Ik heb niet veel met rituelen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:19 schreef Leandra het volgende:
Ja, maar dat uitblazen doet je dan dus niets?
Uitslapen dusquote:
Met die stompkaars hoopte ik in één keer af te rekenen met de stille verwijten van mijn delende FB-vrienden.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Net was je nog een emotieloze hufter, en nu wordt het al een stompkaars??
Maar dan maar een minuutje?
Doe dan gewoon niet, of ben je bang dat Bolderbast je zo'n gevoelloosheid zal verwijten?
Ik zit me dus echt af te vragen of je ze dan uitblaast of ze laat branden....quote:
"Ze smelten de kazen!"quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:21 schreef Soury het volgende:
Zijn kaasjes ook ok, niet dat ik ze in de fik steek hoor.
Ja, misschien moet je hem al voor het raam zetten, maar dat hij nog niet aan is.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met die stompkaars hoopte ik in één keer af te rekenen met de stille verwijten van mijn delende FB-vrienden.
Bolderbast moet eerst zelf maar eens op zoek naar zijn spanband... eh.. gevoel.
Ik ga gewoon aan de kaasfondue morgen. Als eerbetoonquote:
ik noem mijn kippen De Broertjes, uit eerbetoonquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga gewoon aan de kaasfondue morgen. Als eerbetoon
Dan denk ik weer aan voetbal, en dat kan ook met kippenquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:28 schreef sacha het volgende:
[..]
ik noem mijn kippen De Broertjes, uit eerbetoon
LOLquote:
of Willy en Renequote:Op woensdag 22 mei 2013 00:28 schreef sacha het volgende:
[..]
ik noem mijn kippen De Broertjes, uit eerbetoon
Ja ik was er bijna mee getrouwdquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:31 schreef tonja het volgende:
Ik ben christen gekkies aan het pesten op het internet, is dat slecht?
Close call was hetquote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:34 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja maar het is zo leuk, ik kom in de hel enzoIk ben gek op een open haard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |