typen is als ademhalen, dat is bij mij geen graad/alcohol meterquote:Op woensdag 22 mei 2013 03:59 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het tiepen gaat nog aardig goed anders.
Ok. waarom gunnen vrouwen elkaar het licht in de ogen niet?quote:Op woensdag 22 mei 2013 04:07 schreef tonja het volgende:
[..]
typen is als ademhalen, dat is bij mij geen graad/alcohol meter
Territoriumdrift?quote:Op woensdag 22 mei 2013 04:11 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ok. waarom gunnen vrouwen elkaar het licht in de ogen niet?
Al die tijd heb ik fabeltjes gehoord?quote:Op woensdag 22 mei 2013 04:22 schreef tonja het volgende:
[..]
Zeggen ze ja. Maar vrouwen zijn net mensen
Ik leer nog steeds.quote:Op woensdag 22 mei 2013 04:27 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee, je hebt gehoord wat je wil horen denk ik
Op zich goed, maar heb ff een time-out van mn werk omdat ik een koudje heb.. Als ik blijf werken dan duurt het langer... en daarnaast morgen ff langs de doctor voor wat andere zaken ...quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:27 schreef Bluezz het volgende:
Nee, ff time outje
Vrijdag ben ik weer een kerel
Hoest met je?
Oh ja die actionist,,, Ja beetje dom om met zn 2en 1 man te onthoofden en dan met zn 2 te worden afgeschoten ...quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:07 schreef APK het volgende:
'Man onthoofd in Londen' is het nieuwe Boston / Jongetjes vermist / Wat was die andere ook alweer?
74 doden bij aanslag in Bagdad.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:07 schreef APK het volgende:
'Man onthoofd in Londen' is het nieuwe Boston / Jongetjes vermist / Wat was die andere ook alweer?
Ja net geen 75 ,, Maar Sas staat voor je klaar ,,, :quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:37 schreef golfer het volgende:
[..]
74 doden bij aanslag in Bagdad.
Oh nee. Dat staat op pagina 34 van de krant in een klein berichtje.
Mee eensquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik onthoud mij van ieder commentaar.![]()
[ afbeelding ]
die van rang1tickets lachen denk ik welquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Godsamme heb ik effe stom gedaan, ik denk leuk avondje Plien en Bianca want ik kreeg
een mail van rang1tickets nl dus heb ik besteld 2 kaartjes volgende week blijk je daar het
dubbele te betalen . Kreeg ik ze dus net op de mail en na het uitprinten zie ik dat ze eigenlijk
27,50 per stuk kosten en ik had de duurste genomen 1e rang en ik heb 62 euro per stuk betaald
plus 12,50 euro servicekosten![]()
Ik hoop maar dat er iets te lachen valt
quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
die van rang1tickets lachen denk ik wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |