neequote:Op woensdag 22 mei 2013 00:00 schreef sacha het volgende:
ik lees net dat alleen 'nee' posten erg hip aan het worden is
quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:01 schreef sig000 het volgende:
[..]
Waarom bemoei je je met zaken die je geen reet aangaan?
Er wordt ineens gemod in dat topicquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:00 schreef sacha het volgende:
ik lees net dat alleen 'nee' posten erg hip aan het worden is
Begin jij nou ook nog niet eens met onze huishufter hequote:Op woensdag 22 mei 2013 00:01 schreef sig000 het volgende:
[..]
Waarom bemoei je je met zaken die je geen reet aangaan?
Iets in UVTquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:59 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hee APK welk subforum ben je Mod? Sorry te lui om op te zoeken.
Blegh,quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Begin jij nou ook nog niet eens met onze huishufter he
@KT geintje!
Sorry, ik zal het niet meer doen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
@KT geintje!
Huishufter, mooi woordquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
@KT geintje!
quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:04 schreef tonja het volgende:
Godsfuckingkolere! Ze denken dat het verbod op verkoop aan buitenlanders door Nederlandse coffeeshops, de straathandel in de hand werkt. No Shit lol.
Maar goed daar hadden we het hier niet over geloof ik
dat is een aannamequote:Op woensdag 22 mei 2013 00:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
En weer gaat het over de broertjes....
Amerika was met dat zero tollerance beleid van hun toch heel ineffectief?quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:04 schreef tonja het volgende:
Godsfuckingkolere! Ze denken dat het verbod op verkoop aan buitenlanders door Nederlandse coffeeshops, de straathandel in de hand werkt. No Shit lol.
En hoeveel geld heeft het onderzoek gekost waardoor ze tot die conclusie kwamen?quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:04 schreef tonja het volgende:
pciesquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alsof een brugklasser dat niet had kunnen bedenken
Ik zat wel te googelen op spanbanden voor KTquote:
Ze blowen daar meer dan hier ja.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Amerika was met dat zero tollerance beleid van hun toch heel ineffectief?
Veel drugsgebruik daar etc?
echt he... een kleuter had het aan kunnen zien komen..quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En hoeveel geld heeft het onderzoek gekost waardoor ze tot die conclusie kwamen?
Alleen het nieuws is saai toch?quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Alles in het NWS topic is gebaseerd op aannames
Een kleuter is slimmer dan zo'n christelijke idiootquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:08 schreef tonja het volgende:
[..]
echt he... een kleuter had het aan kunnen zien komen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |