SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://barbara.famequotes(...)bee7538141f705&ln=enxboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
Maar als ik reageer is het ook niet goedquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jij weet meestal wanneer je moet stoppenStef roept gewoon domme dingen en als dat niet meer werkt wordt hij persoonlijk.
Weet ik toch dushiquote:
Eens kijken of ik die nog ergens online kan vindenquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:58 schreef Cliffy het volgende:
Tomb Raider schijnt wel heel vet te zijn..
Nick ga BioShock 1 en 2 nou eens spelen
south park belde, ze willen hun grap terugquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
En hebben jullie nu het zand uit jullie kutjes Rossdale en Teun?
Oh zit jullie tampon dan recht?quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:03 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
south park belde, ze willen hun grap terug
Het is dat je in het echte leven wel een ok gozer bent, maar achter een keyboard ben je echt een gigantische klapjostiquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
En hebben jullie nu het zand uit jullie kutjes Rossdale en Teun?
quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:08 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Over 20 dagen ofzo,
Gisteren na de xbox presentatie begon er weer een teller op 20 dagen.
Ik moet toch ook kunnen lachen als ik achter de PC moet werken de hele dagquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het is dat je in het echte leven wel een ok gozer bent, maar achter een keyboard ben je echt een gigantische klapjosti
En als ie erop gaat zitten is ie kapotquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het is dat je in het echte leven wel een ok gozer bent, maar achter een keyboard ben je echt een gigantische klapjosti
Wat?quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wollah heeft jullie nu het sand uit jully kutjens Rossdale en Teun?
Betwijfel of ik dat allemaal wel live ga bekijkenquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:09 schreef Cliffy het volgende:
[..]![]()
Dan word het eigenlijk pas interessant
Denk dat als jij op een keyboard gaat zitten het ook stuk is anders zijn ze niet voor gemaakt namelijkquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En als ie erop gaat zitten is ie kapot
Dat vind ik eigenlijk nog best weinigquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
Betwijfel of ik dat allemaal wel live ga bekijken Maar goed, na de E3 is het wel duidelijk wat de keuze gaat worden.
Zit nu nog op 60/40 voor de X1 en dat is eigenlijk alleen maar omdat ik nu voornamelijk de xbox360 gebruik
Mijn vriendin is helemaal GoW gek! ikzelf vind het beetje saai worden. Beetje button bashen zoals vroeger bij Mortal Kombatquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
PS4 koop ik wel als er een nieuwe God of War komt
Gewoon downloaden/kijken op Youtube wanneer het uitkomtquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Betwijfel of ik dat allemaal wel live ga bekijkenMaar goed, na de E3 is het wel duidelijk wat de keuze gaat worden.
Zit nu nog op 60/40 voor de X1 en dat is eigenlijk alleen maar omdat ik nu voornamelijk de xbox360 gebruik![]()
vanochtend al gepost ouwe lulquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:23 schreef Rossdale het volgende:
http://kotaku.com/that-xb(...)saster-huh-509192266
Mooi stukje proza, wat precies de persconferentie van gisteren beschrijft
Ik ben nog bezig met Dante's Inferno, maar die ben ik telkens na 30 min beu. En die game is bijna exact hetzelfde als God of War. Nouja je vecht tegen demonen ipv goden, maar veel meer verschil is er niet.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:20 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Mijn vriendin is helemaal GoW gek! ikzelf vind het beetje saai worden. Beetje button bashen zoals vroeger bij Mortal Kombat
wa?quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denk dat als jij op een keyboard gaat zitten het ook stuk is anders zijn ze niet voor gemaakt namelijk
2 consoles kopen heeft gewoon geen nut hier, weet nu al dat ik er maar 1 ga gebruikenquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:18 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk nog best weinig![]()
Ik denk dat ik op 90/10 zit voor X1 puur omdat ik die als eerste wil. Daarna zal de PS4 wel weer komen.
Rustig he kleine! Of ik jat al je loot vanavond, Fsmxi-stylo!quote:
Kotaku post toch altijd onzin en dingen die niet waar zijnquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:23 schreef Rossdale het volgende:
http://kotaku.com/that-xb(...)saster-huh-509192266
Mooi stukje proza, wat precies de persconferentie van gisteren beschrijft
Ik had voor FM3 ook zo'n stuur gekocht.. kon er echt helemaal niks meequote:Op woensdag 22 mei 2013 14:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
wa?
[..]
2 consoles kopen heeft gewoon geen nut hier, weet nu al dat ik er maar 1 ga gebruiken
Dat streamen bij de PS4 vond ik juist heel tof en het opnemen van beelden ook. Dat laatste zit iig wel in de X1 dus is top
Mag toch hopen dat headset mee kan nemen naar de volgende xbox
Van de week maar eens Xbox360 en Wheel Stand Pro op marktplaats zetten, stuur kan toch niet mee naar de volgende xbox
Huh? Hoe kom je daar bij? Ik vind Kotaku en Eurogamer eigenlijk de beste games-sitesquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Kotaku post toch altijd onzin en dingen die niet waar zijn?
Oooooh niet over geld praten! Straks begint Stef weer over rekening die betaald moesten worden of iets in die trantquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:27 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ik had voor FM3 ook zo'n stuur gekocht.. kon er echt helemaal niks mee![]()
Uiteindelijk wel met winst doorverkocht
Ga je nou echt door ja?quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Oooooh niet over geld praten! Straks begint Stef weer over rekening die betaald moesten worden of iets in die trant
Oh lol, ik dacht juist dat je niks van Kotaku moest hebbenquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Huh? Hoe kom je daar bij? Ik vind Kotaku en Eurogamer eigenlijk de beste games-sites
Tuurlijk, heb je ook wat vermaak tijdens je werkquote:
Ga zo naar huis helaas.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:30 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Tuurlijk, heb je ook wat vermaak tijdens je werk
Stuur werkt wel, helemaal met die Wheel Stand Pro maar het staat maar ergens te staan en die dingenquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:27 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ik had voor FM3 ook zo'n stuur gekocht.. kon er echt helemaal niks mee![]()
Uiteindelijk wel met winst doorverkocht
Ja alle bakken aan straat zijn leeg?quote:
Waarheid mag gezegd worden toch?quote:
Zou het niet weten jonge ik sta niet achter de vuilniswagen namelijkquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:31 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja alle bakken aan straat zijn leeg?
Als je voor de vuilniswagen staat, ga je doodquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zou het niet weten jonge ik sta niet achter de vuilniswagen namelijk
Ligt eraan of die rijdt of nietquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als je voor de vuilniswagen staat, ga je dood
Lekker FOK!ken tijdens het hamburgers bakken, yoloquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:30 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Tuurlijk, heb je ook wat vermaak tijdens je werk
Geen idee hoe je daar bij komtquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Oh lol, ik dacht juist dat je niks van Kotaku moest hebben![]()
En eens, al check ik Eurogamer nooit
Je klinkt een tikkeltje jaloers.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Lekker FOK!ken tijdens het hamburgers bakken, yolo
Dacht het ooit hier gezien te hebben? Of het had iets met geruchten te maken, maar vaak hebben ze bij Kotaku wel gelijk.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Geen idee hoe je daar bij komtIk vind de eigen content van kotaku altijd wel leuk, de meeste sites knippen en plakken gewoon persberichten, maar kotaku schrijft veel zelf. Dat mag ik wel
Je hebt nog steeds niet door dat ik je eigen standaard comments tegen je gebruik?quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je niet weet wat ik moet doen hou dan ook gewoon je mondje
Dat kwartje gaat nu vallen....quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds niet door dat ik je eigen standaard comments tegen je gebruik?
Zou het? Of kun je gewoon niet beter omdat ik je heb gedissedquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds niet door dat ik je eigen standaard comments tegen je gebruik?
quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat kwartje gaat nu vallen....
boem, there it is
Sowieso dat nummer aanzetten als je een basketbal game speeltquote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Rustig he kleine! Of ik jat al je loot vanavond, Fsmxi-stylo!
Jongen dan koop je toch een PS4!!!!!!quote:
Nu loop je gewoon uit te lokken!quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:35 schreef KoningStoma het volgende:
Oh die keuze was snel gemaakt gisteren
Een Ouya!quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:35 schreef KoningStoma het volgende:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:35 schreef KoningStoma het volgende:
Ik?! Nooit!quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Rustig he kleine! Of ik jat al je loot vanavond, Fsmxi-stylo!
Dat zei je ook van mij.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben tenminste nog niet gedoemd om over een half jaartje in de kettingen gekluisterd te worden.quote:
Sowieso doen. Er wordt wel minder geüpload naar mijn mening, maar ik probeer toch wel elk nummer dat geüpload wordt even te luisteren.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:38 schreef Tauch_ het volgende:
Lekker. Weer eens wat tracks daarvan luisteren, al lang niet gedaan. Altijd grappig hoe veel herinneringen een nummer naar boven kan brengen
Drie OS'en die tegelijk draaien.. gaat flink ten koste van de rekenkracht voor games dusquote:Xbox One co-habits three operating systems in one: one features "deep and instant access to hardware"; second is a Windows operating system; and the third is custom made for multi-tasking
Bevestiging van het bovenstaande... Vooral focus op alles behalve games met voornamelijk TV functionaliteitquote:Xbox One engineers "did not target the highest-end graphics" when designing the console, which is targeted more as "a broad entertainment play"
in amerikaquote:TV features will initially only be available in the US. Microsoft is "anticipating a global launch over time"
Haalt het hele nut van 2e hands games weg, er komt een soort online marketplace waar je games kunt doorverkopen. Wellicht dat met een vrije marktwaarde (als MS niet nog 10 dollar bemiddelingskosten oid rekent) dit nog enigszins interessant kan zijn. Al haalt dit hun hele Game of Demand business onderuit.quote:There is a fee to install games on a second user's console, with players who activate a pre-owned disc required to pay the same price as the original buyer in order to access its content
Staat stef achter je met een knuppel?quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:54 schreef PierreTT het volgende:
Ben benieuwd wat er op de E3 komt voor de nieuwe Xbox. Geen backwards compatibility vind ik totaal niet erg, ik heb op de 360 ook nooit Xbox spellen gespeeld en als ik 360-spellen wil spelen slinger ik de 360 wel aan. Zelfde geldt voor de controllers.
Voor de overige dingen, daar wil ik eerst wat meer van weten voordat ik er een mening over kan vormen. Always on ben ik namelijk nu in principe ook altijd, ook tijdens SP. Hoezo zou dit slecht zijn?
Die shit met die tweedehands games is wel klote, maar zoals Rossdale zei, misschien komt dat met die marketplace nog wel goed...
Nee, er staat niemand achter mequote:Op donderdag 23 mei 2013 11:00 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Staat stef achter je met een knuppel?
Maar zonder gekheid, ik denk dat wat jij zegt behoorlijk klopt. Maar het is wel echt wachten op E3, ik durf er nog niet zoveel over te zeggen.
Wat ik wel grappig vond is dat ik gister bij een maat van mij was die echt veel SP speelt forza etc. en nooit echt online. Toen ik hem uitlegde wat er ging gebeuren met die xbox one was ie opeens woest!![]()
"hoezo moet ik zo'n veredelde webcam hebben?"
"Hoezo online? wat hebben ze met ziggo afgesproken?"
En zo ging het nog wel ff door, ff voor de duidelijkheid dit is een man met internet op zijn pc en dat is pas sinds paar weken. Mobiel heeft ie niet en enige wat ie na zijn werk doet is games spelen. Dus hij snapt er allemaal geen reet van
De vraag is niet "koopt PierreTT een x1" maar "hoe komt PierreTT aan zo een soepele pols als single"quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:09 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, er staat niemand achter meVroeg het me gewoon af. Ik ben zelf namelijk altijd online op de Xbox als ik speel, dus wat voor nadeel heeft het? Dat mensen bang zijn dat hun verplichte Kinect gehackt wordt
Die verplichte Kinect is wel een klacht waard. Als je Forza alleen nog maar kan besturen met Kinect dan gooi ik met een soepele polsbeweging day ding uit het raam
quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:15 schreef badboynova het volgende:
[..]
De vraag is niet "koopt PierreTT een x1" maar "hoe komt PierreTT aan zo een soepele pols als single"
Pak dan deze:quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:39 schreef Kutmanager het volgende:
ps4 en deze kopen.
http://www.xgn.nl/ps3/nie(...)or-de-playstation-3/
Dat MS de entertainment kant op ging was vorig jaar op E3 eigenlijk al duidelijk maar goed, de PS3 kan grafisch ook meer dan de 360 en dat heeft uiteindelijk ook weinig verschil opgeleverd..quote:Op donderdag 23 mei 2013 08:30 schreef Rossdale het volgende:
http://www.computerandvid(...)x-one-all-the-facts/
[..]
Drie OS'en die tegelijk draaien.. gaat flink ten koste van de rekenkracht voor games dus
[..]
Bevestiging van het bovenstaande... Vooral focus op alles behalve games met voornamelijk TV functionaliteit
[..]
in amerikaZeker in het begin worden we als europeanen in de arie genomen
[..]
Haalt het hele nut van 2e hands games weg, er komt een soort online marketplace waar je games kunt doorverkopen. Wellicht dat met een vrije marktwaarde (als MS niet nog 10 dollar bemiddelingskosten oid rekent) dit nog enigszins interessant kan zijn. Al haalt dit hun hele Game of Demand business onderuit.
Hetgene wat ze zichzelf kunnen verwijten is dat ze zich bijna compleet op de VS hebben gericht. Het enige niet 100% amerikaanse wat ze propageerden was Fifa 13, wat vooral populair is in Europa.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:19 schreef Tauch_ het volgende:
Het enige wat Microsoft zichzelf kan verwijten is dat het zich niet richtte tot het algemene publiek (waar E3 normaal gesproken voor is), maar het event vooral werd bijgewoond en gezien door de pers, uitgevers en gamers. Dat verklaart de gemengde reacties wel. Dat is hun target audience namelijk niet voor de komende jaren. Maar desondanks denk ik dat het een groot succes gaat worden, vooral in de VS.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:29 schreef Tauch_ het volgende:
Overigens: WGR / Hahaha, vacature via social media backfiret op Tonika Music
Waarom dat? Als ze daarmee een groter publiek aanspreken lijkt me dat een goede zet, ook al hebben wij er in Europa nog niet zo veel aan. Bij de gamer valt er weinig extra's te halen voor Microsoft. En ik geloof niet dat die massaal zal overstappen naar de PS4.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hetgene wat ze zichzelf kunnen verwijten is dat ze zich bijna compleet op de VS hebben gericht. Het enige niet 100% amerikaanse wat ze propageerden was Fifa 13, wat vooral populair is in Europa.
In Amerika hebben ze de consolemarkt in de pocket, in Japan hebben ze een nihil marktaandeel en in Europa verliezen ze het van Sony. Waarom ze hun aandacht dan volledig op de Amerikaanse markt richting is me echt onduidelijk, aangezien daar niet de kansen liggen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:59 schreef Tauch_ het volgende:
[..]
Waarom dat? Als ze daarmee een groter publiek aanspreken lijkt me dat een goede zet, ook al hebben wij er in Europa nog niet zo veel aan. Bij de gamer valt er weinig extra's te halen voor Microsoft. En ik geloof niet dat die massaal zal overstappen naar de PS4.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:29 schreef Tauch_ het volgende:
Overigens: WGR / Hahaha, vacature via social media backfiret op Tonika Music
Wel als het gaat om niet-gamegerelateerde entertainment, en het publiek dat je daarmee aanspreekt is gewoon groter. Anders doen hun concurrenten het wel.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
In Amerika hebben ze de consolemarkt in de pocket, in Japan hebben ze een nihil marktaandeel en in Europa verliezen ze het van Sony. Waarom ze hun aandacht dan volledig op de Amerikaanse markt richting is me echt onduidelijk, aangezien daar niet de kansen liggen.
xbox one is gewoon goed want ik ben een vuile dashboarderquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:59 schreef KneusTeun het volgende:
Jongens maakt niet uit, stef komt het zo allemaal uitleggen.
Always on is een verhaal wat nog niet veel mensen snappenquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:54 schreef PierreTT het volgende:
Ben benieuwd wat er op de E3 komt voor de nieuwe Xbox. Geen backwards compatibility vind ik totaal niet erg, ik heb op de 360 ook nooit Xbox spellen gespeeld en als ik 360-spellen wil spelen slinger ik de 360 wel aan. Zelfde geldt voor de controllers.
Voor de overige dingen, daar wil ik eerst wat meer van weten voordat ik er een mening over kan vormen. Always on ben ik namelijk nu in principe ook altijd, ook tijdens SP. Hoezo zou dit slecht zijn?
Die shit met die tweedehands games is wel klote, maar zoals Rossdale zei, misschien komt dat met die marketplace nog wel goed...
Verplicht Kinect om het dashboard te besturen (kan nog steeds met een controller) zoals "Xbox TV" om tv te kijkenquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:09 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, er staat niemand achter meVroeg het me gewoon af. Ik ben zelf namelijk altijd online op de Xbox als ik speel, dus wat voor nadeel heeft het? Dat mensen bang zijn dat hun verplichte Kinect gehackt wordt
Die verplichte Kinect is wel een klacht waard. Als je Forza alleen nog maar kan besturen met Kinect dan gooi ik met een soepele polsbeweging day ding uit het raam
En toch komt FIFA al jaren eerder uit in de VS, en wij krijgen NHL eerderquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hetgene wat ze zichzelf kunnen verwijten is dat ze zich bijna compleet op de VS hebben gericht. Het enige niet 100% amerikaanse wat ze propageerden was Fifa 13, wat vooral populair is in Europa.
En DLC natuurlijk hequote:Op donderdag 23 mei 2013 16:36 schreef Tauch_ het volgende:
70 dollar voor een fucking pet en een tasje. Moderne slavernij
Die zitten ook rond de 50euro iddquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:37 schreef KneusTeun het volgende:
Naja New era petjes zijn sowieso niet cheap...
Zijn ook mensen met petjes en shirtjes van voetbal clubsquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:41 schreef Tauch_ het volgende:
Je gaat toch niet met een GTA V-logo op je kop rondlopen? Maar ja, ieder zijn ding.
Maar wel met een Beats by Dre logo op je kop?quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:41 schreef Tauch_ het volgende:
Je gaat toch niet met een GTA V-logo op je kop rondlopen? Maar ja, ieder zijn ding.
Bij sommige mensen gaat het om het merk, ja.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Maar wel met een Beats by Dre logo op je kop?
Of een leuk Apple logo in je klauwen?
Ign had een hele verzameling, vond die ook de bestequote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:44 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja komt van Neogaf af schijnbaar, maar had niet 123 die post van jou gezienquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:00 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ign had een hele verzameling, vond die ook de beste
[..]
No prob, zaten er heleboel tussen, zal de link even zoeken.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja komt van Neogaf af schijnbaar, maar had niet 123 die post van jou gezien
Staan ook wel goeie in de comments :quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:06 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
No prob, zaten er heleboel tussen, zal de link even zoeken.
Edit:http://www.ign.com/blogs/(...)xbox-one-gifs-begin/
Had hem al geliked my man.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:22 schreef KneusTeun het volgende:
https://www.facebook.com/(...)91144&type=3&theater
Allemaal al op mijn ontwerp gestemd?
Ik stond dik voor, maar mijn tegenstander die haalt hele feyenoord fanclubs erbij
Helaas heb ik niet zoveel vrienden
Nog niet gezien, maar zal hem wel liken danquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:22 schreef KneusTeun het volgende:
https://www.facebook.com/(...)91144&type=3&theater
Allemaal al op mijn ontwerp gestemd?
Ik stond dik voor, maar mijn tegenstander die haalt hele feyenoord fanclubs erbij
Helaas heb ik niet zoveel vrienden
twitter:achmedkantou twitterde op woensdag 22-05-2013 om 23:41:07Turkeiu al meer dan 30gradu hier kk koud Allah maak warm hier ofso reageer retweet
quote:
twitter:achmedkantou twitterde op woensdag 22-05-2013 om 23:47:10Meisjes gebruikun bananuh homo's bezemstelen... . reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Major Nelson:
While there have been many potential scenarios discussed, today we have only confirmed that we designed Xbox One to enable our customers to trade in and resell games at retail. (May 21
quote:Albert Penello, MS Senior Director of Product Planning:
It's going to be different than (sic) the way we currently do it ... We'll get into more specifics later. (via Engadget, May 21)
Mooi, gezever over 2ehands is dus ook opgelostquote:Phil Harrison, MS Corporate VP:
We will have a system where you can take that digital content and trade a previously played game at a retail store. We're not announcing the details of that today, but we will have announced in due course. (May 22)
Kijk eens aan, dat ligt dus ook niet aan MS. Gewoon weer iets tegen piracy waarschijnlijkquote:Engadget:
Games will work offline without an issue and game saves will sync transparently when you reconnect, [Albert] Penello told us. However, some games that make use of Microsoft's online services may not be playable offline. That will be up to developers. (May 21)
Hoppa, SP games die niks met Xbox Live te maken hebben, kan je gewoon offline spelenquote:Phil Harrison, MS Corporate VP:
For single-player games that don’t require connectivity to Xbox Live, you should be able to play those without interruption should your Internet connection go down. Blu-ray movies and other downloaded entertainment should be accessible when your Internet connection may be interrupted. But the device is fundamentally designed to be expanded and extended by the Internet as many devices are today. (May 22
Dat valt mee inderdaad. Nu de games dus nog, dat wordt het belangrijkstequote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mooi, gezever over 2ehands is dus ook opgelost
[..]
Kijk eens aan, dat ligt dus ook niet aan MS. Gewoon weer iets tegen piracy waarschijnlijk
[..]
Hoppa, SP games die niks met Xbox Live te maken hebben, kan je gewoon offline spelen
Valt allemaal wel mee dus
http://www.zavvi.com/xbox(...)w-xbox/10807959.html
Hmm 500 euro, leuk prijsje![]()
Limburgsquote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.3fm.nl/nieuws/(...)s-bij-Ekstra-Weekend
quote:
Het lijkt erop dat bepaalde ketens een monopolie gaan krijgen, omdat je alleen via deze ketens een spel kan "verkopen". Op deze manier krijgen de uitgevers ook een percentage. Het wordt dus duurder en het wordt gecontrolleerd. Je kan niet eenvoudig je spel met iemand ruilen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mooi, gezever over 2ehands is dus ook opgelost
Het ligt wel aan MS.Het is iets tegen used games. Net zoals die cloud bullshit in SimCity (al was dat wel tegen piracy, maar dat was ook op een platform waar piracy niet te voorkomen is).quote:[..]
Kijk eens aan, dat ligt dus ook niet aan MS. Gewoon weer iets tegen piracy waarschijnlijk
Mwa. Het komt er nog steeds op neer dat het het nu via een soort steam systeem werkt, alleen dan veel meer gecontroleerd en zonder alle voordelen.quote:[..]
Hoppa, SP games die niks met Xbox Live te maken hebben, kan je gewoon offline spelen
Valt allemaal wel mee dus
Je weet nog helemaal niet hoe dat gaat werken met "bepaalde ketens"?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:40 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat bepaalde ketens een monopolie gaan krijgen, omdat je alleen via deze ketens een spel kan "verkopen". Op deze manier krijgen de uitgevers ook een percentage. Het wordt dus duurder en het wordt gecontrolleerd. Je kan niet eenvoudig je spel met iemand ruilen.
[..]
Het ligt wel aan MS.Het is iets tegen used games. Net zoals die cloud bullshit in SimCity (al was dat wel tegen piracy, maar dat was ook op een platform waar piracy niet te voorkomen is).
Wat denk je dat publishers en developers gaan doen? Waarom denk je dat EA is "gestopt" met hun online pass?
[..]
Mwa. Het komt er nog steeds op neer dat het het nu via een soort steam systeem werkt, alleen dan veel meer gecontroleerd en zonder alle voordelen.
De disk is niet meer de game, het is gewoon een manier om een game op je HDD te krijgen.
Dus dat word geen Playstation voor jouquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:20 schreef Rhalius het volgende:
Volgens mij hebben ze nog niets positiefs weten te vertellen over games.
-X360 games kan je niet spelen.
-Tweede hands games worden veel te duur.
-Indie developers wordt het onnodig moeilijk gemaakt.
-Geen grote game aankondigingen.
-graphics opzettelijk niet zo goed gemaakt als mogelijk was.
-Kinect houd alles in de gaten wat je zegt en doet in je woonkamer.
Eigenlijk hadden ze absoluut niets positiefs te melden.
Nog even wachten om te zien of er op de E3 nog goeie exclusives worden aangekondigd anders krijgt de PS4 helemaal geen concurrentie.
Ik reken er niet op eerlijk gezegd, aangezien de X360 de laatste jaren helemaal geen exclusives meer lijkt te hebben.
De games die ik er de laatste jaren voor kocht waren in ieder geval ook beschikbaar op de PS3.
Lijkt er dus op dat ik weer terug ga naar de Playstation, de laatste die ik had was de Playstation 1.
Nog wel even wachten of er goeie games aangekondigd worden, en ik koop zowiezo geen console boven de 300 euro. En het moet de volledige console zijn, geen uitgeklede versie.
Desnoods wacht ik tot een afprijzing.
"het lijkt erop"quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je weet nog helemaal niet hoe dat gaat werken met "bepaalde ketens"?
Alleen dat uitgevers een percentage krijgen is zeker
En je weet ook niet of het mogelijk is om te ruilen
Dat was mijn punt.quote:Nee dat maakt MS niet uit he, maar diegene van wie het spel is! EA stopt met een online pass, en je weet nu al dat ze sowieso altijd online functie gaan gebruiken (of in de zoveel tijd connecten),
Ook ja. Maar de beperkingen op het gebruik van used games hebben daar niets mee te maken.quote:waarschijnlijk ook voor piracy.
En piracy is ook genoeg op de xbox en ps3 hoor
Preciesquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[pierrett modus]
het is sowieso
[/pierrett modus]
Halloning Stomaquote:
Eergisteren nog stacraft risk gedaan!quote:
Als een ekte!quote:Op zondag 26 mei 2013 09:24 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Zekers, dadelijk nog huiswerk doen dus vroeg op om te gamen
Jouw leven, arme manquote:Op zondag 26 mei 2013 09:26 schreef badboynova het volgende:
weetje wat vroeg is, mensen uit hun bed halen om 8 uur op zondag omdat ze zaterdag geen geduld hadden om op de storings monteur te wachten( zal ze leren)
Valt wel mee, gewoon ADHD mode aan en big smile op en gaan en ze gek maken met die dingquote:
Jammer, maar wel vol lopen proppen met vlees mag ik hopenquote:Op zondag 26 mei 2013 09:36 schreef Michhas het volgende:
[..]
Was wel oké. Ik heb wel eens beter gehad.
Ach ja, hoort erbijquote:Op zondag 26 mei 2013 09:56 schreef badboynova het volgende:
[..]
Valt wel mee, gewoon ADHD mode aan en big smile op en gaan en ze gek maken met die ding
Seauwieseau.quote:Op zondag 26 mei 2013 10:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Jammer, maar wel vol lopen proppen met vlees mag ik hopen
Dat doen die oudjes ook een beetje chillen, en sommige overdrijven het te erg dat chillen ivm lijkwagen dan weer moet komen opdraven xDquote:Op zondag 26 mei 2013 10:07 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ach ja, hoort erbij![]()
Hier bij de bejaarden is het gewoon same old same old, alles rustig, ik kan een beetje chillen
Ook daarmee is het rustig moet ik zeggen, ze houden het goed volquote:Op zondag 26 mei 2013 10:55 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dat doen die oudjes ook een beetje chillen, en sommige overdrijven het te erg dat chillen ivm lijkwagen dan weer moet komen opdraven xD
Tot hoe laat moet je? Vandaag nog ff een potje racen?quote:Op zondag 26 mei 2013 11:04 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ook daarmee is het rustig moet ik zeggen, ze houden het goed vol
Tot 3, daarna kijken of ik nog snel wat F1 kan meepakken. Wellicht vanavond nog even wat racen!quote:Op zondag 26 mei 2013 12:28 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Tot hoe laat moet je? Vandaag nog ff een potje racen?
Oh helemaal vergeten!quote:Op zondag 26 mei 2013 15:28 schreef Rossdale het volgende:
Zeiknat geregend tot aan mijn unterhose, maar potverdomme nog steeds is met de motor door Duitsland kneuren briljant! En koud, vooral koud
Ja wat dat betreft had je dit weer ook niet kunne verwachten :Squote:Op zondag 26 mei 2013 15:58 schreef Rossdale het volgende:
Nee nog onderweg, ben aan het schuilen in hannover. Ik had zwemvliezen mee moeten nemen
Gelukkig niet, laat ze eerst maar orde op zaken stellen.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:59 schreef badboynova het volgende:
Ross er is geen feest in Duitsland, FC Twente gaat niet Europa in
Later even checkenquote:Op zondag 26 mei 2013 18:44 schreef Tauch_ het volgende:
[..]
Buitenhof (zo 26 mei 2013, 12:05)
Wat een gigantische plaat heeft die vent voor zijn kop.
Hey, er zit bij die uitzending een maat van mij aan tafelquote:Op zondag 26 mei 2013 18:44 schreef Tauch_ het volgende:
[..]
Buitenhof (zo 26 mei 2013, 12:05)
Wat een gigantische plaat heeft die vent voor zijn kop.
Ik zag het ja, had 'm gegoogled omdat 'ie wel een interessante master had gedaanquote:Op maandag 27 mei 2013 01:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hey, er zit bij die uitzending een maat van mij aan tafel
Ja, die Paul, wel een tijd geleden dat ik die kerel gezien hebquote:Op maandag 27 mei 2013 02:00 schreef Tauch_ het volgende:
[..]
Ik zag het ja, had 'm gegoogled omdat 'ie wel een interessante master had gedaan
Ze hebben wel een mooi plan op tafel gelegd. Dan maar bij de jongerenorganisaties als ze het in Den Haag niet doen. Ik ben zelf actief bij de JD en weet dat ze ook bezig zijn met een alternatief plan voor het zorgstelsel.quote:Op maandag 27 mei 2013 02:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja, die Paul, wel een tijd geleden dat ik die kerel gezien heb
quote:Op maandag 27 mei 2013 01:30 schreef KoningStoma het volgende:
Heh..![]()
https://twitter.com/ValtteriBottas
Dat plaatje in die 2e tweet heb ik gister gemaakt
quote:Op maandag 27 mei 2013 01:30 schreef KoningStoma het volgende:
Heh..![]()
https://twitter.com/ValtteriBottas
Dat plaatje in die 2e tweet heb ik gister gemaakt
Laten we dat ook zo houden.quote:
Nee. En in het apple topic zijn het ook maar mongooltjes. Stel je een vraag krijg je vieze cynische reacties.quote:
Link?quote:Op maandag 27 mei 2013 18:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee. En in het apple topic zijn het ook maar mongooltjes. Stel je een vraag krijg je vieze cynische reacties.
Stel je voor dat je eens normaal een vraag zou moeten stellen, hé?quote:Op maandag 27 mei 2013 18:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee. En in het apple topic zijn het ook maar mongooltjes. Stel je een vraag krijg je vieze cynische reacties.
applequote:Op maandag 27 mei 2013 18:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Appelmoesquote:
quote:
Pierre dubbel T hoe gaat het ermee?quote:
Prima, met jou? Vandaag chill dagje vrij, dus met de laptop mijn scriptie typen op het balkonquote:
Ik had gister mijn chill dagje, straks moet ik naar een pand vol met boeken, dingen opzoeken en shit.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Prima, met jou? Vandaag chill dagje vrij, dus met de laptop mijn scriptie typen op het balkon
Yes, vandaag de Spaanse bergen in. Kan ook weer wat zon meepakken. Dacht en paar dagen terug mee wel genoeg ingesmeerd te hebben maar dat viel tegenquote:
Ik zie nu pas dat je op vakantie bentquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:00 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Yes, vandaag de Spaanse bergen in. Kan ook weer wat zon meepakken. Dacht en paar dagen terug mee wel genoeg ingesmeerd te hebben maar dat viel tegen
Rood als een kreeft en was even vergeten hoe verbranden voelt
Vriendin houdt het ook goed vol alleen soms wat laat van de rug door baby die kennelijk goed groeit en steeds andere hotel bedden
ook mooi weer in Nederland toch?
Naar de bieb?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:58 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik had gister mijn chill dagje, straks moet ik naar een pand vol met boeken, dingen opzoeken en shit.
hij is altijd op vakantie!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:03 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat je op vakantie bentMaar lekker man, en verbranden hoort bij vakantie
Met de kleine dus ook nog steeds alles goed?
vergeet die schnitzels nietquote:Op zondag 26 mei 2013 15:28 schreef Rossdale het volgende:
Zeiknat geregend tot aan mijn unterhose, maar potverdomme nog steeds is met de motor door Duitsland kneuren briljant! En koud, vooral koud
Daar lijkt het hier ook al een uur te gaan doenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:19 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Prima dagvulling
Volgens mij gaat het hier zo nog ff hozen
Ja is hier ook uitgebleven, als ik op buienradar kijk komt het ook tot net onder Eindhovenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Daar lijkt het hier ook al een uur te gaan doen
quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Doet me denken aan de liedjes van Bassie en Adriaan
quote:
quote:
Nee hor je kan er ok famliefilmpjs op kyke ha ha zoals toen we nar dysnieland ware ha ha dolle tyde hor ha haquote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:18 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee hor je kan er ok famliefilmpjs op kyke ha ha zoals toen we nar dysnieland ware ha ha dolle tyde hor ha ha
Gr gr Ria Berrie en de kids
quote:
Welke? nu een echte?quote:
Wat dan?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
Mijn reactie is verwijderdHij was zo mooi
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:59 schreef Michhas het volgende:
POEP POEP POEP POEP PEOP PEOPLE POEP PORP PORK PORKCHOP POEP POEPE POEPOE POEP PROP PROS PRES POES POEP POEP POEK PEOP PEOPLE MAGAZINE POEP POEP
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:59 schreef PierreTT het volgende:
Ik zie niks Michhas?
Chill Hugo, wat voor motor?
leuk hoor! ff dat ruitje eraf slopen, tassen eraf, kont erafquote:
Ik dacht jij gaat wel even meeouwehoeren, ik start wel even een gesprekquote:
alleen de ruit, tassen blijven, is handig met al die meuk die ik altijd meesleur vanuit den helderquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:04 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
leuk hoor! ff dat ruitje eraf slopen, tassen eraf, kont eraf
Beste cd everquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:48 schreef Rossdale het volgende:
Piet, nu al beste CD van het jaar!
[ afbeelding ]
http://tpb.piraten.lu/tor(...)Ultieme_Botsautomix_(3CD)_(2013)_DutchRele
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |