Ik heb niet veel met rituelen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:19 schreef Leandra het volgende:
Ja, maar dat uitblazen doet je dan dus niets?
Uitslapen dusquote:
Met die stompkaars hoopte ik in één keer af te rekenen met de stille verwijten van mijn delende FB-vrienden.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Net was je nog een emotieloze hufter, en nu wordt het al een stompkaars??
Maar dan maar een minuutje?
Doe dan gewoon niet, of ben je bang dat Bolderbast je zo'n gevoelloosheid zal verwijten?
Ik zit me dus echt af te vragen of je ze dan uitblaast of ze laat branden....quote:
"Ze smelten de kazen!"quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:21 schreef Soury het volgende:
Zijn kaasjes ook ok, niet dat ik ze in de fik steek hoor.
Ja, misschien moet je hem al voor het raam zetten, maar dat hij nog niet aan is.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met die stompkaars hoopte ik in één keer af te rekenen met de stille verwijten van mijn delende FB-vrienden.
Bolderbast moet eerst zelf maar eens op zoek naar zijn spanband... eh.. gevoel.
Ik ga gewoon aan de kaasfondue morgen. Als eerbetoonquote:
ik noem mijn kippen De Broertjes, uit eerbetoonquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga gewoon aan de kaasfondue morgen. Als eerbetoon
Dan denk ik weer aan voetbal, en dat kan ook met kippenquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:28 schreef sacha het volgende:
[..]
ik noem mijn kippen De Broertjes, uit eerbetoon
LOLquote:
of Willy en Renequote:Op woensdag 22 mei 2013 00:28 schreef sacha het volgende:
[..]
ik noem mijn kippen De Broertjes, uit eerbetoon
Ja ik was er bijna mee getrouwdquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:31 schreef tonja het volgende:
Ik ben christen gekkies aan het pesten op het internet, is dat slecht?
Close call was hetquote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:34 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja maar het is zo leuk, ik kom in de hel enzoIk ben gek op een open haard.
3 weesgegroetjes en je mond spoelen met zeepquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:31 schreef tonja het volgende:
Ik ben christen gekkies aan het pesten op het internet, is dat slecht?
Ik ga ook naar de hel, maar het leuke is dat al mijn vrienden er ook zijnquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:34 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja maar het is zo leuk, ik kom in de hel enzoIk ben gek op een open haard.
Ik pas dank jequote:Op woensdag 22 mei 2013 00:36 schreef tonja het volgende:
www.ustream.tv/channel/polkas-blue-grass-fiddle-mix
voor de liefhebbers. (tis wel engels)
Oh en zet het geluid uit
Je hebt geklikt?quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:37 schreef sig000 het volgende:
Soms ben ik wel blij dat mijn vrouw niets van internet wil weten.
Zelfs geen Zalandoquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:37 schreef sig000 het volgende:
Soms ben ik wel blij dat mijn vrouw niets van internet wil weten.
Ik ookquote:
Meer dan 1x trouwen snap ik ook niet, ok het kan fout gaan maar dan zou ik never nooit niet een 2x trouwen.quote:
Ach het is een handtekening op een papiertje.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:43 schreef sig000 het volgende:
[..]
Meer dan 1x trouwen snap ik ook niet, ok het kan fout gaan maar dan zou ik never nooit niet een 2x trouwen.
Ik had een goede reden en de notaris was duurder.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach het is een handtekening op een papiertje.
Nou zo emotioneel was het dus ook nietquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:45 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik had een goede reden en de notaris was duurder.
Dat is dan mazzel. Ik zou gestressed in mijn bed liggenquote:
Ik was nog half dronken van de avond ervoor en Jamaicaanse rum heeft me op de been gehouden, goed spul.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is dan mazzel. Ik zou gestressed in mijn bed liggen
Nee, daarom is het maar goed dat ik nog nooit getrouwd ben.... dan mag het alsnog.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:43 schreef sig000 het volgende:
[..]
Meer dan 1x trouwen snap ik ook niet, ok het kan fout gaan maar dan zou ik never nooit niet een 2x trouwen.
Echt daar zou ik als bruid echt van balenquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:50 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik was nog half dronken van de avond ervoor en Jamaicaanse rum heeft me op de been gehouden, goed spul.
3x wel?quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:43 schreef sig000 het volgende:
Wie weetquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, daarom is het maar goed dat ik nog nooit getrouwd ben.... dan mag het alsnog.
Ik wordt opa en heb al ruim 33 jaar dezelfde vrouw, ben ik nu een uitzondering?quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, daarom is het maar goed dat ik nog nooit getrouwd ben.... dan mag het alsnog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |