Moet jij opletten, draai je je hand niet voor om, doe je met liefdequote:Op donderdag 23 mei 2013 21:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
Vooral het oppassen wordt nog wat, ik en poepluiers is geen goede combinatie.
Bij mijn eigen dochter heb ik het zorgvuldig weten te voorkomen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Moet jij opletten, draai je je hand niet voor om, doe je met liefde
dit is anders en veel leuker dan je eigen kindquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:29 schreef sig000 het volgende:
[..]
Bij mijn eigen dochter heb ik het zorgvuldig weten te voorkomen.
Nou ja, ik heb weer iets bijgeleerdquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Plien en Bianca is altijd om te lachenMisschien maken ze wel een grap over woekerkaartjes
Dat is ook weer waarquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:02 schreef sig000 het volgende:
[..]
Een man weet dat altijd wat minder zeker.
Opa dan sig000quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:02 schreef sig000 het volgende:
[..]
Een man weet dat altijd wat minder zeker.
Hoe vaak heb je dat mormeltje in huis Heks?quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dit is anders en veel leuker dan je eigen kindgeloof me, je vind alles goed tot op zekere hoogte maar verbouwd je hele huis, hier in de huiskamer gaat alles aan de kant want ja poppenwgen, hele grote keuken bak met speelgoed alles mag lijkt wel Bart Smit hier als ze er is
wist ik wel...quote:
oh ja?quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja net geen 75 ,, Maar Sas staat voor je klaar ,,, :
meestal 1 nacht per week en dan hele dag en een middag of 2 middagen ligt eraanquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je dat mormeltje in huis Heks?
Dat is best wel veel ja!quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
meestal 1 nacht per week en dan hele dag en een middag of 2 middagen ligt eraanmaar eerlijk ook ben bekaf er na
Logisch ... Maar je zit er niet mee volgens mijquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
meestal 1 nacht per week en dan hele dag en een middag of 2 middagen ligt eraanmaar eerlijk ook ben bekaf er na
Als never oma ...quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat is best wel veel ja!![]()
Ik word al moe als ik er aan denk
Oh die aflevering wil ik wel een keer terugkijken, leuke vent vind ikhet .quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb net ''Jouw vrouw / mijn vrouw'' gekeken met Henk Schiffmacher dat was ook leuk![]()
Mén die was blij dat zijn vrouw terug was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |