Zo'n beetje het eerste chatding op internet, met zijn allen door elkaar op 1 kanaal.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik zal wel dom zijn, maar wat is IRC?
ow...quote:
mIRCquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow...dan weet ik nog niks, maar zal wel zoiets als dinges zijn
eh... met een M
ben de naam effe kwijt
Ja ik geloof dat ik weet was je bedoeld!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:38 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zo'n beetje het eerste chatding op internet, met zijn allen door elkaar op 1 kanaal.
Niet alles te serieus nemen johquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Laten we nou niet alle mensen met FB autisten gaan noemen want dat zal ook wel niet zo zijn
Oh ik welquote:
Ja maar al 3 zwangerschappen verder, dus ik besloot dat het voor mij genoeg was zoquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ah! dat scheelt een stuk!Maar toen was je nog heel jong eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Minder heftigquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:04 schreef tonja het volgende:
[..]
Zijn ze bij jou nog net zo heftig als vroeger? Ik was vroeger vaak 3 dagen uitgeschakeld, nu kan ik na een uurtje of 2 weer opstaan.
Ik nietquote:
Whahahaha!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:37 schreef Leandra het volgende:
Tijdens de vakantie m'n zusje op whatsapp,
zit jij onderbewust te channelen?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms onderbewust op IRS channels dan ...
Het is vreselijk iddquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:03 schreef Leandra het volgende:
Alsof ze niet wat anders aan hun hoofd hebben... het is toch godsgeklaagd dat je zo'n tocht als ouder moet voorkomen?!
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja maar al 3 zwangerschappen verder, dus ik besloot dat het voor mij genoeg was zo3 lijkt me ook wel genoegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, je blijf door FB wel lekker op de hoogte van de laatste feitjes en roddels, vaak weet ik meer over de gedoetjes van de kinderen van FB-loze vriendinnen dan zijzelf.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zonder, want ik hoor aan alle kanten dat het echt m'n eigen schuld is dat ik bepaalde dingen niet weet, van vriendinnen, van m'n kind....
Ja, moet je maar FB nemen, daar stond het op.
Tijdens de vakantie m'n zusje op whatsapp, en dat ik dan haar moest vragen wanneer B de sleutel van z'n huisje kreeg![]()
![]()
De exacte datum, ik wist wel ongeveer![]()
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:44 schreef Leandra het volgende:
KT wat ben je toch een smerige laffe hond, ik waarschuw je dat ik geen DM meer van je wil en dan stuur je er toch nog een, waarbij je mij ook nog een keer direct blokkeert.
Waarschuwing; als ik nog een keer een DM van je ontvang dan rapporteer ik je wegens stalking.
Ja, zo modern ben ik dan weer wel... ik heb zelfs een mobieltje wat onderwater kan, dus dan geen whatsapp hebben zou wel heel beperkt zijn denk ikquote:
Echtquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:44 schreef Leandra het volgende:
KT wat ben je toch een smerige laffe hond, ik waarschuw je dat ik geen DM meer van je wil en dan stuur je er toch nog een, waarbij je mij ook nog een keer direct blokkeert.
Waarschuwing; als ik nog een keer een DM van je ontvang dan rapporteer ik je wegens stalking.
Je kunt hem toch gewoon blocken?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:44 schreef Leandra het volgende:
Nee, en dat is wel jammer, Whatsapp op de PC zou ideaal zijn... gewoon inloggen met je mobiele nummer en klaar.quote:
En dan kun jij twee dagen niet meer posten...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn DM-historie staat gewoon hoor, en een printscreen is snel gemaakt.
Tja blijkbaar gewaarschuwd.quote:
Ik heb nergens gezegd dat ik die printscreen wilde posten, ik kan heb ook doorsturen aan iemand die er wel wat mee kan.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:47 schreef APK het volgende:
[..]
En dan kun jij twee dagen niet meer posten...
En de hele wereld (in jouw telefoonboek) staat meteen in jouw contactenlijstquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, en dat is wel jammer, Whatsapp op de PC zou ideaal zijn... gewoon inloggen met je mobiele nummer en klaar.
Flikker op zeg, ik heb je net 2 DM's gestuurd, waar staat dat ik dat niet gedaan heb dan?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat ik die printscreen wilde posten, ik kan heb ook doorsturen aan iemand die er wel wat mee kan.
Zeker als dat stuk verdriet hier gaat zitten doen alsof het niet waar is.
Ga je het nu nog ingewikkelder maken?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:48 schreef kingtoppie het volgende:
Even voor de goede orde, Leandra vroeg hier iets in het topic, waar ik geen antwoord op wou geven omdat er dan weer een rel zou ontstaan, dus ik vroeg of ze het in DM wou afhandelen, dat wilde ze niet, om die reden gaf ik aan dat ze niet moet zitten stoken en heb haar geblokkeerd op DM.
En nu stookt Leandra alsnog door daarover te gaan zaniken hier.
Je vergeet even dat ik in mijn eerste reactie gelijk gezegd heb dat ik niet nog een bericht van je wenste te ontvangen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:48 schreef kingtoppie het volgende:
Even voor de goede orde, Leandra vroeg hier iets in het topic, waar ik geen antwoord op wou geven omdat er dan weer een rel zou ontstaan, dus ik vroeg of ze het in DM wou afhandelen, dat wilde ze niet, om die reden gaf ik aan dat ze niet moet zitten stoken en heb haar geblokkeerd op DM.
Ik vind het leuk facebook, maar soms had ik liever een telefoontje willen hebben van mn schoondochter dan dat ze het zo hoppa op fb zet.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, je blijf door FB wel lekker op de hoogte van de laatste feitjes en roddels, vaak weet ik meer over de gedoetjes van de kinderen van FB-loze vriendinnen dan zijzelf.
Zo zei ik laatst tegen mijn zus "lekker voor L (haar zoon) dat hij vanaf morgen 3 weken vakantie heeft". Ze wist nergens van, L. was het vergeten te vertellen
Jij bent juist degene die loopt te stoken, je begint over een vermeende rel tussen leandra en soury en als leandra ernaar vraagt geef je ineens niet thuis.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:48 schreef kingtoppie het volgende:
Dan moet je hem gewoon blocken, niet hier demoniseren.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je vergeet even dat ik in mijn eerste reactie gelijk gezegd heb dat ik niet nog een bericht van je wenste te ontvangen.
En dat vind ik dus een grote vieze vuile stook actie wat ik dus kenbaar wou maken buiten het topic om, maargoed ik ben te happig op dat soort dingen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je vergeet even dat ik in mijn eerste reactie gelijk gezegd heb dat ik niet nog een bericht van je wenste te ontvangen.
Mijn telefoonboek is behoorlijk beperkt, en ik gebruik bijvoorbeeld ook geen mail op m'n telefoon, dus wat dat betreft koppelt er niets aan.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:48 schreef APK het volgende:
[..]
En de hele wereld (in jouw telefoonboek) staat meteen in jouw contactenlijst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |