abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 mei 2013 @ 08:42:52 #91
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_126891516
is de Mac al open?
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  donderdag 23 mei 2013 @ 08:48:33 #92
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_126891604
De frituur nog aan het opwarmen denk ik, veel te druk om FOK! op zijn telefoon te checken
Please sir. When moon? When Mustang?
  donderdag 23 mei 2013 @ 08:51:10 #93
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_126891658
vorig jaar op dezelfde dag was het hier 30 graden :')
pi_126891789
Whoehoe verspreid het woord

http://www.nu.nl/muziek/3(...)-platencontract.html

OOh please shoot me, shoot me now.
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
  donderdag 23 mei 2013 @ 10:20:32 #95
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_126893854
Hoi :W
Half bezopen is weggegooid geld.
  donderdag 23 mei 2013 @ 10:20:52 #96
239294 PierreTT
pi_126893870
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 00:17 schreef Tauch_ het volgende:

[..]

Was je vandaag in 020?
Yes :)
  donderdag 23 mei 2013 @ 10:44:07 #97
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_126894654

[ Bericht 36% gewijzigd door KneusTeun op 23-05-2013 10:53:11 ]
  donderdag 23 mei 2013 @ 10:54:52 #98
239294 PierreTT
pi_126895044
Ben benieuwd wat er op de E3 komt voor de nieuwe Xbox. Geen backwards compatibility vind ik totaal niet erg, ik heb op de 360 ook nooit Xbox spellen gespeeld en als ik 360-spellen wil spelen slinger ik de 360 wel aan. Zelfde geldt voor de controllers.

Voor de overige dingen, daar wil ik eerst wat meer van weten voordat ik er een mening over kan vormen. Always on ben ik namelijk nu in principe ook altijd, ook tijdens SP. Hoezo zou dit slecht zijn?

Die shit met die tweedehands games is wel klote, maar zoals Rossdale zei, misschien komt dat met die marketplace nog wel goed...
  donderdag 23 mei 2013 @ 11:00:41 #99
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_126895291
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 10:54 schreef PierreTT het volgende:
Ben benieuwd wat er op de E3 komt voor de nieuwe Xbox. Geen backwards compatibility vind ik totaal niet erg, ik heb op de 360 ook nooit Xbox spellen gespeeld en als ik 360-spellen wil spelen slinger ik de 360 wel aan. Zelfde geldt voor de controllers.

Voor de overige dingen, daar wil ik eerst wat meer van weten voordat ik er een mening over kan vormen. Always on ben ik namelijk nu in principe ook altijd, ook tijdens SP. Hoezo zou dit slecht zijn?

Die shit met die tweedehands games is wel klote, maar zoals Rossdale zei, misschien komt dat met die marketplace nog wel goed...
Staat stef achter je met een knuppel?

Maar zonder gekheid, ik denk dat wat jij zegt behoorlijk klopt. Maar het is wel echt wachten op E3, ik durf er nog niet zoveel over te zeggen.
Wat ik wel grappig vond is dat ik gister bij een maat van mij was die echt veel SP speelt forza etc. en nooit echt online. Toen ik hem uitlegde wat er ging gebeuren met die xbox one was ie opeens woest! _O-
"hoezo moet ik zo'n veredelde webcam hebben?"
"Hoezo online? wat hebben ze met ziggo afgesproken?"

En zo ging het nog wel ff door, ff voor de duidelijkheid dit is een man met internet op zijn pc en dat is pas sinds paar weken. Mobiel heeft ie niet en enige wat ie na zijn werk doet is games spelen. Dus hij snapt er allemaal geen reet van _O_
  donderdag 23 mei 2013 @ 11:09:03 #100
239294 PierreTT
pi_126895571
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 11:00 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Staat stef achter je met een knuppel?

Maar zonder gekheid, ik denk dat wat jij zegt behoorlijk klopt. Maar het is wel echt wachten op E3, ik durf er nog niet zoveel over te zeggen.
Wat ik wel grappig vond is dat ik gister bij een maat van mij was die echt veel SP speelt forza etc. en nooit echt online. Toen ik hem uitlegde wat er ging gebeuren met die xbox one was ie opeens woest! _O-
"hoezo moet ik zo'n veredelde webcam hebben?"
"Hoezo online? wat hebben ze met ziggo afgesproken?"

En zo ging het nog wel ff door, ff voor de duidelijkheid dit is een man met internet op zijn pc en dat is pas sinds paar weken. Mobiel heeft ie niet en enige wat ie na zijn werk doet is games spelen. Dus hij snapt er allemaal geen reet van _O_
Nee, er staat niemand achter me :P Vroeg het me gewoon af. Ik ben zelf namelijk altijd online op de Xbox als ik speel, dus wat voor nadeel heeft het? Dat mensen bang zijn dat hun verplichte Kinect gehackt wordt :') Die verplichte Kinect is wel een klacht waard. Als je Forza alleen nog maar kan besturen met Kinect dan gooi ik met een soepele polsbeweging day ding uit het raam _O-
pi_126895793
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2013 11:09 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Nee, er staat niemand achter me :P Vroeg het me gewoon af. Ik ben zelf namelijk altijd online op de Xbox als ik speel, dus wat voor nadeel heeft het? Dat mensen bang zijn dat hun verplichte Kinect gehackt wordt :') Die verplichte Kinect is wel een klacht waard. Als je Forza alleen nog maar kan besturen met Kinect dan gooi ik met een soepele polsbeweging day ding uit het raam _O-
De vraag is niet "koopt PierreTT een x1" maar "hoe komt PierreTT aan zo een soepele pols als single"
:+
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
  donderdag 23 mei 2013 @ 11:31:04 #102
239294 PierreTT
pi_126896379
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 11:15 schreef badboynova het volgende:

[..]

De vraag is niet "koopt PierreTT een x1" maar "hoe komt PierreTT aan zo een soepele pols als single"
:+
:D _O-
  donderdag 23 mei 2013 @ 11:39:08 #103
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_126896693
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
  donderdag 23 mei 2013 @ 11:46:49 #104
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_126896977
pi_126897122
maar hoe sluit ik mijn kenict aan op mijn ps4
pi_126897355
Ik vind al die ophef wel grappig. Je kon natuurlijk al van mijlenver zien aankomen dat het (nog meer) een machine voor de massa zou gaan worden. Hun core audience (gamers) heeft Microsoft al grotendeels in de zak, en het is niet meer dan logisch dat ze zich nu op algehele mediaconsumptie en dan vooral streamingdiensten gaan richten, gezien de ontwikkelingen bij Google en Roku en waarschijnlijk straks ook Apple.

Ik snap wel dat de hardcore gamer zich misschien wat in de steek gelaten voelt, zeker als je de reveal vergelijkt met die van de PS4, die wel duidelijk op hun core audience was gericht. Maar ik denk dat je pas na E3 een goed oordeel kunt vellen.
  donderdag 23 mei 2013 @ 12:03:20 #107
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_126897529
Dat stuk dat eerder gepost was verklaart het wel redelijk. Mensen waren al bang voor al die poespas, en in plaats van het andere (grafisch,specs) aan het licht brengen ging het alleen maar over de gadgets.
pi_126898120
Het enige wat Microsoft zichzelf kan verwijten is dat het zich niet richtte tot het algemene publiek (waar E3 normaal gesproken voor is), maar het event vooral werd bijgewoond en gezien door de pers, uitgevers en gamers. Dat verklaart de gemengde reacties wel. Dat is hun target audience namelijk niet voor de komende jaren. Maar desondanks denk ik dat het een groot succes gaat worden, vooral in de VS.
pi_126898689
quote:
3s.gif Op donderdag 23 mei 2013 08:30 schreef Rossdale het volgende:
http://www.computerandvid(...)x-one-all-the-facts/

[..]

Drie OS'en die tegelijk draaien.. gaat flink ten koste van de rekenkracht voor games dus :(

[..]

Bevestiging van het bovenstaande... Vooral focus op alles behalve games met voornamelijk TV functionaliteit

[..]

in amerika :') Zeker in het begin worden we als europeanen in de arie genomen :(

[..]

Haalt het hele nut van 2e hands games weg, er komt een soort online marketplace waar je games kunt doorverkopen. Wellicht dat met een vrije marktwaarde (als MS niet nog 10 dollar bemiddelingskosten oid rekent) dit nog enigszins interessant kan zijn. Al haalt dit hun hele Game of Demand business onderuit.

:(
Dat MS de entertainment kant op ging was vorig jaar op E3 eigenlijk al duidelijk maar goed, de PS3 kan grafisch ook meer dan de 360 en dat heeft uiteindelijk ook weinig verschil opgeleverd..

Dat TV gebeuren vind ik eigenlijk totaal niet interessant, sowieso kijk ik al weinig TV maar waarom zou ik die Xbox ertussen willen gooien? Zodat ik met m'n stem kan zappen? Zodat ik moeiteloos tussen gamen en TV kijken kan swappen? Guess what, dat kan ik nu ook al met 1 druk op de knop :D

Die marketplace voor 2dehands games is nog te weinig info over bekend om er echt iets over te zeggen, dat ik mijn games niet meer uit kan lenen aan vrienden zonder dat ze daar de volle mep voor moeten betalen vind ik wel echt belachelijk :r

Maar goed, uiteindelijk draait het toch om de games... dus bring on E3 :o
  donderdag 23 mei 2013 @ 12:39:26 #111
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_126898872
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 12:19 schreef Tauch_ het volgende:
Het enige wat Microsoft zichzelf kan verwijten is dat het zich niet richtte tot het algemene publiek (waar E3 normaal gesproken voor is), maar het event vooral werd bijgewoond en gezien door de pers, uitgevers en gamers. Dat verklaart de gemengde reacties wel. Dat is hun target audience namelijk niet voor de komende jaren. Maar desondanks denk ik dat het een groot succes gaat worden, vooral in de VS.
Hetgene wat ze zichzelf kunnen verwijten is dat ze zich bijna compleet op de VS hebben gericht. Het enige niet 100% amerikaanse wat ze propageerden was Fifa 13, wat vooral populair is in Europa.
pi_126899607
quote:
3s.gif Op donderdag 23 mei 2013 12:39 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Hetgene wat ze zichzelf kunnen verwijten is dat ze zich bijna compleet op de VS hebben gericht. Het enige niet 100% amerikaanse wat ze propageerden was Fifa 13, wat vooral populair is in Europa.
Waarom dat? Als ze daarmee een groter publiek aanspreken lijkt me dat een goede zet, ook al hebben wij er in Europa nog niet zo veel aan. Bij de gamer valt er weinig extra's te halen voor Microsoft. En ik geloof niet dat die massaal zal overstappen naar de PS4.
  donderdag 23 mei 2013 @ 14:40:42 #114
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_126903558
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 12:59 schreef Tauch_ het volgende:

[..]

Waarom dat? Als ze daarmee een groter publiek aanspreken lijkt me dat een goede zet, ook al hebben wij er in Europa nog niet zo veel aan. Bij de gamer valt er weinig extra's te halen voor Microsoft. En ik geloof niet dat die massaal zal overstappen naar de PS4.
In Amerika hebben ze de consolemarkt in de pocket, in Japan hebben ze een nihil marktaandeel en in Europa verliezen ze het van Sony. Waarom ze hun aandacht dan volledig op de Amerikaanse markt richting is me echt onduidelijk, aangezien daar niet de kansen liggen.
  donderdag 23 mei 2013 @ 14:48:26 #115
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_126903921
Deze vond ik wel sterk trouwens:

COD *O* :')
pi_126906241
quote:
3s.gif Op donderdag 23 mei 2013 14:40 schreef Rossdale het volgende:

[..]

In Amerika hebben ze de consolemarkt in de pocket, in Japan hebben ze een nihil marktaandeel en in Europa verliezen ze het van Sony. Waarom ze hun aandacht dan volledig op de Amerikaanse markt richting is me echt onduidelijk, aangezien daar niet de kansen liggen.
Wel als het gaat om niet-gamegerelateerde entertainment, en het publiek dat je daarmee aanspreekt is gewoon groter. Anders doen hun concurrenten het wel.
  donderdag 23 mei 2013 @ 15:59:16 #118
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_126907475
Jongens maakt niet uit, stef komt het zo allemaal uitleggen.
pi_126908140
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 15:59 schreef KneusTeun het volgende:
Jongens maakt niet uit, stef komt het zo allemaal uitleggen.
xbox one is gewoon goed want ik ben een vuile dashboarder
pi_126908263
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 10:54 schreef PierreTT het volgende:

Always on is een verhaal wat nog niet veel mensen snappen

1x in de 24 uur en als je voor het eerst een game gaat spelen (enige wat tot nu toe bekend is)

Zie het probleem tot nu toe niet echt eigenlijk :')!

quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2013 11:09 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Verplicht Kinect om het dashboard te besturen (kan nog steeds met een controller) zoals "Xbox TV" om tv te kijken
Zijn maar een paar games tot nu toe bekend die gebruik gaan maken van Kinect, zoals Ryse (gaat ook gewoon met controller werken)

quote:
3s.gif Op donderdag 23 mei 2013 12:39 schreef Rossdale het volgende:

[..]

En toch komt FIFA al jaren eerder uit in de VS, en wij krijgen NHL eerder :')
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')