Dat je voor de ambtenaar van burgerlijke stand zit, en bijna bedwelmd raakt door de alcohol die uit zijn poriën komt?quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt daar zou ik als bruid echt van balen
Ja, je schrijft ik word met dt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:52 schreef sig000 het volgende:
Ik wordt opa en heb al ruim 33 jaar dezelfde vrouw, ben ik nu een uitzondering?
Mwah niet echt, wat kinderen zoek en verder alles zijn gangetje.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:52 schreef golfer het volgende:
[..]
3x wel?
Oh hoi.
Ben even hier weggeweest, maar zie nog steeds dezelfde (l)users posten.
Nog vette rellen gemist?
Ja toch. Ik zou het niet pikkenquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat je voor de ambtenaar van burgerlijke stand zit, en bijna bedwelmd raakt door de alcohol die uit zijn poriën komt?
quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:53 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mwah niet echt, wat kinderen zoek en verder alles zijn gangetje.
Weet ik niet, ik ken wel meer mensen die zolang getrouwd zijn.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:52 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik wordt opa en heb al ruim 33 jaar dezelfde vrouw, ben ik nu een uitzondering?
Oké ik zal een kaarsje voor ze uitblazen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:53 schreef sig000 het volgende:
Mwah niet echt, wat kinderen zoek en verder alles zijn gangetje.
Nee, het kwam niet echt van de grond.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:52 schreef golfer het volgende:
[..]
3x wel?
Oh hoi.
Ben even hier weggeweest, maar zie nog steeds dezelfde (l)users posten.
Nog vette rellen gemist?
Ik denk dat ik weg zou lopen, maar waarschijnlijk omdat ik zo'n alcoholwalm zou aangrijpen om maar niet te hoeven trouwenquote:
Geen idee, ga op speurtocht en meld het maar als je de duiker hebt gevonden waar hij ligt.quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen idee, ga op speurtocht en meld het maar als je de duiker hebt gevonden waar hij ligt.
In ieder geval niet mee gaan lopen slepen en terugbrengen.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:59 schreef Leandra het volgende:
Geen idee, ga op speurtocht en meld het maar als je de duiker hebt gevonden waar hij ligt.
Het zou wel een enorme afknapper zijn. Hoe schattig ze dat op yt zetten dat ze onderuit gaan.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weg zou lopen, maar waarschijnlijk omdat ik zo'n alcoholwalm zou aangrijpen om maar niet te hoeven trouwen
Ahh dat poepiequote:Op woensdag 22 mei 2013 00:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat idee heb ik ook altijd als ik zo'n trouwerij zie waarbij een van twee geen "ja" kan zeggen omdat hij/zij flauwgevallen op de grond ligt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 01:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Het zou wel een enorme afknapper zijn. Hoe schattig ze dat op yt zetten dat ze onderuit gaan.
Teken aan de wand
Dan wil je nietquote:Op woensdag 22 mei 2013 01:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat idee heb ik ook altijd als ik zo'n trouwerij zie waarbij een van twee geen "ja" kan zeggen omdat hij/zij flauwgevallen op de grond ligt.
Nee, dat dus....quote:
Lijkt me sterk voor de digitale periode.quote:
Flauwvallen van de spanning is nog wat anders. Ik weet nog een vriendin van me, en haar vent was serieus dronken en wel naar de hoeren gebracht. Leuke vrienden ook, en de dag voor de bruiloftquote:Op woensdag 22 mei 2013 01:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, dat dus....
Dus mocht ik ooit flauwvallen tijdens.... niet bijbregen en weer voor de ambtenaar zetten, bijbrengen en de getaway car voorrijden.
Nee hoor lief, komt wel goed
Dat zou wat mij betreft idd einde verhaal zijn.quote:Op woensdag 22 mei 2013 01:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Flauwvallen van de spanning is nog wat anders. Ik weet nog een vriendin van me, en haar vent was serieus dronken en wel naar de hoeren gebracht. Leuke vrienden ook, en de dag voor de bruiloft
Een SOA als huwelijks kadoquote:Op woensdag 22 mei 2013 01:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Flauwvallen van de spanning is nog wat anders. Ik weet nog een vriendin van me, en haar vent was serieus dronken en wel naar de hoeren gebracht. Leuke vrienden ook, en de dag voor de bruiloft
Ja ik doe wel stoer maar ben het echt niet.quote:Op woensdag 22 mei 2013 01:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah gos, eigenlijk ben je ook gewoon een softie ook hè....
Nou dat scheelde niet veel. Uiteindelijk wel na tig jaar. Maar haar hele dag was verpestquote:Op woensdag 22 mei 2013 01:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zou wat mij betreft idd einde verhaal zijn.
Uiteindelijk waren ze nog net op tijd, wel mooie foto al die figuren half slapend achter in de kerk.quote:
Als ze blaascontrole hadden gehouden bij de kerk dan had iedereen z'n motor moeten laten staanquote:Op woensdag 22 mei 2013 01:43 schreef sig000 het volgende:
[..]
Uiteindelijk waren ze nog net op tijd, wel mooie foto al die figuren half slapend achter in de kerk.
De politie durfde niet.quote:Op woensdag 22 mei 2013 01:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ze blaascontrole hadden gehouden bij de kerk dan had iedereen z'n motor moeten laten staan
Ik ben een keer op een Volendamse bruiloft geweest en ik leef nog. Het was zwaar, het was afzien en het was het niet waard, maar ik leef nogquote:Op woensdag 22 mei 2013 02:19 schreef sig000 het volgende:
Never nooit niet dat ik nog een keer trouwfeest ga overleven.
Dat is de bedoeling jaquote:Op woensdag 22 mei 2013 02:22 schreef sig000 het volgende:
Toch was het mooi maar heb me op die dag voorgenomen: Dit doe ik maar 1x.
Het tiepen gaat nog aardig goed anders.quote:Op woensdag 22 mei 2013 03:58 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik ben in dronken valt niet meer mee te praten status
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |