Neehoor, niks gemist, zeker niet nalezen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik geloof dat ik iets gemist heb ofzo
Het beste komt nog.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik geloof dat ik iets gemist heb ofzo
Die er niet isquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij bent juist degene die loopt te stoken, je begint over een vermeende rel tussen leandra en soury en als leandra ernaar vraagt geef je ineens niet thuis.
En dan even niet vergeten waarmee hij "toevallig" binnenkwam, want dat was een regelrechte verwijzing naar het relletje met Fann gisteravond...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij bent juist degene die loopt te stoken, je begint over een vermeende rel tussen leandra en soury en als leandra ernaar vraagt geef je ineens niet thuis.
Palmpjequote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dan pak ik er effe een Smoothie bij
Let it goquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan even niet vergeten waarmee hij "toevallig" binnenkwam, want dat was een regelrechte verwijzing naar het relletje met Fann gisteravond...
Dat relletje moest dus kennelijk nog eens over, en dan liefst op een manier dat het arme onschuldige jochie er naar ingeluisd werd.... dat werd hij ook, hij begrijpt alleen niet door wie.
Ik heb niks gelezen hoor? Ik las hufters en ik zei ''wie riep mij''quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan even niet vergeten waarmee hij "toevallig" binnenkwam, want dat was een regelrechte verwijzing naar het relletje met Fann gisteravond...
Dat relletje moest dus kennelijk nog eens over, en dan liefst op een manier dat het arme onschuldige jochie er naar ingeluisd werd.... dat werd hij ook, hij begrijpt alleen niet door wie.
Dat kan, maar als mensen je gaan bestoken met berichtjes kan de vlam snel in de pan.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:54 schreef tonja het volgende:
Negeer je die shit toch? Of zeg ik nu iets heel vreemds?
Jij ook man, laat het gaanquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb niks gelezen hoor? Ik las hufters en ik zei ''wie riep mij''
Maak nou niet steeds van die achterlijke complotten over mij, ik ben een hartstikke vriendelijke jongen ook al wil jij dat niet geloven.
Kwestie van eelt op je rug kweken ofzoquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat kan, maar als mensen je gaan bestoken met berichtjes kan de vlam snel in de pan.
Dat snap ik wel
Ja baas, dit is een bekend probleem bij mij... Moet er maar iets beter mee worden..quote:
Dat is nou wat ik niet wil, al ben ik Sidoniaquote:
Zeker als je hier al een jaar of 10 rondhobbeltquote:
Yepquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:58 schreef APK het volgende:
[..]
Zeker als je hier al een jaar of 10 rondhobbelt
Goede tip.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:57 schreef tonja het volgende:
Mijn ervaring is dat als je een idioot negeert dat ie zichzelf vanzelf voor lul zet.
Ik ben hier niet de baas hoor, gewoon common sensequote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:57 schreef kingtoppie het volgende:
Ja baas, dit is een bekend probleem bij mij... Moet er maar iets beter mee worden..
Voetbal dacht ik?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:59 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hee APK welk subforum ben je Mod? Sorry te lui om op te zoeken.
Familie van de Cannabis.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat zorgt voor?
Alcohol percentage is 5.4 geloof ik.
neequote:Op woensdag 22 mei 2013 00:00 schreef sacha het volgende:
ik lees net dat alleen 'nee' posten erg hip aan het worden is
quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:01 schreef sig000 het volgende:
[..]
Waarom bemoei je je met zaken die je geen reet aangaan?
Er wordt ineens gemod in dat topicquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:00 schreef sacha het volgende:
ik lees net dat alleen 'nee' posten erg hip aan het worden is
Begin jij nou ook nog niet eens met onze huishufter hequote:Op woensdag 22 mei 2013 00:01 schreef sig000 het volgende:
[..]
Waarom bemoei je je met zaken die je geen reet aangaan?
Iets in UVTquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:59 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hee APK welk subforum ben je Mod? Sorry te lui om op te zoeken.
Blegh,quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Begin jij nou ook nog niet eens met onze huishufter he
@KT geintje!
Sorry, ik zal het niet meer doen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
@KT geintje!
Huishufter, mooi woordquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
@KT geintje!
quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:04 schreef tonja het volgende:
Godsfuckingkolere! Ze denken dat het verbod op verkoop aan buitenlanders door Nederlandse coffeeshops, de straathandel in de hand werkt. No Shit lol.
Maar goed daar hadden we het hier niet over geloof ik
dat is een aannamequote:Op woensdag 22 mei 2013 00:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
En weer gaat het over de broertjes....
Amerika was met dat zero tollerance beleid van hun toch heel ineffectief?quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:04 schreef tonja het volgende:
Godsfuckingkolere! Ze denken dat het verbod op verkoop aan buitenlanders door Nederlandse coffeeshops, de straathandel in de hand werkt. No Shit lol.
En hoeveel geld heeft het onderzoek gekost waardoor ze tot die conclusie kwamen?quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:04 schreef tonja het volgende:
pciesquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alsof een brugklasser dat niet had kunnen bedenken
Ik zat wel te googelen op spanbanden voor KTquote:
Ze blowen daar meer dan hier ja.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Amerika was met dat zero tollerance beleid van hun toch heel ineffectief?
Veel drugsgebruik daar etc?
echt he... een kleuter had het aan kunnen zien komen..quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En hoeveel geld heeft het onderzoek gekost waardoor ze tot die conclusie kwamen?
Alleen het nieuws is saai toch?quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Alles in het NWS topic is gebaseerd op aannames
Een kleuter is slimmer dan zo'n christelijke idiootquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:08 schreef tonja het volgende:
[..]
echt he... een kleuter had het aan kunnen zien komen..
Na zondag stop ik ermee.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
En weer gaat het over de broertjes....
Maakt niet uit, alles wat het meer heeft gekost dan die 3 Cola en 4 zakken chips die die brugklassers hadden verstouwd om tot die conclusie te komen is verspild.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En hoeveel geld heeft het onderzoek gekost waardoor ze tot die conclusie kwamen?
quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maakt niet uit, alles wat het meer heeft gekost dan die 3 Cola en 4 zakken chips die die brugklassers hadden verstouwd om tot die conclusie te komen is verspild.
Wat ik me dan weer afvraag; wat doe je met dat waxinelichtje?quote:
Oranje hequote:Op woensdag 22 mei 2013 00:07 schreef Soury het volgende:
Ik zat wel te googelen op spanbanden voor KT
Godskolere moet ik nog opletten ook.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:03 schreef sacha het volgende:
[..]
er moet een streepje voor, geen bozie achter
Niet alle christelijke over 1 kam scheren, er zitten soms prima mensen tussen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Een kleuter is slimmer dan zo'n christelijke idioot
Ik doe helemaal niks met dat waxlichtje.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat ik me dan weer afvraag; wat doe je met dat waxinelichtje?
Blaas je dat om 20.00 uur uit, of wacht je melancholisch tot het rond 23.00 uur vanzelf uitgaat![]()
Het was maar klein stukje lopen naar erg breed kanaal.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oranje he
Overigens denk ik dat pa in zijn onderbroek de jochies heeft verstopt in de pijp/duiker toen broek uit want nat en schoenen ook nat, schoenen en onderbroek in modder achterlatend... alleen met spijkerbroek zijn afscheidstournee heeft gereden, huilend w.s. en zichzelf toen etc.
/sherlock
Ja okay, maar als je wel een kaarsje voor die jongens zou branden?quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik doe helemaal niks met dat waxlichtje.
Die doe ik aan als er mensjes komen eten bijv.
Ja?quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:14 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het was maar klein stukje lopen naar erg breed kanaal.
Die is pleite ergens weggegooid, vuilnisbak langs de weg.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oranje he
Overigens denk ik dat pa in zijn onderbroek de jochies heeft verstopt in de pijp/duiker toen broek uit want nat en schoenen ook nat, schoenen en onderbroek in modder achterlatend... alleen met spijkerbroek zijn afscheidstournee heeft gereden, huilend w.s. en zichzelf toen etc.
/sherlock
dat is een aannamequote:Op woensdag 22 mei 2013 00:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Alles in het NWS topic is gebaseerd op aannames
Hij mag maar een uurtje branden hequote:Op woensdag 22 mei 2013 00:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja okay, maar als je wel een kaarsje voor die jongens zou branden?
Blaas je hem dan uit of laat je hem opbranden?
Ik denk dat Sig gelijk heeft, en dat dat ding in het Amsterdam-Rijnkanaal beland is.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Die is pleite ergens weggegooid, vuilnisbak langs de weg.
Ik had net besloten dat het een stompkaars zou worden, eer dat ding is opgebrandquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat ik me dan weer afvraag; wat doe je met dat waxinelichtje?
Blaas je dat om 20.00 uur uit, of wacht je melancholisch tot het rond 23.00 uur vanzelf uitgaat![]()
Ja, maar dat is dan ook weer zo.... je brandt een kaarsje voor die jongens en dan moet je dat kaarsje, hun "lichtje", uitblazen?quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij mag maar een uurtje branden he
Uitblazen anders is het de goden verzoeken
Ik zal er op letten, als het verdomme eens lekker balkon weer wordquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat Sig gelijk heeft, en dat dat ding in het Amsterdam-Rijnkanaal beland is.
Als hij niet op de bodem ligt, dan komt hij vanzelf bij je langs.
*recept gaat zoeken*quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja klopt, er stond immers uivtaart...
Net was je nog een emotieloze hufter, en nu wordt het al een stompkaars??quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had net besloten dat het een stompkaars zou worden, eer dat ding is opgebrand![]()
Zou 1 minuut laten branden ook voldoende zijn?
Mijn stompkaars is van Xenos en ik heb mijn ramen net gezeemd
Hun lichtje is al 2 weken geleden gedoofd.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:16 schreef Leandra het volgende:
Ja, maar dat is dan ook weer zo.... je brandt een kaarsje voor die jongens en dan moet je dat kaarsje, hun "lichtje", uitblazen?
Ja thnx, ze willen immers nog steeds weten waar dat ding is.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zal er op letten, als het verdomme eens lekker balkon weer word
of ze zagen het toenquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hun lichtje is al 2 weken geleden gedoofd.
" Rode onderbroek op de boeg van binnenvaartschip gevonden"quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat Sig gelijk heeft, en dat dat ding in het Amsterdam-Rijnkanaal beland is.
Als hij niet op de bodem ligt, dan komt hij vanzelf bij je langs.
Ik heb niet veel met rituelen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:19 schreef Leandra het volgende:
Ja, maar dat uitblazen doet je dan dus niets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |