Hey, er zit bij die uitzending een maat van mij aan tafelquote:Op zondag 26 mei 2013 18:44 schreef Tauch_ het volgende:
[..]
Buitenhof (zo 26 mei 2013, 12:05)
Wat een gigantische plaat heeft die vent voor zijn kop.
Ik zag het ja, had 'm gegoogled omdat 'ie wel een interessante master had gedaanquote:Op maandag 27 mei 2013 01:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hey, er zit bij die uitzending een maat van mij aan tafel
Ja, die Paul, wel een tijd geleden dat ik die kerel gezien hebquote:Op maandag 27 mei 2013 02:00 schreef Tauch_ het volgende:
[..]
Ik zag het ja, had 'm gegoogled omdat 'ie wel een interessante master had gedaan
Ze hebben wel een mooi plan op tafel gelegd. Dan maar bij de jongerenorganisaties als ze het in Den Haag niet doen. Ik ben zelf actief bij de JD en weet dat ze ook bezig zijn met een alternatief plan voor het zorgstelsel.quote:Op maandag 27 mei 2013 02:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja, die Paul, wel een tijd geleden dat ik die kerel gezien heb
quote:Op maandag 27 mei 2013 01:30 schreef KoningStoma het volgende:
Heh..![]()
https://twitter.com/ValtteriBottas
Dat plaatje in die 2e tweet heb ik gister gemaakt
quote:Op maandag 27 mei 2013 01:30 schreef KoningStoma het volgende:
Heh..![]()
https://twitter.com/ValtteriBottas
Dat plaatje in die 2e tweet heb ik gister gemaakt
Laten we dat ook zo houden.quote:
Nee. En in het apple topic zijn het ook maar mongooltjes. Stel je een vraag krijg je vieze cynische reacties.quote:
Link?quote:Op maandag 27 mei 2013 18:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee. En in het apple topic zijn het ook maar mongooltjes. Stel je een vraag krijg je vieze cynische reacties.
Stel je voor dat je eens normaal een vraag zou moeten stellen, hé?quote:Op maandag 27 mei 2013 18:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee. En in het apple topic zijn het ook maar mongooltjes. Stel je een vraag krijg je vieze cynische reacties.
applequote:Op maandag 27 mei 2013 18:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Appelmoesquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |