Nee, inderdaad, je weet maar nooit hierquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow... ja je weet het hier maar nooit
Lekker met dr gebabbeld.. Ik had haar nog nooit eerder gehad.. En was ook de laatste keer .. Ze was niet mn vaste dokter... En volgende week is ze voor het laatst en ik hoef pas over 2 week terug te komen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Lekker met dr gebabbeld.. Ik had haar nog nooit eerder gehad.. En was ook de laatste keer .. Ze was niet mn vaste dokter... En volgende week is ze voor het laatst en ik hoef pas over 2 week terug te komen.Dus volgende keer heb je weer een andere dokter, lijkt me lastig om elke keer bij een andere dokter te komen of zit je niet bij zo'n groepspraktijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ik ga al bijna nooit, maar ik kwam altijd bij mn vaste .. Vroeger toen ie in een andere groepspraktijk zat 1 keer een vervangster gehad.. Maar hij was er gewoon wel vandaag... Maakt niet uitquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus volgende keer heb je weer een andere dokter, lijkt me lastig om elke keer bij een andere dokter te komen of zit je niet bij zo'n groepspraktijk?
Fann is al sinds dr jeugd gelukkig getrouwd zegt ze .. En dan geloven we datquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:37 schreef CarbonC het volgende:
[..]
M.a.w.: jij hebt al een hossel/fuckbuddy?
Avond heksquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:13 schreef Toverheks het volgende:
kaartjes over de post zou ik iedereen afraaien, vriendin gaat naar de toppers met 10 man, kaartjes werden netjes verstuurd kwamen alleen 2 straten verder in de brievenbus Hele andere straatnaam en huisnummer, het is dat die mensen zo eerlijk waren en netjes aanbelde bij haar met de mededeling dit kregen we vandaag in onze brievenbus staat geen naam op de kaartjes alleen welke rang ze zaten
goeieavond all
Ik ook.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Fann is al sinds dr jeugd gelukkig getrouwd zegt ze .. En dan geloven we dat
en jij wordt Opa had ik gelezenquote:
Yep, ik ben al zenuwachtig.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en jij wordt Opa had ik gelezenvoor de 1e keer??
wanneer??? en het is het leukste wat je kan over komen geloof me, ik heb 1 kleindochter in aug. wordt ze 2 en pas veel op maar geen moeite is een feestje elke keer.quote:
Plien en Bianca is altijd om te lachenquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Godsamme heb ik effe stom gedaan, ik denk leuk avondje Plien en Bianca want ik kreeg
een mail van rang1tickets nl dus heb ik besteld 2 kaartjes volgende week blijk je daar het
dubbele te betalen . Kreeg ik ze dus net op de mail en na het uitprinten zie ik dat ze eigenlijk
27,50 per stuk kosten en ik had de duurste genomen 1e rang en ik heb 62 euro per stuk betaald
plus 12,50 euro servicekosten![]()
Ik hoop maar dat er iets te lachen valt
Lezen ze hier mee dan ?quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Plien en Bianca is altijd om te lachenMisschien maken ze wel een grap over woekerkaartjes
Ergens in december volgens de berekeningen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wanneer??? en het is het leukste wat je kan over komen geloof me, ik heb 1 kleindochter in aug. wordt ze 2 en pas veel op maar geen moeite is een feestje elke keer.
FANN gaat het wel ff vertellen achter de coulissenquote:
oke, leuk hoorquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ergens in december volgens de berekeningen.
Moet ze dat dan wel voor de voorstelling doen.. Maar idd ik zie haar er toe in staatquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
FANN gaat het wel ff vertellen achter de coulissen
die gaat midden in de voorstelling zitten roepen van Hey ppsssttt Plien luister eensquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet ze dat dan wel voor de voorstelling doen.. Maar idd ik zie haar er toe in staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |