SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://barbara.famequotes(...)bee7538141f705&ln=enxboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
Maar als ik reageer is het ook niet goedquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jij weet meestal wanneer je moet stoppenStef roept gewoon domme dingen en als dat niet meer werkt wordt hij persoonlijk.
Weet ik toch dushiquote:
Eens kijken of ik die nog ergens online kan vindenquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:58 schreef Cliffy het volgende:
Tomb Raider schijnt wel heel vet te zijn..
Nick ga BioShock 1 en 2 nou eens spelen
south park belde, ze willen hun grap terugquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
En hebben jullie nu het zand uit jullie kutjes Rossdale en Teun?
Oh zit jullie tampon dan recht?quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:03 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
south park belde, ze willen hun grap terug
Het is dat je in het echte leven wel een ok gozer bent, maar achter een keyboard ben je echt een gigantische klapjostiquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
En hebben jullie nu het zand uit jullie kutjes Rossdale en Teun?
quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:08 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Over 20 dagen ofzo,
Gisteren na de xbox presentatie begon er weer een teller op 20 dagen.
Ik moet toch ook kunnen lachen als ik achter de PC moet werken de hele dagquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het is dat je in het echte leven wel een ok gozer bent, maar achter een keyboard ben je echt een gigantische klapjosti
En als ie erop gaat zitten is ie kapotquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het is dat je in het echte leven wel een ok gozer bent, maar achter een keyboard ben je echt een gigantische klapjosti
Wat?quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wollah heeft jullie nu het sand uit jully kutjens Rossdale en Teun?
Betwijfel of ik dat allemaal wel live ga bekijkenquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:09 schreef Cliffy het volgende:
[..]![]()
Dan word het eigenlijk pas interessant
Denk dat als jij op een keyboard gaat zitten het ook stuk is anders zijn ze niet voor gemaakt namelijkquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En als ie erop gaat zitten is ie kapot
Dat vind ik eigenlijk nog best weinigquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
Betwijfel of ik dat allemaal wel live ga bekijken Maar goed, na de E3 is het wel duidelijk wat de keuze gaat worden.
Zit nu nog op 60/40 voor de X1 en dat is eigenlijk alleen maar omdat ik nu voornamelijk de xbox360 gebruik
Mijn vriendin is helemaal GoW gek! ikzelf vind het beetje saai worden. Beetje button bashen zoals vroeger bij Mortal Kombatquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
PS4 koop ik wel als er een nieuwe God of War komt
Gewoon downloaden/kijken op Youtube wanneer het uitkomtquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Betwijfel of ik dat allemaal wel live ga bekijkenMaar goed, na de E3 is het wel duidelijk wat de keuze gaat worden.
Zit nu nog op 60/40 voor de X1 en dat is eigenlijk alleen maar omdat ik nu voornamelijk de xbox360 gebruik![]()
vanochtend al gepost ouwe lulquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:23 schreef Rossdale het volgende:
http://kotaku.com/that-xb(...)saster-huh-509192266
Mooi stukje proza, wat precies de persconferentie van gisteren beschrijft
Ik ben nog bezig met Dante's Inferno, maar die ben ik telkens na 30 min beu. En die game is bijna exact hetzelfde als God of War. Nouja je vecht tegen demonen ipv goden, maar veel meer verschil is er niet.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:20 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Mijn vriendin is helemaal GoW gek! ikzelf vind het beetje saai worden. Beetje button bashen zoals vroeger bij Mortal Kombat
wa?quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denk dat als jij op een keyboard gaat zitten het ook stuk is anders zijn ze niet voor gemaakt namelijk
2 consoles kopen heeft gewoon geen nut hier, weet nu al dat ik er maar 1 ga gebruikenquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:18 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk nog best weinig![]()
Ik denk dat ik op 90/10 zit voor X1 puur omdat ik die als eerste wil. Daarna zal de PS4 wel weer komen.
Rustig he kleine! Of ik jat al je loot vanavond, Fsmxi-stylo!quote:
Kotaku post toch altijd onzin en dingen die niet waar zijnquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:23 schreef Rossdale het volgende:
http://kotaku.com/that-xb(...)saster-huh-509192266
Mooi stukje proza, wat precies de persconferentie van gisteren beschrijft
Ik had voor FM3 ook zo'n stuur gekocht.. kon er echt helemaal niks meequote:Op woensdag 22 mei 2013 14:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
wa?
[..]
2 consoles kopen heeft gewoon geen nut hier, weet nu al dat ik er maar 1 ga gebruiken
Dat streamen bij de PS4 vond ik juist heel tof en het opnemen van beelden ook. Dat laatste zit iig wel in de X1 dus is top
Mag toch hopen dat headset mee kan nemen naar de volgende xbox
Van de week maar eens Xbox360 en Wheel Stand Pro op marktplaats zetten, stuur kan toch niet mee naar de volgende xbox
Huh? Hoe kom je daar bij? Ik vind Kotaku en Eurogamer eigenlijk de beste games-sitesquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Kotaku post toch altijd onzin en dingen die niet waar zijn?
Oooooh niet over geld praten! Straks begint Stef weer over rekening die betaald moesten worden of iets in die trantquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:27 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ik had voor FM3 ook zo'n stuur gekocht.. kon er echt helemaal niks mee![]()
Uiteindelijk wel met winst doorverkocht
Ga je nou echt door ja?quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Oooooh niet over geld praten! Straks begint Stef weer over rekening die betaald moesten worden of iets in die trant
Oh lol, ik dacht juist dat je niks van Kotaku moest hebbenquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Huh? Hoe kom je daar bij? Ik vind Kotaku en Eurogamer eigenlijk de beste games-sites
Tuurlijk, heb je ook wat vermaak tijdens je werkquote:
Ga zo naar huis helaas.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:30 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Tuurlijk, heb je ook wat vermaak tijdens je werk
Stuur werkt wel, helemaal met die Wheel Stand Pro maar het staat maar ergens te staan en die dingenquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:27 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ik had voor FM3 ook zo'n stuur gekocht.. kon er echt helemaal niks mee![]()
Uiteindelijk wel met winst doorverkocht
Ja alle bakken aan straat zijn leeg?quote:
Waarheid mag gezegd worden toch?quote:
Zou het niet weten jonge ik sta niet achter de vuilniswagen namelijkquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:31 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja alle bakken aan straat zijn leeg?
Als je voor de vuilniswagen staat, ga je doodquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zou het niet weten jonge ik sta niet achter de vuilniswagen namelijk
Ligt eraan of die rijdt of nietquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als je voor de vuilniswagen staat, ga je dood
Lekker FOK!ken tijdens het hamburgers bakken, yoloquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:30 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Tuurlijk, heb je ook wat vermaak tijdens je werk
Geen idee hoe je daar bij komtquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Oh lol, ik dacht juist dat je niks van Kotaku moest hebben![]()
En eens, al check ik Eurogamer nooit
Je klinkt een tikkeltje jaloers.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Lekker FOK!ken tijdens het hamburgers bakken, yolo
Dacht het ooit hier gezien te hebben? Of het had iets met geruchten te maken, maar vaak hebben ze bij Kotaku wel gelijk.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Geen idee hoe je daar bij komtIk vind de eigen content van kotaku altijd wel leuk, de meeste sites knippen en plakken gewoon persberichten, maar kotaku schrijft veel zelf. Dat mag ik wel
Je hebt nog steeds niet door dat ik je eigen standaard comments tegen je gebruik?quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je niet weet wat ik moet doen hou dan ook gewoon je mondje
Dat kwartje gaat nu vallen....quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds niet door dat ik je eigen standaard comments tegen je gebruik?
Zou het? Of kun je gewoon niet beter omdat ik je heb gedissedquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds niet door dat ik je eigen standaard comments tegen je gebruik?
quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat kwartje gaat nu vallen....
boem, there it is
Sowieso dat nummer aanzetten als je een basketbal game speeltquote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Rustig he kleine! Of ik jat al je loot vanavond, Fsmxi-stylo!
Jongen dan koop je toch een PS4!!!!!!quote:
Nu loop je gewoon uit te lokken!quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:35 schreef KoningStoma het volgende:
Oh die keuze was snel gemaakt gisteren
Een Ouya!quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:35 schreef KoningStoma het volgende:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:35 schreef KoningStoma het volgende:
Ik?! Nooit!quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Rustig he kleine! Of ik jat al je loot vanavond, Fsmxi-stylo!
Dat zei je ook van mij.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben tenminste nog niet gedoemd om over een half jaartje in de kettingen gekluisterd te worden.quote:
Sowieso doen. Er wordt wel minder geüpload naar mijn mening, maar ik probeer toch wel elk nummer dat geüpload wordt even te luisteren.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:38 schreef Tauch_ het volgende:
Lekker. Weer eens wat tracks daarvan luisteren, al lang niet gedaan. Altijd grappig hoe veel herinneringen een nummer naar boven kan brengen
Drie OS'en die tegelijk draaien.. gaat flink ten koste van de rekenkracht voor games dusquote:Xbox One co-habits three operating systems in one: one features "deep and instant access to hardware"; second is a Windows operating system; and the third is custom made for multi-tasking
Bevestiging van het bovenstaande... Vooral focus op alles behalve games met voornamelijk TV functionaliteitquote:Xbox One engineers "did not target the highest-end graphics" when designing the console, which is targeted more as "a broad entertainment play"
in amerikaquote:TV features will initially only be available in the US. Microsoft is "anticipating a global launch over time"
Haalt het hele nut van 2e hands games weg, er komt een soort online marketplace waar je games kunt doorverkopen. Wellicht dat met een vrije marktwaarde (als MS niet nog 10 dollar bemiddelingskosten oid rekent) dit nog enigszins interessant kan zijn. Al haalt dit hun hele Game of Demand business onderuit.quote:There is a fee to install games on a second user's console, with players who activate a pre-owned disc required to pay the same price as the original buyer in order to access its content
Staat stef achter je met een knuppel?quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:54 schreef PierreTT het volgende:
Ben benieuwd wat er op de E3 komt voor de nieuwe Xbox. Geen backwards compatibility vind ik totaal niet erg, ik heb op de 360 ook nooit Xbox spellen gespeeld en als ik 360-spellen wil spelen slinger ik de 360 wel aan. Zelfde geldt voor de controllers.
Voor de overige dingen, daar wil ik eerst wat meer van weten voordat ik er een mening over kan vormen. Always on ben ik namelijk nu in principe ook altijd, ook tijdens SP. Hoezo zou dit slecht zijn?
Die shit met die tweedehands games is wel klote, maar zoals Rossdale zei, misschien komt dat met die marketplace nog wel goed...
Nee, er staat niemand achter mequote:Op donderdag 23 mei 2013 11:00 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Staat stef achter je met een knuppel?
Maar zonder gekheid, ik denk dat wat jij zegt behoorlijk klopt. Maar het is wel echt wachten op E3, ik durf er nog niet zoveel over te zeggen.
Wat ik wel grappig vond is dat ik gister bij een maat van mij was die echt veel SP speelt forza etc. en nooit echt online. Toen ik hem uitlegde wat er ging gebeuren met die xbox one was ie opeens woest!![]()
"hoezo moet ik zo'n veredelde webcam hebben?"
"Hoezo online? wat hebben ze met ziggo afgesproken?"
En zo ging het nog wel ff door, ff voor de duidelijkheid dit is een man met internet op zijn pc en dat is pas sinds paar weken. Mobiel heeft ie niet en enige wat ie na zijn werk doet is games spelen. Dus hij snapt er allemaal geen reet van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |