar ik gewoon zoveel jeuk van krijg dat ik 't liefste zelf alles wil pullen. (En soms vergeet ik dat ik niet op m'n paladin speel)
Hoorn?quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:13 schreef Olment het volgende:
[..]
Daar heb je die hoorn voor hé
Heerlijk item
Ja ik ga vaak de groepen niet eens meer overnemen, ze zoeken het maar uitquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als ze dat doen laat ik hun lekker gaan en dat ik als DPS verder. En als ze dan gaan miepen over tank wtf, keep aggro enz zeg ik dat ik er van uit ging dat zij verder gingen tanken omdat ze toch zo enthousiast aan het pullen waren.
Tis geen taunt, werkt net als "langsloop agro" (1 thread point)quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:18 schreef lifeblind het volgende:
[..]
ooh! Daar ga ik eens naar op zoeken vandeweek
oftewel, om mensen te kuttenquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:19 schreef Olment het volgende:
[..]
Tis geen taunt, werkt net als "langsloop agro" (1 thread point)
maar tis wel relaxx voor quests en grote rooms om te pullenOf voor skinning ofzo
Als je dan nog wel wat fatsoenlijke dps doet ben ik al lang tevredenquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:17 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja ik ga vaak de groepen niet eens meer overnemen, ze zoeken het maar uit
Als DPS ben jij de laatste die mag zeuren over tank dpsquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:27 schreef Olment het volgende:
[..]
Als je dan nog wel wat fatsoenlijke dps doet ben ik al lang tevreden
Als een tank moeite heeft met agro te krijgen op een groep moettie zijn skills anders gebruiken want dan doettie iets niet goed. Natuurlijk begin in niet gelijk op een groepje te chainlightningen.. Wacht meestal een seconde of 2-4. Is voor de meeste tanks voldoende om de groep agro niet te verliezen, althans van de meeste mobs niet.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:30 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Als DPS ben jij de laatste die mag zeuren over tank dps![]()
(overigens wel waar, sterker nog, als dps mag je sowieso niet over de tanks zeuren eigenlijk, stel dat een tank moeite heeft om aggro te krijgen op een groep, is 't jou taak als dps om of even te wachten met je full burst dps of death los te gaan, of een threath reducing ability te gebruiken).
Zo hoort het ook. Als een tank gewoon tijdens een fight moeite heeft met aggro is 't inderdaad een ander probleem natuurlijk (skill, of gear). Als het gear is kan ie er weinig aan doen natuurlijk, beetje lullig om de tank de schuld te geven als ie in blue 440 gear net een hc kan doen, en je komt er aan met je ilvl 530 avg heroic ToT raiding gearquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:32 schreef Olment het volgende:
[..]
Als een tank moeite heeft met agro te krijgen op een groep moettie zijn skills anders gebruiken want dan doettie iets niet goed. Natuurlijk begin in niet gelijk op een groepje te chainlightningen.. Wacht meestal een seconde of 2-4. Is voor de meeste tanks voldoende om de groep agro niet te verliezen, althans van de meeste mobs niet.
Dat snap ik, en dan heb ik er ook begrip voor.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:35 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Zo hoort het ook. Als een tank gewoon tijdens een fight moeite heeft met aggro is 't inderdaad een ander probleem natuurlijk (skill, of gear). Als het gear is kan ie er weinig aan doen natuurlijk, beetje lullig om de tank de schuld te geven als ie in blue 440 gear net een hc kan doen, en je komt er aan met je ilvl 530 avg heroic ToT raiding gear
quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:37 schreef Olment het volgende:
[..]
Dat snap ik, en dan heb ik er ook begrip voor.
Maar laatst had ik een tank die gewoon 1 mob van een groepje targetten en daarop bleef choppen (monk). Ook toen ik en andere agro hadden bleef hij gewoon op die ene mob door gaan.
Was niet 1x zo, elk groepje trash ging zo
Hijs op den duur geleaved omdat hij vond dat we ninjapullde en rushte
Naja, je bent er in ieder geval snel doorheen dan, dat scheelt dan weer, dsu heb je hopelijk ook sneller upgrades. Sowieso is nu een alt gearen in hc's goed te doen omdat niet iedereen meer need op items.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:55 schreef KataStrofe het volgende:
Nouja ik ben nu mijn Blood DK aan het gearen, idd in ilvl 440 blues en quest greenies, maar aggro houden is bijna niet te doen, omdat iedereen overgeared is.
Gelukkig is alles snel neer, ook omdat iedereen overgeared is, daarn iet van, maar toch, voelt af en toe best nutteloos
Hehe, das ook weer waarquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:13 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Naja, je bent er in ieder geval snel doorheen dan, dat scheelt dan weer, dsu heb je hopelijk ook sneller upgrades. Sowieso is nu een alt gearen in hc's goed te doen omdat niet iedereen meer need op items.
JWZ alles voor 500 average dps meer vriend.. en FIRE GIVES HASTE!!!quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:59 schreef lifeblind het volgende:
Ik begin steeds vaker te merken dat als je een HC doet en de healer leaved/afk'd/d/c'd, ik als enige persoon overblijf die na een bossfight nog leeft, de dps krijgen 't op de een of andere manier toch voor elkaar om dood te gaan, terwijl ik als tank toch duidelijk meer damage binnen krijg (sterker nog, er zijn genoeg fights waar de dsp zo goed als geen damage binnen krijgen, en dan nog verrekken ze t om niet in shit op de grond te staan enzo...
Gratz!quote:
Gratsquote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:00 schreef lifeblind het volgende:
Blizz, Y U CHANGE VENGEANCE IN 5.4!
Lijkt er op dat de volgende patch het einde is van achterlijk hoge dps bij een shitload aan mobs voor tanks
Het leuke is dat de HP cap nog gaat verschillen bij 10m en 25m.. 10m zal 30% van je health worden, 25m zal 50% van je health worden, aldus de comments op mmo-champion verliest een tank in 25m met 600K health, 300K APquote:
Die kerel is wel echt goed ja, heb ook zat "pro-gamers" gezien op streams die er geen reet van konden.quote:
Swiftyquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:32 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Die kerel is wel echt goed ja, heb ook zat "pro-gamers" gezien op streams die er geen reet van konden.
Cdew, reckful, Azael, Hydra, en soms ook Sodapoppin als die eens serieus speelt.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:59 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zionsfall![]()
Solo hunter 1800+ rating, 1vs2.
Te grote bek.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:31 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Cdew, reckful, Azael, Hydra, en soms ook Sodapoppin als die eens serieus speelt.
Daarom zeg ik, als hij serieus speelt is hij best goed, helaas speelt hij niet vaak serieus.quote:
Ergste is nog dat één HC scen met 3 melees gewoon niet te doen is.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:31 schreef Sapstengel het volgende:
Wat zijn die heroic scenario's saai zeg. Gewoon mobs met 16 miljoen hp en 3 voorspelbare abilities en daar sta je dan met 2 dps 10 minuten op in te hakken.
wow is amper meer een community, iedereen voor zichzelfquote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:41 schreef Maureentje het volgende:
lfr 4e tot ,wouden ze me kicken want ik ging dood door agro en ik mocht niet geressed worden volgens de main tank... LFR is te triest voor woorden... lange queue en noobs *kots*
en wel end fight nog steeda 2ena 4 min dood
Lang leve LFR en LFDquote:Op zaterdag 25 mei 2013 04:32 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
wow is amper meer een community, iedereen voor zichzelf
Mwah, daar heb ik mn guild voorquote:Op zaterdag 25 mei 2013 09:44 schreef Sapstengel het volgende:
Het komt een heel klein beetje terug nu je een groep moet maken voor heroic scenario's.
Ik ben er nog niet geweest, mis ik er wat aan?quote:Op zondag 26 mei 2013 15:41 schreef tim94 het volgende:
pfffft bij dat nieuwe gebeuren in The Barrens verschijnen die omgegooide ladingen niet op mijn map... Dat maakt het leven een stuk moeilijker
Op zichquote:Op zondag 26 mei 2013 16:20 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet geweest, mis ik er wat aan?
Ze hebben pvp verkrachtquote:Op zondag 26 mei 2013 16:42 schreef cherrycoke het volgende:
qeusten is niet leuk meer op een pvp server
Wel als je zelf de winnende partij bent.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:42 schreef cherrycoke het volgende:
qeusten is niet leuk meer op een pvp server
Aids baby bart!quote:Op zondag 26 mei 2013 23:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wel als je zelf de winnende partij bent.
Maar idd, voor de poort van Orgrimmar is het best dood nu.
LFR heb ik geen ervaring mee, maar LFD is ideaal. In vanilla moest je soms uren naar mensen zoeken, naar de dungeon vliegen en dan maar hopen dat het allemaal goed ging.quote:
Het probleem is...quote:Op maandag 27 mei 2013 01:43 schreef Georges het volgende:
[..]
LFR heb ik geen ervaring mee, maar LFD is ideaal. In vanilla moest je soms uren naar mensen zoeken, naar de dungeon vliegen en dan maar hopen dat het allemaal goed ging.
Ik vind community nogal overrated, ik hoor wel vaker dat wow geen community meer heeft. De meeste lol heb je met je guild of met vrienden. Ik heb ook aardig wat leuke mensen ontmoet in LFD , maar ook in cross realm zones general chat. Sommigen praat ik nog steeds mee via real id en doen ook wel dungeons.
Daarnaast vond ik een realm community meestal wat beperkt. Je kwam eigenlijk altijd wel dezelfde mensen tegen in dungeons/bg's en er was veel kliekjesvorming (met soms elitair gedrag van de topguilds/pvp'ers). Voordeel van crossrealm is dat je een veel groter publiek hebt.
Dat mensen nogal bot/kinderachtig doen komt denk ik eerder door de verschuiving van de doelgroep. Wow is veel toegankelijker/makkelijker geworden dus trekt meer kinderen aan is mijn idee.
quote:Op maandag 27 mei 2013 23:40 schreef SilentHunterNL het volgende:
Morgen gametime afgelopen en ga het niet verlengen. Wow is verkracht op elk gebied. Iemand account kopen
Dat dusquote:Op maandag 27 mei 2013 02:30 schreef ZodiaX het volgende:
Het probleem is...
Dat als je vroeger in vanilla je misdraagde in dungeons, bv door ninja items, of gewoon slecht gedrag, dan had dat gevolgen, je werd bekend als een ninja looter, of gewoon een klootzak en je werd niet meer meegevraagd.
Tegenwoordig maakt het niets meer uit wat je doet, ook al ben je een complete asshole die alles doet wat er verkeerd is, zo gauw de dungeon klaar is begin je weer fresh.
Een klootzak zijn heeft geen gevolgen meer.
Het is meer dat pvp na 5.3 aardig verziekt is. Ik als warlock critte voor de patch met gemak 180k met een chaos bolt. Nu moet ik blij zijn als ie boven de 100 uitkomt. Daarbij raiden in MoP is zo saai als het maar kan zijn. De omgeving ed trekken me totaal niet uit. Durator is niet meer crossrealm waardoor ik amper een rbg kan zoeken en waardoor ik dus niet kan conquest points cappen.quote:
Daarvoor heb je guildies :pquote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond juist de community een stuk minder leuk. Te veel ninja's, assholes en idioten.
PvP deed ik sowieso niet zo heel erg veel.
Vind ik ook. Je had je guildies en dat was soms kut, maar de atmosfeer was daardoor zoveeeeeeeeeeel beter.quote:Op maandag 27 mei 2013 02:30 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Het probleem is...
Dat als je vroeger in vanilla je misdraagde in dungeons, bv door ninja items, of gewoon slecht gedrag, dan had dat gevolgen, je werd bekend als een ninja looter, of gewoon een klootzak en je werd niet meer meegevraagd.
Tegenwoordig maakt het niets meer uit wat je doet, ook al ben je een complete asshole die alles doet wat er verkeerd is, zo gauw de dungeon klaar is begin je weer fresh.
Een klootzak zijn heeft geen gevolgen meer.
Ik had een tijdje terug een druid tank, terwijl ik op mijn rogue speelde, heroic dungeons aan het doen, ik moest nog heroic dagger hebben, wat ech teen upgrade zou zijn, meneer druid had ilvl 496 wapen maar toch needen op dagger, want "They are doing it to me too, so i just need on everything i can need on"
Nou lokaal, zou die al snel in de problemen komen, want zoiets verspreid zich snel, maar omdat het LFD is, heeft die niets te vrezen, zo gauw de dungeon klaar is...zal die me nooit meer zien en kan die weer met complete nieuwe mensen de volgende doen.
Geef mij je shit dan.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:40 schreef SilentHunterNL het volgende:
Morgen gametime afgelopen en ga het niet verlengen. Wow is verkracht op elk gebied. Iemand account kopen
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:22 schreef Maureentje het volgende:
https://m.bol.com/nl/p/mo(...)oduct_specifications is wel erg goedkoop
Same here.. Ben ook erg aan het twijfelen of ik moet verlengen.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:40 schreef SilentHunterNL het volgende:
Morgen gametime afgelopen en ga het niet verlengen. Wow is verkracht op elk gebied.
Oh da's een goedequote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:27 schreef lifeblind het volgende:
Zo, die WoW monopoly is besteldHebben we met onze guild meeting in september nog wat te doen in die 2 weken ook behalve naar de efteling en bier drinken
Hier pas in september, er komen sowieso een aantal mensen uit engeland 2 weken bij mij op de vloer slapenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh da's een goededan moet ik hem ook daarvoor bestellen.
Hier is de guildmeeting 4 en 5 juli. Helft van m'n guild bestaat uit Amerikanen die in Duitsland zijn gestationeerd, dus we gaan 4th of July vieren met z'n allen.
Uhmm,, 17.8m ofzo wat het van 85-86quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:30 schreef webbyplus het volgende:
Ik ben op zoek naar de XP per level van 85-90 na patch 5.3. Ik kan nergens een officiële bron vinden waar dit gemeld staat. Is het echt 33% per level er af? Of zit er verschil in?
Wel lekker makkelijk, kun je gewoon thuis blijvenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:29 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Hier pas in september, er komen sowieso een aantal mensen uit engeland 2 weken bij mij op de vloer slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |