Ga ik toch niet doenquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:45 schreef SilentHunterNL het volgende:
Al me gold etc weggegeven /delete char en wow uninstalled. Laat ik is een leven gaan zoeken :p
Chars gedelete ja?quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:45 schreef SilentHunterNL het volgende:
Al me gold etc weggegeven /delete char en wow uninstalled. Laat ik is een leven gaan zoeken :p
Zonde man, ondanks je wat excentriek taalgebruik zullen we je zeker gaan missen!quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:32 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Ja moppie! Jullie zullen me missen. En melvin is nu een rijke tatta
Ik hield het levendig hihiquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zonde man, ondanks je wat excentriek taalgebruik zullen we je zeker gaan missen!
Hahaha mooi tochquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:35 schreef lifeblind het volgende:
Ik heb m'n WoW Monopoly![]()
(en uiteindelijk maar echt ¤15,- betaald, heb niks meer van bol.com gehoord)
Welke?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:12 schreef MarkyB het volgende:
Wie gaat de nieuwe store mount kopen? Op de plaatjes ziet ie er wel leuk uit..
ik ben bang TCGquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:29 schreef Sapstengel het volgende:
Is er al bekend waar die enchanted fey dragon ofzo vandaan komt?
Heb alleen maar speculaties gelezenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:29 schreef Sapstengel het volgende:
Is er al bekend waar die enchanted fey dragon ofzo vandaan komt?
Moet ik hebbenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:30 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
waar is deze nou dan? toch geen pleuris TCG rotzooi hoop ik
tering die bat is lelijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |