Jouw leven, arme manquote:Op zondag 26 mei 2013 09:26 schreef badboynova het volgende:
weetje wat vroeg is, mensen uit hun bed halen om 8 uur op zondag omdat ze zaterdag geen geduld hadden om op de storings monteur te wachten( zal ze leren)
Valt wel mee, gewoon ADHD mode aan en big smile op en gaan en ze gek maken met die dingquote:
Jammer, maar wel vol lopen proppen met vlees mag ik hopenquote:Op zondag 26 mei 2013 09:36 schreef Michhas het volgende:
[..]
Was wel oké. Ik heb wel eens beter gehad.
Ach ja, hoort erbijquote:Op zondag 26 mei 2013 09:56 schreef badboynova het volgende:
[..]
Valt wel mee, gewoon ADHD mode aan en big smile op en gaan en ze gek maken met die ding
Seauwieseau.quote:Op zondag 26 mei 2013 10:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Jammer, maar wel vol lopen proppen met vlees mag ik hopen
Dat doen die oudjes ook een beetje chillen, en sommige overdrijven het te erg dat chillen ivm lijkwagen dan weer moet komen opdraven xDquote:Op zondag 26 mei 2013 10:07 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ach ja, hoort erbij![]()
Hier bij de bejaarden is het gewoon same old same old, alles rustig, ik kan een beetje chillen
Ook daarmee is het rustig moet ik zeggen, ze houden het goed volquote:Op zondag 26 mei 2013 10:55 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dat doen die oudjes ook een beetje chillen, en sommige overdrijven het te erg dat chillen ivm lijkwagen dan weer moet komen opdraven xD
Tot hoe laat moet je? Vandaag nog ff een potje racen?quote:Op zondag 26 mei 2013 11:04 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ook daarmee is het rustig moet ik zeggen, ze houden het goed vol
Tot 3, daarna kijken of ik nog snel wat F1 kan meepakken. Wellicht vanavond nog even wat racen!quote:Op zondag 26 mei 2013 12:28 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Tot hoe laat moet je? Vandaag nog ff een potje racen?
Oh helemaal vergeten!quote:Op zondag 26 mei 2013 15:28 schreef Rossdale het volgende:
Zeiknat geregend tot aan mijn unterhose, maar potverdomme nog steeds is met de motor door Duitsland kneuren briljant! En koud, vooral koud
Ja wat dat betreft had je dit weer ook niet kunne verwachten :Squote:Op zondag 26 mei 2013 15:58 schreef Rossdale het volgende:
Nee nog onderweg, ben aan het schuilen in hannover. Ik had zwemvliezen mee moeten nemen
Gelukkig niet, laat ze eerst maar orde op zaken stellen.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:59 schreef badboynova het volgende:
Ross er is geen feest in Duitsland, FC Twente gaat niet Europa in
Later even checkenquote:Op zondag 26 mei 2013 18:44 schreef Tauch_ het volgende:
[..]
Buitenhof (zo 26 mei 2013, 12:05)
Wat een gigantische plaat heeft die vent voor zijn kop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |