De vraag is niet "koopt PierreTT een x1" maar "hoe komt PierreTT aan zo een soepele pols als single"quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:09 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, er staat niemand achter meVroeg het me gewoon af. Ik ben zelf namelijk altijd online op de Xbox als ik speel, dus wat voor nadeel heeft het? Dat mensen bang zijn dat hun verplichte Kinect gehackt wordt
Die verplichte Kinect is wel een klacht waard. Als je Forza alleen nog maar kan besturen met Kinect dan gooi ik met een soepele polsbeweging day ding uit het raam
quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:15 schreef badboynova het volgende:
[..]
De vraag is niet "koopt PierreTT een x1" maar "hoe komt PierreTT aan zo een soepele pols als single"
Pak dan deze:quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:39 schreef Kutmanager het volgende:
ps4 en deze kopen.
http://www.xgn.nl/ps3/nie(...)or-de-playstation-3/
Dat MS de entertainment kant op ging was vorig jaar op E3 eigenlijk al duidelijk maar goed, de PS3 kan grafisch ook meer dan de 360 en dat heeft uiteindelijk ook weinig verschil opgeleverd..quote:Op donderdag 23 mei 2013 08:30 schreef Rossdale het volgende:
http://www.computerandvid(...)x-one-all-the-facts/
[..]
Drie OS'en die tegelijk draaien.. gaat flink ten koste van de rekenkracht voor games dus
[..]
Bevestiging van het bovenstaande... Vooral focus op alles behalve games met voornamelijk TV functionaliteit
[..]
in amerikaZeker in het begin worden we als europeanen in de arie genomen
[..]
Haalt het hele nut van 2e hands games weg, er komt een soort online marketplace waar je games kunt doorverkopen. Wellicht dat met een vrije marktwaarde (als MS niet nog 10 dollar bemiddelingskosten oid rekent) dit nog enigszins interessant kan zijn. Al haalt dit hun hele Game of Demand business onderuit.
Hetgene wat ze zichzelf kunnen verwijten is dat ze zich bijna compleet op de VS hebben gericht. Het enige niet 100% amerikaanse wat ze propageerden was Fifa 13, wat vooral populair is in Europa.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:19 schreef Tauch_ het volgende:
Het enige wat Microsoft zichzelf kan verwijten is dat het zich niet richtte tot het algemene publiek (waar E3 normaal gesproken voor is), maar het event vooral werd bijgewoond en gezien door de pers, uitgevers en gamers. Dat verklaart de gemengde reacties wel. Dat is hun target audience namelijk niet voor de komende jaren. Maar desondanks denk ik dat het een groot succes gaat worden, vooral in de VS.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:29 schreef Tauch_ het volgende:
Overigens: WGR / Hahaha, vacature via social media backfiret op Tonika Music
Waarom dat? Als ze daarmee een groter publiek aanspreken lijkt me dat een goede zet, ook al hebben wij er in Europa nog niet zo veel aan. Bij de gamer valt er weinig extra's te halen voor Microsoft. En ik geloof niet dat die massaal zal overstappen naar de PS4.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hetgene wat ze zichzelf kunnen verwijten is dat ze zich bijna compleet op de VS hebben gericht. Het enige niet 100% amerikaanse wat ze propageerden was Fifa 13, wat vooral populair is in Europa.
In Amerika hebben ze de consolemarkt in de pocket, in Japan hebben ze een nihil marktaandeel en in Europa verliezen ze het van Sony. Waarom ze hun aandacht dan volledig op de Amerikaanse markt richting is me echt onduidelijk, aangezien daar niet de kansen liggen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:59 schreef Tauch_ het volgende:
[..]
Waarom dat? Als ze daarmee een groter publiek aanspreken lijkt me dat een goede zet, ook al hebben wij er in Europa nog niet zo veel aan. Bij de gamer valt er weinig extra's te halen voor Microsoft. En ik geloof niet dat die massaal zal overstappen naar de PS4.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:29 schreef Tauch_ het volgende:
Overigens: WGR / Hahaha, vacature via social media backfiret op Tonika Music
Wel als het gaat om niet-gamegerelateerde entertainment, en het publiek dat je daarmee aanspreekt is gewoon groter. Anders doen hun concurrenten het wel.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
In Amerika hebben ze de consolemarkt in de pocket, in Japan hebben ze een nihil marktaandeel en in Europa verliezen ze het van Sony. Waarom ze hun aandacht dan volledig op de Amerikaanse markt richting is me echt onduidelijk, aangezien daar niet de kansen liggen.
xbox one is gewoon goed want ik ben een vuile dashboarderquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:59 schreef KneusTeun het volgende:
Jongens maakt niet uit, stef komt het zo allemaal uitleggen.
Always on is een verhaal wat nog niet veel mensen snappenquote:Op donderdag 23 mei 2013 10:54 schreef PierreTT het volgende:
Ben benieuwd wat er op de E3 komt voor de nieuwe Xbox. Geen backwards compatibility vind ik totaal niet erg, ik heb op de 360 ook nooit Xbox spellen gespeeld en als ik 360-spellen wil spelen slinger ik de 360 wel aan. Zelfde geldt voor de controllers.
Voor de overige dingen, daar wil ik eerst wat meer van weten voordat ik er een mening over kan vormen. Always on ben ik namelijk nu in principe ook altijd, ook tijdens SP. Hoezo zou dit slecht zijn?
Die shit met die tweedehands games is wel klote, maar zoals Rossdale zei, misschien komt dat met die marketplace nog wel goed...
Verplicht Kinect om het dashboard te besturen (kan nog steeds met een controller) zoals "Xbox TV" om tv te kijkenquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:09 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, er staat niemand achter meVroeg het me gewoon af. Ik ben zelf namelijk altijd online op de Xbox als ik speel, dus wat voor nadeel heeft het? Dat mensen bang zijn dat hun verplichte Kinect gehackt wordt
Die verplichte Kinect is wel een klacht waard. Als je Forza alleen nog maar kan besturen met Kinect dan gooi ik met een soepele polsbeweging day ding uit het raam
En toch komt FIFA al jaren eerder uit in de VS, en wij krijgen NHL eerderquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hetgene wat ze zichzelf kunnen verwijten is dat ze zich bijna compleet op de VS hebben gericht. Het enige niet 100% amerikaanse wat ze propageerden was Fifa 13, wat vooral populair is in Europa.
En DLC natuurlijk hequote:Op donderdag 23 mei 2013 16:36 schreef Tauch_ het volgende:
70 dollar voor een fucking pet en een tasje. Moderne slavernij
Die zitten ook rond de 50euro iddquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:37 schreef KneusTeun het volgende:
Naja New era petjes zijn sowieso niet cheap...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |