Neehoor, niks gemist, zeker niet nalezen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik geloof dat ik iets gemist heb ofzo
Het beste komt nog.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik geloof dat ik iets gemist heb ofzo
Die er niet isquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij bent juist degene die loopt te stoken, je begint over een vermeende rel tussen leandra en soury en als leandra ernaar vraagt geef je ineens niet thuis.
En dan even niet vergeten waarmee hij "toevallig" binnenkwam, want dat was een regelrechte verwijzing naar het relletje met Fann gisteravond...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij bent juist degene die loopt te stoken, je begint over een vermeende rel tussen leandra en soury en als leandra ernaar vraagt geef je ineens niet thuis.
Palmpjequote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dan pak ik er effe een Smoothie bij
Let it goquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan even niet vergeten waarmee hij "toevallig" binnenkwam, want dat was een regelrechte verwijzing naar het relletje met Fann gisteravond...
Dat relletje moest dus kennelijk nog eens over, en dan liefst op een manier dat het arme onschuldige jochie er naar ingeluisd werd.... dat werd hij ook, hij begrijpt alleen niet door wie.
Ik heb niks gelezen hoor? Ik las hufters en ik zei ''wie riep mij''quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan even niet vergeten waarmee hij "toevallig" binnenkwam, want dat was een regelrechte verwijzing naar het relletje met Fann gisteravond...
Dat relletje moest dus kennelijk nog eens over, en dan liefst op een manier dat het arme onschuldige jochie er naar ingeluisd werd.... dat werd hij ook, hij begrijpt alleen niet door wie.
Dat kan, maar als mensen je gaan bestoken met berichtjes kan de vlam snel in de pan.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:54 schreef tonja het volgende:
Negeer je die shit toch? Of zeg ik nu iets heel vreemds?
Jij ook man, laat het gaanquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb niks gelezen hoor? Ik las hufters en ik zei ''wie riep mij''
Maak nou niet steeds van die achterlijke complotten over mij, ik ben een hartstikke vriendelijke jongen ook al wil jij dat niet geloven.
Kwestie van eelt op je rug kweken ofzoquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat kan, maar als mensen je gaan bestoken met berichtjes kan de vlam snel in de pan.
Dat snap ik wel
Ja baas, dit is een bekend probleem bij mij... Moet er maar iets beter mee worden..quote:
Dat is nou wat ik niet wil, al ben ik Sidoniaquote:
Zeker als je hier al een jaar of 10 rondhobbeltquote:
Yepquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:58 schreef APK het volgende:
[..]
Zeker als je hier al een jaar of 10 rondhobbelt
Goede tip.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:57 schreef tonja het volgende:
Mijn ervaring is dat als je een idioot negeert dat ie zichzelf vanzelf voor lul zet.
Ik ben hier niet de baas hoor, gewoon common sensequote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:57 schreef kingtoppie het volgende:
Ja baas, dit is een bekend probleem bij mij... Moet er maar iets beter mee worden..
Voetbal dacht ik?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:59 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hee APK welk subforum ben je Mod? Sorry te lui om op te zoeken.
Familie van de Cannabis.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat zorgt voor?
Alcohol percentage is 5.4 geloof ik.
neequote:Op woensdag 22 mei 2013 00:00 schreef sacha het volgende:
ik lees net dat alleen 'nee' posten erg hip aan het worden is
quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:01 schreef sig000 het volgende:
[..]
Waarom bemoei je je met zaken die je geen reet aangaan?
Er wordt ineens gemod in dat topicquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:00 schreef sacha het volgende:
ik lees net dat alleen 'nee' posten erg hip aan het worden is
Begin jij nou ook nog niet eens met onze huishufter hequote:Op woensdag 22 mei 2013 00:01 schreef sig000 het volgende:
[..]
Waarom bemoei je je met zaken die je geen reet aangaan?
Iets in UVTquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:59 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hee APK welk subforum ben je Mod? Sorry te lui om op te zoeken.
Blegh,quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Begin jij nou ook nog niet eens met onze huishufter he
@KT geintje!
Sorry, ik zal het niet meer doen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
@KT geintje!
Huishufter, mooi woordquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
@KT geintje!
quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:04 schreef tonja het volgende:
Godsfuckingkolere! Ze denken dat het verbod op verkoop aan buitenlanders door Nederlandse coffeeshops, de straathandel in de hand werkt. No Shit lol.
Maar goed daar hadden we het hier niet over geloof ik
dat is een aannamequote:Op woensdag 22 mei 2013 00:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
En weer gaat het over de broertjes....
Amerika was met dat zero tollerance beleid van hun toch heel ineffectief?quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:04 schreef tonja het volgende:
Godsfuckingkolere! Ze denken dat het verbod op verkoop aan buitenlanders door Nederlandse coffeeshops, de straathandel in de hand werkt. No Shit lol.
En hoeveel geld heeft het onderzoek gekost waardoor ze tot die conclusie kwamen?quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:04 schreef tonja het volgende:
pciesquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alsof een brugklasser dat niet had kunnen bedenken
Ik zat wel te googelen op spanbanden voor KTquote:
Ze blowen daar meer dan hier ja.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Amerika was met dat zero tollerance beleid van hun toch heel ineffectief?
Veel drugsgebruik daar etc?
echt he... een kleuter had het aan kunnen zien komen..quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En hoeveel geld heeft het onderzoek gekost waardoor ze tot die conclusie kwamen?
Alleen het nieuws is saai toch?quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Alles in het NWS topic is gebaseerd op aannames
Een kleuter is slimmer dan zo'n christelijke idiootquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:08 schreef tonja het volgende:
[..]
echt he... een kleuter had het aan kunnen zien komen..
Na zondag stop ik ermee.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
En weer gaat het over de broertjes....
Maakt niet uit, alles wat het meer heeft gekost dan die 3 Cola en 4 zakken chips die die brugklassers hadden verstouwd om tot die conclusie te komen is verspild.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En hoeveel geld heeft het onderzoek gekost waardoor ze tot die conclusie kwamen?
quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maakt niet uit, alles wat het meer heeft gekost dan die 3 Cola en 4 zakken chips die die brugklassers hadden verstouwd om tot die conclusie te komen is verspild.
Wat ik me dan weer afvraag; wat doe je met dat waxinelichtje?quote:
Oranje hequote:Op woensdag 22 mei 2013 00:07 schreef Soury het volgende:
Ik zat wel te googelen op spanbanden voor KT
Godskolere moet ik nog opletten ook.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:03 schreef sacha het volgende:
[..]
er moet een streepje voor, geen bozie achter
Niet alle christelijke over 1 kam scheren, er zitten soms prima mensen tussen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Een kleuter is slimmer dan zo'n christelijke idioot
Ik doe helemaal niks met dat waxlichtje.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat ik me dan weer afvraag; wat doe je met dat waxinelichtje?
Blaas je dat om 20.00 uur uit, of wacht je melancholisch tot het rond 23.00 uur vanzelf uitgaat![]()
Het was maar klein stukje lopen naar erg breed kanaal.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oranje he
Overigens denk ik dat pa in zijn onderbroek de jochies heeft verstopt in de pijp/duiker toen broek uit want nat en schoenen ook nat, schoenen en onderbroek in modder achterlatend... alleen met spijkerbroek zijn afscheidstournee heeft gereden, huilend w.s. en zichzelf toen etc.
/sherlock
Ja okay, maar als je wel een kaarsje voor die jongens zou branden?quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik doe helemaal niks met dat waxlichtje.
Die doe ik aan als er mensjes komen eten bijv.
Ja?quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:14 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het was maar klein stukje lopen naar erg breed kanaal.
Die is pleite ergens weggegooid, vuilnisbak langs de weg.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oranje he
Overigens denk ik dat pa in zijn onderbroek de jochies heeft verstopt in de pijp/duiker toen broek uit want nat en schoenen ook nat, schoenen en onderbroek in modder achterlatend... alleen met spijkerbroek zijn afscheidstournee heeft gereden, huilend w.s. en zichzelf toen etc.
/sherlock
dat is een aannamequote:Op woensdag 22 mei 2013 00:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Alles in het NWS topic is gebaseerd op aannames
Hij mag maar een uurtje branden hequote:Op woensdag 22 mei 2013 00:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja okay, maar als je wel een kaarsje voor die jongens zou branden?
Blaas je hem dan uit of laat je hem opbranden?
Ik denk dat Sig gelijk heeft, en dat dat ding in het Amsterdam-Rijnkanaal beland is.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Die is pleite ergens weggegooid, vuilnisbak langs de weg.
Ik had net besloten dat het een stompkaars zou worden, eer dat ding is opgebrandquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat ik me dan weer afvraag; wat doe je met dat waxinelichtje?
Blaas je dat om 20.00 uur uit, of wacht je melancholisch tot het rond 23.00 uur vanzelf uitgaat![]()
Ja, maar dat is dan ook weer zo.... je brandt een kaarsje voor die jongens en dan moet je dat kaarsje, hun "lichtje", uitblazen?quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij mag maar een uurtje branden he
Uitblazen anders is het de goden verzoeken
Ik zal er op letten, als het verdomme eens lekker balkon weer wordquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat Sig gelijk heeft, en dat dat ding in het Amsterdam-Rijnkanaal beland is.
Als hij niet op de bodem ligt, dan komt hij vanzelf bij je langs.
*recept gaat zoeken*quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja klopt, er stond immers uivtaart...
Net was je nog een emotieloze hufter, en nu wordt het al een stompkaars??quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had net besloten dat het een stompkaars zou worden, eer dat ding is opgebrand![]()
Zou 1 minuut laten branden ook voldoende zijn?
Mijn stompkaars is van Xenos en ik heb mijn ramen net gezeemd
Hun lichtje is al 2 weken geleden gedoofd.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:16 schreef Leandra het volgende:
Ja, maar dat is dan ook weer zo.... je brandt een kaarsje voor die jongens en dan moet je dat kaarsje, hun "lichtje", uitblazen?
Ja thnx, ze willen immers nog steeds weten waar dat ding is.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zal er op letten, als het verdomme eens lekker balkon weer word
of ze zagen het toenquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hun lichtje is al 2 weken geleden gedoofd.
" Rode onderbroek op de boeg van binnenvaartschip gevonden"quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat Sig gelijk heeft, en dat dat ding in het Amsterdam-Rijnkanaal beland is.
Als hij niet op de bodem ligt, dan komt hij vanzelf bij je langs.
Ik heb niet veel met rituelen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:19 schreef Leandra het volgende:
Ja, maar dat uitblazen doet je dan dus niets?
Uitslapen dusquote:
Met die stompkaars hoopte ik in één keer af te rekenen met de stille verwijten van mijn delende FB-vrienden.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Net was je nog een emotieloze hufter, en nu wordt het al een stompkaars??
Maar dan maar een minuutje?
Doe dan gewoon niet, of ben je bang dat Bolderbast je zo'n gevoelloosheid zal verwijten?
Ik zit me dus echt af te vragen of je ze dan uitblaast of ze laat branden....quote:
"Ze smelten de kazen!"quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:21 schreef Soury het volgende:
Zijn kaasjes ook ok, niet dat ik ze in de fik steek hoor.
Ja, misschien moet je hem al voor het raam zetten, maar dat hij nog niet aan is.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met die stompkaars hoopte ik in één keer af te rekenen met de stille verwijten van mijn delende FB-vrienden.
Bolderbast moet eerst zelf maar eens op zoek naar zijn spanband... eh.. gevoel.
Ik ga gewoon aan de kaasfondue morgen. Als eerbetoonquote:
ik noem mijn kippen De Broertjes, uit eerbetoonquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga gewoon aan de kaasfondue morgen. Als eerbetoon
Dan denk ik weer aan voetbal, en dat kan ook met kippenquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:28 schreef sacha het volgende:
[..]
ik noem mijn kippen De Broertjes, uit eerbetoon
LOLquote:
of Willy en Renequote:Op woensdag 22 mei 2013 00:28 schreef sacha het volgende:
[..]
ik noem mijn kippen De Broertjes, uit eerbetoon
Ja ik was er bijna mee getrouwdquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:31 schreef tonja het volgende:
Ik ben christen gekkies aan het pesten op het internet, is dat slecht?
Close call was hetquote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:34 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja maar het is zo leuk, ik kom in de hel enzoIk ben gek op een open haard.
3 weesgegroetjes en je mond spoelen met zeepquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:31 schreef tonja het volgende:
Ik ben christen gekkies aan het pesten op het internet, is dat slecht?
Ik ga ook naar de hel, maar het leuke is dat al mijn vrienden er ook zijnquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:34 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja maar het is zo leuk, ik kom in de hel enzoIk ben gek op een open haard.
Ik pas dank jequote:Op woensdag 22 mei 2013 00:36 schreef tonja het volgende:
www.ustream.tv/channel/polkas-blue-grass-fiddle-mix
voor de liefhebbers. (tis wel engels)
Oh en zet het geluid uit
Je hebt geklikt?quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:37 schreef sig000 het volgende:
Soms ben ik wel blij dat mijn vrouw niets van internet wil weten.
Zelfs geen Zalandoquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:37 schreef sig000 het volgende:
Soms ben ik wel blij dat mijn vrouw niets van internet wil weten.
Ik ookquote:
Meer dan 1x trouwen snap ik ook niet, ok het kan fout gaan maar dan zou ik never nooit niet een 2x trouwen.quote:
Ach het is een handtekening op een papiertje.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:43 schreef sig000 het volgende:
[..]
Meer dan 1x trouwen snap ik ook niet, ok het kan fout gaan maar dan zou ik never nooit niet een 2x trouwen.
Ik had een goede reden en de notaris was duurder.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach het is een handtekening op een papiertje.
Nou zo emotioneel was het dus ook nietquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:45 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik had een goede reden en de notaris was duurder.
Dat is dan mazzel. Ik zou gestressed in mijn bed liggenquote:
Ik was nog half dronken van de avond ervoor en Jamaicaanse rum heeft me op de been gehouden, goed spul.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is dan mazzel. Ik zou gestressed in mijn bed liggen
Nee, daarom is het maar goed dat ik nog nooit getrouwd ben.... dan mag het alsnog.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:43 schreef sig000 het volgende:
[..]
Meer dan 1x trouwen snap ik ook niet, ok het kan fout gaan maar dan zou ik never nooit niet een 2x trouwen.
Echt daar zou ik als bruid echt van balenquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:50 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik was nog half dronken van de avond ervoor en Jamaicaanse rum heeft me op de been gehouden, goed spul.
3x wel?quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:43 schreef sig000 het volgende:
Wie weetquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, daarom is het maar goed dat ik nog nooit getrouwd ben.... dan mag het alsnog.
Ik wordt opa en heb al ruim 33 jaar dezelfde vrouw, ben ik nu een uitzondering?quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, daarom is het maar goed dat ik nog nooit getrouwd ben.... dan mag het alsnog.
Dat je voor de ambtenaar van burgerlijke stand zit, en bijna bedwelmd raakt door de alcohol die uit zijn poriën komt?quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt daar zou ik als bruid echt van balen
Ja, je schrijft ik word met dt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:52 schreef sig000 het volgende:
Ik wordt opa en heb al ruim 33 jaar dezelfde vrouw, ben ik nu een uitzondering?
Mwah niet echt, wat kinderen zoek en verder alles zijn gangetje.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:52 schreef golfer het volgende:
[..]
3x wel?
Oh hoi.
Ben even hier weggeweest, maar zie nog steeds dezelfde (l)users posten.
Nog vette rellen gemist?
Ja toch. Ik zou het niet pikkenquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat je voor de ambtenaar van burgerlijke stand zit, en bijna bedwelmd raakt door de alcohol die uit zijn poriën komt?
quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:53 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mwah niet echt, wat kinderen zoek en verder alles zijn gangetje.
Weet ik niet, ik ken wel meer mensen die zolang getrouwd zijn.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:52 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik wordt opa en heb al ruim 33 jaar dezelfde vrouw, ben ik nu een uitzondering?
Oké ik zal een kaarsje voor ze uitblazen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:53 schreef sig000 het volgende:
Mwah niet echt, wat kinderen zoek en verder alles zijn gangetje.
Nee, het kwam niet echt van de grond.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:52 schreef golfer het volgende:
[..]
3x wel?
Oh hoi.
Ben even hier weggeweest, maar zie nog steeds dezelfde (l)users posten.
Nog vette rellen gemist?
Ik denk dat ik weg zou lopen, maar waarschijnlijk omdat ik zo'n alcoholwalm zou aangrijpen om maar niet te hoeven trouwenquote:
Geen idee, ga op speurtocht en meld het maar als je de duiker hebt gevonden waar hij ligt.quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen idee, ga op speurtocht en meld het maar als je de duiker hebt gevonden waar hij ligt.
In ieder geval niet mee gaan lopen slepen en terugbrengen.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:59 schreef Leandra het volgende:
Geen idee, ga op speurtocht en meld het maar als je de duiker hebt gevonden waar hij ligt.
Het zou wel een enorme afknapper zijn. Hoe schattig ze dat op yt zetten dat ze onderuit gaan.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weg zou lopen, maar waarschijnlijk omdat ik zo'n alcoholwalm zou aangrijpen om maar niet te hoeven trouwen
Ahh dat poepiequote:Op woensdag 22 mei 2013 00:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat idee heb ik ook altijd als ik zo'n trouwerij zie waarbij een van twee geen "ja" kan zeggen omdat hij/zij flauwgevallen op de grond ligt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 01:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Het zou wel een enorme afknapper zijn. Hoe schattig ze dat op yt zetten dat ze onderuit gaan.
Teken aan de wand
Dan wil je nietquote:Op woensdag 22 mei 2013 01:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat idee heb ik ook altijd als ik zo'n trouwerij zie waarbij een van twee geen "ja" kan zeggen omdat hij/zij flauwgevallen op de grond ligt.
Nee, dat dus....quote:
Lijkt me sterk voor de digitale periode.quote:
Flauwvallen van de spanning is nog wat anders. Ik weet nog een vriendin van me, en haar vent was serieus dronken en wel naar de hoeren gebracht. Leuke vrienden ook, en de dag voor de bruiloftquote:Op woensdag 22 mei 2013 01:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, dat dus....
Dus mocht ik ooit flauwvallen tijdens.... niet bijbregen en weer voor de ambtenaar zetten, bijbrengen en de getaway car voorrijden.
Nee hoor lief, komt wel goed
Dat zou wat mij betreft idd einde verhaal zijn.quote:Op woensdag 22 mei 2013 01:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Flauwvallen van de spanning is nog wat anders. Ik weet nog een vriendin van me, en haar vent was serieus dronken en wel naar de hoeren gebracht. Leuke vrienden ook, en de dag voor de bruiloft
Een SOA als huwelijks kadoquote:Op woensdag 22 mei 2013 01:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Flauwvallen van de spanning is nog wat anders. Ik weet nog een vriendin van me, en haar vent was serieus dronken en wel naar de hoeren gebracht. Leuke vrienden ook, en de dag voor de bruiloft
Ja ik doe wel stoer maar ben het echt niet.quote:Op woensdag 22 mei 2013 01:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah gos, eigenlijk ben je ook gewoon een softie ook hè....
Nou dat scheelde niet veel. Uiteindelijk wel na tig jaar. Maar haar hele dag was verpestquote:Op woensdag 22 mei 2013 01:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zou wat mij betreft idd einde verhaal zijn.
Uiteindelijk waren ze nog net op tijd, wel mooie foto al die figuren half slapend achter in de kerk.quote:
Als ze blaascontrole hadden gehouden bij de kerk dan had iedereen z'n motor moeten laten staanquote:Op woensdag 22 mei 2013 01:43 schreef sig000 het volgende:
[..]
Uiteindelijk waren ze nog net op tijd, wel mooie foto al die figuren half slapend achter in de kerk.
De politie durfde niet.quote:Op woensdag 22 mei 2013 01:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ze blaascontrole hadden gehouden bij de kerk dan had iedereen z'n motor moeten laten staan
Ik ben een keer op een Volendamse bruiloft geweest en ik leef nog. Het was zwaar, het was afzien en het was het niet waard, maar ik leef nogquote:Op woensdag 22 mei 2013 02:19 schreef sig000 het volgende:
Never nooit niet dat ik nog een keer trouwfeest ga overleven.
Dat is de bedoeling jaquote:Op woensdag 22 mei 2013 02:22 schreef sig000 het volgende:
Toch was het mooi maar heb me op die dag voorgenomen: Dit doe ik maar 1x.
Het tiepen gaat nog aardig goed anders.quote:Op woensdag 22 mei 2013 03:58 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik ben in dronken valt niet meer mee te praten status
typen is als ademhalen, dat is bij mij geen graad/alcohol meterquote:Op woensdag 22 mei 2013 03:59 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het tiepen gaat nog aardig goed anders.
Ok. waarom gunnen vrouwen elkaar het licht in de ogen niet?quote:Op woensdag 22 mei 2013 04:07 schreef tonja het volgende:
[..]
typen is als ademhalen, dat is bij mij geen graad/alcohol meter
Territoriumdrift?quote:Op woensdag 22 mei 2013 04:11 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ok. waarom gunnen vrouwen elkaar het licht in de ogen niet?
Al die tijd heb ik fabeltjes gehoord?quote:Op woensdag 22 mei 2013 04:22 schreef tonja het volgende:
[..]
Zeggen ze ja. Maar vrouwen zijn net mensen
Ik leer nog steeds.quote:Op woensdag 22 mei 2013 04:27 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee, je hebt gehoord wat je wil horen denk ik
Op zich goed, maar heb ff een time-out van mn werk omdat ik een koudje heb.. Als ik blijf werken dan duurt het langer... en daarnaast morgen ff langs de doctor voor wat andere zaken ...quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:27 schreef Bluezz het volgende:
Nee, ff time outje
Vrijdag ben ik weer een kerel
Hoest met je?
Oh ja die actionist,,, Ja beetje dom om met zn 2en 1 man te onthoofden en dan met zn 2 te worden afgeschoten ...quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:07 schreef APK het volgende:
'Man onthoofd in Londen' is het nieuwe Boston / Jongetjes vermist / Wat was die andere ook alweer?
74 doden bij aanslag in Bagdad.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:07 schreef APK het volgende:
'Man onthoofd in Londen' is het nieuwe Boston / Jongetjes vermist / Wat was die andere ook alweer?
Ja net geen 75 ,, Maar Sas staat voor je klaar ,,, :quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:37 schreef golfer het volgende:
[..]
74 doden bij aanslag in Bagdad.
Oh nee. Dat staat op pagina 34 van de krant in een klein berichtje.
Mee eensquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik onthoud mij van ieder commentaar.![]()
[ afbeelding ]
die van rang1tickets lachen denk ik welquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Godsamme heb ik effe stom gedaan, ik denk leuk avondje Plien en Bianca want ik kreeg
een mail van rang1tickets nl dus heb ik besteld 2 kaartjes volgende week blijk je daar het
dubbele te betalen . Kreeg ik ze dus net op de mail en na het uitprinten zie ik dat ze eigenlijk
27,50 per stuk kosten en ik had de duurste genomen 1e rang en ik heb 62 euro per stuk betaald
plus 12,50 euro servicekosten![]()
Ik hoop maar dat er iets te lachen valt
quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
die van rang1tickets lachen denk ik wel
Had dat effe eerder gezegdquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:59 schreef golfer het volgende:
Nooit kaarten via dat soort ticketboeren bestellen. Altijd via de site van de artiest zelf of die van het theater.
Wel lullig, wat een oplichtersquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Had dat effe eerder gezegd![]()
![]()
Nou jah.. weer iets geleerd
Je gaat zeker niet zo vaak?quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Had dat effe eerder gezegd![]()
![]()
Nou jah.. weer iets geleerd
Gratis bier op de servicekosten? Of is dat voor het mailtje dat je uit mag printen?quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Godsamme heb ik effe stom gedaan, ik denk leuk avondje Plien en Bianca want ik kreeg
een mail van rang1tickets nl dus heb ik besteld 2 kaartjes volgende week blijk je daar het
dubbele te betalen . Kreeg ik ze dus net op de mail en na het uitprinten zie ik dat ze eigenlijk
27,50 per stuk kosten en ik had de duurste genomen 1e rang en ik heb 62 euro per stuk betaald
ja best wel oplichtingquote:
servicekosten was dit keer een mailtje, omdat het volgende week al is, anders sturen ze jequote:Op donderdag 23 mei 2013 17:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Gratis bier op de servicekosten? Of is dat voor het mailtje dat je uit mag printen?
Wel vet genaaid... Goed, hoop idd, dat je je vermaaktquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nou ja, voordeel is dat je niet in de rij hoeft te staan om kaartjes te kopen zullen we maar denken.
én ik ben weer een stukkie wijzer
jawel, gewoon niet meer aan denken, toch niks meer aan te doen,quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel vet genaaid... Goed, hoop idd, dat je je vermaakt
Ik bestel altijd online.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nou ja, voordeel is dat je niet in de rij hoeft te staan om kaartjes te kopen zullen we maar denken.
én ik ben weer een stukkie wijzer
Ja, dat is dan wel weer een voordeel, dit zijn ''doorverkochten'' kaarten zag ik later staan op dequote:Op donderdag 23 mei 2013 17:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik bestel altijd online.
Overigens, al vaker Plien en Bianca geprobeerd, nooit gekregen (uitverkocht).
Moet ze ook nog eens helemaal naar Amsterdamquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:37 schreef Deisyy het volgende:
Misschien kan je je kaartjes aan Lien verkopen voor ¤ 75.
Waarom zou ik dat willen en waarom zou Lien dat willenquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:37 schreef Deisyy het volgende:
Misschien kan je je kaartjes aan Lien verkopen voor ¤ 75.
Dan zou Lien eindelijk kaartjes hebben en jij niet teveel betaald hebben.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat willen en waarom zou Lien dat willen![]()
Dan zou Lien meer moeten betalen dan nodig is en ik kan niet gaan.
Nee hoor, wij gaan volgende week gewoon lekker naar Plien en Bianca
ow... ja je weet het hier maar nooitquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan zou Lien eindelijk kaartjes hebben en jij niet teveel betaald hebben.
Maar eigenlijk was het een grapje wat door jou te serieus genomen wordt
Dan is het weer goed dus... Of Lien gaat nu 100 E biedenquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow... ja je weet het hier maar nooit
Dan zou ik Lien voor Gek verklarenquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan is het weer goed dus... Of Lien gaat nu 100 E bieden
Ja ik zit je een beetje op te stangenquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dan zou ik Lien voor Gek verklaren![]()
en bovendien wil ik gewoon écht en die Griek ook dus
Nee, inderdaad, je weet maar nooit hierquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow... ja je weet het hier maar nooit
Lekker met dr gebabbeld.. Ik had haar nog nooit eerder gehad.. En was ook de laatste keer .. Ze was niet mn vaste dokter... En volgende week is ze voor het laatst en ik hoef pas over 2 week terug te komen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Lekker met dr gebabbeld.. Ik had haar nog nooit eerder gehad.. En was ook de laatste keer .. Ze was niet mn vaste dokter... En volgende week is ze voor het laatst en ik hoef pas over 2 week terug te komen.Dus volgende keer heb je weer een andere dokter, lijkt me lastig om elke keer bij een andere dokter te komen of zit je niet bij zo'n groepspraktijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ik ga al bijna nooit, maar ik kwam altijd bij mn vaste .. Vroeger toen ie in een andere groepspraktijk zat 1 keer een vervangster gehad.. Maar hij was er gewoon wel vandaag... Maakt niet uitquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus volgende keer heb je weer een andere dokter, lijkt me lastig om elke keer bij een andere dokter te komen of zit je niet bij zo'n groepspraktijk?
Fann is al sinds dr jeugd gelukkig getrouwd zegt ze .. En dan geloven we datquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:37 schreef CarbonC het volgende:
[..]
M.a.w.: jij hebt al een hossel/fuckbuddy?
Avond heksquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:13 schreef Toverheks het volgende:
kaartjes over de post zou ik iedereen afraaien, vriendin gaat naar de toppers met 10 man, kaartjes werden netjes verstuurd kwamen alleen 2 straten verder in de brievenbus Hele andere straatnaam en huisnummer, het is dat die mensen zo eerlijk waren en netjes aanbelde bij haar met de mededeling dit kregen we vandaag in onze brievenbus staat geen naam op de kaartjes alleen welke rang ze zaten
goeieavond all
Ik ook.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Fann is al sinds dr jeugd gelukkig getrouwd zegt ze .. En dan geloven we dat
en jij wordt Opa had ik gelezenquote:
Yep, ik ben al zenuwachtig.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en jij wordt Opa had ik gelezenvoor de 1e keer??
wanneer??? en het is het leukste wat je kan over komen geloof me, ik heb 1 kleindochter in aug. wordt ze 2 en pas veel op maar geen moeite is een feestje elke keer.quote:
Plien en Bianca is altijd om te lachenquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Lezen ze hier mee dan ?quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Plien en Bianca is altijd om te lachenMisschien maken ze wel een grap over woekerkaartjes
Ergens in december volgens de berekeningen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wanneer??? en het is het leukste wat je kan over komen geloof me, ik heb 1 kleindochter in aug. wordt ze 2 en pas veel op maar geen moeite is een feestje elke keer.
FANN gaat het wel ff vertellen achter de coulissenquote:
oke, leuk hoorquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ergens in december volgens de berekeningen.
Moet ze dat dan wel voor de voorstelling doen.. Maar idd ik zie haar er toe in staatquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
FANN gaat het wel ff vertellen achter de coulissen
die gaat midden in de voorstelling zitten roepen van Hey ppsssttt Plien luister eensquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet ze dat dan wel voor de voorstelling doen.. Maar idd ik zie haar er toe in staat
Moet jij opletten, draai je je hand niet voor om, doe je met liefdequote:Op donderdag 23 mei 2013 21:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
Vooral het oppassen wordt nog wat, ik en poepluiers is geen goede combinatie.
Bij mijn eigen dochter heb ik het zorgvuldig weten te voorkomen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Moet jij opletten, draai je je hand niet voor om, doe je met liefde
dit is anders en veel leuker dan je eigen kindquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:29 schreef sig000 het volgende:
[..]
Bij mijn eigen dochter heb ik het zorgvuldig weten te voorkomen.
Nou ja, ik heb weer iets bijgeleerdquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Plien en Bianca is altijd om te lachenMisschien maken ze wel een grap over woekerkaartjes
Dat is ook weer waarquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:02 schreef sig000 het volgende:
[..]
Een man weet dat altijd wat minder zeker.
Opa dan sig000quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:02 schreef sig000 het volgende:
[..]
Een man weet dat altijd wat minder zeker.
Hoe vaak heb je dat mormeltje in huis Heks?quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dit is anders en veel leuker dan je eigen kindgeloof me, je vind alles goed tot op zekere hoogte maar verbouwd je hele huis, hier in de huiskamer gaat alles aan de kant want ja poppenwgen, hele grote keuken bak met speelgoed alles mag lijkt wel Bart Smit hier als ze er is
wist ik wel...quote:
oh ja?quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja net geen 75 ,, Maar Sas staat voor je klaar ,,, :
meestal 1 nacht per week en dan hele dag en een middag of 2 middagen ligt eraanquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je dat mormeltje in huis Heks?
Dat is best wel veel ja!quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
meestal 1 nacht per week en dan hele dag en een middag of 2 middagen ligt eraanmaar eerlijk ook ben bekaf er na
Logisch ... Maar je zit er niet mee volgens mijquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
meestal 1 nacht per week en dan hele dag en een middag of 2 middagen ligt eraanmaar eerlijk ook ben bekaf er na
Als never oma ...quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat is best wel veel ja!![]()
Ik word al moe als ik er aan denk
Oh die aflevering wil ik wel een keer terugkijken, leuke vent vind ikhet .quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb net ''Jouw vrouw / mijn vrouw'' gekeken met Henk Schiffmacher dat was ook leuk![]()
Mén die was blij dat zijn vrouw terug was
Herkenbaarquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dit is anders en veel leuker dan je eigen kindgeloof me, je vind alles goed tot op zekere hoogte maar verbouwd je hele huis, hier in de huiskamer gaat alles aan de kant want ja poppenwgen, hele grote keuken bak met speelgoed alles mag lijkt wel Bart Smit hier als ze er is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |