Nodigen beatrix Wimlex en soregijeta gewoon uit... Dan is dat al geregeld.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:25 schreef sig000 het volgende:
Een stille tocht in een koets met 8 paarden lijkt me wel wat.
Gelukkig is de supermarkt nogal groot hier.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:23 schreef sacha het volgende:
te zot voor woorden is:
in de supermarkt je boodschappen doen en aangesproken worden door een willekeurig iemand die zegt: 'erg hè?'
ik: 'eeeeeh...' (ondertussen hard nadenkend waar ze in vredesnaam op doelt)
zij: 'nou, het NIEUWS!'
ik: 'eeeeeeeh...' (alles schiet nogmaals door mijn hoofd, man, kind, schoonmoeder, buurman, tante Nel...)
zij: 'VAN DIE BROERTJES!'
ik: 'oh, dat!'
Die sukkels heb ik daar niet voor nodig.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nodigen beatrix Wimlex en soregijeta gewoon uit... Dan is dat al geregeld.
8 paarden?! Die zijn toch helemaal niet stil?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:25 schreef sig000 het volgende:
Een stille tocht in een koets met 8 paarden lijkt me wel wat.
Gewoon verdoven joh.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
8 paarden?! Die zijn toch helemaal niet stil?
Dat is juist mooi dat geluid.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
8 paarden?! Die zijn toch helemaal niet stil?
Dan hoef je de oproepen om de kaarsenplaatjes te delen tenminste niet te negeren.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat is toch te zot voor woorden?
Ik ben nog empathielozer trouwens, ik ben zo'n autist dat ik niet eens FB heb
Je moet niks!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:33 schreef kingtoppie het volgende:
Waarom zou je nou weer facebook moeten hebben zeg?
dan is de volgende vraag; heb je FB?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:34 schreef sig000 het volgende:
Ik heb allerlei stoornissen en gelukkig weet ik niet welke.
quote:
Dames, zit eens niet uit te lokken.quote:
Zonder, want ik hoor aan alle kanten dat het echt m'n eigen schuld is dat ik bepaalde dingen niet weet, van vriendinnen, van m'n kind....quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan hoef je de oproepen om de kaarsenplaatjes te delen tenminste niet te negeren.
Ondertussen vraag ik je af wie een grotere autist is, mensen met of zonder FB?
Internet Relay Chat geloof ikquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik zal wel dom zijn, maar wat is IRC?
Welke rel?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Dames, zit eens niet uit te lokken.
Lijkt me ergens wel treurig dat een ''kind'' dat jullie moet uitleggen.
Deze rel wordt niet door mij getriggerd verder, jullie lokken uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |