Hey, er zit bij die uitzending een maat van mij aan tafelquote:Op zondag 26 mei 2013 18:44 schreef Tauch_ het volgende:
[..]
Buitenhof (zo 26 mei 2013, 12:05)
Wat een gigantische plaat heeft die vent voor zijn kop.
Ik zag het ja, had 'm gegoogled omdat 'ie wel een interessante master had gedaanquote:Op maandag 27 mei 2013 01:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hey, er zit bij die uitzending een maat van mij aan tafel
Ja, die Paul, wel een tijd geleden dat ik die kerel gezien hebquote:Op maandag 27 mei 2013 02:00 schreef Tauch_ het volgende:
[..]
Ik zag het ja, had 'm gegoogled omdat 'ie wel een interessante master had gedaan
Ze hebben wel een mooi plan op tafel gelegd. Dan maar bij de jongerenorganisaties als ze het in Den Haag niet doen. Ik ben zelf actief bij de JD en weet dat ze ook bezig zijn met een alternatief plan voor het zorgstelsel.quote:Op maandag 27 mei 2013 02:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja, die Paul, wel een tijd geleden dat ik die kerel gezien heb
quote:Op maandag 27 mei 2013 01:30 schreef KoningStoma het volgende:
Heh..![]()
https://twitter.com/ValtteriBottas
Dat plaatje in die 2e tweet heb ik gister gemaakt
quote:Op maandag 27 mei 2013 01:30 schreef KoningStoma het volgende:
Heh..![]()
https://twitter.com/ValtteriBottas
Dat plaatje in die 2e tweet heb ik gister gemaakt
Laten we dat ook zo houden.quote:
Nee. En in het apple topic zijn het ook maar mongooltjes. Stel je een vraag krijg je vieze cynische reacties.quote:
Link?quote:Op maandag 27 mei 2013 18:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee. En in het apple topic zijn het ook maar mongooltjes. Stel je een vraag krijg je vieze cynische reacties.
Stel je voor dat je eens normaal een vraag zou moeten stellen, hé?quote:Op maandag 27 mei 2013 18:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee. En in het apple topic zijn het ook maar mongooltjes. Stel je een vraag krijg je vieze cynische reacties.
applequote:Op maandag 27 mei 2013 18:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Appelmoesquote:
quote:
Pierre dubbel T hoe gaat het ermee?quote:
Prima, met jou? Vandaag chill dagje vrij, dus met de laptop mijn scriptie typen op het balkonquote:
Ik had gister mijn chill dagje, straks moet ik naar een pand vol met boeken, dingen opzoeken en shit.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Prima, met jou? Vandaag chill dagje vrij, dus met de laptop mijn scriptie typen op het balkon
Yes, vandaag de Spaanse bergen in. Kan ook weer wat zon meepakken. Dacht en paar dagen terug mee wel genoeg ingesmeerd te hebben maar dat viel tegenquote:
Ik zie nu pas dat je op vakantie bentquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:00 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Yes, vandaag de Spaanse bergen in. Kan ook weer wat zon meepakken. Dacht en paar dagen terug mee wel genoeg ingesmeerd te hebben maar dat viel tegen
Rood als een kreeft en was even vergeten hoe verbranden voelt
Vriendin houdt het ook goed vol alleen soms wat laat van de rug door baby die kennelijk goed groeit en steeds andere hotel bedden
ook mooi weer in Nederland toch?
Naar de bieb?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:58 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik had gister mijn chill dagje, straks moet ik naar een pand vol met boeken, dingen opzoeken en shit.
hij is altijd op vakantie!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:03 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat je op vakantie bentMaar lekker man, en verbranden hoort bij vakantie
Met de kleine dus ook nog steeds alles goed?
vergeet die schnitzels nietquote:Op zondag 26 mei 2013 15:28 schreef Rossdale het volgende:
Zeiknat geregend tot aan mijn unterhose, maar potverdomme nog steeds is met de motor door Duitsland kneuren briljant! En koud, vooral koud
Daar lijkt het hier ook al een uur te gaan doenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:19 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Prima dagvulling
Volgens mij gaat het hier zo nog ff hozen
Ja is hier ook uitgebleven, als ik op buienradar kijk komt het ook tot net onder Eindhovenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Daar lijkt het hier ook al een uur te gaan doen
quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Doet me denken aan de liedjes van Bassie en Adriaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |