Ja hallo heb ik jou niet in mijn lijst jij bent toch XoOpTiCFeCEsLoVERrrXo?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:59 schreef Michhas het volgende:
POEP POEP POEP POEP PEOP PEOPLE POEP PORP PORK PORKCHOP POEP POEPE POEPOE POEP PROP PROS PRES POES POEP POEP POEK PEOP PEOPLE MAGAZINE POEP POEP
hallo nieuwe vriend mijn gammeetag is Xo0POEPKAKSTRONTBILLEBREETKONTXo0 heel leuk want stront en kont rijme op elkaar en dan klinkt dat hele leuk in je mond haha maar wel als je het hardop zegtquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:07 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja hallo heb ik jou niet in mijn lijst jij bent toch XoOpTiCFeCEsLoVERrrXo?
quote:
Billebreet, nu herinner ik het me weerquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
hallo nieuwe vriend mijn gammeetag is Xo0POEPKAKSTRONTBILLEBREETKONTXo0 heel leuk want stront en kont rijme op elkaar en dan klinkt dat hele leuk in je mond haha maar wel als je het hardop zegt
PCquote:
Jij noemt mij fag terwijl jij leuk huisjes zit te bouwen in Minecraft? Hou toch opquote:Op zondag 2 juni 2013 14:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
quickscopenfag
kom maar 1vs1 minecraft, krijg je een mooie bloem op je bolle oog
Ik snap het aangezien quickscopen voor de pros isquote:Op zondag 2 juni 2013 20:30 schreef KoningStoma het volgende:
hij is misschien wel een fag, hij probeert het iig niet te compenseren met quikscope
Of creatief zit te zijn in creative mode, prachtige bouwwerken maakt, waarbij je je brein bij moet gebruiken, denk aan redstone, maar niet dat hersenloze geschietquote:Op zondag 2 juni 2013 20:28 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Jij noemt mij fag terwijl jij leuk huisjes zit te bouwen in Minecraft? Hou toch op
Probeer jij nou maar te quickscopen sufkut, dan mag je weer pratenquote:Op zondag 2 juni 2013 20:28 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Jij noemt mij fag terwijl jij leuk huisjes zit te bouwen in Minecraft? Hou toch op
Wil niet veel zeggen maar er spelen meer mensen mw3 dan minecraftquote:Op maandag 3 juni 2013 18:11 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Of creatief zit te zijn in creative mode, prachtige bouwwerken maakt, waarbij je je brein bij moet gebruiken, denk aan redstone, maar niet dat hersenloze geschiet
Ga jij maar lekker voor je plezier mensen vermoorden
Dus dan is het beterquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:16 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Wil niet veel zeggen maar er spelen meer mensen mw3 dan minecraft
Ja, hoe vaak het gekocht is = populariteit = beter. Je bent echt domquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:20 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Dus dan is het beter
Je bent echt dom.
Jaa die spelen echt CoD (quote:Op maandag 3 juni 2013 17:30 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Ik snap het aangezien quickscopen voor de pros is
Ik heb geen auto aim hoor? #domquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:06 schreef Class het volgende:
[..]
Jaa die spelen echt CoD () @ console (
) met auto-aim (
)
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:51 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Ja, hoe vaak het gekocht is = populariteit = beter. Je bent echt dom
Nokia 1110 is echt niet de populairste telefoon ooit.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:41 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Dus MW3 is de beste CoD ooit?
The Intouchables is de beste film ooit? Want die is op nummer 1 qua filmbezoeken in Nederland.
En de Nokia 1110 is de beste mobiel?
Zo kan ik nog wel doorgaan, dat je redenering bagger is.
Wat nou, veeeeel meer mensen kennen de iPhone.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:55 schreef SherlockHolmes het volgende:
Volgens veel bronnen wel. Ik heb ze zelf niet geteld.
Goed argument, trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |