Ah ja, bij ons in de guild woon ik het meest centraal. We zouden eerst met zn allen naar Brewfest Oktoberfest gaan, maar dat gaat te veel geld kosten dus dan is dit een goedkoop alternatiefquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wel lekker makkelijk, kun je gewoon thuis blijven.
Ik rijd naar Frankfurt toe, daar woont de grootste groep die ergens op basissen daar omheen zitten.
Dat is wel tof eigenlijk, maar inderdaad erg duur. En dan moet je nog een hotel vinden daarquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:40 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ah ja, bij ons in de guild woon ik het meest centraal. We zouden eerst met zn allen naar Brewfest Oktoberfest gaan, maar dat gaat te veel geld kosten dus dan is dit een goedkoop alternatief
•Experience needed to increase from level 85 to level 90 has been reduced by 33%.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:30 schreef webbyplus het volgende:
Ik ben op zoek naar de XP per level van 85-90 na patch 5.3. Ik kan nergens een officiële bron vinden waar dit gemeld staat. Is het echt 33% per level er af? Of zit er verschil in?
Je moet bij grote groepen ook die lava totem erbij zettenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:48 schreef lifeblind het volgende:
En nog steeds heb ik geen zin om al mn chars naar 90 te levellen, zelfs mèt die reduced xp
Ben trouwens gisteren wel enthousiast op m'n elemental shammy bezig geweest, zit ondertussen al in LFR HoF, en begin eindelijk een beetje gear te krijgen. Chain lightning spam op grote packs
Dat sowieso. Schok me gisteren rot toen ik in 't begin van HoF voor de eerste boss er 250K aan damage uit pomptequote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:51 schreef Olment het volgende:
[..]
Je moet bij grote groepen ook die lava totem erbij zetten![]()
MOAR DMG !!!
<3 Chainlightning spam
En als je weet dat je Ascendance ff niet hoeft te gebruiken,, LAVABEAM!!!!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:54 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Dat sowieso. Schok me gisteren rot toen ik in 't begin van HoF voor de eerste boss er 250K aan damage uit pompte
Dat was ook gewoon nodig, alle damage is minder geworden, daar staat tegenover dat healing ook minder is geworden.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:04 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Het is meer dat pvp na 5.3 aardig verziekt is. Ik als warlock critte voor de patch met gemak 180k met een chaos bolt. Nu moet ik blij zijn als ie boven de 100 uitkomt.
Amperquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:37 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Jij speelt amper xD ik geef t wel aan melvin <3
Ik ook dagelijk.. Maar alleen mijn tuintje + een random dungeonquote:
Voor mij ook ongeveer. Ligt er aan hoe veel tijd en zin ik hebquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:08 schreef Olment het volgende:
[..]
Ik ook dagelijk.. Maar alleen mijn tuintje + een random dungeon
En dat is bij mij zeer weinig de laatste tijdquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Voor mij ook ongeveer. Ligt er aan hoe veel tijd en zin ik heb
Daar heb je wel gelijk in.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:28 schreef Sapstengel het volgende:
Gelukkig hoeven we ook wat minder te spelen om de valor cap te halen. Is toch wat makkelijker geworden nu.
Ben benieuwd of je hem voor die prijs krijgtquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:20 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ik ga 'm nu nog daadwerkelijk bestellen ook
Owquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:39 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Ben benieuwd of je hem voor die prijs krijgtStaat nu 44.99
![]()
Ik kon hem niet bestellen op mijn werk omdat ik geen random reader bij me had voor ideal
Gaat hard zo. Echt veeeel mensen die stoppenquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:57 schreef Olment het volgende:
Ik ga niet meer verlengen,, even tijdje kijken hoe het is zonder WoW en of ik het veel mis... Vind het geld het eigenlijk niet waard voor wat ik ingame nog doe.
Tja.. Kweet niet, die dailies kunnen me niet boeien en de belachelijk lange queues voor dungeons en raidfinder al helemaal niet.. Dan nog de mongolen die je daar tegen komtquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:20 schreef Blistering het volgende:
[..]
Gaat hard zo. Echt veeeel mensen die stoppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |