Had dat effe eerder gezegdquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:59 schreef golfer het volgende:
Nooit kaarten via dat soort ticketboeren bestellen. Altijd via de site van de artiest zelf of die van het theater.
Wel lullig, wat een oplichtersquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Had dat effe eerder gezegd![]()
![]()
Nou jah.. weer iets geleerd
Je gaat zeker niet zo vaak?quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Had dat effe eerder gezegd![]()
![]()
Nou jah.. weer iets geleerd
Gratis bier op de servicekosten? Of is dat voor het mailtje dat je uit mag printen?quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Godsamme heb ik effe stom gedaan, ik denk leuk avondje Plien en Bianca want ik kreeg
een mail van rang1tickets nl dus heb ik besteld 2 kaartjes volgende week blijk je daar het
dubbele te betalen . Kreeg ik ze dus net op de mail en na het uitprinten zie ik dat ze eigenlijk
27,50 per stuk kosten en ik had de duurste genomen 1e rang en ik heb 62 euro per stuk betaald
plus 12,50 euro servicekosten![]()
Ik hoop maar dat er iets te lachen valt
ja best wel oplichtingquote:
servicekosten was dit keer een mailtje, omdat het volgende week al is, anders sturen ze jequote:Op donderdag 23 mei 2013 17:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Gratis bier op de servicekosten? Of is dat voor het mailtje dat je uit mag printen?
Wel vet genaaid... Goed, hoop idd, dat je je vermaaktquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nou ja, voordeel is dat je niet in de rij hoeft te staan om kaartjes te kopen zullen we maar denken.
én ik ben weer een stukkie wijzer
jawel, gewoon niet meer aan denken, toch niks meer aan te doen,quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel vet genaaid... Goed, hoop idd, dat je je vermaakt
Ik bestel altijd online.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nou ja, voordeel is dat je niet in de rij hoeft te staan om kaartjes te kopen zullen we maar denken.
én ik ben weer een stukkie wijzer
Ja, dat is dan wel weer een voordeel, dit zijn ''doorverkochten'' kaarten zag ik later staan op dequote:Op donderdag 23 mei 2013 17:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik bestel altijd online.
Overigens, al vaker Plien en Bianca geprobeerd, nooit gekregen (uitverkocht).
Moet ze ook nog eens helemaal naar Amsterdamquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:37 schreef Deisyy het volgende:
Misschien kan je je kaartjes aan Lien verkopen voor ¤ 75.
Waarom zou ik dat willen en waarom zou Lien dat willenquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:37 schreef Deisyy het volgende:
Misschien kan je je kaartjes aan Lien verkopen voor ¤ 75.
Dan zou Lien eindelijk kaartjes hebben en jij niet teveel betaald hebben.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat willen en waarom zou Lien dat willen![]()
Dan zou Lien meer moeten betalen dan nodig is en ik kan niet gaan.
Nee hoor, wij gaan volgende week gewoon lekker naar Plien en Bianca
ow... ja je weet het hier maar nooitquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan zou Lien eindelijk kaartjes hebben en jij niet teveel betaald hebben.
Maar eigenlijk was het een grapje wat door jou te serieus genomen wordt
Dan is het weer goed dus... Of Lien gaat nu 100 E biedenquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow... ja je weet het hier maar nooit
Dan zou ik Lien voor Gek verklarenquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan is het weer goed dus... Of Lien gaat nu 100 E bieden
Ja ik zit je een beetje op te stangenquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dan zou ik Lien voor Gek verklaren![]()
en bovendien wil ik gewoon écht en die Griek ook dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |